quote:Op zondag 18 juni 2006 10:47 schreef immortalsean het volgende:
je hebt gaat nu nog een topic erover openen, hoe oud is die clip al wel niet?
Ik leef onder een steenquote:Op zondag 18 juni 2006 10:54 schreef TimC het volgende:
Ja man, waar zit je in Kabul??
Welnee, die 50 cent staat voor vijftig centimeterquote:Op zondag 18 juni 2006 10:57 schreef 3rdRock het volgende:
vind je het gek dat er alleen maar lelijke wijven in die clip rampeneren? 50cent heeft maar 50cent om ze te betalen!
Nee, ik was op andere lichaamsdelen aan het letten.quote:Op zondag 18 juni 2006 11:20 schreef teh_m0nkey het volgende:
heb je die rotkoppen wel 'ns gezien van die wijfen?![]()
en die versie kostte maar een dollar om te produceren!quote:Op zondag 18 juni 2006 11:32 schreef StephanL het volgende:
Dan kijk je toch deze versie
http://www.youtube.com/watch?v=yXYHqFyFpFU
francine deequote:Op zondag 18 juni 2006 14:38 schreef Maikuuul het volgende:
Idd gekdie chenese :/ helemaal vervormde tieten
Inderdaad ja, goed nummer en een goede clip.quote:Op zondag 18 juni 2006 10:56 schreef Chriz2k het volgende:
Whehehe, dat nummer is cool.
Hersens.quote:Op zondag 18 juni 2006 15:30 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Inderdaad ja, goed nummer en een goede clip.
Tieten, Snoop dogg en lekkere beat. Wat wil je nog meer?
Je denkt toch niet dat ik naar 50 cent ga kieken he?quote:Op zondag 18 juni 2006 10:43 schreef Dickbride het volgende:
Als je al zonodig een geile clip moet maken met naakte wijven erin, neem dan in ieder geval vrouwen met mooie borsten![]()
Want GATVERDAMME ZEG!! De één heeft vieze hangende theezakjes, de andere heeft gore opgepompte nepballonnen, en weer een ander heeft scheve tepels![]()
EN het is ook nog een kutnummer![]()
Kijk en huiver![]()
http://www.youtube.com/watch?v=HmbQHo4WQnU
Een fatsoenlijk nummer dat erbij gaat, zou wel handig zijn.quote:Op zondag 18 juni 2006 15:30 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Inderdaad ja, goed nummer en een goede clip.
Tieten, Snoop dogg en lekkere beat. Wat wil je nog meer?
Ik vind dit nummer toch een van de betere van 50 Centquote:Op zondag 18 juni 2006 18:35 schreef Nosh het volgende:
[..]
Een fatsoenlijk nummer dat erbij gaat, zou wel handig zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |