dankje! hier ook allemaal een fijn weekend alvastquote:Op donderdag 27 mei 2010 21:35 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Hahaha![]()
Zo lekker vroeg, veel plezier he![]()
Truste alvast
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~Si vis amari, ama~
Wordt je verkocht op de veemarkt?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 09:39 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik ga zo met m'n zus naar de Brabanthallen.
Ja.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 09:49 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Wordt je verkocht op de veemarkt?
Weet ik niet.quote:
Als het een goede deal isquote:Op vrijdag 28 mei 2010 10:03 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Weet ik niet.
Hoezo? Kom je me kopen?
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 09:49 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Wordt je verkocht op de veemarkt?
Nee.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 14:50 schreef ruud.nl het volgende:
Een derdehandse zeker?
10 euroquote:Op vrijdag 28 mei 2010 14:43 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik ben niet verkocht, niemand wou me hebben.Vond mijn zus niet zo leuk, nou zit ze nogsteeds met mij opgescheept.
Zo weinig?quote:
Ik ben maar een studentquote:
10,51 (Dagobert Duck stylequote:
Dat zegt Govert Goudglans ook altijdquote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:47 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Poe.. nou je gaat wel hoog. Ik denk dat ik af moet haken
Hoe hoog is je boete?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:30 schreef BarrieButsers het volgende:
Wat een kut rollerbank vanochtend bij school![]()
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:30 schreef BarrieButsers het volgende:
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:30 schreef BarrieButsers het volgende:
Hij gaf 38 aan op de teller dus een boete voor snelheid was de moeite niet zei diequote:
Mazzelkutquote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:54 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Hij gaf 38 aan op de teller dus een boete voor snelheid was de moeite niet zei die![]()
Geen kentekenbewijs kost me ¤ 30.00,-
Weinig.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 18:49 schreef BarrieButsers het volgende:
Jullie nog plannen voor het weekend?
Niet dat ik weet.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 19:00 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Dat is het betere werk!
Geen plein?
Dadelijk naar de kroeg, morgen naar Pinkpop en zondag zie ik nog wel.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 18:49 schreef BarrieButsers het volgende:
Madstock in Nulandquote:Op vrijdag 28 mei 2010 18:49 schreef BarrieButsers het volgende:
Met je moeder, je vrouw, je vriendin of je dochter???????quote:Op zaterdag 29 mei 2010 13:50 schreef Roflpantoffel het volgende:
Vanavond weet ik het nog niet, net bij Ikea geweest. En morgen naar de stad.
Met z'n schoonmoeder.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 16:35 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Met je moeder, je vrouw, je vriendin of je dochter???????
Mijn kleindochter.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 16:35 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Met je moeder, je vrouw, je vriendin of je dochter???????
ZUCHTquote:
ZUCHTquote:
Daar ga ik ook heen.quote:
Serieus?quote:
Ja ik praat toch geen poep man.quote:
Wat staat er??quote:
Wat moet jij in Nuland?quote:
Ik zei toch dat ik in de krant zou komen.quote:
Wat meer mensen gaan doen, bandjes kijken.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:01 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Wat moet jij in Nuland?Je lacht mij uit omdat ik in Rosmalen woon
Incl. foto enzo?quote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:04 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik zei toch dat ik in de krant zou komen.![]()
[..]
Wat meer mensen gaan doen, bandjes kijken.
Op groepsfoto.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:51 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Incl. foto enzo?![]()
Niet schrikken als je me ziet dan in NulandOf ga je me negeren
Links met zwart shirt.quote:
Ja ik negeer je altijdquote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:54 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Op groepsfoto.
Jij negeert mij toch altijd.
Was dat zo ver weg dan in de stad.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:59 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja ik negeer je altijdElke keer ben je fucking ver weg of zit ik in de auto
Je gaat me dus negeren morgen
Hihi lang leve spleetogenquote:
Ja dat krijg je met een visuele handicap he.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 21:04 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Hihi lang leve spleetogen
Waarom dragen al die andere blijo's oranje bloementjes kettingen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 21:06 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja dat krijg je met een visuele handicap he.
Ja maar dat ding kriebelde.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 21:16 schreef bijdehand het volgende:
Maar je bent toch een Oranjefan?![]()
En je herkent me helemaal niet als ik bij je in de buurt sta?
Sta ik daar met m'n maten te zuipen, kom jij er aan van EEEEEEEEEEEEEEEEEJ!!!quote:Op zaterdag 29 mei 2010 21:18 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja maar dat ding kriebelde.![]()
Ligt eraan of ik om me heen ga staan kijken.Soms let ik er niet eens op wie er om me heen staan.
Ja en dan?quote:Op zaterdag 29 mei 2010 21:26 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Sta ik daar met m'n maten te zuipen, kom jij er aan van EEEEEEEEEEEEEEEEEJ!!!
'WIE IS DA?!?!?!' (Stel je nu een paar bezopen lelijke boeren voor)quote:
Da's altijd nep he. Zo komen ook altijd die kutinterviews met BN'ers in de krant... gewoon de leukste stukjes knippenquote:Op zaterdag 29 mei 2010 21:23 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ohja en zit ik in dat interview voor dat stuk een heel verhaal op te hangen, staan er maar een paar regels over mij ffffuuuuuuuu.....
Hahahaha en hoe gaat dat verder dan?quote:Op zaterdag 29 mei 2010 21:29 schreef bijdehand het volgende:
[..]
'WIE IS DA?!?!?!' (Stel je nu een paar bezopen lelijke boeren voor)![]()
'Dat is...' denk denk 'een kennis'quote:Op zaterdag 29 mei 2010 21:31 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Hahahaha en hoe gaat dat verder dan?
Dat stuk van die andere mensen is langer.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 21:30 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Da's altijd nep he. Zo komen ook altijd die kutinterviews met BN'ers in de krant... gewoon de leukste stukjes knippen
Ben ik al gedegradeerd tot kennis.quote:
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 21:32 schreef BarrieButsers het volgende:
Dan word je de volgende morgen naast 'm wakker
Nee, maar ik vertel m'n vrienden nooit intieme dingenquote:Op zaterdag 29 mei 2010 21:33 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ben ik al gedegradeerd tot kennis.
Da's lekker als je tentamens hebtquote:Op zaterdag 29 mei 2010 21:32 schreef BarrieButsers het volgende:
Dan word je de volgende morgen naast 'm wakker
Dat doen mannen onder elkaar toch altijd.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 21:35 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nee, maar ik vertel m'n vrienden nooit intieme dingen
Wat denk je zelf?quote:Op zaterdag 29 mei 2010 21:36 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Dan kom je niet meer aan leren toe?
Iddquote:Op zaterdag 29 mei 2010 21:36 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Dan kom je niet meer aan leren toe?
Ik ben die ene uitzonderingquote:Op zaterdag 29 mei 2010 21:36 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dat doen mannen onder elkaar toch altijd.Lekker opscheppen enzo.
Grappig.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 21:39 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik ben die ene uitzonderingEcht niemand van m'n vrienden weet daar iets van
Komen ze er straks in een keer achter dat ik geen maagd meer benquote:
OH NOES!quote:Op zaterdag 29 mei 2010 21:41 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Komen ze er straks in een keer achter dat ik geen maagd meer ben
ach dat is niet aan de orde. maar niemand hoeft het te weten ofzo.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 21:43 schreef BarrieButsers het volgende:
Of dat je het juist wel bent en je anders beweerd
ja daarom. wil gewoon dat mn vrienden niet alles van me weten :pquote:Op zaterdag 29 mei 2010 21:56 schreef BarrieButsers het volgende:
Uhu je moet ergens een grens trekken he.
En terrecht! Waarom zouden ze alles moeten weten tochquote:Op zaterdag 29 mei 2010 22:24 schreef bijdehand het volgende:
[..]
ja daarom. wil gewoon dat mn vrienden niet alles van me weten :p
Idd.quote:
net epic movie gekeken met pa en ma... kutfilm. en ze hoeven niks te wetenquote:Op zaterdag 29 mei 2010 22:28 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
En terrecht! Waarom zouden ze alles moeten weten toch
Er is echt niks op
Maar FOK wel?quote:Op zaterdag 29 mei 2010 21:35 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nee, maar ik vertel m'n vrienden nooit intieme dingen
Ja, anoniem kan ik alles kwijtquote:
Madstock zal wel moddergooien zijn!quote:
Dat vrees ik ook ja.quote:
Nee ik ben geen homoquote:Op zondag 30 mei 2010 12:32 schreef BarrieButsers het volgende:
Gaat er nog iemand naar het dag van het park?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |