He joh, laat ons gewoon lol hebbenquote:Op donderdag 27 mei 2010 19:01 schreef Boldface het volgende:
Het is trouwens wel handig dat Litouwen als eerste optreedt. Heb je het hoogtepunt van de avond meteen gehad en kun je de rest van de avond zinniger besteden.
quote:DickBoonman Het huis is versierd, de hapjes zijn klaar, de oranjetoeters staan klaar, Houston we're ready for the launch.
quote:loveeurovision Really looking forward to tonight's #Eurovision second semi final. There's not a bad song (except maybe Slovenia).
quote:Ewan The flags are starting to be hoisted in the Press Centre at Eurovision for tonight's semi final. The national delegates of many are nervous
quote:Op donderdag 27 mei 2010 19:14 schreef Charie het volgende:
Mijn nationalistische usericon brengt vast geluk.
Armenië is Apricot Stone he? Daar heb ik ook wel hoge verwachtingen van jaquote:Op donderdag 27 mei 2010 19:14 schreef cptmarco het volgende:
ik heb stiekem hoge verwachtingen van de tweede act (armenië ) en de 16de (georgië)... hopelijk stellen zij mij niet teleur....
quote:Op donderdag 27 mei 2010 19:01 schreef Boldface het volgende:
Het is trouwens wel handig dat Litouwen als eerste optreedt. Heb je het hoogtepunt van de avond meteen gehad en kun je de rest van de avond zinniger besteden.
quote:Op donderdag 27 mei 2010 18:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Half negen Sieneke, op weg naar het Songfestival![]()
O.a. hier:quote:Op donderdag 27 mei 2010 19:24 schreef gateway het volgende:
kan je ook ergens via internet kijken? (tevens tvp)
quote:Op donderdag 27 mei 2010 19:11 schreef Bep het volgende:
Ter vermaak , waat een prachtige plaatjes zitten er toch tussen
Ik las net ergens 21.35quote:Op donderdag 27 mei 2010 19:41 schreef Razor21 het volgende:
Hoe laat is Sieneke ongeveer aan de beurt? Wil alleen NL even snel zien en dan weer wegzappen
Ze moet als negendequote:Op donderdag 27 mei 2010 19:41 schreef Razor21 het volgende:
Hoe laat is Sieneke ongeveer aan de beurt? Wil alleen NL even snel zien en dan weer wegzappen
Bedankt.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |