Beter reageer je op die post daarbovenquote:
Als je niks zegt heb ik er toch niks aan.quote:Op zondag 30 mei 2010 22:51 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Beter reageer je op die post daarbovenEn als je me niet wil zien dan is dat geen probleem hoor
Je wil me niet zien zeg je netquote:Op zondag 30 mei 2010 22:51 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Als je niks zegt heb ik er toch niks aan.
Ja omdat jij toch niks zegt.quote:
Wat had je die vent dan gezegd?quote:
"Die vent" is gewoon mijn zwager, en dan zeg ik gewoon dat ik je van internet ken, zo moeilijk is dat toch niet.quote:Op zondag 30 mei 2010 22:53 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Wat had je die vent dan gezegd?Ik denk altijd te veel dus daar denk ik dan over na en dan doe ik het niet
![]()
Dat hij jouw zwager is kan ik niet ruikenquote:Op zondag 30 mei 2010 22:54 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
"Die vent" is gewoon mijn zwager, en dan zeg ik gewoon dat ik je van internet ken, zo moeilijk is dat toch niet.
Ligt eraan aan wie.quote:Op zondag 30 mei 2010 22:57 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dat hij jouw zwager is kan ik niet ruikenEn jij vertelt dus meer aan anderen als dat ik doe
quote:
De combinatie poppen en kinderen was wel eh...apart.quote:Op zondag 30 mei 2010 22:59 schreef bijdehand het volgende:
[..]
![]()
Madstock was wel vet. Met die opblaaspoppen
Er liep een jongetje met een opblaasschaapquote:Op zondag 30 mei 2010 23:00 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
De combinatie poppen en kinderen was wel eh...apart.
Ik vond die opblaasgitaar leuker.quote:Op zondag 30 mei 2010 23:01 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Er liep een jongetje met een opblaasschaap
Weet ik veel.quote:
En BOERUH BOERUHquote:Op zondag 30 mei 2010 23:04 schreef BarrieButsers het volgende:
Oke ik ga morgen gelijk opzoeken wat madcock is.. Opblaaspoppen, neuken en kinderen
Was echt geniaal boers. Check die pop met haar benen wijd en dan die straal water eruitquote:Op zondag 30 mei 2010 23:04 schreef BarrieButsers het volgende:
Oke ik ga morgen gelijk opzoeken wat madcock is.. Opblaaspoppen, neuken en kinderen
Hahahaha die zie ik nu pasquote:Op zondag 30 mei 2010 23:05 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Was echt geniaal boers. Check die pop met haar benen wijd en dan die straal water eruit
Die muziek ook. Gewoon rammen.quote:Op zondag 30 mei 2010 23:05 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Was echt geniaal boers. Check die pop met haar benen wijd en dan die straal water eruit
quote:
En die mensjes zie je normaal niet?quote:Op zondag 30 mei 2010 23:07 schreef bijdehand het volgende:
[..]
![]()
Volgend jaar maak ik meer foto's en die ga ik altijd uitprinten. Echt die mensen die daar waren waren zo coolBakkebaarden, oorbellen, leren jassen, tatoos! Echt VET!
Ik kom er best vaak. En voor mij is het echt een rechte weg om daar te komenquote:Op zondag 30 mei 2010 23:07 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Viel trouwens wel op dat je in zo'n boerendorp komt. Iedereen staat je van boven tot onder aan te gapen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |