Jij heb ook geen smaakquote:Op dinsdag 25 mei 2010 17:17 schreef genakt het volgende:
[ afbeelding ]
ik ben verliefd op haar maar weet nog niet of ze mij leuk vind
Denk het welquote:Op dinsdag 25 mei 2010 17:17 schreef genakt het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 17:17 schreef genakt het volgende:
[ afbeelding ]
Bashen mocht ook en ik stel haar in een positief daglicht omdat ik met haar ga daten, dus ik denk niet dat ze daar problemen mee heeft.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 17:17 schreef Pixie. het volgende:
Privacy ?
Arm meisje weet niet dat heel fok haar nu ziet
wel maar jij houd al van meisjesquote:
Ze is lelijk en ik ken haar niet. Ik maakte maar een grapje.quote:
quote:
quote:Op zondag 18 juni 2006 15:23 schreef Sapstengel het volgende:
Deze is beter:
Dagenlang zit je op je pc
Je vertoont je nooit in een café
Je kop zit onder de acne
Je bent een msn P.I.M.P.
Schiet dan op met je date-foto, want over 2 weken weten we ECHT wie maar wat lult op FOK! en wie echt zegt wat hij of zij kan waarmaken.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 17:28 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Ze is lelijk en ik ken haar niet. Ik maakte maar een grapje.
Maar Lamon.: ik ga mijn best doen en binnen 2 weken een meisje daten! Hou mijn posts dus in de gaten!
Dat zou flauw zijn, dus alle eerlijke users kennende zal dat niet gebeuren.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 17:37 schreef Socios het volgende:
Dit is niet een waterdicht systeem. Men kan gewoon al beschikken over een foto van de date en een foto samen met de date en deze los van elkaar met een tussenpoos van 2 weken posten.
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 17:17 schreef genakt het volgende:
[ afbeelding ]
niet doen, het is nepper dan bear grylls survival programmaquote:Op dinsdag 25 mei 2010 17:41 schreef Smart_ass het volgende:
Ik ben benieuwd of ik over 2 weken een foto van de betreffende dame met Lamon zie.
Het gaat om FOK!kers zonder vaste relatie, laforest.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 17:40 schreef laforest het volgende:
Mja hoef ik geen foto voor te plaatsen want ik weet zeker dat ik haar dit weekend ga daten.
Ik heb namelijk al een foto van ons samen.
Ik ben singlequote:Op dinsdag 25 mei 2010 17:42 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Het gaat om FOK!kers zonder vaste relatie, laforest.
Ga me nou niet dwarsbomen, je weet net zo goed als ik dat dit een heerlijk topic kan worden.
Oh, sowwy, ik dacht dat jij al een vaste relatie had. Dan een foto van de date in question please.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 17:43 schreef laforest het volgende:
[..]
Ik ben single
Ik ga op een date dude.
Nope.quote:
wat is dat nou weer voor trolquote:
ja idd want er bestaan geen nep profielenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 17:52 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Nope.
[ afbeelding ]
Het is zoals altijd uiteraard echt, de uitdaging is enkel om de date binnen 2 weken te regelen, dat is alles.
26?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 17:52 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Nope.
[ afbeelding ]
Het is zoals altijd uiteraard echt, de uitdaging is enkel om de date binnen 2 weken te regelen, dat is alles.
Op een site die 120,- per maand kost, lijkt me sterk.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 17:53 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja idd want er bestaan geen nep profielen_!
ga toch bij het riagg om aandacht smeken ofzo_!
120 euro per maand, ja maakt het even niet nog overduielijker fake dan dat het al isquote:Op dinsdag 25 mei 2010 17:56 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Op een site die 120,- per maand kost, lijkt me sterk.
Waarom zo vijandig trouwens?
Post gewoon een leuke foto van je komende date, dat is veel gezelliger.
Nope, ik was eerlijk (op die fout maand/jaar na) dus waarom zouden andere users liegen? Dan bedrieg je toch enkel jezelf?quote:
Nee, de uitdaging is om de vrouw niet vervolgens gillend gek te laten worden met je narcistische waandenkbeelden TSquote:Op dinsdag 25 mei 2010 17:52 schreef Lamon. het volgende:
Jij denkt echt dat ik irl zo ben als hier, he?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 18:02 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nee, de uitdaging is om de vrouw niet vervolgens gillend gek te laten worden met je narcistische waandenkbeelden TS
ja waarom nou tochquote:Op dinsdag 25 mei 2010 18:02 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Nope, ik was eerlijk (op die fout maand/jaar na) dus waarom zouden andere users liegen? Dan bedrieg je toch enkel jezelf?
Zo denken ze ook over mij. Maar irl ben ik heel anders.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 18:03 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Jij denkt echt dat ik irl zo ben als hier, he?
Ben je ondanks je gelul hier nog steeds vrijgezel of niet?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 18:03 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Jij denkt echt dat ik irl zo ben als hier, he?
die rechter is best te doenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 18:06 schreef Stroopschenker het volgende:
[ afbeelding ]
Misschien wil ze wel samen Fok!'en
Ja, maar omdat ik niet durf te kiezen, ik heb oprecht bindingsangst, maar dat heeft niets te maken met de zogenaamd coole reacties van alle leugenaars. Jij denkt nu weer even de ware gevonden te hebben en als het over 2 jaar weer botvangen is, ga je ook weer moeilijk doen, geef gewoon eens toe.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 18:04 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ben je ondanks je gelul hier nog steeds vrijgezel of niet?
Ik doe nooit moeilijk hoor, ik geniet ook oprecht van vrijgezel zijnquote:Op dinsdag 25 mei 2010 18:08 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ja, maar omdat ik niet durf te kiezen, ik heb oprecht bindingsangst, maar dat heeft niets te maken met de zogenaamd coole reacties van alle leugenaars. Jij denkt nu weer even de ware gevonden te hebben en als het over 2 jaar weer botvangen is, ga je ook weer moeilijk doen, geef gewoon eens toe.
Ofcourse die rechter, 16 jaar, moet goed gaanquote:Op dinsdag 25 mei 2010 18:07 schreef genakt het volgende:
[..]
die rechter is best te doen
beetje jong denk ik alleen
Erhhm, ik kan me vaag herinneren dat je vol trots verteld hebt, dat je "je mannetje" gevonden had, loop ik alweer achter dan?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 18:09 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik doe nooit moeilijk hoor, ik geniet ook oprecht van vrijgezel zijn
Dat kan ik nooit geweest zijn, want mijn mannetje bezig ik nooitquote:Op dinsdag 25 mei 2010 18:11 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Erhhm, ik kan me vaag herinneren dat je vol trots verteld hebt, dat je "je mannetje" gevonden had, loop ik alweer achter dan?
Ik weet zo zeker dat ik gelezen heb dat je de ware gevonden had.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 18:13 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dat kan ik nooit geweest zijn, want mijn mannetje bezig ik nooitEn wat is daar trots aan te zijn, je loopt gewoon met je neus tegen een hele leuke kerel aan en hij tegen jou.
Maar de verkerings is nog aan hoor.
Jij bent degene die zo nodig moet patsen als ie iemand zo ver krijgt om te daten, ik niet hoor
ik geloof niet in de warequote:Op dinsdag 25 mei 2010 18:18 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik weet zo zeker dat ik gelezen heb dat je de ware gevonden had.
En ik pats niet, ik charcheer, niemand in 10 fucking years die dat ooit begrepen heeft.
HWAHWAHWAHWAHquote:
Dan blijf je van de 1 naar de ander lopen, ik ga gewoon wel in de ware geloven, en dit meisje is nummer 1 in mijn geloofs-quest.quote:
Ik wens haar veel sterktequote:Op dinsdag 25 mei 2010 18:31 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Dan blijf je van de 1 naar de ander lopen, ik ga gewoon wel in de ware geloven, en dit meisje is nummer 1 in mijn geloofs-quest.
Ik heb geen plannen in die richtingquote:Op dinsdag 25 mei 2010 18:34 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Da's erg vriendelijk van je. Dan wens ik jouw toekomstige vriend nummer 40 ook veel sterkte.
Ik vind hem leuk.quote:
Mag je niet gedwongen doen.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 18:04 schreef AdvancedPower het volgende:
Oké, ik zal eens serieus mee doen.
[ afbeelding ]
2 Weken zei je? Moet te doen zijn!
Daar gaat het idd ook om. Users met een leuke relatie mogen best meelurken, al is het voor hen niet van toepassing.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 18:38 schreef o.us het volgende:
Ik heb gelukkig al een zeer mooie meid waar ik ontzettend gelukkig mee ben. Ik wou alleen zeggen dat dit een goed idee is om te kijken of mensen maar wat lullen![]()
. Derhalve een tvp.
Ik ga die van jou kapen in 2 weken tijdquote:Op dinsdag 25 mei 2010 18:38 schreef o.us het volgende:
Ik heb gelukkig al een zeer mooie meid waar ik ontzettend gelukkig mee ben. Ik wou alleen zeggen dat dit een goed idee is om te kijken of mensen maar wat lullen![]()
. Derhalve een tvp.
Blabla72, kijk mij weer eens moeten reageren op een post van Lamon, want die gast steekt me gewoon om de 1 of andere reden-post.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 18:45 schreef Garisson72 het volgende:
Lamon's kijk-mij-een-date-hebben-topic.
klopt ja!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 18:51 schreef Lamon. het volgende:
Blabla72, kijk mij weer eens moeten reageren op een post van Lamon, want dan haptie zo leuk-post.
Jijquote:Op dinsdag 25 mei 2010 18:06 schreef Stroopschenker het volgende:
[ afbeelding ]
Misschien wil ze wel samen Fok!'en
En vervolgens het zelf gaat gebruiken om eindelijk op zijn 35e een keer te kunnen settlen, totdat de dames erachter komen hoe twisted Lamon is.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:37 schreef Lamon. het volgende:
Gefeliciteerd!
"Dank je wel voor de toezending van je foto's.
Ik heb ze goed bekeken en vind dat jij absoluut bij mooiemensen.com hoort. Je krijgt nu van ons een aanmeldlink toegestuurd waarmee je lid mag worden. Als je dat snel doet kun je vandaag nog daten! Let erop dat je je profiel goed invult en maak een leuke tekst maar wel eerlijk. Je zult zien dat je op die manier heel veel plezier van dit exclusieve lidmaatschap krijgt. "
Yeah, ik ben binnen een kwartier gekeurd, en mag bij mooiemensen.com voor maar 19,95 per maand!
Ik wil niet weer melden dat de wereld zot geworden is, dus schop ik dit topic maar omhoog!
Hoe oppervlakkig moet je zijn om je te verlagen tot dat niveau.
Ik heb een modellen-auditie over 2 weken, dus het was een handig middel (zeker als man) om mijn kansen te testen.
Maar de site zelf, gadverdamme!!!!!!
Ze heeft je balzak pic nog niet gezien.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 17:52 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Nope.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 15:29 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Welnee, man ik vraag het aan de fotograaf, ik gooi mezelf op hotornot, ik probeer deze site, omdat 85% van de mannen afgekeurd worden, ik rommel maar wat aan...
Ik struikelde enkel per ongeluk tussen al die experimentjes even over hoe dom het is dat zo'n site bestaansrecht heeft. Ik vind het namelijk pure discriminatie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |