quote:
quote:Op woensdag 26 mei 2010 18:42 schreef tombolafan het volgende:
Fuck, het moet natuurlijk 231 zijn...
Greys?????
Het ging toch ook niet over 23.30?quote:Op woensdag 26 mei 2010 18:44 schreef JJH het volgende:
En waar ging het in hemelsnaam in het vorige topic over. Het is heul nog geen 23:30!
quote:Op woensdag 26 mei 2010 18:45 schreef JJH het volgende:
En waarom is het voetbal op SBS6vanavond.
Kan ik lekker die campingzender met Hans Kraaij junior gaan kijken, ik ben nu al misselijk
quote:Op woensdag 26 mei 2010 18:45 schreef JJH het volgende:
En waarom is het voetbal op SBS6vanavond.
Kan ik lekker die campingzender met Hans Kraaij junior gaan kijken, ik ben nu al misselijk
Senior weet tenminste waar ie het over heeft.quote:Op woensdag 26 mei 2010 18:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Whehe, das wel de ergste die je kan hebben ja, junior
Nee de antwoorden zijn moeilijker.quote:Op woensdag 26 mei 2010 18:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zien we hier:
A. Ruud Krol
B. Marco van Basten
C. Erica Terpstra
SMS nu je antwoord en maak kans op één van de prachtige WK-pakketten.
[ afbeelding ]
¤ 0,50 per ontvangen bericht, max. 6 berichten. Exclusief de reguliere kosten voor het gebruik van uw mobiele telefoon.
Komt dat woord nu vanzelf van je toestenbord afgerold of...?quote:Op woensdag 26 mei 2010 18:56 schreef JJH het volgende:
Nee de antwoorden zijn moeilijker.
Meet zo van
-Yolanthe C. v. K
-Ellemieke Vermoolen
-Krol
En dan in de eerste zin na het geven van de drie opties al verklappen dat het niet A of B is.
Hop! Hop! Hop!quote:
Kom kaiken naar het Blok!quote:Op woensdag 26 mei 2010 18:56 schreef Greys het volgende:
Ik twijfel nog tussen het lijsttrekkersdebat of PS I Love You, de film
quote:Op woensdag 26 mei 2010 18:56 schreef Greys het volgende:
Ik typte te snel.quote:Op woensdag 26 mei 2010 18:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Komt dat woord nu vanzelf van je toestenbord afgerold of...?
Een collega heeft tijdens Domino D-Day 2 jaar geleden met zo'n SMS-spel wel een auto gewonnen, dus het kan wel lucratief zijn...
Ik ga toch voor PS I Love You denk ik. Anders ga ik me toch maar weer kapot ergeren aan lijzige Femke.quote:
quote:Op woensdag 26 mei 2010 19:04 schreef Greys het volgende:
Maar daar kan ik over tien minuten weer anders over denken![]()
Hebben we hier nu een vrouw in ons midden die niet als een blok voor Femke valt?quote:Op woensdag 26 mei 2010 19:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ga toch voor PS I Love You denk ik. Anders ga ik me toch maar weer kapot ergeren aan lijzige Femke.
Maar daar kan ik over tien minuten weer anders over denken![]()
*ril*quote:Op woensdag 26 mei 2010 19:06 schreef JJH het volgende:
[..]
Hebben we hier nu een vrouw in ons midden die niet als een blok voor Femke valt?
quote:Op woensdag 26 mei 2010 19:06 schreef JJH het volgende:
[..]
Hebben we hier nu een vrouw in ons midden die niet als een blok voor Femke valt?
Ik ga het debat kijken, omdat ik de film nog ooit ga aanschaffenquote:Op woensdag 26 mei 2010 18:56 schreef Greys het volgende:
quote:Op woensdag 26 mei 2010 19:07 schreef Greys het volgende:
[..]
*ril*
Ik kan geen minuut naar die vrouw luisteren zonder het gevoel te hebben iemand te willen slopen
Veel mensen vinden haar goed.quote:
quote:
Daar ging het helemaal niet over.quote:Op woensdag 26 mei 2010 19:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja maar, ja maar.... we hebben nooit meer een filmavond gehad na Closer
quote:Op woensdag 26 mei 2010 19:08 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik ga het debat kijken, omdat ik de film nog ooit ga aanschaffen.
quote:Op woensdag 26 mei 2010 19:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja maar, ja maar.... we hebben nooit meer een filmavond gehad na Closer
Ja, maar ik heb er geen zin in, bovendien duurt dat tot 23.00quote:
Nu tvp'en en morgen een vol topic vinden.quote:Op woensdag 26 mei 2010 19:26 schreef Greys het volgende:
[LIVE] Morgenavond 2e halve finale met Sieneke! Verzamelt u!
Melden maar vast!
Voorpret ende speculatie FTW!
Jij student jij.quote:Op woensdag 26 mei 2010 19:27 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb er geen zin in, bovendien duurt dat tot 23.00! Vind ik lang.
.
Ben rond half 10 klaar, dan heb ik rond acht over 10 de trein pas, en dan ben ik om 11 pas in Eindhoven en om half 12 pas thuisquote:Op woensdag 26 mei 2010 19:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jij student jij.
Jij hoort nachtbrakerstatus te hebben![]()
En morgen snel van college thuis
Nee, het debat. Veel leuker.quote:Op woensdag 26 mei 2010 20:31 schreef JJH het volgende:
Iedereen zit lekker Nederland - Mexico te kijken?
quote:Op woensdag 26 mei 2010 20:31 schreef JJH het volgende:
quote:Op woensdag 26 mei 2010 20:01 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ben rond half 10 klaar, dan heb ik rond acht over 10 de trein pas, en dan ben ik om 11 pas in Eindhoven en om half 12 pas thuis!
Jaquote:
Cohen kan dan niet goed voorlezen, die hapert constant.quote:
quote:
Ik kan uit ervaring vertellen dat gezond leven niet altijd de oplossing is van maagzuur. Je zal maar door een ziekte die ellende hebben gekregen...quote:Op woensdag 26 mei 2010 20:38 schreef Dirkh het volgende:
Cohen is ook dokter
Als je gezonder leeft heb je geen maagzuurremmers nodig, wat een lul zeg.
quote:Op woensdag 26 mei 2010 20:39 schreef Tha_Erik het volgende:
Rick Nieman met de zweep erover. "Balkenende, u valt in herhaling, volgende!" en tegen het publiek "NIet zo veel klappen, het gaat om het debat!"
.
Precies, de start is beschamend.quote:Op woensdag 26 mei 2010 20:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik kan uit ervaring vertellen dat gezond leven niet altijd de oplossing is van maagzuur. Je zal maar door een ziekte die ellende hebben gekregen...
Zit niet te kijken, maar ik begrijp dat ze weer opnieuw begonnen zijn waar ze zondag geëindigd zijn...
Ik mag dat ook wel hoor. Hup, to the point, niet al dat gemooipraat en herhaal, niet dat gejoel van publiek.quote:
Echt hequote:
quote:Op woensdag 26 mei 2010 20:31 schreef JJH het volgende:
quote:Op woensdag 26 mei 2010 20:49 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Echt he. En dan lekker langzaam praten, omdat het volk niet zo slim is ofzo.
Femke kan vast heel mooi een verhaaltje te stellen voor het slapengaan. Ik zie haar zo naast mijn bedje zitten.quote:Op woensdag 26 mei 2010 20:49 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Echt he. En dan lekker langzaam praten, omdat het volk niet zo slim is ofzo.
Femke rookt, dus ik denk niet dat je daar blij mee zal zijn.quote:Op woensdag 26 mei 2010 20:50 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Femke kan vast heel mooi een verhaaltje te stellen voor het slapengaan. Ik zie haar zo naast mijn bedje zitten.
Met 'r kaken sssshhhtrak op elkaar gaat ze ook een beetje sshshhhhlisshhhhen.quote:Op woensdag 26 mei 2010 20:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dan rrrrrrrrrrolt haar dialect ook extra lekker
Hij hakkelt erger dan Philip Freriksquote:Op woensdag 26 mei 2010 20:50 schreef JJH het volgende:
Cohen doet het weer niet goed merk ik op Twitter?
quote:Op woensdag 26 mei 2010 20:51 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Femke rookt, dus ik denk niet dat je daar blij mee zal zijn.
Op een of andere manier vind ik dat niet heel erg milieubewustquote:Op woensdag 26 mei 2010 20:51 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Femke rookt, dus ik denk niet dat je daar blij mee zal zijn.
quote:Op woensdag 26 mei 2010 20:52 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Hij hakkelt erger dan Philip Freriks.
Ik wist het wel, maar vind het helemaal niet bij haar passen.quote:Op woensdag 26 mei 2010 20:54 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Op een of andere manier vind ik dat niet heel erg milieubewust.
Heb je ook gekeken hoe vaak je langs een mac rijdt?quote:Op woensdag 26 mei 2010 20:54 schreef JJH het volgende:
Holy Crap, ik slinger even wat adressen door GoogleMaps heen, ik heb vannacht weer ruim 450 kilometer voor de boeg.
Ik vind 'm ook irritant en qua uiterlijk een beetje eng.quote:Op woensdag 26 mei 2010 20:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vind hem mateloos irritant, maar vind het dan wel weer sneu dat ie zo hakkelt
quote:Op woensdag 26 mei 2010 20:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja? Had ik niet achter haar gezocht.
Stressig vrouwtje
Als man moet je toch ook af en toe en blowjob kunnen doen?quote:Op woensdag 26 mei 2010 20:54 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Op een of andere manier vind ik dat niet heel erg milieubewust.
Vast heul vaak, erg veel snelweg weer.quote:Op woensdag 26 mei 2010 20:55 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Heb je ook gekeken hoe vaak je langs een mac rijdt?
Haar man rijdt in een oldtimer Mercedes die zwaar milieu belastend is, maar zij gunt het hem.quote:Op woensdag 26 mei 2010 20:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als man moet je toch ook af en toe en blowjob kunnen doen?
Ja, vast omdat ze met die gesloten kaken niet kan pijpenquote:Op woensdag 26 mei 2010 20:59 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Haar man rijdt in een oldtimer Mercedes die zwaar milieu belastend is, maar zij gunt het hem.
quote:Op woensdag 26 mei 2010 21:00 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, vast omdat ze met die gesloten kaken niet kan pijpen.
Mwah, als ze kan roken kan ze ook pijpen. Denk ik dan hè, denk ik.quote:Op woensdag 26 mei 2010 21:00 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 26 mei 2010 21:00 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik wens je veel plezier....quote:Op woensdag 26 mei 2010 21:01 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Mwah, als ze kan roken kan ze ook pijpen. Denk ik dan hè, denk ik.
Pijpen of sigaretten, het is allebei niet milieubewust.quote:Op woensdag 26 mei 2010 21:00 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ligt er aan hoe oud ie is.quote:Op woensdag 26 mei 2010 21:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Pijpen of sigaretten, het is allebei niet milieubewust.
En een oldtimer Mercedes al helemaal niet. Die rijden niet eens loodvrij...
Erik jij speelt geen Farmville hè? Ik zou je bijna een ribbon uit willen delen voor élke post die voorzien is, áltijd, van een PIquote:Op woensdag 26 mei 2010 21:14 schreef Tha_Erik het volgende:
Volgens Wilders is een punt pas goed als er het woord massa-immigratie in voorkomt.
PI's geven de post net even iets extra'squote:Op woensdag 26 mei 2010 21:33 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Erik jij speelt geen Farmville hè? Ik zou je bijna een ribbon uit willen delen voor élke post die voorzien is, áltijd, van een PI![]()
quote:Op woensdag 26 mei 2010 21:35 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
PI's geven de post net even iets extra's. Maar ik mis er soms wel een, en ik haat het als dat bij nieuwe topics gebeurt, want dan kan ie er niet goed ingeedit worden.
Maar ik speel geen farmville inderdaad.
quote:Op woensdag 26 mei 2010 21:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja, maar ik moet altijd zo gniffelen dat je bij eigen verhalen vaak dat belangrijke lampje plaatst
Oh ik zag hem helemaal niet als neutraalquote:Op woensdag 26 mei 2010 21:37 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]. Dat is mijn standaard PI geworden. Ik vind die smiley zo lelijk namelijk, en ik vond het lampje een goede neutrale
.
Mee eensquote:Op woensdag 26 mei 2010 21:36 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind Rouvoet niet interessant. Zal nóóit op die partij stemmen.
quote:
Ik vind mijn reacties dan ook wel belangrijk hoorquote:Op woensdag 26 mei 2010 21:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh ik zag hem helemaal niet als neutraalMaar het staat wel leuk
Ik niet, maar daarom ben ik ook niet zo geïnteresseerd wat voor standpunten Rouvoet (en dus de CU) vertegenwoordigt.quote:Op woensdag 26 mei 2010 21:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Anders wel ooit CU overwegen? Nee toch?
hahaha, nee. Nooit op een partij die religieus georiënteerd is.quote:Op woensdag 26 mei 2010 21:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Anders wel ooit CU overwegen? Nee toch?
Precies.quote:Op woensdag 26 mei 2010 21:45 schreef Dirkh het volgende:
[..]
hahaha, nee. Nooit op een partij die religieus georiënteerd is.
Trusten Piscesquote:Op woensdag 26 mei 2010 21:57 schreef Pisces29 het volgende:
Ik ga nog even vanuit bed het kippenhok bekijken en dan tukken.
Trusten voor straks Dirk en Erik![]()
![]()
Morgen, morgen
quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:03 schreef MadMaster het volgende:
Voor degene voor wie 3 minuten Sieneke way too much is heb ik een ShortKut Version in elkaar geflanst:
Klik hier...
Ook te gebruiken als ringtone...
Heb je er een counter achter zitten? Net op ESF twitter gezet en ik ga hem retweeten, kijken of ie opgepikt wordt.quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:03 schreef MadMaster het volgende:
Voor degene voor wie 3 minuten Sieneke way too much is heb ik een ShortKut Version in elkaar geflanst:
Klik hier...
Ook te gebruiken als ringtone...
Ik weet niet of mijn provider daar blij mee is, maar we zien het wel...quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:08 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Heb je er een counter achter zitten? Net op ESF twitter gezet en ik ga hem retweeten, kijken of ie opgepikt wordt.
Was jij niet helemaal weg bij de ESF_FOK clubquote:Op woensdag 26 mei 2010 22:08 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Heb je er een counter achter zitten? Net op ESF twitter gezet en ik ga hem retweeten, kijken of ie opgepikt wordt.
Wat heb ik gemist?quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:10 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Was jij niet helemaal weg bij de ESF_FOK club
Kan je die URL shortcutten svp?quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:08 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik haal hem wel weg, wil niet dat jij gedonder krijgtquote:Op woensdag 26 mei 2010 22:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kan je die URL shortcuitten svp.
Hoef niet zo nodig met mijn domeinnaam rechtstreeks op Twitter...
Nou laatst zat ik daar te neuzen en toen was jij ineens heul geen follower meerquote:
Ook goed, zal even kijken of ik hem ergens anders kan uploaden....quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:12 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik haal hem wel weg, wil niet dat jij gedonder krijgt
Neh, als ik ESF zou followen krijg ik hem constant in mijn popups terwijl ik zelf ook tweets plaats. Dat werkte gewoon vervelend.quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:12 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou laatst zat ik daar te neuzen en toen was jij ineens heul geen follower meerDus ik ging er van uit dat Erik en Greys 'm aan het volspammen waren.
Ah, logisch wel. Maar voor mij als twitter-noob op dat moment wat minderquote:Op woensdag 26 mei 2010 22:15 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Neh, als ik ESF zou followen krijg ik hem constant in mijn popups terwijl ik zelf ook tweets plaats. Dat werkte gewoon vervelend.
quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:16 schreef MadMaster het volgende:
Dirk, dit is de URL geworden: http://www.mediafire.com/?hbuz1tzjamz
ik pas hem hier op Fok ook even aan...
Ik ga hem zelf nu niet retweeten, dat wekt irritatie, maar als er nog andere FOK!kers zijn die meelezen, ff retweeten dan. http://twitter.com/ESF_FOK/status/14786028668quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:24 schreef MadMaster het volgende:
Er zit wel een counter op die file bij Mediafire.
Zal morgen eens kijken hoe vaak dat ding gedownload is...
Heb zelf niet zoveel followers, maar heb hem wel al geretweet...quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:26 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik ga hem zelf nu niet retweeten, dat wekt irritatie, maar als er nog andere FOK!kers zijn die meelezen, ff retweeten dan. http://twitter.com/ESF_FOK/status/14786028668
quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heb zelf niet zoveel followers, maar heb hem wel al geretweet...![]()
quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:39 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik zie hem niet, wel die van meneer_de_uil
ESF_FOK Shalalie als gratis ringtone? http://bit.ly/b6Dspw Verras morgen jouw collega's, klasgenoten, vrienden en familie . Dankzij een FOK! user!quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:39 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik zie hem niet, wel die van meneer_de_uil
Jij topickiller jij!quote:
Ik ga mee, anders verslaap ik me morgen weerquote:Op woensdag 26 mei 2010 22:54 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Jij topickiller jij!![]()
oh ja, ik ging slapen
Romantisch...quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:56 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik ga mee, anders verslaap ik me morgen weer
Ik doe waar ik goed in ben.quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:54 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Jij topickiller jij!![]()
oh ja, ik ging slapen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dagdag Ll.quote:Op woensdag 26 mei 2010 23:01 schreef MeneerDeUiI het volgende:
Ik ga mn oogjes dicht doen en mn snaveltje toe!
Slaap lekker
quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:58 schreef JJH het volgende:
Slap hoor, gaan slapen. Eckte mannen gaan zo aan het werk.Klinkt, in combinatie met je eerdere bericht m.b.t. de afstand, alsof je de Heineken losgeld route gaat rijden...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het leuke is dat ie nu geretweet wordt door mensen die ESF_FOK niet volgen. Ben benieuwd wat de tweet gaat doen.quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
ESF_FOK Shalalie als gratis ringtone? http://bit.ly/b6Dspw Verras morgen jouw collega's, klasgenoten, vrienden en familie . Dankzij een FOK! user!
14 minutes ago via TweetDeck
Retweeted by you
Voorlopig staat de teller pas op 16 downloads...quote:Op woensdag 26 mei 2010 23:07 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Het leuke is dat ie nu geretweet wordt door mensen die ESF_FOK niet volgen. Ben benieuwd wat de tweet gaat doen.
Geen idee wat die route was...quote:Op woensdag 26 mei 2010 23:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Klinkt, in combinatie met je eerdere bericht m.b.t. de afstand, alsof je de Heineken losgeld route gaat rijden...
Eerste was vanaf Noordwijk via Amsterdam, Afsluitdijk, Leeuwarden, Zwolle, Amersfoort, Utrecht naar Arnhem. Tweede weet ik niet meer...quote:
quote:Hehe, Frits Wester bij nabeschouwing debat van vanavond:
'Ik vond Roemer de verrassing van vanavond. Alsof Sineke het songfestival wint. Niemand verwacht er wat van, maar toch gebeurde het'
Hmm, Zwolle Arnhem is zometeen het eerste stukje, en ik kom ook langs Amerfoort en Utrecht...quote:Op woensdag 26 mei 2010 23:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Eerste was vanaf Noordwijk via Amsterdam, Afsluitdijk, Leeuwarden, Zwolle, Amersfoort, Utrecht naar Arnhem. Tweede weet ik niet meer...
Hier de Adelaar: De weide is groen voor de Haas, ik herhaal, de weide is groen voor de Haas...quote:Op woensdag 26 mei 2010 23:18 schreef JJH het volgende:
[..]
Hmm, Zwolle Arnhem is zometeen het eerste stukje, en ik kom ook langs Amerfoort en Utrecht...
Nooit het boek gelezen, dus ik heb werkelijk waar geen idee waar je het over hebt.quote:Op woensdag 26 mei 2010 23:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hier de Adelaar: De weide is groen voor de Haas, ik herhaal, de weide is groen voor de Haas...
Trusten.quote:Op woensdag 26 mei 2010 23:20 schreef MadMaster het volgende:
En nu richting douche en bed, in die volgorde...
De Adelaar waren de ontvoerders, de losgeldrijder de Haas.quote:Op woensdag 26 mei 2010 23:22 schreef JJH het volgende:
[..]
Nooit het boek gelezen, dus ik heb werkelijk waar geen idee waar je het over hebt.
quote:Op woensdag 26 mei 2010 23:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Voorlopig staat de teller pas op 16 downloads...
Hihi heppiedepeppie gurliequote:Op donderdag 27 mei 2010 07:45 schreef Pisces29 het volgende:
Meurning!![]()
![]()
![]()
Vandaag, vandaag
, vanavond
, vanavond
quote:Op donderdag 27 mei 2010 07:50 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hihi heppiedepeppie gurlie
Ben er vanavond ook bijmijn Mr moet werken dus ik ga lekker kijken.
Ja als je niet klakkeloos kunt zappen dan is dat toch best bijzonderquote:
quote:
Jan heeft haar natuurlijk even 'wakker gemaakt'quote:Op donderdag 27 mei 2010 08:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik denk dat zij al een paar uur op is voor ditjes-en-datjes.
quote:Op donderdag 27 mei 2010 08:21 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Jan heeft haar natuurlijk even 'wakker gemaakt'
quote:Op donderdag 27 mei 2010 09:36 schreef Tha_Erik het volgende:
Zijn er eigenlijk foto's van Jan van 27?
quote:Op donderdag 27 mei 2010 09:36 schreef Tha_Erik het volgende:
Zijn er eigenlijk foto's van Jan van 27?
Oh dat valt me nog best mee eigenlijkquote:
Ja. En sowieso niet een al te enthousiast humeur en gevoel.quote:
Gewoon even Wheoeooeoeoeooe-en, en whiihiiiiiiiiiiquote:Op donderdag 27 mei 2010 10:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja. En sowieso niet een al te enthousiast humeur en gevoel.
Maar dat zie ik wel weer terug te vinden voor vanavond
quote:Op donderdag 27 mei 2010 10:20 schreef Greys het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 26 mei 2010 23:45 schreef Dirkh het volgende:
[..]http://twitter.com/MarcvdLinden/status/14790091452
Jammer dat ie 'm niet retweet, maar de teller gaat oplopen.
quote:
quote:Op donderdag 27 mei 2010 10:20 schreef Greys het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 27 mei 2010 11:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Vanavond wapperen we de stemming de goeie kant uit
quote:Op donderdag 27 mei 2010 11:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hij lijkt een beetje op Bas Muijsquote:Op donderdag 27 mei 2010 11:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oeh, hij is geen fan van Shalaliequote:Op donderdag 27 mei 2010 12:07 schreef Ole het volgende:
Analyse van onze reporter ter plaatse:
http://www.telegraaf.nl/p(...)_Oslo__.html?cid=rss
Oh eh...quote:Op donderdag 27 mei 2010 12:07 schreef Ole het volgende:
Analyse van onze reporter ter plaatse:
http://www.telegraaf.nl/p(...)_Oslo__.html?cid=rss
Bedankt he, Richard!quote:20. LITOUWEN
InCulto – Eastern European Funk
Get up and dance! Vette knipoog van Litouwen. Eastern European Funk is instant vrolijk. Meeslepend. Onmogelijk om hier geen rare bewegingen bij te maken. De gekke mannen uit Litouwen krijgen met hun hilarische act bovendien de lachers op hun hand. Dit valt goed bij dames van boven de veertig.
quote:Op donderdag 27 mei 2010 07:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ml-etje en de remote
![]()
Ja ik heb er echt zin in en ben zo benieuwd hoe Sieneke het gaat doen.
quote:
Llquote:Op donderdag 27 mei 2010 08:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja als je niet klakkeloos kunt zappen dan is dat toch best bijzonder
quote:Op donderdag 27 mei 2010 11:53 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Hij lijkt een beetje op Bas Muijs
[ afbeelding ]
Herstel, ik ga eerst even lunchenquote:Op donderdag 27 mei 2010 13:12 schreef tombolafan het volgende:
Mn opdracht voor mn tentamen is af!
Nu ga ik snel weer leren voor het tentamen zelf
SHALALIE!
quote:Op donderdag 27 mei 2010 13:12 schreef tombolafan het volgende:Mn opdracht voor mn tentamen is af!
Nu ga ik snel weer leren voor het tentamen zelf
SHALALIE!
Nou sluit me bij Tombo aanquote:Op donderdag 27 mei 2010 11:53 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Hij lijkt een beetje op Bas Muijs
[ afbeelding ]
Ja, maar jij bent wel zo veeleisendquote:Op donderdag 27 mei 2010 13:13 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
Bas Muijs zou ik mn bed niet uitschoppen![]()
Maar die Jan van Sieneke wel hoor!
Nee...quote:
Truequote:Op donderdag 27 mei 2010 13:17 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, maar jij bent wel zo veeleisend.
Yay!quote:Op donderdag 27 mei 2010 15:06 schreef tombolafan het volgende:
Ze zijn klaar!![]()
En ze leven alletwee nog!![]()
Nelis heeft wel een hoektand minder, en Draakje ergens een snijtandje, maar verder niks aan de hand![]()
Ik ga ze zo halen!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Het zijn die-hardsquote:Op donderdag 27 mei 2010 15:06 schreef tombolafan het volgende:
Ze zijn klaar!![]()
En ze leven alletwee nog!![]()
Nelis heeft wel een hoektand minder, en Draakje ergens een snijtandje, maar verder niks aan de hand![]()
Ik ga ze zo halen!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat heeft ie gewoon expres gedaanquote:
Nou daar zijn ze dan mooi klaar mee, want volgens mij mogen ze niet stemmen vanavond omdat ze in een andere voorronde zatenquote:Op donderdag 27 mei 2010 15:44 schreef Pisces29 het volgende:
Oh wee als de Belgen niet op ons stemmen vanavond
Idd, wij konden toch ook niet op de Belgen stemmenquote:Op donderdag 27 mei 2010 15:46 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou daar zijn ze dan mooi klaar mee, want volgens mij mogen ze niet stemmen vanavond omdat ze in een andere voorronde zaten.
quote:Op donderdag 27 mei 2010 15:46 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hij is al vereeuwigd op m'n harddisk hier
Oh, ik dacht juist dat wij wel Dinsdag konden stemmenquote:Op donderdag 27 mei 2010 15:46 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Idd, wij konden toch ook niet op de Belgen stemmen
quote:
Dat wist IK nog wel Pisces, valt me van je tegenquote:Op donderdag 27 mei 2010 15:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh, ik dacht juist dat wij wel Dinsdag konden stemmen
quote:Op donderdag 27 mei 2010 15:48 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat wist IK nog wel Pisces, valt me van je tegen
Dat is in de uitzending zelf ook maar een stuk of tweehonderd keer gezegd. In het eerste kwartier. En daarna nog eens duizend keer ofzo.quote:Op donderdag 27 mei 2010 15:48 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat wist IK nog wel Pisces, valt me van je tegen
quote:Op donderdag 27 mei 2010 15:50 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat is in de uitzending zelf ook maar een stuk of tweehonderd keer gezegd. In het eerste kwartier. En daarna nog eens duizend keer ofzo.
Weltrusten.quote:Op donderdag 27 mei 2010 15:52 schreef JJH het volgende:
![]()
Ik moest wakker worden, maar ik wil verder slapen.
quote:Op donderdag 27 mei 2010 15:52 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Maar donderdag niet meer? Hmm? Korsakovje?
quote:
Maar Erik zal er eigenlijk in moeten staan he, niet ik.quote:Op donderdag 27 mei 2010 16:05 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Heb hem ook maar in de OP gezet...
Ja, euh, OK, maar daar had ik even geen geschikte foto van...quote:Op donderdag 27 mei 2010 16:18 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Maar Erik zal er eigenlijk in moeten staan he, niet ik.
quote:Op donderdag 27 mei 2010 16:37 schreef Greys het volgende:
Woorden schieten me tekort, zullen we maar zeggen, bij het aanschouwen van die foto in AL die topics...
Hij staat maar in 4 topics...quote:Op donderdag 27 mei 2010 16:37 schreef Greys het volgende:
Woorden schieten me tekort, zullen we maar zeggen, bij het aanschouwen van die foto in AL die topics...
quote:
quote:Op donderdag 27 mei 2010 16:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Gelukkig kun je als mod editten als de nood hoog wordt
quote:
quote:Op donderdag 27 mei 2010 17:30 schreef Ml-etje het volgende:
Gawd Greys? heb een smsende sneuneuzerige ex hoe poeier ik die af?
Nee, ik zal waarschijnlijk wel al eerder de poppenkast gaan aanschouwen...quote:Op donderdag 27 mei 2010 16:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jij schakelt ook die 3 minuten in?
quote:
http://www.eurovision.tv/esctv/futurequote:Op donderdag 27 mei 2010 17:49 schreef FANN het volgende:
eh... ik heb een vraagje
![]()
Ik had ergens een link zien staan waar je het song festival ''on line'' kon kijken
maar kan hem niet meer vinden.
heeft iemand die link bij de hand ?
DANK JE WEL !!!!quote:Op donderdag 27 mei 2010 17:56 schreef Dirkh het volgende:
[..]
http://www.eurovision.tv/esctv/future
http://www2.twitstream.net/songfestival
quote:
Straks eerst nog een rit Elburg staan. Daarna voorlopig niets meer.quote:Op donderdag 27 mei 2010 18:00 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
That sucks, kun je vanavond even relaxen voor de buis?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |