Een Creative Zen is geen brakke namaakquote:Op woensdag 26 mei 2010 09:48 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ik heb liever die "overpricede meuk" dan dat ik met een of andere brakke namaak mp3 loop
Ik doelde op die namaak iPods. Zoals meneer probeert te verkopenquote:Op woensdag 26 mei 2010 09:51 schreef Marco001 het volgende:
[..]
mwah, zo'n creative is anders wel erg goed hoor.. En die ik eerst had, maar nu pas stuk is (na 3 jaar, en ik behandelde hem niet bepaald zachtjes.) was een Iriver 4 gb, zo'n 50 euro goedkoper als de meest vergelijkbare speler van Ipod, + beter geluid enzo..
Ohquote:Op woensdag 26 mei 2010 09:53 schreef Jotcha het volgende:
Jongens, voor de goede orde, ik noem Creative enzo geen namaak. Ik had het over die kerels net iPod die hij probeert te verkopen.
Er was zelfs een kloon van de kloon van de iPhonequote:
Van de vrachtwagen gevallenquote:Op woensdag 26 mei 2010 09:54 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Er was zelfs een kloon van de kloon van de iPhone![]()
![]()
Ik kan trouwens nieuwe iPhones van 16GB en 32GB voor rond de 200 euro krijgenNieuw in doos en sealed enzo, met aankoopbon.
Doen, en daarna doorverkopen.quote:Op woensdag 26 mei 2010 09:54 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Er was zelfs een kloon van de kloon van de iPhone![]()
![]()
Ik kan trouwens nieuwe iPhones van 16GB en 32GB voor rond de 200 euro krijgenNieuw in doos en sealed enzo, met aankoopbon.
Hoe kan dat dan.quote:
Haiiquote:
Ja. Ik ben nog even aan het kijken hoe het precies zit met paypal, en dan wil ik een dezer dagen de 32GB bestellen, voor mezelf.quote:
hoe duur is de 16gb dan?quote:Op woensdag 26 mei 2010 09:57 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ja. Ik ben nog even aan het kijken hoe het precies zit met paypal, en dan wil ik een dezer dagen de 32GB bestellen, voor mezelf.
mwah dat polizei valt wel mee hoor. Die hebben wel betere dingen te doen.quote:Op woensdag 26 mei 2010 10:02 schreef Jotcha het volgende:
Ik zit nog te kijken hoe er legaal handel uit te halen valt![]()
Niet dat de polizei straks op de stoep staat
True, je hebt meer te vrezen van de belastingdienstquote:Op woensdag 26 mei 2010 10:07 schreef Marco001 het volgende:
[..]
mwah dat polizei valt wel mee hoor. Die hebben wel betere dingen te doen.
nice, en wieviel ist der 32 gb dan?quote:Op woensdag 26 mei 2010 10:08 schreef Jotcha het volgende:
[..]
True, je hebt meer te vrezen van de belastingdienstMaargoed. 32GB is iets van 10 euro duurder dan 16GB, ik ga zelf dus voor de 32. Mijn iPod van 8GB zit ook altijd vol
Moet nog even kijken hoe dat met verzenden en alles zit. En hoeveel winst ik er op wil makenquote:Op woensdag 26 mei 2010 10:10 schreef Marco001 het volgende:
[..]
nice, en wieviel ist der 32 gb dan?
en hoelang duurt leveren?
linkje? Ik wil ook een iPhonequote:Op woensdag 26 mei 2010 10:11 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Moet nog even kijken hoe dat met verzenden en alles zit. En hoeveel winst ik er op wil maken
mwah, voor je mede Pubbers kan je er toch wele en mooi prijsje van maken?quote:Op woensdag 26 mei 2010 10:11 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Moet nog even kijken hoe dat met verzenden en alles zit. En hoeveel winst ik er op wil maken
Ik ga er eerst eentje voor mezelf bestellen. Een vriend heeft zijne wel gekregen, maar ik wil er zeker van zijn. Dan heb ik ook alle kosten qua verzendkosten op een rij, scheelt gedoe enzoquote:Op woensdag 26 mei 2010 10:12 schreef Marco001 het volgende:
[..]
mwah, voor je mede Pubbers kan je er toch wele en mooi prijsje van maken?
Gastquote:Op woensdag 26 mei 2010 10:11 schreef Jotcha het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |