Erik jij speelt geen Farmville hè? Ik zou je bijna een ribbon uit willen delen voor élke post die voorzien is, áltijd, van een PIquote:Op woensdag 26 mei 2010 21:14 schreef Tha_Erik het volgende:
Volgens Wilders is een punt pas goed als er het woord massa-immigratie in voorkomt.
PI's geven de post net even iets extra'squote:Op woensdag 26 mei 2010 21:33 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Erik jij speelt geen Farmville hè? Ik zou je bijna een ribbon uit willen delen voor élke post die voorzien is, áltijd, van een PI![]()
quote:Op woensdag 26 mei 2010 21:35 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
PI's geven de post net even iets extra's. Maar ik mis er soms wel een, en ik haat het als dat bij nieuwe topics gebeurt, want dan kan ie er niet goed ingeedit worden.
Maar ik speel geen farmville inderdaad.
quote:Op woensdag 26 mei 2010 21:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja, maar ik moet altijd zo gniffelen dat je bij eigen verhalen vaak dat belangrijke lampje plaatst
Oh ik zag hem helemaal niet als neutraalquote:Op woensdag 26 mei 2010 21:37 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]. Dat is mijn standaard PI geworden. Ik vind die smiley zo lelijk namelijk, en ik vond het lampje een goede neutrale
.
Mee eensquote:Op woensdag 26 mei 2010 21:36 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind Rouvoet niet interessant. Zal nóóit op die partij stemmen.
quote:
Ik vind mijn reacties dan ook wel belangrijk hoorquote:Op woensdag 26 mei 2010 21:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh ik zag hem helemaal niet als neutraalMaar het staat wel leuk
Ik niet, maar daarom ben ik ook niet zo geïnteresseerd wat voor standpunten Rouvoet (en dus de CU) vertegenwoordigt.quote:Op woensdag 26 mei 2010 21:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Anders wel ooit CU overwegen? Nee toch?
hahaha, nee. Nooit op een partij die religieus georiënteerd is.quote:Op woensdag 26 mei 2010 21:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Anders wel ooit CU overwegen? Nee toch?
Precies.quote:Op woensdag 26 mei 2010 21:45 schreef Dirkh het volgende:
[..]
hahaha, nee. Nooit op een partij die religieus georiënteerd is.
Trusten Piscesquote:Op woensdag 26 mei 2010 21:57 schreef Pisces29 het volgende:
Ik ga nog even vanuit bed het kippenhok bekijken en dan tukken.
Trusten voor straks Dirk en Erik![]()
![]()
Morgen, morgen
quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:03 schreef MadMaster het volgende:
Voor degene voor wie 3 minuten Sieneke way too much is heb ik een ShortKut Version in elkaar geflanst:
Klik hier...
Ook te gebruiken als ringtone...
Heb je er een counter achter zitten? Net op ESF twitter gezet en ik ga hem retweeten, kijken of ie opgepikt wordt.quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:03 schreef MadMaster het volgende:
Voor degene voor wie 3 minuten Sieneke way too much is heb ik een ShortKut Version in elkaar geflanst:
Klik hier...
Ook te gebruiken als ringtone...
Ik weet niet of mijn provider daar blij mee is, maar we zien het wel...quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:08 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Heb je er een counter achter zitten? Net op ESF twitter gezet en ik ga hem retweeten, kijken of ie opgepikt wordt.
Was jij niet helemaal weg bij de ESF_FOK clubquote:Op woensdag 26 mei 2010 22:08 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Heb je er een counter achter zitten? Net op ESF twitter gezet en ik ga hem retweeten, kijken of ie opgepikt wordt.
Wat heb ik gemist?quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:10 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Was jij niet helemaal weg bij de ESF_FOK club
Kan je die URL shortcutten svp?quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:08 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik haal hem wel weg, wil niet dat jij gedonder krijgtquote:Op woensdag 26 mei 2010 22:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kan je die URL shortcuitten svp.
Hoef niet zo nodig met mijn domeinnaam rechtstreeks op Twitter...
Nou laatst zat ik daar te neuzen en toen was jij ineens heul geen follower meerquote:
Ook goed, zal even kijken of ik hem ergens anders kan uploaden....quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:12 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik haal hem wel weg, wil niet dat jij gedonder krijgt
Neh, als ik ESF zou followen krijg ik hem constant in mijn popups terwijl ik zelf ook tweets plaats. Dat werkte gewoon vervelend.quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:12 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou laatst zat ik daar te neuzen en toen was jij ineens heul geen follower meerDus ik ging er van uit dat Erik en Greys 'm aan het volspammen waren.
Ah, logisch wel. Maar voor mij als twitter-noob op dat moment wat minderquote:Op woensdag 26 mei 2010 22:15 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Neh, als ik ESF zou followen krijg ik hem constant in mijn popups terwijl ik zelf ook tweets plaats. Dat werkte gewoon vervelend.
quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:16 schreef MadMaster het volgende:
Dirk, dit is de URL geworden: http://www.mediafire.com/?hbuz1tzjamz
ik pas hem hier op Fok ook even aan...
Ik ga hem zelf nu niet retweeten, dat wekt irritatie, maar als er nog andere FOK!kers zijn die meelezen, ff retweeten dan. http://twitter.com/ESF_FOK/status/14786028668quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:24 schreef MadMaster het volgende:
Er zit wel een counter op die file bij Mediafire.
Zal morgen eens kijken hoe vaak dat ding gedownload is...
Heb zelf niet zoveel followers, maar heb hem wel al geretweet...quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:26 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik ga hem zelf nu niet retweeten, dat wekt irritatie, maar als er nog andere FOK!kers zijn die meelezen, ff retweeten dan. http://twitter.com/ESF_FOK/status/14786028668
quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heb zelf niet zoveel followers, maar heb hem wel al geretweet...![]()
quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:39 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik zie hem niet, wel die van meneer_de_uil
ESF_FOK Shalalie als gratis ringtone? http://bit.ly/b6Dspw Verras morgen jouw collega's, klasgenoten, vrienden en familie . Dankzij een FOK! user!quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:39 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik zie hem niet, wel die van meneer_de_uil
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |