Wat is datquote:Op zondag 30 mei 2010 12:32 schreef BarrieButsers het volgende:
Gaat er nog iemand naar het dag van het park?
Hoezo niet?quote:
Het is in een fucking weiland, die nu helemaal vol water staat.quote:
Boehoe...quote:Op zondag 30 mei 2010 13:18 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Het is in een fucking weiland, die nu helemaal vol water staat.
quote:
quote:Op zondag 30 mei 2010 13:27 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Boerenchicks kan ik wel ergens anders scoren
Watquote:
Jij? Scoren? En waar dan?quote:
Ik kan scoren jaquote:
Heb ik vorig jaar nog de posters voor gemaaktquote:Op zondag 30 mei 2010 12:32 schreef BarrieButsers het volgende:
Gaat er nog iemand naar het dag van het park?
quote:
Waren toch niet jouw kinderen he?quote:
Waren het er meer dan?quote:
Zo goed heb ik nou ook weer niet gekeken. Maar ik zag iig een kindquote:
Ik heb heul geen kind.quote:Op zondag 30 mei 2010 22:40 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Zo goed heb ik nou ook weer niet gekeken. Maar ik zag iig een kindHoe lang heb je die al?
Dacht ik alquote:
Nee da's eerder logisch, je zei dat je niet ging dus dan let ik er niet op.quote:Op zondag 30 mei 2010 22:44 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dacht ik alMaar je hebt me weer niet herkent, hoe grappig
Die maat van me belde me op en zei dat er tenten stonden (hij woont helemaal aan de andere kant van Nuland dus moesten we die hele 3 minuten lopen). Dus ging ik toch maar. En daar zag ik jou. Met een buggy volgens mij, en een vent en een kind, eerst in een tent en later bij de springkussen. Heb niks gezegd omdat ik je niet in een rare positie wilde brengenquote:Op zondag 30 mei 2010 22:46 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Nee da's eerder logisch, je zei dat je niet ging dus dan let ik er niet op.Maarja jij negeert mij steeds.
quote:Op zondag 30 mei 2010 22:48 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Dus eigenlijk best goed zo als ik je toch niet zie. Kan soms best handig zijn, slechtziend zijn. Mensen die je niet wil zien zie je toch niet.
quote:
Beter reageer je op die post daarbovenquote:
Als je niks zegt heb ik er toch niks aan.quote:Op zondag 30 mei 2010 22:51 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Beter reageer je op die post daarbovenEn als je me niet wil zien dan is dat geen probleem hoor
Je wil me niet zien zeg je netquote:Op zondag 30 mei 2010 22:51 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Als je niks zegt heb ik er toch niks aan.
Ja omdat jij toch niks zegt.quote:
Wat had je die vent dan gezegd?quote:
"Die vent" is gewoon mijn zwager, en dan zeg ik gewoon dat ik je van internet ken, zo moeilijk is dat toch niet.quote:Op zondag 30 mei 2010 22:53 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Wat had je die vent dan gezegd?Ik denk altijd te veel dus daar denk ik dan over na en dan doe ik het niet
![]()
Dat hij jouw zwager is kan ik niet ruikenquote:Op zondag 30 mei 2010 22:54 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
"Die vent" is gewoon mijn zwager, en dan zeg ik gewoon dat ik je van internet ken, zo moeilijk is dat toch niet.
Ligt eraan aan wie.quote:Op zondag 30 mei 2010 22:57 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dat hij jouw zwager is kan ik niet ruikenEn jij vertelt dus meer aan anderen als dat ik doe
quote:
De combinatie poppen en kinderen was wel eh...apart.quote:Op zondag 30 mei 2010 22:59 schreef bijdehand het volgende:
[..]
![]()
Madstock was wel vet. Met die opblaaspoppen
Er liep een jongetje met een opblaasschaapquote:Op zondag 30 mei 2010 23:00 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
De combinatie poppen en kinderen was wel eh...apart.
Ik vond die opblaasgitaar leuker.quote:Op zondag 30 mei 2010 23:01 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Er liep een jongetje met een opblaasschaap
Weet ik veel.quote:
En BOERUH BOERUHquote:Op zondag 30 mei 2010 23:04 schreef BarrieButsers het volgende:
Oke ik ga morgen gelijk opzoeken wat madcock is.. Opblaaspoppen, neuken en kinderen
Was echt geniaal boers. Check die pop met haar benen wijd en dan die straal water eruitquote:Op zondag 30 mei 2010 23:04 schreef BarrieButsers het volgende:
Oke ik ga morgen gelijk opzoeken wat madcock is.. Opblaaspoppen, neuken en kinderen
Hahahaha die zie ik nu pasquote:Op zondag 30 mei 2010 23:05 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Was echt geniaal boers. Check die pop met haar benen wijd en dan die straal water eruit
Die muziek ook. Gewoon rammen.quote:Op zondag 30 mei 2010 23:05 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Was echt geniaal boers. Check die pop met haar benen wijd en dan die straal water eruit
quote:
En die mensjes zie je normaal niet?quote:Op zondag 30 mei 2010 23:07 schreef bijdehand het volgende:
[..]
![]()
Volgend jaar maak ik meer foto's en die ga ik altijd uitprinten. Echt die mensen die daar waren waren zo coolBakkebaarden, oorbellen, leren jassen, tatoos! Echt VET!
Ik kom er best vaak. En voor mij is het echt een rechte weg om daar te komenquote:Op zondag 30 mei 2010 23:07 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Viel trouwens wel op dat je in zo'n boerendorp komt. Iedereen staat je van boven tot onder aan te gapen.
Dat stuk snap ik ook niet.quote:Op zondag 30 mei 2010 23:09 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
En die mensjes zie je normaal niet?
Kwam er vroeger weleens. Had er 2 klasgenoten wonen. Maar je merkt meteen het verschil bedoel ik.quote:Op zondag 30 mei 2010 23:09 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik kom er best vaak. En voor mij is het echt een rechte weg om daar te komen
Een boerenrockfestival ofzoquote:Op zondag 30 mei 2010 23:09 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
En die mensjes zie je normaal niet?
Wat was dat dan een soort festival ofzo?
Goed idee, maar nog wel lang wachten.quote:Op zondag 30 mei 2010 23:10 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Volgend jaar houden we daar een meet!
Als je nog zo'n festival weet... misschien ooit in Geffen ofzoquote:Op zondag 30 mei 2010 23:11 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Goed idee, maar nog wel lang wachten.
Ik wist eerst nieteens van deze.quote:Op zondag 30 mei 2010 23:12 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Als je nog zo'n festival weet... misschien ooit in Geffen ofzo
Ja weet je hoe ver weg.quote:Op zondag 30 mei 2010 23:15 schreef BarrieButsers het volgende:
Misschien is zwarte cross iets voor jullie?Ook zoiets volgens mij
Hoe kwam je erachter dan?quote:
Never. Daar helemaal in de Achterhoekquote:Op zondag 30 mei 2010 23:15 schreef BarrieButsers het volgende:
Misschien is zwarte cross iets voor jullie?Ook zoiets volgens mij
Mijn zus en zwager zeiden een paar weken terug dat daar die GnR-band zou optreden. Uiteindelijk hebben we die nieteens gezien maartoch.quote:
Die muziek was zo slechtquote:Op zondag 30 mei 2010 23:19 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Mijn zus en zwager zeiden een paar weken terug dat daar die GnR-band zou optreden. Uiteindelijk hebben we die nieteens gezien maartoch.
In Schijndel heb ik ook al eens over na zitten denken...quote:Op zondag 30 mei 2010 23:19 schreef BarrieButsers het volgende:
En paaspop alhoewel dat ook nog erg lang duurt. Dat is ook zoiets modder all over the place etc. En dat in o.a. in Schijndel
Ben ik een paar jaar terug geweest.quote:Op zondag 30 mei 2010 23:19 schreef BarrieButsers het volgende:
En paaspop alhoewel dat ook nog erg lang duurt. Dat is ook zoiets modder all over the place etc. En dat in o.a. in Schijndel
Ik vond het wel lachen idd, maar mijn zus vond het echt verschrikkelijk.quote:Op zondag 30 mei 2010 23:22 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Die muziek was zo slechtDaarom was het zo goed
![]()
quote:Op zondag 30 mei 2010 23:27 schreef FedExpress het volgende:
hooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooi
Eeeeeeeeeeeeeuhhhhhhhhhh hoe was het?quote:Op zondag 30 mei 2010 23:27 schreef FedExpress het volgende:
SUPERMANquote:Op zondag 30 mei 2010 23:27 schreef FedExpress het volgende:
Omdat heel het WK me gestolen kan worden en als ik nergens word uitgenodigd ik wss ook geen wedstrijd ga kijkenquote:Op zondag 30 mei 2010 23:33 schreef BarrieButsers het volgende:
Waarom zijn jullie niet oranje eigenlijk?
hoe moet datquote:Op zondag 30 mei 2010 23:33 schreef BarrieButsers het volgende:
Waarom zijn jullie niet oranje eigenlijk?
Ge bent toch een Hollander ofnietquote:Op zondag 30 mei 2010 23:37 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Omdat heel het WK me gestolen kan worden en als ik nergens word uitgenodigd ik wss ook geen wedstrijd ga kijken
Chill van vrijdag! Wel minder van het weer op zaterdag.. Truste FedExpresssquote:Op zondag 30 mei 2010 23:45 schreef FedExpress het volgende:
[..]
hoe moet dat![]()
Het was echt super![]()
Vrijdag prachtig weer gehad, zaterdag helaas minder!
Heb vandaag weer een lange dag gehad, morgen zal ik wat meer vertellen. Nu bedje in![]()
Trustennnn
Ja, maar geef er echt niks omquote:Op zondag 30 mei 2010 23:46 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ge bent toch een Hollander ofniet
Mooi! Hier is het kutweer geweestquote:Op zondag 30 mei 2010 23:45 schreef FedExpress het volgende:
[..]
hoe moet dat![]()
Het was echt super![]()
Vrijdag prachtig weer gehad, zaterdag helaas minder!
Heb vandaag weer een lange dag gehad, morgen zal ik wat meer vertellen. Nu bedje in![]()
Trustennnn
Oke vooruit.quote:
Wat voor paupermodem is dat dan?quote:Op zondag 30 mei 2010 23:53 schreef bijdehand het volgende:
Onze modem is toenstraks met die bliksem kapot gegaanWas echt kut!
Ga weg. Hoe komt die bliksem in je kiet dan?quote:Op zondag 30 mei 2010 23:53 schreef bijdehand het volgende:
Onze modem is toenstraks met die bliksem kapot gegaanWas echt kut!
Ja inderdaad dat doet tie snel!quote:Op zondag 30 mei 2010 23:53 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Wat voor paupermodem is dat dan?En wat gebruik je nu dan
?
Ik hoop het ook, maar ik zou er niet wakker van liggen en kijk de wedstrijden toch niet. Finale zal ik btw wel volgen als Oranje erin zitquote:Op zondag 30 mei 2010 23:53 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Oke vooruit.
Al hoop ik nu dat ze het wk gaan winnen en iedereen voor straf op oranje gaat
Wat kan je waarderen?quote:Op zondag 30 mei 2010 23:55 schreef BarrieButsers het volgende:
Dit weer kan ik wel waarderen trouwens
Dat staat er toch.quote:
Waarom jij niet?quote:Op maandag 31 mei 2010 00:01 schreef BarrieButsers het volgende:
Jullie mogen mooi een nieuwe maken he
Oooooh, het WEERquote:
Bij mijn om thuis is een keer elk apparaat ontploft door de bliksem.quote:Op zondag 30 mei 2010 23:59 schreef BarrieButsers het volgende:
Jezus als er nou een vuurbal in je huis was gekomen oke. Maar gaan die dingen zo snel stuk haha
Wel chill dat je weer kan forummen
Rosmalen hequote:Op maandag 31 mei 2010 00:03 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Oooooh, het WEER![]()
[..]
Bij mijn om thuis is een keer elk apparaat ontploft door de bliksem.
Mijn oom woont in Zeeland, dat dorpje. In Rosmalen hebben we gewoon bliksemafleidersquote:Op maandag 31 mei 2010 00:04 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Rosmalen he
Gelukkig voor jullie word het zomer
Je hersenen zijn ook ontploft zeker.quote:
Soms ben ik zo scherp dat het vertragend werktquote:Op maandag 31 mei 2010 00:05 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Je hersenen zijn ook ontploft zeker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |