Oh, sowwy, ik dacht dat jij al een vaste relatie had. Dan een foto van de date in question please.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 17:43 schreef laforest het volgende:
[..]
Ik ben single
Ik ga op een date dude.
Nope.quote:
wat is dat nou weer voor trolquote:
ja idd want er bestaan geen nep profielenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 17:52 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Nope.
[ afbeelding ]
Het is zoals altijd uiteraard echt, de uitdaging is enkel om de date binnen 2 weken te regelen, dat is alles.
26?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 17:52 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Nope.
[ afbeelding ]
Het is zoals altijd uiteraard echt, de uitdaging is enkel om de date binnen 2 weken te regelen, dat is alles.
Op een site die 120,- per maand kost, lijkt me sterk.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 17:53 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja idd want er bestaan geen nep profielen_!
ga toch bij het riagg om aandacht smeken ofzo_!
120 euro per maand, ja maakt het even niet nog overduielijker fake dan dat het al isquote:Op dinsdag 25 mei 2010 17:56 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Op een site die 120,- per maand kost, lijkt me sterk.
Waarom zo vijandig trouwens?
Post gewoon een leuke foto van je komende date, dat is veel gezelliger.
Nope, ik was eerlijk (op die fout maand/jaar na) dus waarom zouden andere users liegen? Dan bedrieg je toch enkel jezelf?quote:
Nee, de uitdaging is om de vrouw niet vervolgens gillend gek te laten worden met je narcistische waandenkbeelden TSquote:Op dinsdag 25 mei 2010 17:52 schreef Lamon. het volgende:
Jij denkt echt dat ik irl zo ben als hier, he?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 18:02 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nee, de uitdaging is om de vrouw niet vervolgens gillend gek te laten worden met je narcistische waandenkbeelden TS
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |