Mwah, dat hij een paar nummers heeft geschreven waar hij goed mee heeft kunnen cashen is geen garantie dat dat er 'veel mensen zijn muziek goed vreten' of het nu nog scoort.quote:Op donderdag 27 mei 2010 14:33 schreef Greys het volgende:
He, laat die Kartner maar schuiven. Die is multi miljonair en klaarblijkelijk zijn er dus veel mensen ter wereld die zijn muziek wél vreten
Lees nou eens goedquote:Op donderdag 27 mei 2010 14:34 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Mwah, dat hij een paar nummers heeft geschreven waar hij goed mee heeft kunnen cashen is geen garantie dat dat er 'veel mensen zijn muziek goed vreten' of het nu nog scoort.
Hij heeft ook een paar ronduit debiele politiek gekleurde nummers geschreven
Ik lees goed, ik vind het gewoon een non-argumentquote:Op donderdag 27 mei 2010 14:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Lees nou eens goed
Ik zeg ook nergens dat hij geen miskleunen heeft geschreven? Of dat IEDEREEN zijn muziek goed vindt?
Feit blijft gewoon dat hij het ergens ooit erg goed heeft gedaan op verschillende momenten met de door hem geschreven muziek, anders was hij nu geen multi miljonair.
Geeft absoluut geen garanties voor vanavond of over dit nummer, maar het feit ligt er gewoon.
Het was geen argumentquote:Op donderdag 27 mei 2010 14:38 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik lees goed, ik vind het gewoon een non-argument
Ah de sfeer komt er inquote:Op donderdag 27 mei 2010 14:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Het was geen argument
Ik zeg gewoon 'laat die Kartner maar schuiven', niets meer en niet minder
Weet je, ik ga mijn rood-wit-blauwe M&Ms vast in een schaaltje gooien, voor vanavond
En alvast een beetje voorproeven
Ik ben nu al strontnerveusquote:
quote:Op donderdag 27 mei 2010 14:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ben nu al strontnerveus![]()
En waarschijnlijk kotsmisselijk van alle snaai tegen de tijd dat Sien moet
quote:
quote:Op donderdag 27 mei 2010 14:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ben nu al strontnerveus![]()
En waarschijnlijk kotsmisselijk van alle snaai tegen de tijd dat Sien moet
Wacht, ik ga een aanmoedigingstopic openen waar alle fans en haters alleen maar mogen draaiorgelen en wapperen, om wat goede vibes richting Sien te sturenquote:Op donderdag 27 mei 2010 14:42 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
<- (ik kan 'm)
![]()
Mooi dat je iig weer een beetje in the mood bent
Oeh ja das wel een goeie, even wat te happen en te drinken straksquote:Op donderdag 27 mei 2010 14:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
De wind is omgedraaid bij Greys![]()
Ik ga straks ook nog wat lekkers scoren voor vanavond![]()
Het kleine cafe aan de haven met al zijn royalties uit tig verschillende talen en die Jappen die los gaan op het Smurfenliedquote:Op donderdag 27 mei 2010 14:33 schreef Greys het volgende:
He, laat die Kartner maar schuiven. Die is multi miljonair en klaarblijkelijk zijn er dus veel mensen ter wereld die zijn muziek wél vreten
Hmm het ligt eraan hoe dat gecrush gaat gebeurenquote:Op donderdag 27 mei 2010 14:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Wacht, ik ga een aanmoedigingstopic openen waar alle fans en haters alleen maar mogen draaiorgelen en wapperen, om wat goede vibes richting Sien te sturen
And all mekkeraars will be crushed
quote:Op donderdag 27 mei 2010 14:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Wacht, ik ga een aanmoedigingstopic openen waar alle fans en haters alleen maar mogen draaiorgelen en wapperen, om wat goede vibes richting Sien te sturen
And all mekkeraars will be crushed
Ik ben er niet, dus dat scheelt al 1 zeikerdquote:Op donderdag 27 mei 2010 14:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk alleen dat mensen vanavond in LIVE komen als ze enigzins zin hebben, niet om mee te praten bij het koffieapparaat morgen![]()
Dinsdag kwamen mensen die echt wilden kijken, nu komen er teveel zeikerds
quote:Op donderdag 27 mei 2010 14:46 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik ben er niet, dus dat scheelt al 1 zeikerd
Loop je tegen een ban aan of is het vrijwillig?quote:Op donderdag 27 mei 2010 14:46 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik ben er niet, dus dat scheelt al 1 zeikerd
Zélfs niet als je d'r morgen ook op de bank zit?quote:Op donderdag 27 mei 2010 14:51 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik kijk het niet thuis/alleen, dus ga dan niet met mn laptop op schoot zitten
Doe eens sociaal en post met ons mee.quote:Op donderdag 27 mei 2010 14:51 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja euhhquote:Op donderdag 27 mei 2010 14:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Zélfs niet als je d'r morgen ook op de bank zit?
En probeer het nog maar eens in het wappertopic, want je had de TT niet goed gelezen
Het gaat over vanavond, dus is het ontopic.quote:Op donderdag 27 mei 2010 14:54 schreef Loveless85 het volgende:
Er werd net wel een post van me verwijderd ergens![]()
![]()
Maar het is vrijwilligDit is trouwens niet de SC hé
heeft hij voorkennis en weet hij al dat Sieneke gaat winnen?quote:Op donderdag 27 mei 2010 14:26 schreef Greys het volgende:
Pierre Kartner: Volgend jaar weer een liedje
quote:Op donderdag 27 mei 2010 14:51 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik KIJK wel, ik hou alleen die Live-topics niet bijquote:Op donderdag 27 mei 2010 14:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
En dan eenplaatsen over Ml-etje en de remote
Nou vooruit dan maar, morgen ook niet meebeppen dus
quote:Op donderdag 27 mei 2010 14:56 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik KIJK wel, ik hou alleen die Live-topics niet bij
Dat is toch gewoon logische gevolgstrekkingquote:Op donderdag 27 mei 2010 14:55 schreef cptmarco het volgende:
[..]
heeft hij voorkennis en weet hij al dat Sieneke gaat winnen?
Ik weet niet hoor, maar volgens op de leeftijd van Pierre trek je niet zoveel meerquote:Op donderdag 27 mei 2010 15:01 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat is toch gewoon logische gevolgstrekking?
quote:Did someone change N'evergreen's batteries??? That's just about credible for Denmark
Heul wel. De nummers voor bingo.quote:Op donderdag 27 mei 2010 15:02 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik weet niet hoor, maar volgens op de leeftijd van Pierre trek je niet zoveel meer
quote:Op donderdag 27 mei 2010 15:22 schreef Greys het volgende:
Op dit moment vindt de allerlaatste dress rehearsal plaats voor vanavond.
Opmerking op Twitter over de Deense inzending:
[..]
Hey Erik, misschien zendt de TROS het ook wel op de radio uit... gewoon oordoppen in en luisteren op je telefoon!quote:
Ik weet niet wat die Deen heeft, hij ging zo lekker op hun NSF maar in Oslo.....quote:Op donderdag 27 mei 2010 15:28 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Zouden ze het beste dan toch voor het laatst bewaren
Ik hoop het wel!
quote:Op donderdag 27 mei 2010 15:22 schreef Greys het volgende:
Op dit moment vindt de allerlaatste dress rehearsal plaats voor vanavond.
Opmerking op Twitter over de Deense inzending:
[..]
Of een podcast ofzoquote:Op donderdag 27 mei 2010 15:29 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hey Erik, misschien zendt de TROS het ook wel op de radio uit... gewoon oordoppen in en luisteren op je telefoon!
Donequote:Op donderdag 27 mei 2010 15:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik weet niet wat die Deen heeft, hij ging zo lekker op hun NSF maar in Oslo.....
En je moet nog even wapperen in het Aanmoedigingstopic
Ik heb mijn oordoppen voor mijn telefoon niet bij mequote:Op donderdag 27 mei 2010 15:29 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hey Erik, misschien zendt de TROS het ook wel op de radio uit... gewoon oordoppen in en luisteren op je telefoon!
Oh er zit radio opquote:Op donderdag 27 mei 2010 15:32 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik heb mijn oordoppen voor mijn telefoon niet bij me. En ik heb een cheapass telefoon waarvan ik niet weet of er uberhaupt wel radio op zit.
Zit op de meeste wel. Al zit bij sommige de antenne dan in het oortje. Dus dan schiet het nog niet op. neem je je laptop niet mee naar college? Kan je stiekem de live stream kijken of hier de topics beetje volgenquote:Op donderdag 27 mei 2010 15:32 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik heb mijn oordoppen voor mijn telefoon niet bij me. En ik heb een cheapass telefoon waarvan ik niet weet of er uberhaupt wel radio op zit.
Het valt allemaal zo op in een college met in totaal 6 studentenquote:Op donderdag 27 mei 2010 15:33 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Zit op de meeste wel. Al zit bij sommige de antenne dan in het oortje. Dus dan schiet het nog niet op. neem je je laptop niet mee naar college? Kan je stiekem de live stream kijken of hier de topics beetje volgen
die koop je gewoon effe snel ergens... als je college tot half 10 duurt kun je in ieder geval Sieneke live horenquote:Op donderdag 27 mei 2010 15:33 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oh er zit radio op. Maar die werkt alleen met oordoppen en die heb ik niet
.
Ik heb mijn essay nog niet af (quote:Op donderdag 27 mei 2010 15:36 schreef TheVulture het volgende:
[..]
die koop je gewoon effe snel ergens... als je college tot half 10 duurt kun je in ieder geval Sieneke live horen
quote:Op donderdag 27 mei 2010 15:36 schreef TheVulture het volgende:
[..]
die koop je gewoon effe snel ergens... als je college tot half 10 duurt kun je in ieder geval Sieneke live horen
Zijn vaak dus niet 'standaard' oortjes.quote:Op donderdag 27 mei 2010 15:33 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Zit op de meeste wel. Al zit bij sommige de antenne dan in het oortje. Dus dan schiet het nog niet op. neem je je laptop niet mee naar college? Kan je stiekem de live stream kijken of hier de topics beetje volgen
Mijn initiatieven zijn op... sorryquote:Op donderdag 27 mei 2010 15:37 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik heb mijn essay nog niet af (!) en daarna moet ik nog artikelen lezen enzo
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |