ja waarom nou tochquote:Op dinsdag 25 mei 2010 18:02 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Nope, ik was eerlijk (op die fout maand/jaar na) dus waarom zouden andere users liegen? Dan bedrieg je toch enkel jezelf?
Zo denken ze ook over mij. Maar irl ben ik heel anders.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 18:03 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Jij denkt echt dat ik irl zo ben als hier, he?
Ben je ondanks je gelul hier nog steeds vrijgezel of niet?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 18:03 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Jij denkt echt dat ik irl zo ben als hier, he?
die rechter is best te doenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 18:06 schreef Stroopschenker het volgende:
[ afbeelding ]
Misschien wil ze wel samen Fok!'en
Ja, maar omdat ik niet durf te kiezen, ik heb oprecht bindingsangst, maar dat heeft niets te maken met de zogenaamd coole reacties van alle leugenaars. Jij denkt nu weer even de ware gevonden te hebben en als het over 2 jaar weer botvangen is, ga je ook weer moeilijk doen, geef gewoon eens toe.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 18:04 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ben je ondanks je gelul hier nog steeds vrijgezel of niet?
Ik doe nooit moeilijk hoor, ik geniet ook oprecht van vrijgezel zijnquote:Op dinsdag 25 mei 2010 18:08 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ja, maar omdat ik niet durf te kiezen, ik heb oprecht bindingsangst, maar dat heeft niets te maken met de zogenaamd coole reacties van alle leugenaars. Jij denkt nu weer even de ware gevonden te hebben en als het over 2 jaar weer botvangen is, ga je ook weer moeilijk doen, geef gewoon eens toe.
Ofcourse die rechter, 16 jaar, moet goed gaanquote:Op dinsdag 25 mei 2010 18:07 schreef genakt het volgende:
[..]
die rechter is best te doen
beetje jong denk ik alleen
Erhhm, ik kan me vaag herinneren dat je vol trots verteld hebt, dat je "je mannetje" gevonden had, loop ik alweer achter dan?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 18:09 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik doe nooit moeilijk hoor, ik geniet ook oprecht van vrijgezel zijn
Dat kan ik nooit geweest zijn, want mijn mannetje bezig ik nooitquote:Op dinsdag 25 mei 2010 18:11 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Erhhm, ik kan me vaag herinneren dat je vol trots verteld hebt, dat je "je mannetje" gevonden had, loop ik alweer achter dan?
Ik weet zo zeker dat ik gelezen heb dat je de ware gevonden had.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 18:13 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dat kan ik nooit geweest zijn, want mijn mannetje bezig ik nooitEn wat is daar trots aan te zijn, je loopt gewoon met je neus tegen een hele leuke kerel aan en hij tegen jou.
Maar de verkerings is nog aan hoor.
Jij bent degene die zo nodig moet patsen als ie iemand zo ver krijgt om te daten, ik niet hoor
ik geloof niet in de warequote:Op dinsdag 25 mei 2010 18:18 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik weet zo zeker dat ik gelezen heb dat je de ware gevonden had.
En ik pats niet, ik charcheer, niemand in 10 fucking years die dat ooit begrepen heeft.
HWAHWAHWAHWAHquote:
Dan blijf je van de 1 naar de ander lopen, ik ga gewoon wel in de ware geloven, en dit meisje is nummer 1 in mijn geloofs-quest.quote:
Ik wens haar veel sterktequote:Op dinsdag 25 mei 2010 18:31 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Dan blijf je van de 1 naar de ander lopen, ik ga gewoon wel in de ware geloven, en dit meisje is nummer 1 in mijn geloofs-quest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |