Hihi lang leve spleetogenquote:
Ja dat krijg je met een visuele handicap he.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 21:04 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Hihi lang leve spleetogen
Waarom dragen al die andere blijo's oranje bloementjes kettingen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 21:06 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja dat krijg je met een visuele handicap he.
Ja maar dat ding kriebelde.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 21:16 schreef bijdehand het volgende:
Maar je bent toch een Oranjefan?![]()
En je herkent me helemaal niet als ik bij je in de buurt sta?
Sta ik daar met m'n maten te zuipen, kom jij er aan van EEEEEEEEEEEEEEEEEJ!!!quote:Op zaterdag 29 mei 2010 21:18 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja maar dat ding kriebelde.![]()
Ligt eraan of ik om me heen ga staan kijken.Soms let ik er niet eens op wie er om me heen staan.
Ja en dan?quote:Op zaterdag 29 mei 2010 21:26 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Sta ik daar met m'n maten te zuipen, kom jij er aan van EEEEEEEEEEEEEEEEEJ!!!
'WIE IS DA?!?!?!' (Stel je nu een paar bezopen lelijke boeren voor)quote:
Da's altijd nep he. Zo komen ook altijd die kutinterviews met BN'ers in de krant... gewoon de leukste stukjes knippenquote:Op zaterdag 29 mei 2010 21:23 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ohja en zit ik in dat interview voor dat stuk een heel verhaal op te hangen, staan er maar een paar regels over mij ffffuuuuuuuu.....
Hahahaha en hoe gaat dat verder dan?quote:Op zaterdag 29 mei 2010 21:29 schreef bijdehand het volgende:
[..]
'WIE IS DA?!?!?!' (Stel je nu een paar bezopen lelijke boeren voor)![]()
'Dat is...' denk denk 'een kennis'quote:Op zaterdag 29 mei 2010 21:31 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Hahahaha en hoe gaat dat verder dan?
Dat stuk van die andere mensen is langer.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 21:30 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Da's altijd nep he. Zo komen ook altijd die kutinterviews met BN'ers in de krant... gewoon de leukste stukjes knippen
Ben ik al gedegradeerd tot kennis.quote:
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 21:32 schreef BarrieButsers het volgende:
Dan word je de volgende morgen naast 'm wakker
Nee, maar ik vertel m'n vrienden nooit intieme dingenquote:Op zaterdag 29 mei 2010 21:33 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ben ik al gedegradeerd tot kennis.
Da's lekker als je tentamens hebtquote:Op zaterdag 29 mei 2010 21:32 schreef BarrieButsers het volgende:
Dan word je de volgende morgen naast 'm wakker
Dat doen mannen onder elkaar toch altijd.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 21:35 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nee, maar ik vertel m'n vrienden nooit intieme dingen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |