Nouja, ik zou het wel kunnen begrijpen, maar ze moet niet te lang wachtenquote:Op woensdag 26 mei 2010 11:55 schreef mstr het volgende:
[..]
Zoiets.
Maar ik zou werkelijk woest worden als ze het niet gewoon meteen zou vertellen.
Onzinquote:Op woensdag 26 mei 2010 11:55 schreef mstr het volgende:
[..]
Zoiets.
Maar ik zou werkelijk woest worden als ze het niet gewoon meteen zou vertellen.
Ja, maar komop... Er is toch wel een mogelijkheid om naar hem toe te gaan? Of is dat nu al te lastig?quote:Op woensdag 26 mei 2010 11:57 schreef Bravebart het volgende:
[..]
OnzinDit soort dingen ga je toch niet over de telefoon vertellen mag ik hopen?
Ik heb toch nog meer te doen vandaag?quote:Op woensdag 26 mei 2010 11:57 schreef Bravebart het volgende:
[..]
OnzinDit soort dingen ga je toch niet over de telefoon vertellen mag ik hopen?
Geen idee hoe ver ze van elkaar wonen, maar als je allebei een drukke baan hebt gaat dat niet zo simpel hoorquote:Op woensdag 26 mei 2010 11:58 schreef mstr het volgende:
[..]
Ja, maar komop... Er is toch wel een mogelijkheid om naar hem toe te gaan? Of is dat nu al te lastig?
Klopt, maar dat je zwanger bent is gelukkig niet zo belangrijk om even een dag vrij te nemen...quote:Op woensdag 26 mei 2010 12:02 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Geen idee hoe ver ze van elkaar wonen, maar als je allebei een drukke baan hebt gaat dat niet zo simpel hoor
Ze zal ze zelf nog over de klap heen moeten komen, na een weekje/anderhalve week zal de eerste klap wel minder zijn en dan vind ik het tijd dat je je vriend gaat vertellen dat je zwanger bent. Ze moet niet langer wachten dan dat.quote:Op woensdag 26 mei 2010 12:04 schreef mstr het volgende:
[..]
Klopt, maar dat je zwanger bent is gelukkig niet zo belangrijk om even een dag vrij te nemen...
Dat kan niet altijd zomaar hoorquote:Op woensdag 26 mei 2010 12:04 schreef mstr het volgende:
[..]
Klopt, maar dat je zwanger bent is gelukkig niet zo belangrijk om even een dag vrij te nemen...
Gewoon vrijdag vertellenquote:Op woensdag 26 mei 2010 12:06 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ze zal ze zelf nog over de klap heen moeten komen, na een weekje/anderhalve week zal de eerste klap wel minder zijn en dan vind ik het tijd dat je je vriend gaat vertellen dat je zwanger bent. Ze moet niet langer wachten dan dat.
quote:
Mja, volgens mij is ze niet zo happigquote:
Nee, dat idee had ik ook al.quote:Op woensdag 26 mei 2010 12:53 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mja, volgens mij is ze niet zo happig
welke chick? hoe heet ze?quote:Op woensdag 26 mei 2010 12:28 schreef Sjoegerd het volgende:
Hond uitgelaten, chick niet gezien.. Zo maar boodschappen doen
Mja, dat vond ik een beetjequote:Op woensdag 26 mei 2010 13:06 schreef mstr het volgende:
[..]
Nee, dat idee had ik ook al.
Vooral ook omdat ze op het idee komt om het kind weg te laten halen zonder iets te vertellen.
Een chick in t parkquote:
Park bij de eng?quote:Op woensdag 26 mei 2010 13:18 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Een chick in t park.. Dunno hoe ze heet.
Bij die sporthal dat park iig.. Wat zo ongeveer mijn achtertuin isquote:
Lollertquote:Op woensdag 26 mei 2010 13:21 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Bij die sporthal dat park iig.. Wat zo ongeveer mijn achtertuin is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |