Jij topickiller jij!quote:
Ik ga mee, anders verslaap ik me morgen weerquote:Op woensdag 26 mei 2010 22:54 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Jij topickiller jij!![]()
oh ja, ik ging slapen
Romantisch...quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:56 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik ga mee, anders verslaap ik me morgen weer
Ik doe waar ik goed in ben.quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:54 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Jij topickiller jij!![]()
oh ja, ik ging slapen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dagdag Ll.quote:Op woensdag 26 mei 2010 23:01 schreef MeneerDeUiI het volgende:
Ik ga mn oogjes dicht doen en mn snaveltje toe!
Slaap lekker
quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:58 schreef JJH het volgende:
Slap hoor, gaan slapen. Eckte mannen gaan zo aan het werk.Klinkt, in combinatie met je eerdere bericht m.b.t. de afstand, alsof je de Heineken losgeld route gaat rijden...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het leuke is dat ie nu geretweet wordt door mensen die ESF_FOK niet volgen. Ben benieuwd wat de tweet gaat doen.quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
ESF_FOK Shalalie als gratis ringtone? http://bit.ly/b6Dspw Verras morgen jouw collega's, klasgenoten, vrienden en familie . Dankzij een FOK! user!
14 minutes ago via TweetDeck
Retweeted by you
Voorlopig staat de teller pas op 16 downloads...quote:Op woensdag 26 mei 2010 23:07 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Het leuke is dat ie nu geretweet wordt door mensen die ESF_FOK niet volgen. Ben benieuwd wat de tweet gaat doen.
Geen idee wat die route was...quote:Op woensdag 26 mei 2010 23:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Klinkt, in combinatie met je eerdere bericht m.b.t. de afstand, alsof je de Heineken losgeld route gaat rijden...
Eerste was vanaf Noordwijk via Amsterdam, Afsluitdijk, Leeuwarden, Zwolle, Amersfoort, Utrecht naar Arnhem. Tweede weet ik niet meer...quote:
quote:Hehe, Frits Wester bij nabeschouwing debat van vanavond:
'Ik vond Roemer de verrassing van vanavond. Alsof Sineke het songfestival wint. Niemand verwacht er wat van, maar toch gebeurde het'
Hmm, Zwolle Arnhem is zometeen het eerste stukje, en ik kom ook langs Amerfoort en Utrecht...quote:Op woensdag 26 mei 2010 23:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Eerste was vanaf Noordwijk via Amsterdam, Afsluitdijk, Leeuwarden, Zwolle, Amersfoort, Utrecht naar Arnhem. Tweede weet ik niet meer...
Hier de Adelaar: De weide is groen voor de Haas, ik herhaal, de weide is groen voor de Haas...quote:Op woensdag 26 mei 2010 23:18 schreef JJH het volgende:
[..]
Hmm, Zwolle Arnhem is zometeen het eerste stukje, en ik kom ook langs Amerfoort en Utrecht...
Nooit het boek gelezen, dus ik heb werkelijk waar geen idee waar je het over hebt.quote:Op woensdag 26 mei 2010 23:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hier de Adelaar: De weide is groen voor de Haas, ik herhaal, de weide is groen voor de Haas...
Trusten.quote:Op woensdag 26 mei 2010 23:20 schreef MadMaster het volgende:
En nu richting douche en bed, in die volgorde...
De Adelaar waren de ontvoerders, de losgeldrijder de Haas.quote:Op woensdag 26 mei 2010 23:22 schreef JJH het volgende:
[..]
Nooit het boek gelezen, dus ik heb werkelijk waar geen idee waar je het over hebt.
quote:Op woensdag 26 mei 2010 23:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Voorlopig staat de teller pas op 16 downloads...
Hihi heppiedepeppie gurliequote:Op donderdag 27 mei 2010 07:45 schreef Pisces29 het volgende:
Meurning!![]()
![]()
![]()
Vandaag, vandaag
, vanavond
, vanavond
quote:Op donderdag 27 mei 2010 07:50 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hihi heppiedepeppie gurlie
Ben er vanavond ook bijmijn Mr moet werken dus ik ga lekker kijken.
Ja als je niet klakkeloos kunt zappen dan is dat toch best bijzonderquote:
quote:
Jan heeft haar natuurlijk even 'wakker gemaakt'quote:Op donderdag 27 mei 2010 08:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik denk dat zij al een paar uur op is voor ditjes-en-datjes.
quote:Op donderdag 27 mei 2010 08:21 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Jan heeft haar natuurlijk even 'wakker gemaakt'
quote:Op donderdag 27 mei 2010 09:36 schreef Tha_Erik het volgende:
Zijn er eigenlijk foto's van Jan van 27?
quote:Op donderdag 27 mei 2010 09:36 schreef Tha_Erik het volgende:
Zijn er eigenlijk foto's van Jan van 27?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |