Ik heb geen plannen in die richtingquote:Op dinsdag 25 mei 2010 18:34 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Da's erg vriendelijk van je. Dan wens ik jouw toekomstige vriend nummer 40 ook veel sterkte.
Ik vind hem leuk.quote:
Mag je niet gedwongen doen.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 18:04 schreef AdvancedPower het volgende:
Oké, ik zal eens serieus mee doen.
[ afbeelding ]
2 Weken zei je? Moet te doen zijn!
Daar gaat het idd ook om. Users met een leuke relatie mogen best meelurken, al is het voor hen niet van toepassing.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 18:38 schreef o.us het volgende:
Ik heb gelukkig al een zeer mooie meid waar ik ontzettend gelukkig mee ben. Ik wou alleen zeggen dat dit een goed idee is om te kijken of mensen maar wat lullen![]()
. Derhalve een tvp.
Ik ga die van jou kapen in 2 weken tijdquote:Op dinsdag 25 mei 2010 18:38 schreef o.us het volgende:
Ik heb gelukkig al een zeer mooie meid waar ik ontzettend gelukkig mee ben. Ik wou alleen zeggen dat dit een goed idee is om te kijken of mensen maar wat lullen![]()
. Derhalve een tvp.
Blabla72, kijk mij weer eens moeten reageren op een post van Lamon, want die gast steekt me gewoon om de 1 of andere reden-post.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 18:45 schreef Garisson72 het volgende:
Lamon's kijk-mij-een-date-hebben-topic.
klopt ja!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 18:51 schreef Lamon. het volgende:
Blabla72, kijk mij weer eens moeten reageren op een post van Lamon, want dan haptie zo leuk-post.
Jijquote:Op dinsdag 25 mei 2010 18:06 schreef Stroopschenker het volgende:
[ afbeelding ]
Misschien wil ze wel samen Fok!'en
En vervolgens het zelf gaat gebruiken om eindelijk op zijn 35e een keer te kunnen settlen, totdat de dames erachter komen hoe twisted Lamon is.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:37 schreef Lamon. het volgende:
Gefeliciteerd!
"Dank je wel voor de toezending van je foto's.
Ik heb ze goed bekeken en vind dat jij absoluut bij mooiemensen.com hoort. Je krijgt nu van ons een aanmeldlink toegestuurd waarmee je lid mag worden. Als je dat snel doet kun je vandaag nog daten! Let erop dat je je profiel goed invult en maak een leuke tekst maar wel eerlijk. Je zult zien dat je op die manier heel veel plezier van dit exclusieve lidmaatschap krijgt. "
Yeah, ik ben binnen een kwartier gekeurd, en mag bij mooiemensen.com voor maar 19,95 per maand!
Ik wil niet weer melden dat de wereld zot geworden is, dus schop ik dit topic maar omhoog!
Hoe oppervlakkig moet je zijn om je te verlagen tot dat niveau.
Ik heb een modellen-auditie over 2 weken, dus het was een handig middel (zeker als man) om mijn kansen te testen.
Maar de site zelf, gadverdamme!!!!!!
Ze heeft je balzak pic nog niet gezien.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 17:52 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Nope.
[ afbeelding ]
Het is zoals altijd uiteraard echt, de uitdaging is enkel om de date binnen 2 weken te regelen, dat is alles.
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 15:29 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Welnee, man ik vraag het aan de fotograaf, ik gooi mezelf op hotornot, ik probeer deze site, omdat 85% van de mannen afgekeurd worden, ik rommel maar wat aan...
Ik struikelde enkel per ongeluk tussen al die experimentjes even over hoe dom het is dat zo'n site bestaansrecht heeft. Ik vind het namelijk pure discriminatie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |