abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_82075565
quote:
Op zaterdag 29 mei 2010 21:35 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Da's lekker als je tentamens hebt
Dan kom je niet meer aan leren toe?
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
  zaterdag 29 mei 2010 @ 21:37:16 #177
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_82075606
quote:
Op zaterdag 29 mei 2010 21:36 schreef BarrieButsers het volgende:

[..]

Dan kom je niet meer aan leren toe?
Wat denk je zelf?
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_82075687
quote:
Op zaterdag 29 mei 2010 21:36 schreef BarrieButsers het volgende:

[..]

Dan kom je niet meer aan leren toe?
Idd
pi_82075755
quote:
Op zaterdag 29 mei 2010 21:36 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Dat doen mannen onder elkaar toch altijd. Lekker opscheppen enzo.
Ik ben die ene uitzondering Echt niemand van m'n vrienden weet daar iets van
  zaterdag 29 mei 2010 @ 21:40:38 #180
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_82075846
quote:
Op zaterdag 29 mei 2010 21:39 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Ik ben die ene uitzondering Echt niemand van m'n vrienden weet daar iets van
Grappig.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_82075891
quote:
Op zaterdag 29 mei 2010 21:40 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Grappig.
Komen ze er straks in een keer achter dat ik geen maagd meer ben
  zaterdag 29 mei 2010 @ 21:41:51 #182
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_82075935
quote:
Op zaterdag 29 mei 2010 21:41 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Komen ze er straks in een keer achter dat ik geen maagd meer ben
OH NOES!
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_82076028

Of dat je het juist wel bent en je anders beweerd
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
pi_82076653
quote:
Op zaterdag 29 mei 2010 21:43 schreef BarrieButsers het volgende:

Of dat je het juist wel bent en je anders beweerd
ach dat is niet aan de orde. maar niemand hoeft het te weten ofzo.
pi_82076896
Uhu je moet ergens een grens trekken he.
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
pi_82078417
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
pi_82078490
quote:
Op zaterdag 29 mei 2010 21:56 schreef BarrieButsers het volgende:
Uhu je moet ergens een grens trekken he.
ja daarom. wil gewoon dat mn vrienden niet alles van me weten :p
pi_82078702
quote:
Op zaterdag 29 mei 2010 22:24 schreef bijdehand het volgende:

[..]

ja daarom. wil gewoon dat mn vrienden niet alles van me weten :p
En terrecht! Waarom zouden ze alles moeten weten toch

Er is echt niks op
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
  zaterdag 29 mei 2010 @ 22:32:13 #189
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_82078953
quote:
Op zaterdag 29 mei 2010 22:28 schreef BarrieButsers het volgende:

[..]

Er is echt niks op
Idd.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_82079326
Kut tv
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
pi_82080589
quote:
Op zaterdag 29 mei 2010 22:28 schreef BarrieButsers het volgende:

[..]

En terrecht! Waarom zouden ze alles moeten weten toch

Er is echt niks op
net epic movie gekeken met pa en ma... kutfilm. en ze hoeven niks te weten
pi_82087724
Goeiemorgen
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
pi_82090732
mopgen barrie
pi_82091454
quote:
Op zaterdag 29 mei 2010 21:35 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Nee, maar ik vertel m'n vrienden nooit intieme dingen
Maar FOK wel?
  zondag 30 mei 2010 @ 10:50:54 #195
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_82092374
Wat een kutweer hey.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_82094702
quote:
Op zondag 30 mei 2010 09:55 schreef Roflpantoffel het volgende:

[..]

Maar FOK wel?
Ja, anoniem kan ik alles kwijt
pi_82094708
quote:
Op zondag 30 mei 2010 10:50 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Wat een kutweer hey.
Madstock zal wel moddergooien zijn!
pi_82095054
Gaat er nog iemand naar het dag van het park?
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
  zondag 30 mei 2010 @ 12:35:11 #199
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_82095151
quote:
Op zondag 30 mei 2010 12:21 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Madstock zal wel moddergooien zijn!
Dat vrees ik ook ja.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_82096124
quote:
Op zondag 30 mei 2010 12:32 schreef BarrieButsers het volgende:
Gaat er nog iemand naar het dag van het park?
Nee ik ben geen homo
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')