Oké. Top. Bedanktquote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:25 schreef Renesite het volgende:
[..]
Moest ook een leuk verhaal voor jou maken toch?
Dat duurt ook echt úúúrenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:27 schreef Tazar_Yoot het volgende:
Ik haat het als mn moeder me op het moment dat ik wil gaan slapen, opeens nog vraagt of ik een liedje voor der op CD zet want ze heeft het morgen nodig.
GTFO.
Ja, dat duurt het. Bij moeders die willen zien hoe het moet etc. ook. En dan moet het muziek ook nog van haar windows crap ding overgezet naar mijn macbook omdat het programma wat op dat windows ding ook weer brak is...quote:
Dat is het punt niet,quote:
Ja inderdaad, je hoofd is brak want na elke zin komt eenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:30 schreef Tazar_Yoot het volgende:
Net als vanmiddag
Ze wilt een foto in een lijst doen
maar er moeten wat van die foto geknipt worden.
Dus een beetje croppe.
Moet ik dat doen want ik kan dat zo goed met Photoshop.
Zelfs Picasa heeft die functie.
Maar ze is te lui om het zelf te proberen.
Zo voelt tong80 zich dus.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:31 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja inderdaad, je hoofd is brak want na elke zin komt een
enter.
quote:
Wees maar niet bang, heb hem net nog ingesmeerd.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:41 schreef Tazar_Yoot het volgende:
Ja, ik dacht, straks vergeet je het enzo
Brave knul.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:41 schreef mstr het volgende:
[..]
[..]
Wees maar niet bang, heb hem net nog ingesmeerd.
Kippen leggen ook zonder een haan een ei schat.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:46 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Welnee, er is nog geen haan in de buurt geweest.
Nee, tochquote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:47 schreef mstr het volgende:
[..]
Kippen leggen ook zonder een haan een ei schat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja maar dan krijg je in ieder geval geen kuikentjes. Daar ging het om. Of wil je wel kuikentjes?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:47 schreef mstr het volgende:
[..]
Kippen leggen ook zonder een haan een ei schat.
Ik voel me nu echt domquote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:50 schreef mstr het volgende:
Ik citeer van wikipedia: "Eieren hoeven niet bevrucht te zijn om gelegd te worden."
Nee, geef mij maar eitjes die ik kan opeten.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:50 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja maar dan krijg je in ieder geval geen kuikentjes. Daar ging het om. Of wil je wel kuikentjes?
quote:
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:41 schreef mstr het volgende:
Ravi, is Lau zelf met 120 tegen de vangrail geklapt of wat?
Okee!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:50 schreef mstr het volgende:
[..]
Nee, geef mij maar eitjes die ik kan opeten.
Want ik las het testraks in dat topic?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:52 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Voor mijn tijd denk ik ..
anders heeft ze nog veel uit te leggen.
Ze is wezen joyriden?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:52 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Voor mijn tijd denk ik ..
anders heeft ze nog veel uit te leggen.
Nee...quote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:53 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Ja, maar ze had er geen datum bij gezet right?
Allebei de auto's zijn nog heelquote:
Ergens toen er sneeuw lag.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:53 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Ja, maar ze had er geen datum bij gezet right?
Ik doel op het feit dat ze nog maar kort haar rijbewijs heeft (relatief kort) en toen al dikke mik was tussen haar en jou (geloof ik!) dus je moet er wel van op de hoogte zijn.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:54 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Allebei de auto's zijn nog heel
Dus volgens mij is het al een tijdje geleden
Volgens mij zat ze ook niet achter het stuur.
Waar heb jij het nou overquote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:55 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik doel op het feit dat ze nog maar kort haar rijbewijs heeft (relatief kort) en toen al dikke mik was tussen haar en jou (geloof ik!) dus je moet er wel van op de hoogte zijn.
Toen Lau haar rijbewijs kreeg was het toch al dikke mik tussen jullie twee. Dus had ze de auto in puin gereden ná het behalen van d'r rijbewijs dan was je er vast wel van op de hoogte.quote:
Kan altijd gebeuren natuurlijk.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:58 schreef Ravenous- het volgende:
Ik ken iemand die binnen een week nadat ie z'n rijbewijs had al een ongeluk had veroorzaakt.
Als je daarna lang en gelukkig samen bent is er niksquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 26 mei 2010 00:02 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]![]()
ik ken der via een kroeg heur.HahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 23 mei 2010 15:06 schreef Crack_ het volgende:
Ned_bigby :~ :~ :~.
Huuuu internetdating! HUUUUU foto's op internet! HUUUUU MEETING!quote:
quote:Op woensdag 26 mei 2010 00:02 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]![]()
ik ken der via een kroeg heur.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
Trustequote:
Dan stel je een vertraging in van euh. 8 uur?quote:Op woensdag 26 mei 2010 00:09 schreef Renesite het volgende:
Wheehe, wel een christelijk tijdstip om mijn studieloopbaanbegeleider een mailtje te sturen trouwens
ja, dat werkt niet in OWA... (webbased mail programma)quote:Op woensdag 26 mei 2010 00:10 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Dan stel je een vertraging in van euh. 8 uur?
Ik weet niet eens of Gmail die functie heeftquote:Op woensdag 26 mei 2010 00:11 schreef Renesite het volgende:
[..]
ja, dat werkt niet in OWA... (webbased mail programma)
Oh, maar ik mail niet vanuit mijn eigen mailadres, maar mijn st.hanze.nl mailquote:Op woensdag 26 mei 2010 00:12 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Ik weet niet eens of Gmail die functie heeft
volgens mij nietquote:Op woensdag 26 mei 2010 00:12 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Ik weet niet eens of Gmail die functie heeft
Zou wel moeten kunnen vind ikquote:Op woensdag 26 mei 2010 00:15 schreef tubacloud het volgende:
[..]
volgens mij niet
maar Gmail is wel fijn, want veel opslagruimte
vrij weinig dusquote:Je gebruikt momenteel 644 MB (8%) van je 7458 MB.
wat moet je dan allemaal met je inbox doen?quote:Op woensdag 26 mei 2010 00:19 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Weinig mensen die werkelijk alle ruimte gebruiken
quote:Op woensdag 26 mei 2010 00:22 schreef Zeroku het volgende:
Je gebruikt momenteel 93 MB (1%) van je 7458 MB.
wh00p wh00pquote:Je gebruikt momenteel 1061 MB (14%) van je 7458 MB.
Kan best.quote:Op woensdag 26 mei 2010 00:09 schreef Renesite het volgende:
Wheehe, wel een christelijk tijdstip om mijn studieloopbaanbegeleider een mailtje te sturen trouwens
Ik heb er nog 1tje mag voor 20euro weg ipod nano 4g 2gb (clone)quote:
quote:Op woensdag 26 mei 2010 09:15 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Haha had je een echte iPod moeten kopen.
1) Welk deel snap je niet?quote:Op woensdag 26 mei 2010 09:22 schreef muisje91 het volgende:
[..]
Ik heb er nog 1tje mag voor 20euro weg ipod nano 4g 2gb (clone)
dm maar
quote:
2gb is te weinig.. wil minimaal weer 4 gb.quote:Op woensdag 26 mei 2010 09:22 schreef muisje91 het volgende:
[..]
Ik heb er nog 1tje mag voor 20euro weg ipod nano 4g 2gb (clone)
dm maar
ipod: overpricede meuk..quote:Op woensdag 26 mei 2010 09:15 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Haha had je een echte iPod moeten kopen.
Ik heb liever die "overpricede meuk" dan dat ik met een of andere brakke namaak mp3 loopquote:Op woensdag 26 mei 2010 09:46 schreef Marco001 het volgende:
[..]
ipod: overpricede meuk..
Heb nu mijn ogen op een Creative Zen x-fi 2 16 gb..
mwah, zo'n creative is anders wel erg goed hoor.. En die ik eerst had, maar nu pas stuk is (na 3 jaar, en ik behandelde hem niet bepaald zachtjes.) was een Iriver 4 gb, zo'n 50 euro goedkoper als de meest vergelijkbare speler van Ipod, + beter geluid enzo..quote:Op woensdag 26 mei 2010 09:48 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ik heb liever die "overpricede meuk" dan dat ik met een of andere brakke namaak mp3 loop
Een Creative Zen is geen brakke namaakquote:Op woensdag 26 mei 2010 09:48 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ik heb liever die "overpricede meuk" dan dat ik met een of andere brakke namaak mp3 loop
Ik doelde op die namaak iPods. Zoals meneer probeert te verkopenquote:Op woensdag 26 mei 2010 09:51 schreef Marco001 het volgende:
[..]
mwah, zo'n creative is anders wel erg goed hoor.. En die ik eerst had, maar nu pas stuk is (na 3 jaar, en ik behandelde hem niet bepaald zachtjes.) was een Iriver 4 gb, zo'n 50 euro goedkoper als de meest vergelijkbare speler van Ipod, + beter geluid enzo..
Ohquote:Op woensdag 26 mei 2010 09:53 schreef Jotcha het volgende:
Jongens, voor de goede orde, ik noem Creative enzo geen namaak. Ik had het over die kerels net iPod die hij probeert te verkopen.
Er was zelfs een kloon van de kloon van de iPhonequote:
Van de vrachtwagen gevallenquote:Op woensdag 26 mei 2010 09:54 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Er was zelfs een kloon van de kloon van de iPhone![]()
![]()
Ik kan trouwens nieuwe iPhones van 16GB en 32GB voor rond de 200 euro krijgenNieuw in doos en sealed enzo, met aankoopbon.
Doen, en daarna doorverkopen.quote:Op woensdag 26 mei 2010 09:54 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Er was zelfs een kloon van de kloon van de iPhone![]()
![]()
Ik kan trouwens nieuwe iPhones van 16GB en 32GB voor rond de 200 euro krijgenNieuw in doos en sealed enzo, met aankoopbon.
Hoe kan dat dan.quote:
Haiiquote:
Ja. Ik ben nog even aan het kijken hoe het precies zit met paypal, en dan wil ik een dezer dagen de 32GB bestellen, voor mezelf.quote:
hoe duur is de 16gb dan?quote:Op woensdag 26 mei 2010 09:57 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ja. Ik ben nog even aan het kijken hoe het precies zit met paypal, en dan wil ik een dezer dagen de 32GB bestellen, voor mezelf.
mwah dat polizei valt wel mee hoor. Die hebben wel betere dingen te doen.quote:Op woensdag 26 mei 2010 10:02 schreef Jotcha het volgende:
Ik zit nog te kijken hoe er legaal handel uit te halen valt![]()
Niet dat de polizei straks op de stoep staat
True, je hebt meer te vrezen van de belastingdienstquote:Op woensdag 26 mei 2010 10:07 schreef Marco001 het volgende:
[..]
mwah dat polizei valt wel mee hoor. Die hebben wel betere dingen te doen.
nice, en wieviel ist der 32 gb dan?quote:Op woensdag 26 mei 2010 10:08 schreef Jotcha het volgende:
[..]
True, je hebt meer te vrezen van de belastingdienstMaargoed. 32GB is iets van 10 euro duurder dan 16GB, ik ga zelf dus voor de 32. Mijn iPod van 8GB zit ook altijd vol
Moet nog even kijken hoe dat met verzenden en alles zit. En hoeveel winst ik er op wil makenquote:Op woensdag 26 mei 2010 10:10 schreef Marco001 het volgende:
[..]
nice, en wieviel ist der 32 gb dan?
en hoelang duurt leveren?
linkje? Ik wil ook een iPhonequote:Op woensdag 26 mei 2010 10:11 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Moet nog even kijken hoe dat met verzenden en alles zit. En hoeveel winst ik er op wil maken
mwah, voor je mede Pubbers kan je er toch wele en mooi prijsje van maken?quote:Op woensdag 26 mei 2010 10:11 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Moet nog even kijken hoe dat met verzenden en alles zit. En hoeveel winst ik er op wil maken
Ik ga er eerst eentje voor mezelf bestellen. Een vriend heeft zijne wel gekregen, maar ik wil er zeker van zijn. Dan heb ik ook alle kosten qua verzendkosten op een rij, scheelt gedoe enzoquote:Op woensdag 26 mei 2010 10:12 schreef Marco001 het volgende:
[..]
mwah, voor je mede Pubbers kan je er toch wele en mooi prijsje van maken?
Gastquote:Op woensdag 26 mei 2010 10:11 schreef Jotcha het volgende:
[..]
duurt allemaal veel te langquote:
En dan zetten ze 'm op afstand uitquote:Op woensdag 26 mei 2010 10:27 schreef tubacloud het volgende:
[..]
duurt allemaal veel te langen dan laten ze er een slingeren in een café oid om er de aandacht op te vestigen...
Kutapple
deden ze dat?quote:Op woensdag 26 mei 2010 10:28 schreef Jotcha het volgende:
[..]
En dan zetten ze 'm op afstand uitWel strak gepland
Ja. Daarna hebben de vinders het ding ook uit elkaargehaald om te kijken wat erin zat qua chips enzo. Ik denk dat het gewoon zo gepland was.quote:
dat wist ik, dat van het uitzetten op afstand niet...quote:Op woensdag 26 mei 2010 10:35 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ja. Daarna hebben de vinders het ding ook uit elkaargehaald om te kijken wat erin zat qua chips enzo. Ik denk dat het gewoon zo gepland was.
Ja inderdaad. Marketingtrucjequote:Op woensdag 26 mei 2010 10:36 schreef tubacloud het volgende:
[..]
dat wist ik, dat van het uitzetten op afstand niet...
Volgens mij was het gewoon een grote promotiestunt ofzo
Geen examens?quote:Op woensdag 26 mei 2010 11:00 schreef Zeroku het volgende:
Dat wordt dus binnenblijven en Bleach kijken.
[ afbeelding ]
Vrij vandaag. Morgen Engels, hoeft ik niet voor te leren, tekstverklaren.quote:
Joh, elke nieuwe Iphone was toch uitgelekt, en toevallig ook allemaal in een café/restaurant gevondenquote:
quote:Op woensdag 26 mei 2010 11:00 schreef Zeroku het volgende:
Dat wordt dus binnenblijven en Bleach kijken.
[ afbeelding ]
Ik zou het niet gek vinden als ze die telefoon gewoon direct aan die gasten gegeven hebbenquote:Op woensdag 26 mei 2010 11:01 schreef -SG- het volgende:
[..]
Joh, elke nieuwe Iphone was toch uitgelekt, en toevallig ook allemaal in een café/restaurant gevonden. Zou me niet verbazen als het telkens dezelfde café/restaurant was
.
Boeiendquote:Op woensdag 26 mei 2010 11:03 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ik zou het niet gek vinden als ze die telefoon gewoon direct aan die gasten gegeven hebben
Ik zeg ook niet dat er wat mis mee isquote:Op woensdag 26 mei 2010 11:04 schreef Bravebart het volgende:
[..]
BoeiendHun doel is meer dan bereikt zo
Ruilhandel.quote:Op woensdag 26 mei 2010 11:05 schreef mstr het volgende:
Rik, wat voor een handel wilde je nou doen met een iPod ofzo?
Rikkie's iPhones voor een prikkie.quote:Op woensdag 26 mei 2010 11:05 schreef mstr het volgende:
Rik, wat voor een handel wilde je nou doen met een iPod ofzo?
Goeiesmorgens deze morguhquote:Op woensdag 26 mei 2010 11:14 schreef Sjoegerd het volgende:
Goeiemoggel, goeiemoggel, goeiemoggel allemaal!
Ik moet voor morgen 3 interviews van een half uur afnemenquote:Op woensdag 26 mei 2010 11:19 schreef Hyman het volgende:
[..]
Kun je zien wat andere mensen van je kortetermijngeheugen vinden
Vind ie wel leukquote:Op woensdag 26 mei 2010 11:20 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ik moet voor morgen 3 interviews van een half uur afnemen.
oh noes! Nu heb ik vast een infectiequote:Op woensdag 26 mei 2010 11:26 schreef mstr het volgende:
http://www.spitsnieuws.nl(...)glijmiddel_geva.html
Kijk uit mensen
mij ook nietquote:Op woensdag 26 mei 2010 11:31 schreef mstr het volgende:
Sowieso vind ik/lijkt mij anale seks niet zo tof.
Ik zou het ook zeker niet zo snel doen en bij mij laat ik het niet gebeuren.quote:Op woensdag 26 mei 2010 11:32 schreef tubacloud het volgende:
[..]
mij ook niet
zelf zou ik het niet doen, en ik zou het al helemaal niet bij mij laten doen
-1 kudosquote:
Staat niks in wat ik hebquote:Op woensdag 26 mei 2010 11:40 schreef Zeroku het volgende:
http://www.bol.com/nl/l/b(...)294926688/index.html
Ik scroll door die lijst, en het is net of ik in m'n boekenkast kijk.
Ja, geniaalquote:Op woensdag 26 mei 2010 11:50 schreef mstr het volgende:
Wtf, in R&P een topic over een vrouw(?) die pas 2 maanden een vriend heeft en nu al zwanger is.
Nouja, ik zou het wel kunnen begrijpen, maar ze moet niet te lang wachtenquote:Op woensdag 26 mei 2010 11:55 schreef mstr het volgende:
[..]
Zoiets.
Maar ik zou werkelijk woest worden als ze het niet gewoon meteen zou vertellen.
Onzinquote:Op woensdag 26 mei 2010 11:55 schreef mstr het volgende:
[..]
Zoiets.
Maar ik zou werkelijk woest worden als ze het niet gewoon meteen zou vertellen.
Ja, maar komop... Er is toch wel een mogelijkheid om naar hem toe te gaan? Of is dat nu al te lastig?quote:Op woensdag 26 mei 2010 11:57 schreef Bravebart het volgende:
[..]
OnzinDit soort dingen ga je toch niet over de telefoon vertellen mag ik hopen?
Ik heb toch nog meer te doen vandaag?quote:Op woensdag 26 mei 2010 11:57 schreef Bravebart het volgende:
[..]
OnzinDit soort dingen ga je toch niet over de telefoon vertellen mag ik hopen?
Geen idee hoe ver ze van elkaar wonen, maar als je allebei een drukke baan hebt gaat dat niet zo simpel hoorquote:Op woensdag 26 mei 2010 11:58 schreef mstr het volgende:
[..]
Ja, maar komop... Er is toch wel een mogelijkheid om naar hem toe te gaan? Of is dat nu al te lastig?
Klopt, maar dat je zwanger bent is gelukkig niet zo belangrijk om even een dag vrij te nemen...quote:Op woensdag 26 mei 2010 12:02 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Geen idee hoe ver ze van elkaar wonen, maar als je allebei een drukke baan hebt gaat dat niet zo simpel hoor
Ze zal ze zelf nog over de klap heen moeten komen, na een weekje/anderhalve week zal de eerste klap wel minder zijn en dan vind ik het tijd dat je je vriend gaat vertellen dat je zwanger bent. Ze moet niet langer wachten dan dat.quote:Op woensdag 26 mei 2010 12:04 schreef mstr het volgende:
[..]
Klopt, maar dat je zwanger bent is gelukkig niet zo belangrijk om even een dag vrij te nemen...
Dat kan niet altijd zomaar hoorquote:Op woensdag 26 mei 2010 12:04 schreef mstr het volgende:
[..]
Klopt, maar dat je zwanger bent is gelukkig niet zo belangrijk om even een dag vrij te nemen...
Gewoon vrijdag vertellenquote:Op woensdag 26 mei 2010 12:06 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ze zal ze zelf nog over de klap heen moeten komen, na een weekje/anderhalve week zal de eerste klap wel minder zijn en dan vind ik het tijd dat je je vriend gaat vertellen dat je zwanger bent. Ze moet niet langer wachten dan dat.
quote:
Mja, volgens mij is ze niet zo happigquote:
Nee, dat idee had ik ook al.quote:Op woensdag 26 mei 2010 12:53 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mja, volgens mij is ze niet zo happig
welke chick? hoe heet ze?quote:Op woensdag 26 mei 2010 12:28 schreef Sjoegerd het volgende:
Hond uitgelaten, chick niet gezien.. Zo maar boodschappen doen
Mja, dat vond ik een beetjequote:Op woensdag 26 mei 2010 13:06 schreef mstr het volgende:
[..]
Nee, dat idee had ik ook al.
Vooral ook omdat ze op het idee komt om het kind weg te laten halen zonder iets te vertellen.
Een chick in t parkquote:
Park bij de eng?quote:Op woensdag 26 mei 2010 13:18 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Een chick in t park.. Dunno hoe ze heet.
Bij die sporthal dat park iig.. Wat zo ongeveer mijn achtertuin isquote:
Lollertquote:Op woensdag 26 mei 2010 13:21 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Bij die sporthal dat park iig.. Wat zo ongeveer mijn achtertuin is
Dus jij bent één van die paupers die daar de overlast veroorzaakt. Kom daar nooit trouwens, is helemaal de andere kant van t park.quote:Op woensdag 26 mei 2010 13:24 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Lollert![]()
Wij zitten vaak bij dat voetbalveld
Was jij niet altijd diegene die zeurde over resizen?quote:
Nee, sinds kort resized hij weer automatischquote:Op woensdag 26 mei 2010 13:25 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Was jij niet altijd diegene die zeurde over resizen?
Moordenaar!quote:Op woensdag 26 mei 2010 13:26 schreef Sjoegerd het volgende:
Zo tissues en neusspray.. Even een verkoudheid laten sterven
quote:Op woensdag 26 mei 2010 13:26 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Nee, sinds kort resized hij weer automatisch.
No man, ik hou niet van overlastquote:Op woensdag 26 mei 2010 13:25 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Dus jij bent één van die paupers die daar de overlast veroorzaakt. Kom daar nooit trouwens, is helemaal de andere kant van t park.
Doe eens nietquote:Op woensdag 26 mei 2010 13:31 schreef mstr het volgende:
En Luna, nog gedroomd over een heerlijke vakantie?
Staat iig in één van die plaatselijke kutkrantjesquote:Op woensdag 26 mei 2010 13:31 schreef NoelGallagher het volgende:
Heb wel gehoord dat er al best wat klachten zijn binnengekomen
ik ben net gevraagd of ik zin heb om 11 juni ook nog te gaan begeleiden op een vakantie, als ik dan kan, ga ik deze zomervak. 3 keer op vakantie. 2 keer een weekend en 1 keer 2 weken.quote:
quote:1337!
QUE?!quote:
Ik ken die groep best goed, en kan niet ontkennen dat ze voor overlast zorgenquote:Op woensdag 26 mei 2010 13:37 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Staat iig in één van die plaatselijke kutkrantjes
Om 13:37 werktquote:
1 |
Ohja, weiß ichquote:Op woensdag 26 mei 2010 13:38 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Om 13:37 werkt
[ code verwijderd ]
ook!
Jaloers.quote:Op woensdag 26 mei 2010 13:37 schreef Marco001 het volgende:
[..]
ik ben net gevraagd of ik zin heb om 11 juni ook nog te gaan begeleiden op een vakantie, als ik dan kan, ga ik deze zomervak. 3 keer op vakantie. 2 keer een weekend en 1 keer 2 weken.
Op 11 juni begint het wk, manquote:Op woensdag 26 mei 2010 13:37 schreef Marco001 het volgende:
[..]
ik ben net gevraagd of ik zin heb om 11 juni ook nog te gaan begeleiden op een vakantie, als ik dan kan, ga ik deze zomervak. 3 keer op vakantie. 2 keer een weekend en 1 keer 2 weken.
hihi, 1e weekend in Twente, luxe villa, 2e weekend in Willingen, luxe appartement, en de 2 weken ergens in Limburg.quote:
Tentamens . 3 weken lang.quote:Op woensdag 26 mei 2010 13:41 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Op 11 juni begint het wk, man![]()
Ik had een bruiloft op 11 juni, maarja, je moet prioriteiten stellen he
quote:Op woensdag 26 mei 2010 13:41 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Niet iedereen hecht zoveel waarde aan het voetbal.quote:Op woensdag 26 mei 2010 13:41 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Doet ie ook niet.quote:Op woensdag 26 mei 2010 14:14 schreef MarkM het volgende:
[..]
Oh! Het internet is hier kut, dus ik zag hem niet bewegen.
Oh.quote:Op woensdag 26 mei 2010 15:01 schreef Tijgertje. het volgende:
Trouwens Do.
Dat verhaal over dat ongeluk is al een tijd terug.
Oh.quote:Op woensdag 26 mei 2010 15:06 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Nee. Heb pas sinds december mijn rijbewijs hé.![]()
Was richting de wintersport 5 jaar terug ofzo.
quote:
Lekker naief.quote:Op woensdag 26 mei 2010 15:40 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ja gaan we ook doen, maar we dachten eerst dat ie te jong was nog
gisteren alquote:Op woensdag 26 mei 2010 15:43 schreef Hyman het volgende:
[..]
Die bassist van slipknot is de pijp uit trouwens
Dat wist ik allangquote:Op woensdag 26 mei 2010 15:43 schreef Hyman het volgende:
[..]
Die bassist van slipknot is de pijp uit trouwens
Jaquote:Op woensdag 26 mei 2010 15:43 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
en toen dacht je bij jezelf nooooooooooo?
Ga jij nou maar katten bezwangeren ofzo.quote:
Nee.quote:Op woensdag 26 mei 2010 15:51 schreef Zeroku het volgende:
∞▄███▌▐██▌▐██▌██▌▐█▌Ⓟ ▐██▀▀▀▐█▌∞▐█▌∞▐█▌█▌Ⓡ..Ⓡ ▐
█▌▐██▐██▌▐██▌▐██▌Ⓘ⋕ԵժⒾ ▐██▄▄█▐█▌∞▐█▌∞▐█▌█▌Ⓓ..Ⓓ ∞
▀███▀▐██▌▐██▌██▌▐█▌Ⓔ
OKe!quote:Op woensdag 26 mei 2010 15:46 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ga jij nou maar katten bezwangeren ofzo.
Ik ben te awesome voor zequote:Op woensdag 26 mei 2010 15:54 schreef Hyman het volgende:
Nou sjoerd, grijp je kans, doe audities bij slipknot
Juist gaaf, vind het helemaal niet tof als ze helemaal blinkend nieuw zijn.quote:
Roest is kut.quote:Op woensdag 26 mei 2010 15:58 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Juist gaaf, vind het helemaal niet tof als ze helemaal blinkend nieuw zijn.
Utrecht ook.quote:
Pieuw!quote:Op woensdag 26 mei 2010 15:51 schreef Zeroku het volgende:
∞▄███▌▐██▌▐██▌██▌▐█▌Ⓟ ▐██▀▀▀▐█▌∞▐█▌∞▐█▌█▌Ⓡ..Ⓡ ▐
█▌▐██▐██▌▐██▌▐██▌Ⓘ⋕ԵժⒾ ▐██▄▄█▐█▌∞▐█▌∞▐█▌█▌Ⓓ..Ⓓ ∞
▀███▀▐██▌▐██▌██▌▐█▌Ⓔ
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |