duurt allemaal veel te langquote:
En dan zetten ze 'm op afstand uitquote:Op woensdag 26 mei 2010 10:27 schreef tubacloud het volgende:
[..]
duurt allemaal veel te langen dan laten ze er een slingeren in een café oid om er de aandacht op te vestigen...
Kutapple
deden ze dat?quote:Op woensdag 26 mei 2010 10:28 schreef Jotcha het volgende:
[..]
En dan zetten ze 'm op afstand uitWel strak gepland
Ja. Daarna hebben de vinders het ding ook uit elkaargehaald om te kijken wat erin zat qua chips enzo. Ik denk dat het gewoon zo gepland was.quote:
dat wist ik, dat van het uitzetten op afstand niet...quote:Op woensdag 26 mei 2010 10:35 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ja. Daarna hebben de vinders het ding ook uit elkaargehaald om te kijken wat erin zat qua chips enzo. Ik denk dat het gewoon zo gepland was.
Ja inderdaad. Marketingtrucjequote:Op woensdag 26 mei 2010 10:36 schreef tubacloud het volgende:
[..]
dat wist ik, dat van het uitzetten op afstand niet...
Volgens mij was het gewoon een grote promotiestunt ofzo
Geen examens?quote:Op woensdag 26 mei 2010 11:00 schreef Zeroku het volgende:
Dat wordt dus binnenblijven en Bleach kijken.
[ afbeelding ]
Vrij vandaag. Morgen Engels, hoeft ik niet voor te leren, tekstverklaren.quote:
Joh, elke nieuwe Iphone was toch uitgelekt, en toevallig ook allemaal in een café/restaurant gevondenquote:
quote:Op woensdag 26 mei 2010 11:00 schreef Zeroku het volgende:
Dat wordt dus binnenblijven en Bleach kijken.
[ afbeelding ]
Ik zou het niet gek vinden als ze die telefoon gewoon direct aan die gasten gegeven hebbenquote:Op woensdag 26 mei 2010 11:01 schreef -SG- het volgende:
[..]
Joh, elke nieuwe Iphone was toch uitgelekt, en toevallig ook allemaal in een café/restaurant gevonden. Zou me niet verbazen als het telkens dezelfde café/restaurant was
.
Boeiendquote:Op woensdag 26 mei 2010 11:03 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ik zou het niet gek vinden als ze die telefoon gewoon direct aan die gasten gegeven hebben
Ik zeg ook niet dat er wat mis mee isquote:Op woensdag 26 mei 2010 11:04 schreef Bravebart het volgende:
[..]
BoeiendHun doel is meer dan bereikt zo
Ruilhandel.quote:Op woensdag 26 mei 2010 11:05 schreef mstr het volgende:
Rik, wat voor een handel wilde je nou doen met een iPod ofzo?
Rikkie's iPhones voor een prikkie.quote:Op woensdag 26 mei 2010 11:05 schreef mstr het volgende:
Rik, wat voor een handel wilde je nou doen met een iPod ofzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |