Neenquote:Op donderdag 27 mei 2010 15:38 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Heb je geen internet op je mobiel?
Wat een armoequote:Op donderdag 27 mei 2010 15:40 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Neen. En ook geen radio op mijn mp3spelert
. The universe is against me!
quote:Op donderdag 27 mei 2010 15:33 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oh er zit radio op. Maar die werkt alleen met oordoppen en die heb ik niet
.
jemig, dat ze het een paar punten zouden geven was al teveel van het goede... maar 12quote:Op donderdag 27 mei 2010 15:48 schreef Greys het volgende:
De vakjury van Estland gaf 12 punten aan Rusland, afgelopen dinsdag
Dat had nog niet bekend mogen worden
Bron
quote:Op donderdag 27 mei 2010 15:48 schreef Greys het volgende:
De vakjury van Estland gaf 12 punten aan Rusland, afgelopen dinsdag
Dat had nog niet bekend mogen worden
Bron
HOLLANDquote:the Eurovision Song Contest Head of Communications, Sietse Bakker
we liggen eruitquote:Op donderdag 27 mei 2010 18:03 schreef Greys het volgende:
The esctoday.com BigPoll 2010 has now had more than 85,000 predictions made. The poll has closed for the second semi final and our readers have once again made their predictions. You can see the ten predicted qualifiers below.
The esctoday.com BigPoll is the largest and most accurate prediction tool for the Eurovision Song COntest. Readers and members have been predicting the outcome of each semi final, and the results are grouped geographically and then worked out based on the Eurovision Song Contest scoring Prediction.
The prediction tool has correctly predicted the winning Eurovision Song Contest entry five times in seven years. Last year it predicted the winning song, along with 19 of the 20 semi final qualifiers.
The 10 songs from the second Eurovision Song Contest semi final predicted to qualify tonight are:
* Azerbaijan
* Israel
* Croatia
* Denmark
* Armenia
* Turkey
* Sweden
* Romania
* Ireland
* Georgia
Ukraine, Switzerland, Cyprus and Bulgaria narrowly missed a place in the top ten in the esctoday.com BigPoll. On Tuesday night, 7 of the 10 predictions in the poll were correct.
quote:cornaldm Sieneke-karavaan op punt van vertrek naar de Arena. Het wordt een behoorlijke klus, maar ze heeft er zin in - en ik ook. Vanaf half 9 Ned 1
Welneeeeeee, er zijn áltijd een paar landen die zich toch kwalificeren, against all oddsquote:
Zou ie het filmpje ook direct na opname terug willen zien?quote:Op donderdag 27 mei 2010 18:15 schreef Greys het volgende:
Toch leuk... een videoboodschap aan ons ALLEMAAL, aldus Miro.
Jammer alleen dat het in het Bulgaars is
Kijk, openingen genoegquote:Op donderdag 27 mei 2010 18:03 schreef Greys het volgende:
along with 19 of the 20 semi final qualifiers.
On Tuesday night, 7 of the 10 predictions in the poll were correct.
quote:Op donderdag 27 mei 2010 18:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Welneeeeeee, er zijn áltijd een paar landen die zich toch kwalificeren, against all odds![]()
He joh, laat ons gewoon lol hebbenquote:Op donderdag 27 mei 2010 19:01 schreef Boldface het volgende:
Het is trouwens wel handig dat Litouwen als eerste optreedt. Heb je het hoogtepunt van de avond meteen gehad en kun je de rest van de avond zinniger besteden.
quote:DickBoonman Het huis is versierd, de hapjes zijn klaar, de oranjetoeters staan klaar, Houston we're ready for the launch.
quote:loveeurovision Really looking forward to tonight's #Eurovision second semi final. There's not a bad song (except maybe Slovenia).
quote:Ewan The flags are starting to be hoisted in the Press Centre at Eurovision for tonight's semi final. The national delegates of many are nervous
quote:Op donderdag 27 mei 2010 19:14 schreef Charie het volgende:
Mijn nationalistische usericon brengt vast geluk.
Armenië is Apricot Stone he? Daar heb ik ook wel hoge verwachtingen van jaquote:Op donderdag 27 mei 2010 19:14 schreef cptmarco het volgende:
ik heb stiekem hoge verwachtingen van de tweede act (armenië ) en de 16de (georgië)... hopelijk stellen zij mij niet teleur....
quote:Op donderdag 27 mei 2010 19:01 schreef Boldface het volgende:
Het is trouwens wel handig dat Litouwen als eerste optreedt. Heb je het hoogtepunt van de avond meteen gehad en kun je de rest van de avond zinniger besteden.
quote:Op donderdag 27 mei 2010 18:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Half negen Sieneke, op weg naar het Songfestival![]()
O.a. hier:quote:Op donderdag 27 mei 2010 19:24 schreef gateway het volgende:
kan je ook ergens via internet kijken? (tevens tvp)
quote:Op donderdag 27 mei 2010 19:11 schreef Bep het volgende:
Ter vermaak , waat een prachtige plaatjes zitten er toch tussen
Ik las net ergens 21.35quote:Op donderdag 27 mei 2010 19:41 schreef Razor21 het volgende:
Hoe laat is Sieneke ongeveer aan de beurt? Wil alleen NL even snel zien en dan weer wegzappen
Ze moet als negendequote:Op donderdag 27 mei 2010 19:41 schreef Razor21 het volgende:
Hoe laat is Sieneke ongeveer aan de beurt? Wil alleen NL even snel zien en dan weer wegzappen
Bedankt.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |