quote:Op donderdag 27 mei 2010 11:53 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Hij lijkt een beetje op Bas Muijs
[ afbeelding ]
Herstel, ik ga eerst even lunchenquote:Op donderdag 27 mei 2010 13:12 schreef tombolafan het volgende:
Mn opdracht voor mn tentamen is af!
Nu ga ik snel weer leren voor het tentamen zelf
SHALALIE!
quote:Op donderdag 27 mei 2010 13:12 schreef tombolafan het volgende:Mn opdracht voor mn tentamen is af!
Nu ga ik snel weer leren voor het tentamen zelf
SHALALIE!
Nou sluit me bij Tombo aanquote:Op donderdag 27 mei 2010 11:53 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Hij lijkt een beetje op Bas Muijs
[ afbeelding ]
Ja, maar jij bent wel zo veeleisendquote:Op donderdag 27 mei 2010 13:13 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
Bas Muijs zou ik mn bed niet uitschoppen![]()
Maar die Jan van Sieneke wel hoor!
Nee...quote:
Truequote:Op donderdag 27 mei 2010 13:17 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, maar jij bent wel zo veeleisend.
Yay!quote:Op donderdag 27 mei 2010 15:06 schreef tombolafan het volgende:
Ze zijn klaar!![]()
En ze leven alletwee nog!![]()
Nelis heeft wel een hoektand minder, en Draakje ergens een snijtandje, maar verder niks aan de hand![]()
Ik ga ze zo halen!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Het zijn die-hardsquote:Op donderdag 27 mei 2010 15:06 schreef tombolafan het volgende:
Ze zijn klaar!![]()
En ze leven alletwee nog!![]()
Nelis heeft wel een hoektand minder, en Draakje ergens een snijtandje, maar verder niks aan de hand![]()
Ik ga ze zo halen!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat heeft ie gewoon expres gedaanquote:
Nou daar zijn ze dan mooi klaar mee, want volgens mij mogen ze niet stemmen vanavond omdat ze in een andere voorronde zatenquote:Op donderdag 27 mei 2010 15:44 schreef Pisces29 het volgende:
Oh wee als de Belgen niet op ons stemmen vanavond
Idd, wij konden toch ook niet op de Belgen stemmenquote:Op donderdag 27 mei 2010 15:46 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou daar zijn ze dan mooi klaar mee, want volgens mij mogen ze niet stemmen vanavond omdat ze in een andere voorronde zaten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |