abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 31 mei 2010 @ 10:32:41 #201
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_82134115
Ik krijg net een smsje van een vriendinnetje, ze is gezakt... Echt niet cool. Ze rijdt bij dezelfde rijschool en m'n instructeur zei dat het eeuwig zonde was omdat ze op 1 fout na echt keurig reed. Ze had ergens bij een stoplicht twee banen voor linksaf die uitmondde in een gewone 2baansweg. Ze stond links, maar is op de rechterbaan uitgekomen.

Levensgevaarlijk natuurlijk, als er auto's naast je staan voor de rechterbaan, maar ik weet niet of dat zo was..

In ieder geval zonde en ik hoop zo dat ik wel slaag
Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
  maandag 31 mei 2010 @ 11:02:59 #202
241461 Unknown90
The one and only
pi_82134938
quote:
Op zondag 30 mei 2010 18:28 schreef SinofEnvy het volgende:

[..]

In Almere is'tie ook ¤58. Het duurste in een gemeente in Nederland is geloof ik ¤65, dus davidov2009 en ik zitten zo'n beetje in de hoogste prijs-gemeenten (versneld heb ik er totaal dus ¤92 voor neergelegd...)
Agree, heb hem ook versneld aangevraagd, was ook ¤ 92 zoveel kwijt.
Moest wel, anders had ik hem pas een week later i.v.m Koninginnedag enz. zat me niet echt mee anders
Het kan in Almere... -zucht-
  maandag 31 mei 2010 @ 11:05:45 #203
241461 Unknown90
The one and only
pi_82135030
quote:
Op maandag 31 mei 2010 00:50 schreef Dubish het volgende:

[..]

Ik hoop het!!!

*EDIT:
Kan iemand mij a.u.b dit uitleggen? Dit is de enige vraag waar ik steeds vast kom te zitten met de agent..

De agent kijkt niet eens mijn kant op, hoe moet ik nou weten wat hij wil
[ afbeelding ]
Officieel zou het niet mogen, in dit geval omdat je anders de agent zou aanrijden
  maandag 31 mei 2010 @ 11:15:03 #204
251095 Purdey
Better off alone..
pi_82135326
quote:
Op maandag 31 mei 2010 10:32 schreef Kimpossible het volgende:
Ik krijg net een smsje van een vriendinnetje, ze is gezakt... Echt niet cool. Ze rijdt bij dezelfde rijschool en m'n instructeur zei dat het eeuwig zonde was omdat ze op 1 fout na echt keurig reed. Ze had ergens bij een stoplicht twee banen voor linksaf die uitmondde in een gewone 2baansweg. Ze stond links, maar is op de rechterbaan uitgekomen.

Levensgevaarlijk natuurlijk, als er auto's naast je staan voor de rechterbaan, maar ik weet niet of dat zo was..

In ieder geval zonde en ik hoop zo dat ik wel slaag
Oeh dat is zonde zeg Ik heb dat ook al een aantal keer gehad,dat ik in een bocht ineens van rechts naar links veranderde,of andersom.De laatste keer werd het wel keihard afgestraft door mn instructeur en let ik er ook echt veel beter op..Stom eigenlijk,dat ze je op een fout laten zakken
So, here is the truth about the truth. It hurts, and so we lie.
  maandag 31 mei 2010 @ 11:18:31 #205
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_82135431
Mijn instructeur is er ok heeeel moeiljk in, die geeft dan gewoon een snok aan je stuur. HIER MOET JE UITKOMEN, DAT ZIE JE TOCH!!! In die trant.

Ik weet in ieder geval dat ik die fout op dat punt niet zal maken op m'n examen. Er is wel een stad verder ook zo'n eng punt die ik ALTIJD fout doe. Dan komt er ineens een baan bij en moet je dus uit komen op die nieuwe, daar ga ik altijd de mist in. heel onduidelijk daar.

Edit: Hier dus:

Je slaat daar dus eerst af naar links en dan kom je daar uit. Stomme plek.
Er zijn dus 2 banen voor linksaf, voor dit punt ,maar als de auto die op de linkerbaan staat vervolgens ook rechtsaf wilt kom je met zn allen in de problemen; daarom moet ik altijd rechts uitkomen en dat gaat zó vaak mis.

[ Bericht 18% gewijzigd door Kimpossible op 31-05-2010 11:34:49 ]
pi_82136075
Lekkere deuk in m'n ego gekregen vandaag Tijdens het oefenen met pionnetjes twee keer de motor om laten vallen. Eerste keer was er echt gene houden aan(weegt iets van 190kg) en toen ging ik op m'n bek(toen ik stilstond zegmaar). Tweede keer stond ik ook bijna stil toen hij ook om wou vallen. Die heb ik gelukkig wel net kunnen opvangen. Nu zijn de motoren er op gemaakt en gebeurt het regelmatig dat ze omvallen bij mensen(instructeur maakt het niet uit) maar het is wel een flinke deuk in mijn ego. Ik wil niet straks mijn eigen motor om laten vallen
I had this song playing when Mary Ellen was born. Had her right there on the pool table, and they didn't stop the game...
  maandag 31 mei 2010 @ 11:46:11 #207
241461 Unknown90
The one and only
pi_82136404
Kwestie van blijven herhalen Jac0, zoals je vroeger had bij rijlessen, dat je moter bijvoorbeeld afsloeg...
Op een gegeven moment heb je het in de gaten en gebeurt het niet meer...
pi_82136709
quote:
Op maandag 31 mei 2010 11:46 schreef Unknown90 het volgende:
Kwestie van blijven herhalen Jac0, zoals je vroeger had bij rijlessen, dat je moter bijvoorbeeld afsloeg...
Op een gegeven moment heb je het in de gaten en gebeurt het niet meer...
Ja ik geloof dat iedereen tijdens het lessen wel eens de motor om laat vallen en zelfs met een eigen eerste motor. Maargoed, de eerste 6 lessen gingen prima zonder ook maar enig probleem qua omvallen oid maar nu in ene 1 keer, bijna 2! Afkloppen en hopen dat ik over een paar maandjes mijn eigen motor niet laat omvallen
I had this song playing when Mary Ellen was born. Had her right there on the pool table, and they didn't stop the game...
pi_82139744
Ik heb morgen theorie examen geen zin in
pi_82140766
quote:
Op maandag 31 mei 2010 13:09 schreef ScarFace- het volgende:
Ik heb morgen theorie examen geen zin in
Waar? Ik ook, alleen dan motor, dus misschien zit jij het uur daarvoor? Ik in Utrecht.
pi_82141872
quote:
Op maandag 31 mei 2010 07:15 schreef Balenciaga. het volgende:
He getver ik moet morgen afrijden in Zwolle Zoo geen zin in bah
Heb wel een mooie tijd: 8:55

Join the club, ik moet om 8 uur! Dus je ziet me of super happy of je komt niet eens meer aan examens toe als ik met dat cbr klaar ben

Rijles net ging 50/50, morgen nog er net voor een uurtje. Ben benieuwd!
Rui Pereira: "You're an artist, you don't give a fuck!"
pi_82142011
Ik mag aanstaande donderdag weer lessen. House, heel veel succes morgen ! (net als de rest die examen heeft morgen )
pi_82142083
quote:
Op maandag 31 mei 2010 14:08 schreef Butterfly91 het volgende:
Ik mag aanstaande donderdag weer lessen. House, heel veel succes morgen ! (net als de rest die examen heeft morgen )
Thank you! Zeker nodig.
pi_82142226
quote:
Op maandag 31 mei 2010 11:53 schreef Jac0bus het volgende:

[..]

Ja ik geloof dat iedereen tijdens het lessen wel eens de motor om laat vallen en zelfs met een eigen eerste motor. Maargoed, de eerste 6 lessen gingen prima zonder ook maar enig probleem qua omvallen oid maar nu in ene 1 keer, bijna 2! Afkloppen en hopen dat ik over een paar maandjes mijn eigen motor niet laat omvallen
Hoe werkt dat dan met motors? Moet je ook een soort van sterk zijn om je motor niet om te laten vallen, of heeft het daar eigenlijk niet mee te maken en is het een soort handigheid?
*Kleine muisjes hebben kleine wensjes; beschuitjes met gestampte mensjes*
pi_82142258
quote:
Op maandag 31 mei 2010 08:03 schreef ellevehC86 het volgende:

[..]

Het verneukeratieve is.........ik heb mij destijds helemaal rot zitten leren op die politietekens, en ben ze nooit in de praktijk tegengekomen
Ik wel, in Zwolle wordt op het kruispunt naast het cbr regelmatig geoefend, met mijn TTT stonden ze te oefenen. Dus ik mocht gelijk laten zien dat ik 't nog wist.
*poef* nu is het weg
  maandag 31 mei 2010 @ 14:52:20 #216
251095 Purdey
Better off alone..
pi_82143820
quote:
Op maandag 31 mei 2010 14:04 schreef house_is_a_feeling het volgende:

[..]

Join the club, ik moet om 8 uur! Dus je ziet me of super happy of je komt niet eens meer aan examens toe als ik met dat cbr klaar ben

House,50/50? Ik wil wel positiviteit zien hé! Waar heb je moeite mee? Wat ging er vandaag voor de helft goed,en wat ging er voor de helft niet goed?
pi_82143974
Wat is trouwens de laatste tijd dat cbr examens afneemt? Wil even vragen hoe het bij iemand is gegaan vandaag, maar weet niet hoe laat hij moet en wil 'm niet bellen vlak ervoor of erna ofzo..
  maandag 31 mei 2010 @ 14:59:54 #218
251095 Purdey
Better off alone..
pi_82144132
quote:
Op maandag 31 mei 2010 14:56 schreef Naamah het volgende:
Wat is trouwens de laatste tijd dat cbr examens afneemt? Wil even vragen hoe het bij iemand is gegaan vandaag, maar weet niet hoe laat hij moet en wil 'm niet bellen vlak ervoor of erna ofzo..
Ik gok tot een uurtje of 5 vanmiddag.Mijn TTT in Rotterdam was om 15:50 en toen ik wegging om 16:45 was het hier uitgestorven en ging mijn examinator de boel afsluiten.Dus na 17:00 zit je goed
pi_82144137
quote:
Op maandag 31 mei 2010 14:04 schreef house_is_a_feeling het volgende:

[..]

Van hoe laat tot hoe laat had je les? Zag om ongeveer 12.00-12.15 een landstede van buuren auto vanaf holtenbroek richting Deltion rijden, maar kon automerk en instructeur niet zien..
Was jij het? :p
pi_82144313
GESLAAAAAAAAGGGDDDDDDDDDDDD!!!!!!!!!!!!!

Eindelijk theorie binnen
pi_82144446
quote:
Op maandag 31 mei 2010 15:03 schreef Dubish het volgende:

Eindelijk theorie binnen
Gefeliciteerd!!
pi_82144520
quote:
Op maandag 31 mei 2010 15:06 schreef Hitomi het volgende:

[..]

Gefeliciteerd!!
Dankjewel!!! Ben zo blij

Heb net mijn rijinstructeur gebeld, hij gaat praktijkexamen alvast voor me reserveren!! eind juni-juli ga ik ongeveer afrijden.!!
  maandag 31 mei 2010 @ 15:09:34 #223
251095 Purdey
Better off alone..
pi_82144587
Gefeliciteerd Dubish,goed gedaan!!
pi_82144639
Ik ga eind juni wanneer stufi weer binnen is vanuit Indonesië even contact leggen met het CBR voor mijn theorie examen
pi_82144733
quote:
Op maandag 31 mei 2010 14:13 schreef Naamah het volgende:

[..]

Hoe werkt dat dan met motors? Moet je ook een soort van sterk zijn om je motor niet om te laten vallen, of heeft het daar eigenlijk niet mee te maken en is het een soort handigheid?
Hmm ja een motor is redelijk zwaar, lesmotor waar ik op les zo ongeveer 185 kilogram. Dus als hij eenmaal begint te vallen en eer je het doorhebt moet je wel heel veel moeite doen wil je hem overeind houden. Eerste keer lukte het me niet omdat ik het ook totaal niet zag aankomen maar de tweede keer voelde ik hetzelfde gebeuren dus dacht ik al van: ohoh. En toen kon ik hem met zeer veel moeite en al mijn kracht net overeind houden en terugduwen. Zwaar is het wel dus
pi_82145141
quote:
Op maandag 31 mei 2010 15:09 schreef Purdey het volgende:
Gefeliciteerd Dubish,goed gedaan!!
Bedankt!!
pi_82147847
quote:
Op maandag 31 mei 2010 08:03 schreef ellevehC86 het volgende:

[..]

Het verneukeratieve is.........ik heb mij destijds helemaal rot zitten leren op die politietekens, en ben ze nooit in de praktijk tegengekomen
Ja dat is 't lekkere d'r van, heb je net je rijbewijs en 10 jaar later kom je natuurlijk bij een opgebroken kruising en dan staat zo'n man daar te zwaaien, en heb je geen flauw idee meer wat ie bedoeld
Killing as few patients as possible.
pi_82148103
quote:
Op maandag 31 mei 2010 16:16 schreef davidov2009 het volgende:

[..]

Ja dat is 't lekkere d'r van, heb je net je rijbewijs en 10 jaar later kom je natuurlijk bij een opgebroken kruising en dan staat zo'n man daar te zwaaien, en heb je geen flauw idee meer wat ie bedoeld
Doen alsof je neus bloedt en stoppen tot hij je persoonlijk aanwijst om door te rijden
pi_82148997
quote:
Op maandag 31 mei 2010 15:03 schreef Dubish het volgende:

Eindelijk theorie binnen
Gefeliciteerd!
quote:
Op maandag 31 mei 2010 14:52 schreef Purdey het volgende:

[..]

House,50/50? Ik wil wel positiviteit zien hé! Waar heb je moeite mee? Wat ging er vandaag voor de helft goed,en wat ging er voor de helft niet goed?
Tot twee keer toe op de verkeerde rijbaan uitgekomen Maar daarna wel even hevig daar op geoefend en m'n kijkgedrag in de bochten drastisch aangepast, dus ik denk dat het wel goed komt. En ik had even iemand die van links kwam voorgelaten, vond m'n instructeur niet zo leuk! Ik mag niet zo aardig zijn in het verkeer van 'm Ik deed het niet omdat ik zo sociaal was, ik deed het omdat ik me niet ertussen wou wurmen en zo de situatie voor mij makkelijker maakte'!
quote:
Op maandag 31 mei 2010 14:59 schreef Hitomi het volgende:

[..]

Van hoe laat tot hoe laat had je les? Zag om ongeveer 12.00-12.15 een landstede van buuren auto vanaf holtenbroek richting Deltion rijden, maar kon automerk en instructeur niet zien..
Was jij het? :p
Ik had van 11.00 tot 13.00 dus waarschijnlijk heb je mij gezien ja ! Ik kom redelijk vaak daar langs dat winkelcentrum en rondjes om Deltion heen met de rijlessen
pi_82151675
quote:

[..]

10 jaar? Ik heb m'n rijbewijs iets langer als een maand en zou al niet meer weten wat wat is
pi_82154073
quote:
Op maandag 31 mei 2010 16:37 schreef house_is_a_feeling het volgende:

[..]

Gefeliciteerd!
[..]

Tot twee keer toe op de verkeerde rijbaan uitgekomen Maar daarna wel even hevig daar op geoefend en m'n kijkgedrag in de bochten drastisch aangepast, dus ik denk dat het wel goed komt. En ik had even iemand die van links kwam voorgelaten, vond m'n instructeur niet zo leuk! Ik mag niet zo aardig zijn in het verkeer van 'm Ik deed het niet omdat ik zo sociaal was, ik deed het omdat ik me niet ertussen wou wurmen en zo de situatie voor mij makkelijker maakte'!
[..]

Ik had van 11.00 tot 13.00 dus waarschijnlijk heb je mij gezien ja ! Ik kom redelijk vaak daar langs dat winkelcentrum en rondjes om Deltion heen met de rijlessen
Haha nou bij deze dan *zwaai*

Mijn rijschool zit in de straat aan de overkant van de sloot daar, lekker dicht bij school/stage. Ik zal morgen voor je duimen en me voorbeeldig gedragen mocht ik je tegenkomen op weg naar stage!

Morgenmiddag weer lessen van 16:30-17:30
  maandag 31 mei 2010 @ 18:24:07 #232
251095 Purdey
Better off alone..
pi_82154312
quote:
Op maandag 31 mei 2010 16:37 schreef house_is_a_feeling het volgende:

Niet meer doen dan hé,morgen Soms laat ik ook weleens van links voor,en dat wordt dan ook niet gewaardeerd Ik vind het in sommige situaties ook wel beter.En de keer erna heb ik voorrang en wordt er keihard doorgereden,dus ach.In elk geval héél veel succes morgen,ik duim voor je!!
  maandag 31 mei 2010 @ 18:26:02 #233
251095 Purdey
Better off alone..
pi_82154391
quote:
Op maandag 31 mei 2010 17:24 schreef Spelvout het volgende:

[..]

10 jaar? Ik heb m'n rijbewijs iets langer als een maand en zou al niet meer weten wat wat is
Ik heb mn rijbewijs nog niet eens,en ben het alweer kwijt.Moet eerlijk zeggen dat ik best veel dingen alweer vergeten ben.Heb m'n theorie sinds eind januari overigens..
pi_82155444
Je moet met die verkeersbrigadier gewoon onthouden dat de rijstrook waar zijn hand bovenhangt niet mag rijden. Dus als hij naar jou kijkt en hij steekt zijn linkerhand uit dan mag jij dus niet rijden. Verder nog een rechterhand omhoog is geloof ik een algemeen stopteken. Dat is het zo'n beetje
pi_82156133
Vrijdag 18.00uur mijn 6e rijles
pi_82157961
quote:
Op maandag 31 mei 2010 18:17 schreef Hitomi het volgende:

[..]

Haha nou bij deze dan *zwaai*

Mijn rijschool zit in de straat aan de overkant van de sloot daar, lekker dicht bij school/stage. Ik zal morgen voor je duimen en me voorbeeldig gedragen mocht ik je tegenkomen op weg naar stage!

Morgenmiddag weer lessen van 16:30-17:30
M'n orientatiegevoel is echt dramatisch op dit moment maar ik denk dat ik het wel zo kan gokken waar je bedoelt
quote:
Op maandag 31 mei 2010 18:24 schreef Purdey het volgende:

[..]

Niet meer doen dan hé,morgen Soms laat ik ook weleens van links voor,en dat wordt dan ook niet gewaardeerd Ik vind het in sommige situaties ook wel beter.En de keer erna heb ik voorrang en wordt er keihard doorgereden,dus ach.In elk geval héél veel succes morgen,ik duim voor je!!
Morgen gaat mijn dag worden.
  maandag 31 mei 2010 @ 20:30:08 #237
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_82160723
quote:
Op maandag 31 mei 2010 11:53 schreef Jac0bus het volgende:

[..]

Ach mijn oom heeft ook een keer zo iets gehad met een gloednieuwe BMW tour motor. Motor viel bijna om, dus mijn oom proberen 'm recht overeind te houden. Uiteindelijk viel hij alsnog de andere kant op de sloot in en mijn oom vloog er achteraan

Het hele verkeersregelaargeval gaat nog, maar als ik ooit in mijn leven een tram tegenkom heb ik wel een probleem.
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
pi_82161060
quote:
Op maandag 31 mei 2010 20:30 schreef twiFight het volgende:

[..]

Ach mijn oom heeft ook een keer zo iets gehad met een gloednieuwe BMW tour motor. Motor viel bijna om, dus mijn oom proberen 'm recht overeind te houden. Uiteindelijk viel hij alsnog de andere kant op de sloot in en mijn oom vloog er achteraan

Het hele verkeersregelaargeval gaat nog, maar als ik ooit in mijn leven een tram tegenkom heb ik wel een probleem.
Gewoon onthouden dat je ze rechts mag inhalen. Uitstappende passagiers voorlaten? Alleen als er óf een zebrapad bijligt waar ze overheen willen, óf als er geen stoepje is waar ze uitstappen, dus als ze meteen op straat worden gezet. Of beide natuurlijk Als er wel een perronnetje is en geen zebrapad, moeten ze op jouw wachten.
  maandag 31 mei 2010 @ 20:44:16 #239
106942 Eix
Stranded here on planet earth
pi_82161596
quote:

[..]

Ben het tot nu toe pas een keer tegen gekomen met auto rijden.. Tijdens mijn allereerste rijles.
Most people keep their brains
Between their legs
(Don't you find ?)
pi_82163546
Net nog even alles doorgekeken. Theorie gaat morgen echt lukken. Zo niet, dan weet ik het echt niet meer Wel lekker met de auto er heen, alleen parkeren zal lastig worden, erg druk geloof ik.
pi_82167965
quote:
Op maandag 31 mei 2010 21:12 schreef Jac0bus het volgende:
Net nog even alles doorgekeken. Theorie gaat morgen echt lukken. Zo niet, dan weet ik het echt niet meer Wel lekker met de auto er heen, alleen parkeren zal lastig worden, erg druk geloof ik.
Succes!!
pi_82169121
quote:
Op maandag 31 mei 2010 22:19 schreef Dubish het volgende:

[..]

Succes!!
Beetje nodig, twee keer zakken gaat me te ver. Maar het gaal lukken. Thanks!
pi_82170087
quote:
Op maandag 31 mei 2010 13:35 schreef Jac0bus het volgende:

[..]

Waar? Ik ook, alleen dan motor, dus misschien zit jij het uur daarvoor? Ik in Utrecht.
Ik auto inderdaad.
Niet in Utrecht though.
Succes jij ook
pi_82177348
Ben house niet tegengekomen... Ben benieuwd hoe het gaat met iedereen die vandaag examen doet, praktijk en theorie!
pi_82178246
Even snel vanaf de telefoon: KA-CHING

Maar ik reed wel als een oud wijf volgens de examinator! maar gelukkig ben ik er van af!
pi_82178572
*poef* nu is het weg
  dinsdag 1 juni 2010 @ 09:46:29 #247
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_82178907
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 09:20 schreef house_is_a_feeling het volgende:

Maar ik reed wel als een oud wijf volgens de examinator! maar gelukkig ben ik er van af!

Jeeee! Eindelijk!
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
ooo, it's that magic touch.
pi_82179154
quote:

Eindelijk man, gefeliciteerd! Voelt als een hele opluchting he?
  dinsdag 1 juni 2010 @ 09:58:55 #249
231715 jacobras
Freelance webdesigner
pi_82179240
quote:

Zo, erg vet! Ben je niet tegengekomen. Gefeliciteerd!
Gewoon antwoorden: "Oh, net als uw vrouw dus?"
  dinsdag 1 juni 2010 @ 10:03:12 #250
251095 Purdey
Better off alone..
pi_82179378
quote:

House,wat goehoeed!!! Gefeliciteerd man!
  dinsdag 1 juni 2010 @ 10:06:09 #251
241461 Unknown90
The one and only
pi_82179462
quote:

Whoop whoop!
Gefeliciteerd!
pi_82179509
Gefeliciteerd House!!
En Dubish ook met je theorie
pi_82179532
IK BEN OOK GESLAAGD

Ben zo blij!
pi_82179571
quote:

Gefeliciteerd!! Hm, als je als een oud wijf rijdt.. Rollatorbewijs coming up next?
pi_82179761
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 10:09 schreef Balenciaga. het volgende:
IK BEN OOK GESLAAGD

Ben zo blij!
Gefeliciteerd Nu ik en ScarFace nog even theorie en dan hebben we een slagingspercentage van 100% vandaag
pi_82179972
quote:

Wie had je als examinator?
Ik had Steenwelle oid..

Die was wel heel lief
  dinsdag 1 juni 2010 @ 10:43:39 #257
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_82180549
House! & die moeilijke naam

Dit is een goed begin van onze lijst . 100% slagingspercentage vasthoudennn!
  dinsdag 1 juni 2010 @ 10:50:18 #258
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_82180777
Zo zo, net rijlessen nr 7 en 8 gehad. Nadat m'n zelfvertrouwen nogal gecrushed was vorige les (hellingproeffail ) ging het echt verrassend goed! Instructeur was ook tevreden, zag dat er goeie verbetering in zat.

Kruispunten, rotondes gaan bijna allemaal goed. Bochten aansnijden, tijdig gas los, remmen, terug schakelen gaat ook lekker. Ik ben tevreden
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_82180894
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 10:23 schreef Balenciaga. het volgende:

[..]

Wie had je als examinator?
Ik had Steenwelle oid..

Die was wel heel lief
Steenwelle? Die donkerharige vrouw? Die liet mij vorige keer zakken dus Ik had.. ehm.. iets met een H.. nu al vergeten Jij gefeliciteerd!
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 09:34 schreef kaatjejannie het volgende:

quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 09:46 schreef monsterd. het volgende:

[..]

Jeeee! Eindelijk!
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 09:55 schreef Jac0bus het volgende:

[..]

Eindelijk man, gefeliciteerd! Voelt als een hele opluchting he?
Ooh echt! Mij zien ze daar niet meer terug! Bedankt!!
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 10:03 schreef Purdey het volgende:

[..]

House,wat goehoeed!!! Gefeliciteerd man!
Thaanks!
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 09:58 schreef jacobras het volgende:

[..]

Zo, erg vet! Ben je niet tegengekomen. Gefeliciteerd!
Gewoon antwoorden: "Oh, net als uw vrouw dus?"
hahaha ik had het moeten flikken dankje!
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 10:06 schreef Unknown90 het volgende:

[..]

Whoop whoop!
Gefeliciteerd!
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 10:07 schreef Butterfly91 het volgende:
Gefeliciteerd House!!
En Dubish ook met je theorie
Thaanks!
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 10:10 schreef Hitomi het volgende:

[..]

Gefeliciteerd!! Hm, als je als een oud wijf rijdt.. Rollatorbewijs coming up next?
Wie weet? dankje!
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 10:43 schreef Kimpossible het volgende:
House! & die moeilijke naam

Dit is een goed begin van onze lijst . 100% slagingspercentage vasthoudennn!
Positief dagje dit

Okay nu ik thuis ben even kort verslagje. Veelste laat wakker, haasten etc je kunt het . Eerst nog even eten/drinken op station (wat een prijzen daar altijd ) en even ingereden. Wat niet mee viel, telkens vergeten te kijken in zijstraatjes en volgafstand was ook niet al te best op de snelweg. Dan het examen, begin ook al vreeselijk! Stoeprand geraakt bij het wegrijden, een keer af laten slaan bij het wegrijden van het CBR dan bij de volgende afslag nog eens ! Ging allemaal heel stroef en ik benutte niet alle kansen altijd.. bijvoorbeeld vanuit een uitrit heel wat fietsers voorbij laten gaan terwijl ik al twee keer kon rijden.

Dacht echt dit wordt 'em niet maar aan het gedrag van de examinator (ha, ik let ook op zijn gedrag he ) merkte ik dat ie me niet richting het CBR stuurde en me dus meer kansen gaf.

Het ging dus traag, stroef maar uiteindelijk geen fouten gemaakt en daardoor het wel gehaald. Die kerel is trouwens de Simon Cowell van de examinatoren. Hele tijd zei die vrij weinig, keek veelste aandachtig en hoe die de uitslag bracht was ook naar "Spannend, spannend.. éigenlijk ben ik dom dat ik het doe maar ik ga het risico nemen, maar ik hoop niet dat ik je op de weg tegenkom"

Ook grappig dat ik naast vrienden opeens op de weg terecht kwam, die meteen in de lach schoten
pi_82181244
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 10:54 schreef house_is_a_feeling het volgende:

[..]

Steenwelle? Die donkerharige vrouw? Die liet mij vorige keer zakken dus Ik had.. ehm.. iets met een H.. nu al vergeten Jij gefeliciteerd!
[..]

Ja dat was zij :p Tegen mij was ze heel lief Ik had haar ook al met de ttt en ze zei dat ik heel goed reed! Maar dat de spanning wel heel érg te voelen was

Ze stuurde me de snelweg op en na 1 seconde zei ze al: Ja ga er maar weer af. Nou ik blij natuurlijk want heb echt de meeste moeite met de snelweg. Verder ging ze over een situatie vragen waarbij ze zei dat ik perfect antwoord gaf

Toen kwamen we terug bij het CBR en zei ze gelijk: Ja gefeliciteerd blablaaaaaa je hebt heel mooi gereden, maar soms moet je nog iets verder vooruit kijken, maar verder heb je het dik verdiend.
pi_82181463
Toen ik weg ging uit het CBR liep ik dus langs d'r, ik liet d'r nog voor want er stond een huge rij. Liep jij toen mee?
  dinsdag 1 juni 2010 @ 11:41:25 #262
251095 Purdey
Better off alone..
pi_82182464
@House: Even je verslagje gelezen,briljánt! Die uitslag! 'Ik hoop dat ik je nooit tegenkom op de weg'
Ben echt blij voor je hé! Heerlijk de weg op!

Edit: Oehhh,over een kleine 20 minuutjes mag ik ook weer,zin in
Proefexamen doen,kijken of ik instructeur lief nog tot een waanzin kan drijven

[ Bericht 41% gewijzigd door Purdey op 01-06-2010 12:49:19 ]
pi_82185507
Theorieexamen categorie A binnen 48 goed, 2 fout
  dinsdag 1 juni 2010 @ 13:08:29 #264
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_82185712
Jeej gefeliciteerd allemaal Ik word al blij van het lezen van jullie berichten

Ik heb over een kwartiertje weer les
[PAINT] Wat gebeurt er bij de formaties #1 -- #2 -- #3 -- #4 -- #5 -- #6 -- #7 -- #8 -- #9 -- #10
Steun de strijd voor een indianenforum!
pi_82185743
Wow nog meer geslaagden, gefeliciteerd Jac0bus en Balenciaga
pi_82185832
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 13:02 schreef Jac0bus het volgende:
Theorieexamen categorie A binnen 48 goed, 2 fout
Congrats man! Wellicht toch nog 100% vandaag hahahaa!

Ben nu stiekem overal aan het rondkijken voor een auto
pi_82188056
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 13:11 schreef house_is_a_feeling het volgende:

[..]

Congrats man! Wellicht toch nog 100% vandaag hahahaa!

Ben nu stiekem overal aan het rondkijken voor een auto
Haha ik ben nog lang niet in de buurt van mijn examen en ik ben al aan het rondspieken voor autotjes
  dinsdag 1 juni 2010 @ 14:22:35 #268
263062 Joosterd
All-Round Fokker.!!
pi_82188904
@ Iedereen die geslaagd is gefeliciteerd

Volgens mij is dit een nieuw FOK! record qua geslaagden van auto-theorie en praktijk
You have to make the right choice. As long as you don't choose, everything remains possible.
pi_82190075
Gefeliciteerd allemaal! Allemaal erg leuk om te horen.
  dinsdag 1 juni 2010 @ 15:11:47 #270
251574 Zuunigerd
Ons is zuunig
pi_82191019
quote:

quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 10:09 schreef Balenciaga. het volgende:
IK BEN OOK GESLAAGD

Ben zo blij!
Gefeliciteerd!
Op vrijdag 15 januari 2010 17:14 schreef Runselpink het volgende:
TS verdient een standbeeld.
  dinsdag 1 juni 2010 @ 15:25:16 #271
251095 Purdey
Better off alone..
pi_82191661
@Jacobus: Gefeliciteerd man! Goed dat het gelukt is!

Mijn rijles werd weer omgedoopt tot proefexamen,en dat ging mwa mwa.Twee structuele fouten: Te laat remmen,of helemaal niet remmen en kijken.Kijken in zijstraten,kijken met opschuiven..Blegh.We kwamen terug bij het CBR,dat als tijdelijke locatie bij het Neptunes honkbalstadion zit.Kwamen er twee mannen aangelopen met een honkbalknuppel op de hun nek,precies op het moment dat instructeurlief zegt 'en,hoe vond je het gaan?' Ik wees naar die mannen met die honkbalknuppel en zei 'Ging het zo slecht,dat je hun erbij gaat halen?' Hij schoot in de lach en zei 'Ja,stap maar uit,dan slaan ze je helemaal verrot!'

Bluh,heb echt een rotgevoel overgehouden.Nog maar dik twee weken,en dan moet ik op.Nog vijf blokken.Vorige keer ging het zó goed,en nu zei hij letterlijk 'Het ging een stuk minder dan de vorige keer.Een héél stuk minder zelfs!' Bluh
  dinsdag 1 juni 2010 @ 15:58:05 #272
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_82193277
Het kan vriezen, het kan dooien, Purdey.
Verder: wat een positiviteit hier allemaal Congrats iedereen, vooral house!
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
pi_82193441
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 15:25 schreef Purdey het volgende:

Mijn rijles werd weer omgedoopt tot proefexamen,en dat ging mwa mwa.Twee structuele fouten: Te laat remmen,of helemaal niet remmen en kijken.Kijken in zijstraten,kijken met opschuiven..Blegh.We kwamen terug bij het CBR,dat als tijdelijke locatie bij het Neptunes honkbalstadion zit.Kwamen er twee mannen aangelopen met een honkbalknuppel op de hun nek,precies op het moment dat instructeurlief zegt 'en,hoe vond je het gaan?' Ik wees naar die mannen met die honkbalknuppel en zei 'Ging het zo slecht,dat je hun erbij gaat halen?' Hij schoot in de lach en zei 'Ja,stap maar uit,dan slaan ze je helemaal verrot!'

Bluh,heb echt een rotgevoel overgehouden.Nog maar dik twee weken,en dan moet ik op.Nog vijf blokken.Vorige keer ging het zó goed,en nu zei hij letterlijk 'Het ging een stuk minder dan de vorige keer.Een héél stuk minder zelfs!' Bluh
Ik had gisteren 4 uur lang rijles.. de laatste rijles voor mijn afrijden en het ging ZO slecht. Ik had er totaal geen vertrouwen meer in.. Maar ik heb het vandaag toch gehaald Bij mij is het altijd heel wisselend met hoe het gaat.. De ene keer gaat het heel goed en de andere keer lijk ik weer een beginneling en moet mijn instructrice echt alles weer voorzeggen etc.
  dinsdag 1 juni 2010 @ 16:07:35 #274
251095 Purdey
Better off alone..
pi_82193745
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 16:01 schreef Balenciaga. het volgende:

[..]

Ik had gisteren 4 uur lang rijles.. de laatste rijles voor mijn afrijden en het ging ZO slecht. Ik had er totaal geen vertrouwen meer in.. Maar ik heb het vandaag toch gehaald Bij mij is het altijd heel wisselend met hoe het gaat.. De ene keer gaat het heel goed en de andere keer lijk ik weer een beginneling en moet mijn instructrice echt alles weer voorzeggen etc.
4 uren achter elkaar? Dat is best vermoeiend dan! Ik knijp 'm ook momenteel een beetje.Ik wilde die datum zo graag,maar ineens ben ik weer in paniek.De ene les gaat geweldig,de andere lijk ik voor het eerst te rijden.Moet ook echt het puntje van mn tong afbijten om niet steeds tijdens proefexamens vragen te gaan stellen.Of om bevestiging te gaan zitten vragen.Vrijdag maar weer eens proberen om het goed te doen..En jij heel erg gefeliciteerd!
  dinsdag 1 juni 2010 @ 16:14:43 #275
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_82194144
Ik heb uberhaupt nog maar vier uur rijles voor m'n examen:O. Dat is ook ineens heel dichtbij .

M'n instructuur heeft vanochtend tegen m'n lief gezegd, die ook daar rijd, dat hij niet begrijpt waar ik me zo druk om maak en dat ik zo naar m'n rijbewijs heenvlieg zonder problemen..*O*. Geloof er weinig van, maar à la.
pi_82194568
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 15:25 schreef Purdey het volgende:

Dankje Purdey
pi_82196541
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 16:07 schreef Purdey het volgende:

[..]

4 uren achter elkaar? Dat is best vermoeiend dan! Ik knijp 'm ook momenteel een beetje.Ik wilde die datum zo graag,maar ineens ben ik weer in paniek.De ene les gaat geweldig,de andere lijk ik voor het eerst te rijden.Moet ook echt het puntje van mn tong afbijten om niet steeds tijdens proefexamens vragen te gaan stellen.Of om bevestiging te gaan zitten vragen.Vrijdag maar weer eens proberen om het goed te doen..En jij heel erg gefeliciteerd!
Lijkt me erg onhandig dan, die proefexamens. Juist van vragen stellen en bevestiging vragen leer je! Niet een idee om daar mee te stoppen en 'gewoon' aan les te gaan doen?
  dinsdag 1 juni 2010 @ 17:21:38 #278
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_82197307
Ik reed vandaag ook echt brak In het begin ging het goed, maar na 3 kwartier (van de anderhalf uur) raakte ik echt compleet m'n concentratie kwijt en ben ik blij dat ik niemand van z'n sokken gereden heb Liet zelfs de motor weer afslaan bij een stoplicht en stond midden op de weg stil voor overstekende fietsers. Ik hoop dat ik dat niet op het examen doe

De zus van een vriendin is ook geslaagd vandaag, lijkt wel of het altijd in groepjes komt 4 mei ook al meerdere hier.
[PAINT] Wat gebeurt er bij de formaties #1 -- #2 -- #3 -- #4 -- #5 -- #6 -- #7 -- #8 -- #9 -- #10
pi_82197346
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 17:21 schreef 08gnoT. het volgende:
Ik reed vandaag ook echt brak In het begin ging het goed, maar na 3 kwartier (van de anderhalf uur) raakte ik echt compleet m'n concentratie kwijt en ben ik blij dat ik niemand van z'n sokken gereden heb Liet zelfs de motor weer afslaan bij een stoplicht en stond midden op de weg stil voor overstekende fietsers. Ik hoop dat ik dat niet op het examen doe

De zus van een vriendin is ook geslaagd vandaag, lijkt wel of het altijd in groepjes komt 4 mei ook al meerdere hier.
Klopt, 18 januari was ook erg vruchtbaar
  dinsdag 1 juni 2010 @ 17:25:40 #280
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_82197464
Hopelijk 16 juni ook Of heel deze maand eigenlijk want er moeten er nog veel afrijden.
pi_82197643
Hoeveel ben je tegenwoordig eigenlijk kwijt voor een fatsoenlijk rijbewijsje ? Met een gemiddeld aantal lesuur?
pi_82198333
40-45 lesuren is geloof ik het landelijk gemiddelde (verschilt echt per rijschool, wat ze je aanlullen sommige zeggen 30, sommige 50.. maar ik geloof dat het gemiddelde rond de 40-45 uren ligt), een gemiddelde prijs.. tja, ik weet niet, 40 euro per uur? Komt nog 130 euro theorie en 225 euro praktijkexamen bij, en nog tussen de 30 en de 65 voor het aanvragen van je rijbewijs.

Reken maar uit.

(Hoewel je vaak wordt aangeraden een pakket te nemen, daar zit dan theorie + een keer praktijk in en zoveel uur aan lessen, dus ik zou gewoon even bij jou in de buurt kijken naar rijscholen en wat voor pakketten ze aanbieden)
  dinsdag 1 juni 2010 @ 17:47:26 #283
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_82198346
Pff niet echt te zeggen, maar een gemiddelde rijles kost ongeveer 40 euro. Maar dat kan ook makkelijk 10 euro meer of minder zijn hoor. Daarnaast heb je nog een examen van meestal zo rond de 150-200 euro, een tussentijdse toets van 150 euro, maar die is optioneel, en dan nog theorie.

Gemiddeld hebben mensen geloof ik zo'n 40 rijlessen nodig.
pi_82198401
40?! ik dacht 20 ofzo
  dinsdag 1 juni 2010 @ 17:55:08 #285
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_82198744
Sommige rijscholen hebben een compleet pakket met examengarantie voor 1400 euro, bij andere kost het het 3-voudige zonder examengarantie. Het is het wel waard om even te zoeken in de omgeving

En sommige rijscholen hebben lessen van 45 minuten, anderen van 120 minuten. Ik vind het tweede uur zonde van het geld want dan leer ik echt niks meer, maar dat zal voor iedereen verschillen.

Bij mijn rijschool is het gemiddelde 60 lessen dacht ik... laatst wist i het nog en toen had ik het ook in deze reeks gepost, maar het was rond dat getal
pi_82199451
Ik heb ook eerst een lange tijd telkens 2 uur gereden, daarna anderhalf uur (per les). Ik vond het laatste veel fijner. Ik had inderdaad ook gevoel dat het laatste (half) uur ik veel minder opstak, en ik ook weer naar huis wilde.
pi_82199543
40-50 rijlessen van een uur zijn gemiddeld geloof ik. Tenzij je extra hard je best doet, een beetje aanleg hebt en weet wat je doet. Dan kan het wat minder zijn
  dinsdag 1 juni 2010 @ 18:16:26 #288
251095 Purdey
Better off alone..
pi_82199588
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 17:03 schreef Naamah het volgende:

[..]

Lijkt me erg onhandig dan, die proefexamens. Juist van vragen stellen en bevestiging vragen leer je! Niet een idee om daar mee te stoppen en 'gewoon' aan les te gaan doen?
Ik ben die proefexamens ook best zat hoor.Ik moet eerlijk zeggen dat ik er doodzenuwachtig van wordt.Heel de tijd rij ik best oké,en zodra we wegrijden bij het CBR voor een proefexamen begin ik rode vlekken in mn nek te krijgen.Instructeur die normaal vrolijk is en honderduit praat zegt niks meer,de radio gaat uit.De hele sfeer wordt ongemakkelijk waardoor ik slechter ga rijden.

Vanmiddag weer zo'n verfuckte situatie-bespreking gehad ook.Die hele kruising ging klote,dus van alle ergenissen wist ik niks meer.'Wat voor borden waren er?' 'Zebrapadborden? Haaientanden..?' Terug bij het CBR bleek dat geen van de twee er hadden gestaan Of,als ik het niet meer wist,ik geen borden wilde gaan verzinnen
  dinsdag 1 juni 2010 @ 19:00:47 #289
106942 Eix
pi_82201345
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 17:48 schreef Daantke het volgende:
40?! ik dacht 20 ofzo
Er zijn altijd mensen die met 20 lessen al slagen. Ik kon met 20 rijlessen ook al een heel aardig stukje rijden, maar op een examen zou ik waarschijnlijk toch gezakt zijn. Na twintig rijlessen ga je veel meer werken aan vooruit kijken, doorstroming en ga je uiteindelijk gewoon zelfverzekerder rijden.

Daarnaast is mijn doel in principe niet direct het zo snel mogelijk halen van het rijbewijs maar gewoon zorgen dat ik voldoende bekwaam wordt in het besturen van een auto en me dus veilig, zonder ongelukken, kan verplaatsen in het verkeer. Ik slaag liever na 40 rijlessen (duur) met de wetenschap dat ik ook fatsoenlijk kan rijden dan dat ik na 20 rijlessen (goedkoop) met de hakken over de sloot slaag...

[ Bericht 0% gewijzigd door Eix op 01-06-2010 19:10:51 ]
Between their legs
(Don't you find ?)
  dinsdag 1 juni 2010 @ 19:02:53 #290
98259 mstr
Een jonge God!
pi_82201424
*Als je zakt voor je praktijkexamen, dan vervalt je TTT toch?
pi_82201609
Ja.
  dinsdag 1 juni 2010 @ 19:10:05 #292
106942 Eix
pi_82201731
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 19:02 schreef mstr het volgende:

Inderdaad, blijkbaar wel. Dan moet ik de 14e toch echt maar even slagen.
Between their legs
(Don't you find ?)
  dinsdag 1 juni 2010 @ 19:11:26 #293
231715 jacobras
Freelance webdesigner
pi_82201788
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 17:21 schreef 08gnoT. het volgende:
Ach, motor afslaan is geen probleem, als je het maar veilig en vlot oplost (en het niet om de 10 meter voorkomt ). En hoezo tijdens examen niet stoppen voor overstekende fietsers? Platrijden lijkt me geen optie
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 18:16 schreef Purdey het volgende:

[..]

Vanmiddag weer zo'n verfuckte situatie-bespreking gehad ook.Die hele kruising ging klote,dus van alle ergenissen wist ik niks meer.'Wat voor borden waren er?' 'Zebrapadborden? Haaientanden..?' Terug bij het CBR bleek dat geen van de twee er hadden gestaan Of,als ik het niet meer wist,ik geen borden wilde gaan verzinnen
Ik zit ook niet echt te wachten op zo'n situatie-bespreking... Kortetermijngeheugen van me is tijdens rijlessen echt dramatisch kort. Als hij iets vraagt van 10meter terug duurt het al zowat een minuut voor ik dat weer herinner
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 19:02 schreef mstr het volgende:
Dan vervalt je behaalde vrijstelling. De vrijstelling geldt alleen voor je eerste examen erna.
pi_82202236
Wat heb ik toch een lieve moeder! Ze wil niet dat ik haar auto de hele tijd pak dus ik krijg een leuk budget van d'r om een auto'tje van uit te zoeken, mits goedgekeurd door haar (dus geen rode/vale lak of vierkante lijnen ).

Het moet natuurlijk wel terugbetaald worden, maar als het financieel wat beter gaat

1 Juni krijgt van mij een nominatie voor dag van het jaar award!

moeders
pi_82202475
Haha, gefeliciteerd house_is_a_feeling Als ik je posts zo lees, heb je het verdiend.

Inmiddels is het een week sinds ik geslaagd ben, heb m'n rijbewijs nu 5 dagen... en ik zou nu al niet meer kunnen indenken hoe het zou zijn zonder! Ik ben er nu al zo aan gehecht
  dinsdag 1 juni 2010 @ 19:37:32 #296
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_82203162
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 16:01 schreef Balenciaga. het volgende:

[..]

PM je me even terug over wanneer je me het lakje gaat sturen dat ik nog van je tegoed heb??
Don't come closer, I might hurt you
  dinsdag 1 juni 2010 @ 20:28:18 #297
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_82205753
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 19:37 schreef Lindytje het volgende:

[..]

PM je me even terug over wanneer je me het lakje gaat sturen dat ik nog van je tegoed heb??
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 19:19 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Wat heb ik toch een lieve moeder! Ze wil niet dat ik haar auto de hele tijd pak dus ik krijg een leuk budget van d'r om een auto'tje van uit te zoeken, mits goedgekeurd door haar (dus geen rode/vale lak of vierkante lijnen ).

Het moet natuurlijk wel terugbetaald worden, maar als het financieel wat beter gaat

1 Juni krijgt van mij een nominatie voor dag van het jaar award!

moeders
Wauw super House, lief van d'r. Heb je al een auto op het oog?
pi_82206715
Danku mensen!

@08gnoT Ja opzich wel! Heb het een en ander bekeken en het wordt ws een Volvo 440 of een Mitsubishi Carisma, die richting op van sedans! Rond ~95 bouwjaar, motor van 1.6 op z'n meest en dat ie niet al te veel weegt haha.
pi_82206741
Ik had 1 fout teveel in het gevaar herkennings gedeelte aaargh
pi_82206854
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 20:47 schreef ScarFace- het volgende:
Ik had 1 fout teveel in het gevaar herkennings gedeelte aaargh
jammer man!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: