Dat 'dinsdag' klopt toch niet?quote:Op woensdag 26 mei 2010 19:25 schreef Greys het volgende:
Vandaag heeft de dress rehearsal plaatsgevonden, welke wordt bekeken door de vakjury wiens stem morgen voor 50% gaat meetellen. Deze gehele show is tevens opgenomen als emergency tape, dus als er dinsdag tijdens de live show iets mis mocht gaan, dan krijgen we een stukje te zien van de tape van vanavond. Hier een impressie van de dress rehearsal:
Dit was volgens mij de 1e rehearsal... gisteren waren er 2 he...quote:Op donderdag 27 mei 2010 09:58 schreef Greys het volgende:
Dit is dan de dress rehearsal van Safura (Azerbaijan) die ze verpest zou moeten hebben gisteren.
Ik vind het nogal meevallen eigenlijk
Ah! Ik kon hier al niets 'IEKSSS!' in ontdekken!quote:Op donderdag 27 mei 2010 09:59 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dit was volgens mij de 1e rehearsal... gisteren waren er 2 he...
Ben je er vanavond niet? Helemaal niet?quote:Op donderdag 27 mei 2010 10:18 schreef Tha_Erik het volgende:
Voor de vorm een tvp. Hatelijk, college.
Helemaal niet, van 19 tot 21.30 college, ben dan pas om 23.30 thuis.quote:Op donderdag 27 mei 2010 10:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Ben je er vanavond niet? Helemaal niet?
Zal ik je stiekem smsen tussendoor?
maar dan ook echt alleen vandaagquote:Op donderdag 27 mei 2010 09:51 schreef iBenny het volgende:
Ik ben de hele tijd anti-Sieneke geweest, maar alleen vandaag ben ik ff pro-Sieneke
quote:Het is er op of eronder voor Sieneke. Vanavond zal ze alles uit de kast moeten halen om zich te plaatsen voor de finale van komende zaterdag. Zal Europa haar omarmen?
Zowel de vroege als de late editie van Shownieuws staan voor een groot deel in het teken van deze halve finale van het Eurovisie Songfestival. Zo zal er regelmatig live geschakeld worden met onze verslaggever Koos van Plateringen vanuit Oslo en ook zal Marga Bult in beide uitzendingen aanschuiven.
Marga was in 1987 de Nederlandse inzending. Ze eindigde met Rechtop in de Wind op de vijfde plaats.
Ze zingt het anders.quote:Op woensdag 26 mei 2010 19:31 schreef Greys het volgende:
Sieneke d'r dress rehearsal staat er wel op
Heur haar zit weer anders!
En die stomme backings in het zwart
Ja das wel mijn favorietquote:Op donderdag 27 mei 2010 11:03 schreef Greys het volgende:
En ik hoop zó dat de act van InCulto lekker overkomt vanavond.
En dat ze de eendenfluitjes gebruiken in het begin, maar die hoorde ik bij de rehearsals niet meer
quote:Op donderdag 27 mei 2010 09:51 schreef iBenny het volgende:
Ik ben de hele tijd anti-Sieneke geweest, maar alleen vandaag ben ik ff pro-Sieneke
Zo gaat het bijna elk jaar. Nederland vindt de eigen inzending niks, op de dag zelf wel, en aan het einde van de avond ligt het allemaal aan de Balkan-hoempapa als ze niet door isquote:Op donderdag 27 mei 2010 09:51 schreef iBenny het volgende:
Volgens mij hoorde ik de eendenfluitjes in het begin wel bij de second rehearsal, alleen omdat het geluid zo slecht was moest je goed luisteren. De jongen naast de zanger, rechts, had zeker een fluit in zijn mond.quote:Op donderdag 27 mei 2010 11:03 schreef Greys het volgende:
En ik hoop zó dat de act van InCulto lekker overkomt vanavond.
En dat ze de eendenfluitjes gebruiken in het begin, maar die hoorde ik bij de rehearsals niet meer
quote:Op donderdag 27 mei 2010 12:24 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Zo gaat het bijna elk jaar. Nederland vindt de eigen inzending niks, op de dag zelf wel, en aan het einde van de avond ligt het allemaal aan de Balkan-hoempapa als ze niet door is
Sha-la-lie Sha-la-la ja zo gaat het ongeveer
Ja rond 22:45 volgens mij. Uitzending duurt tot 23uquote:Op donderdag 27 mei 2010 12:53 schreef Ingetje79 het volgende:
Hoe laat was de uitslag dinsdag ook alweer? Rond 23 uur toch?
Oke, dus uiterlijk 22 uur weg bij het etentjequote:Op donderdag 27 mei 2010 13:00 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja rond 22:45 volgens mij. Uitzending duurt tot 23u
Verdomme, had niemand dat kind dansles kunnen geven. Die stap tik.... het lijkt nergens op. Wens haar veel succes hoor, daar niet van, maar ik blijf het niks vinden. Alleen is het sfeertje rondom zo'n festival wel heel erg leuk.quote:
Ik heb ook steeds de neiging om te gillen of iemand Marianne niet even kan bellen dat Sien toch écht wat uitbundiger op dat podium mag staan, dan dat eeuwige stap tik inderdaadquote:Op donderdag 27 mei 2010 13:47 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Verdomme, had niemand dat kind dansles kunnen geven. Die stap tik.... het lijkt nergens op. Wens haar veel succes hoor, daar niet van, maar ik blijf het niks vinden. Alleen is het sfeertje rondom zo'n festival wel heel erg leuk.
Wat ze vanavond aan heeft is inderdaad stukken beter dan op het NSFquote:Op donderdag 27 mei 2010 14:13 schreef Loveless85 het volgende:
TROS hé, maar het mag inderdaad qua kleding wel wat flitsender. Alhoewel het een vooruitgang is al natuurlijk. In dat rooie vodje van NSF zag ze er uit alsof ze 35 was. Nu ziet ze er tenminste uit als 18
Ja dat is wel zo, alleen denk ik dat Sieneke gewoon zo ingetogen wilt blijven...quote:Op donderdag 27 mei 2010 14:12 schreef Greys het volgende:
Echt, doe je zoveel moeite met dat draaiorgel en die prachtige poppen en dan kom je met zulke achtergrondtroela's aan
Bij mij is het puur persoonlijk, ik vond Miro op de persdag een enorme omhooggevallen, onsympathieke eikelquote:Op woensdag 26 mei 2010 20:31 schreef Boldface het volgende:
Waarom ben ik de enige die denkt dat Bulgarije doorgaat? Waarom denken jullie allemaal dat zo'n nummer niet doorgaat, terwijl Servië wel doorging? Dat nummer van Bulgarije is behoorlijk cliché, maar ligt wel goed in het gehoor. Het zou me enorm verbazen als het niet doorging, maar wie ben ik...
Ja maar Sieneke zelf ziet er op zich best mooi uit zo!quote:Op donderdag 27 mei 2010 14:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja dat is wel zo, alleen denk ik dat Sieneke gewoon zo ingetogen wilt blijven...
Volgens mij mag je geen stemmen op de band hebben. Maar je hebt gelijk, ze kunnen zich beter achter het orgel opstellen ofzo, want er naar kijken is wel een beetjequote:Op donderdag 27 mei 2010 14:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat ze vanavond aan heeft is inderdaad stukken beter dan op het NSF
Maar dan is het des te meer zonde dat die achtergrondmutsen er zo lullig uit zien.
Doet toch afbreuk aan het plaatje vind ik. En het was best makkelijk op te lossen.
Ze hadden die zangeressen gewoon op tape moeten laten zingen en Sien alleen met dat orgel op het podium. En dat Sieneke dan IETSJES uitbundiger had gedaan
Wat Pisces ook al eens zei toen ik vond dat het wel wat flitsender en meer sexy mocht; het zit er wss gewoon niet in. En het gaat dan juist heel gemaakt overkomen misschien, of haar zang gaat eronder lijden, wat ook zonde isquote:Op donderdag 27 mei 2010 14:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat ze vanavond aan heeft is inderdaad stukken beter dan op het NSF
Maar dan is het des te meer zonde dat die achtergrondmutsen er zo lullig uit zien.
Doet toch afbreuk aan het plaatje vind ik. En het was best makkelijk op te lossen.
Ze hadden die zangeressen gewoon op tape moeten laten zingen en Sien alleen met dat orgel op het podium. En dat Sieneke dan IETSJES uitbundiger had gedaan
Ja, alleen hélemaal aan het eind komen de poppen Sieneke 'kussen'.quote:Op donderdag 27 mei 2010 14:18 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Volgens mij mag je geen stemmen op de band hebben. Maar je hebt gelijk, ze kunnen zich beter achter het orgel opstellen ofzo, want er naar kijken is wel een beetje.
En ik zou een choreograaf gevraagd hebben om Sieneke wat meer echt iets te laten doen. Sowieso lijkt die orgelact wel volledig los te staan van de rest van de act. Dat had best wat meer samenhangend kunnen (en moeten) zijn.
Da's waar, wat Sieneke zelf betreft.quote:Op donderdag 27 mei 2010 14:19 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wat Pisces ook al eens zei toen ik vond dat het wel wat flitsender en meer sexy mocht; het zit er wss gewoon niet in. En het gaat dan juist heel gemaakt overkomen misschien, of haar zang gaat eronder lijden, wat ook zonde is
Ja maar ik bedoelde dat er gezegd werd dat Sieneke meer moest bewegen, ik denk dat ze gewoon niet meer wilt bewegenquote:Op donderdag 27 mei 2010 14:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja maar Sieneke zelf ziet er op zich best mooi uit zo!
Waarom die achtergrondmoekes dan ook niet wat vlotter?
Nee inderdaad. Wellicht was het budget op ofzo. Of heeft de TROS het idee echt helemaal back to basic te gaan en niks flitsendsquote:Op donderdag 27 mei 2010 14:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Da's waar, wat Sieneke zelf betreft.
Maar een ander outfitje voor die drie dames was toch echt een kleine moeite geweest en daar had echt niemand zangtechnisch onder geleden
quote:Op donderdag 27 mei 2010 14:19 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wat Pisces ook al eens zei toen ik vond dat het wel wat flitsender en meer sexy mocht; het zit er wss gewoon niet in. En het gaat dan juist heel gemaakt overkomen misschien, of haar zang gaat eronder lijden, wat ook zonde is
Dat is zeker zo, ik zei het gister al; budgetquote:Op donderdag 27 mei 2010 14:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Da's waar, wat Sieneke zelf betreft.
Maar een ander outfitje voor die drie dames was toch echt een kleine moeite geweest en daar had echt niemand zangtechnisch onder geleden
Inderdaad. Maar hoe moeilijk is het nou om er af en toe tussen te staan of iets dergelijksquote:Op donderdag 27 mei 2010 14:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, alleen hélemaal aan het eind komen de poppen Sieneke 'kussen'.
Verder kijkt ze er niet naar om
Waar is de Pil van Drion als je hem nodig hebtquote:Op donderdag 27 mei 2010 14:26 schreef Greys het volgende:
Pierre Kartner: Volgend jaar weer een liedje
quote:
yeah rightquote:Op donderdag 27 mei 2010 14:26 schreef Greys het volgende:
Pierre Kartner: Volgend jaar weer een liedje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |