Ja, maar geef er echt niks omquote:Op zondag 30 mei 2010 23:46 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ge bent toch een Hollander ofniet
Mooi! Hier is het kutweer geweestquote:Op zondag 30 mei 2010 23:45 schreef FedExpress het volgende:
[..]
hoe moet dat![]()
Het was echt super![]()
Vrijdag prachtig weer gehad, zaterdag helaas minder!
Heb vandaag weer een lange dag gehad, morgen zal ik wat meer vertellen. Nu bedje in![]()
Trustennnn
Oke vooruit.quote:
Wat voor paupermodem is dat dan?quote:Op zondag 30 mei 2010 23:53 schreef bijdehand het volgende:
Onze modem is toenstraks met die bliksem kapot gegaanWas echt kut!
Ga weg. Hoe komt die bliksem in je kiet dan?quote:Op zondag 30 mei 2010 23:53 schreef bijdehand het volgende:
Onze modem is toenstraks met die bliksem kapot gegaanWas echt kut!
Ja inderdaad dat doet tie snel!quote:Op zondag 30 mei 2010 23:53 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Wat voor paupermodem is dat dan?En wat gebruik je nu dan
?
Ik hoop het ook, maar ik zou er niet wakker van liggen en kijk de wedstrijden toch niet. Finale zal ik btw wel volgen als Oranje erin zitquote:Op zondag 30 mei 2010 23:53 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Oke vooruit.
Al hoop ik nu dat ze het wk gaan winnen en iedereen voor straf op oranje gaat
Wat kan je waarderen?quote:Op zondag 30 mei 2010 23:55 schreef BarrieButsers het volgende:
Dit weer kan ik wel waarderen trouwens
Dat staat er toch.quote:
Waarom jij niet?quote:Op maandag 31 mei 2010 00:01 schreef BarrieButsers het volgende:
Jullie mogen mooi een nieuwe maken he
Oooooh, het WEERquote:
Bij mijn om thuis is een keer elk apparaat ontploft door de bliksem.quote:Op zondag 30 mei 2010 23:59 schreef BarrieButsers het volgende:
Jezus als er nou een vuurbal in je huis was gekomen oke. Maar gaan die dingen zo snel stuk haha
Wel chill dat je weer kan forummen
Rosmalen hequote:Op maandag 31 mei 2010 00:03 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Oooooh, het WEER![]()
[..]
Bij mijn om thuis is een keer elk apparaat ontploft door de bliksem.
Mijn oom woont in Zeeland, dat dorpje. In Rosmalen hebben we gewoon bliksemafleidersquote:Op maandag 31 mei 2010 00:04 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Rosmalen he
Gelukkig voor jullie word het zomer
Je hersenen zijn ook ontploft zeker.quote:
Soms ben ik zo scherp dat het vertragend werktquote:Op maandag 31 mei 2010 00:05 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Je hersenen zijn ook ontploft zeker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |