Dat stuk snap ik ook niet.quote:Op zondag 30 mei 2010 23:09 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
En die mensjes zie je normaal niet?
Kwam er vroeger weleens. Had er 2 klasgenoten wonen. Maar je merkt meteen het verschil bedoel ik.quote:Op zondag 30 mei 2010 23:09 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik kom er best vaak. En voor mij is het echt een rechte weg om daar te komen
Een boerenrockfestival ofzoquote:Op zondag 30 mei 2010 23:09 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
En die mensjes zie je normaal niet?
Wat was dat dan een soort festival ofzo?
Goed idee, maar nog wel lang wachten.quote:Op zondag 30 mei 2010 23:10 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Volgend jaar houden we daar een meet!
Als je nog zo'n festival weet... misschien ooit in Geffen ofzoquote:Op zondag 30 mei 2010 23:11 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Goed idee, maar nog wel lang wachten.
Ik wist eerst nieteens van deze.quote:Op zondag 30 mei 2010 23:12 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Als je nog zo'n festival weet... misschien ooit in Geffen ofzo
Ja weet je hoe ver weg.quote:Op zondag 30 mei 2010 23:15 schreef BarrieButsers het volgende:
Misschien is zwarte cross iets voor jullie?Ook zoiets volgens mij
Hoe kwam je erachter dan?quote:
Never. Daar helemaal in de Achterhoekquote:Op zondag 30 mei 2010 23:15 schreef BarrieButsers het volgende:
Misschien is zwarte cross iets voor jullie?Ook zoiets volgens mij
Mijn zus en zwager zeiden een paar weken terug dat daar die GnR-band zou optreden. Uiteindelijk hebben we die nieteens gezien maartoch.quote:
Die muziek was zo slechtquote:Op zondag 30 mei 2010 23:19 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Mijn zus en zwager zeiden een paar weken terug dat daar die GnR-band zou optreden. Uiteindelijk hebben we die nieteens gezien maartoch.
In Schijndel heb ik ook al eens over na zitten denken...quote:Op zondag 30 mei 2010 23:19 schreef BarrieButsers het volgende:
En paaspop alhoewel dat ook nog erg lang duurt. Dat is ook zoiets modder all over the place etc. En dat in o.a. in Schijndel
Ben ik een paar jaar terug geweest.quote:Op zondag 30 mei 2010 23:19 schreef BarrieButsers het volgende:
En paaspop alhoewel dat ook nog erg lang duurt. Dat is ook zoiets modder all over the place etc. En dat in o.a. in Schijndel
Ik vond het wel lachen idd, maar mijn zus vond het echt verschrikkelijk.quote:Op zondag 30 mei 2010 23:22 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Die muziek was zo slechtDaarom was het zo goed
![]()
quote:Op zondag 30 mei 2010 23:27 schreef FedExpress het volgende:
hooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooi
Eeeeeeeeeeeeeuhhhhhhhhhh hoe was het?quote:Op zondag 30 mei 2010 23:27 schreef FedExpress het volgende:
SUPERMANquote:Op zondag 30 mei 2010 23:27 schreef FedExpress het volgende:
Omdat heel het WK me gestolen kan worden en als ik nergens word uitgenodigd ik wss ook geen wedstrijd ga kijkenquote:Op zondag 30 mei 2010 23:33 schreef BarrieButsers het volgende:
Waarom zijn jullie niet oranje eigenlijk?
hoe moet datquote:Op zondag 30 mei 2010 23:33 schreef BarrieButsers het volgende:
Waarom zijn jullie niet oranje eigenlijk?
Ge bent toch een Hollander ofnietquote:Op zondag 30 mei 2010 23:37 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Omdat heel het WK me gestolen kan worden en als ik nergens word uitgenodigd ik wss ook geen wedstrijd ga kijken
Chill van vrijdag! Wel minder van het weer op zaterdag.. Truste FedExpresssquote:Op zondag 30 mei 2010 23:45 schreef FedExpress het volgende:
[..]
hoe moet dat![]()
Het was echt super![]()
Vrijdag prachtig weer gehad, zaterdag helaas minder!
Heb vandaag weer een lange dag gehad, morgen zal ik wat meer vertellen. Nu bedje in![]()
Trustennnn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |