quote:
quote:Op woensdag 26 mei 2010 18:42 schreef tombolafan het volgende:
Fuck, het moet natuurlijk 231 zijn...
Greys?????
Het ging toch ook niet over 23.30?quote:Op woensdag 26 mei 2010 18:44 schreef JJH het volgende:
En waar ging het in hemelsnaam in het vorige topic over. Het is heul nog geen 23:30!
quote:Op woensdag 26 mei 2010 18:45 schreef JJH het volgende:
En waarom is het voetbal op SBS6vanavond.
Kan ik lekker die campingzender met Hans Kraaij junior gaan kijken, ik ben nu al misselijk
quote:Op woensdag 26 mei 2010 18:45 schreef JJH het volgende:
En waarom is het voetbal op SBS6vanavond.
Kan ik lekker die campingzender met Hans Kraaij junior gaan kijken, ik ben nu al misselijk
Senior weet tenminste waar ie het over heeft.quote:Op woensdag 26 mei 2010 18:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Whehe, das wel de ergste die je kan hebben ja, junior
Nee de antwoorden zijn moeilijker.quote:Op woensdag 26 mei 2010 18:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zien we hier:
A. Ruud Krol
B. Marco van Basten
C. Erica Terpstra
SMS nu je antwoord en maak kans op één van de prachtige WK-pakketten.
[ afbeelding ]
¤ 0,50 per ontvangen bericht, max. 6 berichten. Exclusief de reguliere kosten voor het gebruik van uw mobiele telefoon.
Komt dat woord nu vanzelf van je toestenbord afgerold of...?quote:Op woensdag 26 mei 2010 18:56 schreef JJH het volgende:
Nee de antwoorden zijn moeilijker.
Meet zo van
-Yolanthe C. v. K
-Ellemieke Vermoolen
-Krol
En dan in de eerste zin na het geven van de drie opties al verklappen dat het niet A of B is.
Hop! Hop! Hop!quote:
Kom kaiken naar het Blok!quote:Op woensdag 26 mei 2010 18:56 schreef Greys het volgende:
Ik twijfel nog tussen het lijsttrekkersdebat of PS I Love You, de film
quote:Op woensdag 26 mei 2010 18:56 schreef Greys het volgende:
Ik typte te snel.quote:Op woensdag 26 mei 2010 18:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Komt dat woord nu vanzelf van je toestenbord afgerold of...?
Een collega heeft tijdens Domino D-Day 2 jaar geleden met zo'n SMS-spel wel een auto gewonnen, dus het kan wel lucratief zijn...
Ik ga toch voor PS I Love You denk ik. Anders ga ik me toch maar weer kapot ergeren aan lijzige Femke.quote:
quote:Op woensdag 26 mei 2010 19:04 schreef Greys het volgende:
Maar daar kan ik over tien minuten weer anders over denken![]()
Hebben we hier nu een vrouw in ons midden die niet als een blok voor Femke valt?quote:Op woensdag 26 mei 2010 19:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ga toch voor PS I Love You denk ik. Anders ga ik me toch maar weer kapot ergeren aan lijzige Femke.
Maar daar kan ik over tien minuten weer anders over denken![]()
*ril*quote:Op woensdag 26 mei 2010 19:06 schreef JJH het volgende:
[..]
Hebben we hier nu een vrouw in ons midden die niet als een blok voor Femke valt?
quote:Op woensdag 26 mei 2010 19:06 schreef JJH het volgende:
[..]
Hebben we hier nu een vrouw in ons midden die niet als een blok voor Femke valt?
Ik ga het debat kijken, omdat ik de film nog ooit ga aanschaffenquote:Op woensdag 26 mei 2010 18:56 schreef Greys het volgende:
quote:Op woensdag 26 mei 2010 19:07 schreef Greys het volgende:
[..]
*ril*
Ik kan geen minuut naar die vrouw luisteren zonder het gevoel te hebben iemand te willen slopen
Veel mensen vinden haar goed.quote:
quote:
Daar ging het helemaal niet over.quote:Op woensdag 26 mei 2010 19:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja maar, ja maar.... we hebben nooit meer een filmavond gehad na Closer
quote:Op woensdag 26 mei 2010 19:08 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik ga het debat kijken, omdat ik de film nog ooit ga aanschaffen.
quote:Op woensdag 26 mei 2010 19:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja maar, ja maar.... we hebben nooit meer een filmavond gehad na Closer
Ja, maar ik heb er geen zin in, bovendien duurt dat tot 23.00quote:
Nu tvp'en en morgen een vol topic vinden.quote:Op woensdag 26 mei 2010 19:26 schreef Greys het volgende:
[LIVE] Morgenavond 2e halve finale met Sieneke! Verzamelt u!
Melden maar vast!
Voorpret ende speculatie FTW!
Jij student jij.quote:Op woensdag 26 mei 2010 19:27 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb er geen zin in, bovendien duurt dat tot 23.00! Vind ik lang.
.
Ben rond half 10 klaar, dan heb ik rond acht over 10 de trein pas, en dan ben ik om 11 pas in Eindhoven en om half 12 pas thuisquote:Op woensdag 26 mei 2010 19:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jij student jij.
Jij hoort nachtbrakerstatus te hebben![]()
En morgen snel van college thuis
Nee, het debat. Veel leuker.quote:Op woensdag 26 mei 2010 20:31 schreef JJH het volgende:
Iedereen zit lekker Nederland - Mexico te kijken?
quote:Op woensdag 26 mei 2010 20:31 schreef JJH het volgende:
Iedereen zit lekker Nederland - Mexico te kijken?
quote:Op woensdag 26 mei 2010 20:01 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ben rond half 10 klaar, dan heb ik rond acht over 10 de trein pas, en dan ben ik om 11 pas in Eindhoven en om half 12 pas thuis!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |