Jaquote:
Cohen kan dan niet goed voorlezen, die hapert constant.quote:
quote:
Ik kan uit ervaring vertellen dat gezond leven niet altijd de oplossing is van maagzuur. Je zal maar door een ziekte die ellende hebben gekregen...quote:Op woensdag 26 mei 2010 20:38 schreef Dirkh het volgende:
Cohen is ook dokter
Als je gezonder leeft heb je geen maagzuurremmers nodig, wat een lul zeg.
quote:Op woensdag 26 mei 2010 20:39 schreef Tha_Erik het volgende:
Rick Nieman met de zweep erover. "Balkenende, u valt in herhaling, volgende!" en tegen het publiek "NIet zo veel klappen, het gaat om het debat!"
.
Precies, de start is beschamend.quote:Op woensdag 26 mei 2010 20:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik kan uit ervaring vertellen dat gezond leven niet altijd de oplossing is van maagzuur. Je zal maar door een ziekte die ellende hebben gekregen...
Zit niet te kijken, maar ik begrijp dat ze weer opnieuw begonnen zijn waar ze zondag geëindigd zijn...
Ik mag dat ook wel hoor. Hup, to the point, niet al dat gemooipraat en herhaal, niet dat gejoel van publiek.quote:
Echt hequote:
quote:Op woensdag 26 mei 2010 20:31 schreef JJH het volgende:
Iedereen zit lekker Nederland - Mexico te kijken?
quote:Op woensdag 26 mei 2010 20:49 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Echt he. En dan lekker langzaam praten, omdat het volk niet zo slim is ofzo.
Femke kan vast heel mooi een verhaaltje te stellen voor het slapengaan. Ik zie haar zo naast mijn bedje zitten.quote:Op woensdag 26 mei 2010 20:49 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Echt he. En dan lekker langzaam praten, omdat het volk niet zo slim is ofzo.
Femke rookt, dus ik denk niet dat je daar blij mee zal zijn.quote:Op woensdag 26 mei 2010 20:50 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Femke kan vast heel mooi een verhaaltje te stellen voor het slapengaan. Ik zie haar zo naast mijn bedje zitten.
Met 'r kaken sssshhhtrak op elkaar gaat ze ook een beetje sshshhhhlisshhhhen.quote:Op woensdag 26 mei 2010 20:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dan rrrrrrrrrrolt haar dialect ook extra lekker
Hij hakkelt erger dan Philip Freriksquote:Op woensdag 26 mei 2010 20:50 schreef JJH het volgende:
Cohen doet het weer niet goed merk ik op Twitter?
quote:Op woensdag 26 mei 2010 20:51 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Femke rookt, dus ik denk niet dat je daar blij mee zal zijn.
Op een of andere manier vind ik dat niet heel erg milieubewustquote:Op woensdag 26 mei 2010 20:51 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Femke rookt, dus ik denk niet dat je daar blij mee zal zijn.
quote:Op woensdag 26 mei 2010 20:52 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Hij hakkelt erger dan Philip Freriks.
Ik wist het wel, maar vind het helemaal niet bij haar passen.quote:Op woensdag 26 mei 2010 20:54 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Op een of andere manier vind ik dat niet heel erg milieubewust.
Heb je ook gekeken hoe vaak je langs een mac rijdt?quote:Op woensdag 26 mei 2010 20:54 schreef JJH het volgende:
Holy Crap, ik slinger even wat adressen door GoogleMaps heen, ik heb vannacht weer ruim 450 kilometer voor de boeg.
Ik vind 'm ook irritant en qua uiterlijk een beetje eng.quote:Op woensdag 26 mei 2010 20:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vind hem mateloos irritant, maar vind het dan wel weer sneu dat ie zo hakkelt
quote:Op woensdag 26 mei 2010 20:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja? Had ik niet achter haar gezocht.
Stressig vrouwtje
Als man moet je toch ook af en toe en blowjob kunnen doen?quote:Op woensdag 26 mei 2010 20:54 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Op een of andere manier vind ik dat niet heel erg milieubewust.
Vast heul vaak, erg veel snelweg weer.quote:Op woensdag 26 mei 2010 20:55 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Heb je ook gekeken hoe vaak je langs een mac rijdt?
Haar man rijdt in een oldtimer Mercedes die zwaar milieu belastend is, maar zij gunt het hem.quote:Op woensdag 26 mei 2010 20:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als man moet je toch ook af en toe en blowjob kunnen doen?
Ja, vast omdat ze met die gesloten kaken niet kan pijpenquote:Op woensdag 26 mei 2010 20:59 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Haar man rijdt in een oldtimer Mercedes die zwaar milieu belastend is, maar zij gunt het hem.
quote:Op woensdag 26 mei 2010 21:00 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, vast omdat ze met die gesloten kaken niet kan pijpen.
Mwah, als ze kan roken kan ze ook pijpen. Denk ik dan hè, denk ik.quote:Op woensdag 26 mei 2010 21:00 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 26 mei 2010 21:00 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik wens je veel plezier....quote:Op woensdag 26 mei 2010 21:01 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Mwah, als ze kan roken kan ze ook pijpen. Denk ik dan hè, denk ik.
Pijpen of sigaretten, het is allebei niet milieubewust.quote:Op woensdag 26 mei 2010 21:00 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ligt er aan hoe oud ie is.quote:Op woensdag 26 mei 2010 21:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Pijpen of sigaretten, het is allebei niet milieubewust.
En een oldtimer Mercedes al helemaal niet. Die rijden niet eens loodvrij...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |