quote:Op donderdag 27 mei 2010 19:59 schreef IHVK het volgende:
Live stream ergens?
quote:Op donderdag 27 mei 2010 19:28 schreef Greys het volgende:
[..]
O.a. hier:
http://www.eurovision.tv/esctv/future
en hier:
http://www2.twitstream.net/songfestival
quote:Op donderdag 27 mei 2010 19:28 schreef Greys het volgende:
[..]
O.a. hier:
http://www.eurovision.tv/esctv/future
en hier:
http://www2.twitstream.net/songfestival
ff in dit topic kijken was te veel moeite?quote:
Van sieneke krijg je waanbeeldenquote:Op donderdag 27 mei 2010 19:59 schreef Pisces29 het volgende:
Ik heb het gevoel dat ik een spreekbeurt moet houden zo meteen
Waar gaat ie over?quote:Op donderdag 27 mei 2010 19:59 schreef Pisces29 het volgende:
Ik heb het gevoel dat ik een spreekbeurt moet houden zo meteen
Zet er in een apart explorerertje vast een stuk of vij klaar in tabjes. Dan ben je er telkens maar 2 muisklikken van verwijderd.quote:Op donderdag 27 mei 2010 19:54 schreef Greys het volgende:
Ik hoop maar dat ik dat klaarzetten van nieuwe LIVE-topics net zo goed kan bijhouden als Erik dat deed dinsdag!*nagelbijt*
Ja.quote:Op donderdag 27 mei 2010 20:00 schreef Dirkh het volgende:
[..]
[..]
ff in dit topic kijken was te veel moeite?
Nr. 9 rond 21.35quote:
Zie de lijst in de OPquote:
Sorrie had het hele topic doorgelezenquote:Op donderdag 27 mei 2010 20:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Zie de lijst in de OP
Heb ik dat dan echt allemaal voor niets geknipt en geplakt?![]()
(als 9e...)
Maar de eerste act is ook heel tof!
* MadMaster mompelt iets over zo'n 15 tabbladen van te voren openen, de topics daarin al aanmaken en ze dan alleen nog voorzien van een titel...quote:Op donderdag 27 mei 2010 19:54 schreef Greys het volgende:
Ik hoop maar dat ik dat klaarzetten van nieuwe LIVE-topics net zo goed kan bijhouden als Erik dat deed dinsdag!*nagelbijt*
Ik heb er nu vijf klaarstaan idd, er hoeft toch geen OP in ofzo, we kleppen gewoon doorquote:Op donderdag 27 mei 2010 20:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
* MadMaster mompelt iets over zo'n 15 tabbladen van te voren openen, de topics daarin al aanmaken en ze dan alleen nog voorzien van een titel...
* MadMaster is dus niet bijster origineel...quote:Op donderdag 27 mei 2010 20:02 schreef JJH het volgende:
[..]
Zet er in een apart explorerertje vast een stuk of vij klaar in tabjes. Dan ben je er telkens maar 2 muisklikken van verwijderd.
Fijn dat je dat ff met ons komt delenquote:Op donderdag 27 mei 2010 20:23 schreef tochweerhenk het volgende:
ik ga toch maar niet kjiken, die marionetten zijn doodeng
quote:Op donderdag 27 mei 2010 20:25 schreef Greys het volgende:
Over een paar minuutjes! Sieneke, op weg naar het songfestival, Ned 1
De Portugese deelneemster zong ook al Shalalie in het voorstukje
Whehehe, geef me een handquote:Op donderdag 27 mei 2010 20:26 schreef Cee het volgende:
Ik zit er klaar voor.Nu eerst een 'weg naar de finale' op Nederland 1, waar we allemaal worden voorgelogen over de kansen van Sieneke en we allemaal binnen mum van tijd stiekum tevergeefse hoop krijgen op een finaleplaats.
Ik ken mezelf, ik word zo al jaren voor de gek gehouden.
Zo gaat het ongeveerquote:Op donderdag 27 mei 2010 20:26 schreef Cee het volgende:
Ik zit er klaar voor.Nu eerst een 'weg naar de finale' op Nederland 1, waar we allemaal worden voorgelogen over de kansen van Sieneke en we allemaal binnen mum van tijd stiekum tevergeefse hoop krijgen op een finaleplaats.
Ik ken mezelf, ik word zo al jaren voor de gek gehouden.
*noteert*quote:
Doe je aan Fokroulette?quote:Op donderdag 27 mei 2010 20:30 schreef Bep het volgende:
Ik trek nog snel even mijn oranje jurkje aan , Dat zal vast helpen
En anders wachten we wel een minuutje hoor.quote:Op donderdag 27 mei 2010 20:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb er nu vijf klaarstaan idd, er hoeft toch geen OP in ofzo, we kleppen gewoon door
Dan alleen nog een TT invoeren. Ik ga mijn best doen!Het zal wel héél hard gaan
Heb jij een Bavariajurkje?quote:Op donderdag 27 mei 2010 20:30 schreef Bep het volgende:
Ik trek nog snel even mijn oranje jurkje aan , Dat zal vast helpen
We moeten dit in iedere OP vanavond quoten, want zo gaat het namelijk precies lopen, dit is de enige manier om teleurstelling tegen te gaan.quote:Op donderdag 27 mei 2010 20:28 schreef Greys het volgende:
Ah, da's toch ook de charme van it all
Lekker ons zelf gek maken, er vlak van te voren toch weer in gaan geloven, daarna hysterisch bij dat openen van de enveloppen als we denken 'oei, nu zijn er nog maar twee over... zou het...???' en daarna allemaal pissed omdat Turkije ondanks het kutnummer toch van iedereen weer 12 punten heeft gehad
quote:Op donderdag 27 mei 2010 20:31 schreef Greys het volgende:
Ik ga nog even plassen, straks kan het niet meer![]()
nou echt!! Ik vind ook dat Marianne haar iets te vaak beschermend vastpakt alsof ze dr moeder isquote:Op donderdag 27 mei 2010 20:34 schreef JJH het volgende:
Het is vanuit sommige ooghoeken echt een mini-Webertje.
Vooral hoe het niét moet.quote:Op donderdag 27 mei 2010 20:34 schreef MilaNL het volgende:
Ah René Froger gaat even vertellen hoe je het ESF wintervaringsdeskundige
quote:Op donderdag 27 mei 2010 20:34 schreef MilaNL het volgende:
Ah René Froger gaat even vertellen hoe je het ESF wintervaringsdeskundige
quote:Op donderdag 27 mei 2010 20:36 schreef MilaNL het volgende:
the half finalEngelsen denken nu dat de finale letterlijk doormidden gehakt is.
quote:Op donderdag 27 mei 2010 20:36 schreef Kidney_bean01 het volgende:
haha vooral het woord 'kritiek' ja
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |