Oké. Top. Bedanktquote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:25 schreef Renesite het volgende:
[..]
Moest ook een leuk verhaal voor jou maken toch?
Dat duurt ook echt úúúrenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:27 schreef Tazar_Yoot het volgende:
Ik haat het als mn moeder me op het moment dat ik wil gaan slapen, opeens nog vraagt of ik een liedje voor der op CD zet want ze heeft het morgen nodig.
GTFO.
Ja, dat duurt het. Bij moeders die willen zien hoe het moet etc. ook. En dan moet het muziek ook nog van haar windows crap ding overgezet naar mijn macbook omdat het programma wat op dat windows ding ook weer brak is...quote:
Dat is het punt niet,quote:
Ja inderdaad, je hoofd is brak want na elke zin komt eenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:30 schreef Tazar_Yoot het volgende:
Net als vanmiddag
Ze wilt een foto in een lijst doen
maar er moeten wat van die foto geknipt worden.
Dus een beetje croppe.
Moet ik dat doen want ik kan dat zo goed met Photoshop.
Zelfs Picasa heeft die functie.
Maar ze is te lui om het zelf te proberen.
Zo voelt tong80 zich dus.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:31 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja inderdaad, je hoofd is brak want na elke zin komt een
enter.
quote:
Wees maar niet bang, heb hem net nog ingesmeerd.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:41 schreef Tazar_Yoot het volgende:
Ja, ik dacht, straks vergeet je het enzo
Brave knul.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:41 schreef mstr het volgende:
[..]
[..]
Wees maar niet bang, heb hem net nog ingesmeerd.
Kippen leggen ook zonder een haan een ei schat.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:46 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Welnee, er is nog geen haan in de buurt geweest.
Nee, tochquote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:47 schreef mstr het volgende:
[..]
Kippen leggen ook zonder een haan een ei schat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja maar dan krijg je in ieder geval geen kuikentjes. Daar ging het om. Of wil je wel kuikentjes?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:47 schreef mstr het volgende:
[..]
Kippen leggen ook zonder een haan een ei schat.
Ik voel me nu echt domquote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:50 schreef mstr het volgende:
Ik citeer van wikipedia: "Eieren hoeven niet bevrucht te zijn om gelegd te worden."
Nee, geef mij maar eitjes die ik kan opeten.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:50 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja maar dan krijg je in ieder geval geen kuikentjes. Daar ging het om. Of wil je wel kuikentjes?
quote:
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:41 schreef mstr het volgende:
Ravi, is Lau zelf met 120 tegen de vangrail geklapt of wat?
Okee!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:50 schreef mstr het volgende:
[..]
Nee, geef mij maar eitjes die ik kan opeten.
Want ik las het testraks in dat topic?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:52 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Voor mijn tijd denk ik ..
anders heeft ze nog veel uit te leggen.
Ze is wezen joyriden?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:52 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Voor mijn tijd denk ik ..
anders heeft ze nog veel uit te leggen.
Nee...quote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:53 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Ja, maar ze had er geen datum bij gezet right?
Allebei de auto's zijn nog heelquote:
Ergens toen er sneeuw lag.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:53 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Ja, maar ze had er geen datum bij gezet right?
Ik doel op het feit dat ze nog maar kort haar rijbewijs heeft (relatief kort) en toen al dikke mik was tussen haar en jou (geloof ik!) dus je moet er wel van op de hoogte zijn.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:54 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Allebei de auto's zijn nog heel
Dus volgens mij is het al een tijdje geleden
Volgens mij zat ze ook niet achter het stuur.
Waar heb jij het nou overquote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:55 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik doel op het feit dat ze nog maar kort haar rijbewijs heeft (relatief kort) en toen al dikke mik was tussen haar en jou (geloof ik!) dus je moet er wel van op de hoogte zijn.
Toen Lau haar rijbewijs kreeg was het toch al dikke mik tussen jullie twee. Dus had ze de auto in puin gereden ná het behalen van d'r rijbewijs dan was je er vast wel van op de hoogte.quote:
Kan altijd gebeuren natuurlijk.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:58 schreef Ravenous- het volgende:
Ik ken iemand die binnen een week nadat ie z'n rijbewijs had al een ongeluk had veroorzaakt.
Als je daarna lang en gelukkig samen bent is er niksquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 26 mei 2010 00:02 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]![]()
ik ken der via een kroeg heur.HahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 23 mei 2010 15:06 schreef Crack_ het volgende:
Ned_bigby :~ :~ :~.
Huuuu internetdating! HUUUUU foto's op internet! HUUUUU MEETING!quote:
quote:Op woensdag 26 mei 2010 00:02 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]![]()
ik ken der via een kroeg heur.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
Trustequote:
Dan stel je een vertraging in van euh. 8 uur?quote:Op woensdag 26 mei 2010 00:09 schreef Renesite het volgende:
Wheehe, wel een christelijk tijdstip om mijn studieloopbaanbegeleider een mailtje te sturen trouwens
ja, dat werkt niet in OWA... (webbased mail programma)quote:Op woensdag 26 mei 2010 00:10 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Dan stel je een vertraging in van euh. 8 uur?
Ik weet niet eens of Gmail die functie heeftquote:Op woensdag 26 mei 2010 00:11 schreef Renesite het volgende:
[..]
ja, dat werkt niet in OWA... (webbased mail programma)
Oh, maar ik mail niet vanuit mijn eigen mailadres, maar mijn st.hanze.nl mailquote:Op woensdag 26 mei 2010 00:12 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Ik weet niet eens of Gmail die functie heeft
volgens mij nietquote:Op woensdag 26 mei 2010 00:12 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Ik weet niet eens of Gmail die functie heeft
Zou wel moeten kunnen vind ikquote:Op woensdag 26 mei 2010 00:15 schreef tubacloud het volgende:
[..]
volgens mij niet
maar Gmail is wel fijn, want veel opslagruimte
vrij weinig dusquote:Je gebruikt momenteel 644 MB (8%) van je 7458 MB.
wat moet je dan allemaal met je inbox doen?quote:Op woensdag 26 mei 2010 00:19 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Weinig mensen die werkelijk alle ruimte gebruiken
quote:Op woensdag 26 mei 2010 00:22 schreef Zeroku het volgende:
Je gebruikt momenteel 93 MB (1%) van je 7458 MB.
wh00p wh00pquote:Je gebruikt momenteel 1061 MB (14%) van je 7458 MB.
Kan best.quote:Op woensdag 26 mei 2010 00:09 schreef Renesite het volgende:
Wheehe, wel een christelijk tijdstip om mijn studieloopbaanbegeleider een mailtje te sturen trouwens
Ik heb er nog 1tje mag voor 20euro weg ipod nano 4g 2gb (clone)quote:
quote:Op woensdag 26 mei 2010 09:15 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Haha had je een echte iPod moeten kopen.
1) Welk deel snap je niet?quote:Op woensdag 26 mei 2010 09:22 schreef muisje91 het volgende:
[..]
Ik heb er nog 1tje mag voor 20euro weg ipod nano 4g 2gb (clone)
dm maar
quote:
2gb is te weinig.. wil minimaal weer 4 gb.quote:Op woensdag 26 mei 2010 09:22 schreef muisje91 het volgende:
[..]
Ik heb er nog 1tje mag voor 20euro weg ipod nano 4g 2gb (clone)
dm maar
ipod: overpricede meuk..quote:Op woensdag 26 mei 2010 09:15 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Haha had je een echte iPod moeten kopen.
Ik heb liever die "overpricede meuk" dan dat ik met een of andere brakke namaak mp3 loopquote:Op woensdag 26 mei 2010 09:46 schreef Marco001 het volgende:
[..]
ipod: overpricede meuk..
Heb nu mijn ogen op een Creative Zen x-fi 2 16 gb..
mwah, zo'n creative is anders wel erg goed hoor.. En die ik eerst had, maar nu pas stuk is (na 3 jaar, en ik behandelde hem niet bepaald zachtjes.) was een Iriver 4 gb, zo'n 50 euro goedkoper als de meest vergelijkbare speler van Ipod, + beter geluid enzo..quote:Op woensdag 26 mei 2010 09:48 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ik heb liever die "overpricede meuk" dan dat ik met een of andere brakke namaak mp3 loop
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |