Succes!!quote:Op maandag 31 mei 2010 21:12 schreef Jac0bus het volgende:
Net nog even alles doorgekeken. Theorie gaat morgen echt lukken. Zo niet, dan weet ik het echt niet meerWel lekker met de auto er heen, alleen parkeren zal lastig worden, erg druk geloof ik.
Beetje nodig, twee keer zakken gaat me te ver. Maar het gaal lukken. Thanks!quote:
Ik auto inderdaad.quote:Op maandag 31 mei 2010 13:35 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Waar? Ik ook, alleen dan motor, dus misschien zit jij het uur daarvoor? Ik in Utrecht.
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 09:20 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Even snel vanaf de telefoon: KA-CHING![]()
![]()
Maar ik reed wel als een oud wijf volgens de examinator!maar gelukkig ben ik er van af!
![]()
Eindelijk man, gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 1 juni 2010 09:20 schreef house_is_a_feeling het volgende:
![]()
Maar ik reed wel als een oud wijf volgens de examinator!maar gelukkig ben ik er van af!
![]()
Zo, erg vet! Ben je niet tegengekomen. Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 1 juni 2010 09:20 schreef house_is_a_feeling het volgende:
![]()
![]()
House,wat goehoeed!!! Gefeliciteerd man!quote:Op dinsdag 1 juni 2010 09:20 schreef house_is_a_feeling het volgende:
![]()
![]()
Whoop whoop!quote:Op dinsdag 1 juni 2010 09:20 schreef house_is_a_feeling het volgende:
![]()
![]()
Gefeliciteerd!! Hm, als je als een oud wijf rijdt.. Rollatorbewijs coming up next?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 09:20 schreef house_is_a_feeling het volgende:
![]()
![]()
Gefeliciteerdquote:
Wie had je als examinator?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 09:20 schreef house_is_a_feeling het volgende:
![]()
![]()
Steenwelle? Die donkerharige vrouw? Die liet mij vorige keer zakken dusquote:Op dinsdag 1 juni 2010 10:23 schreef Balenciaga. het volgende:
[..]
Wie had je als examinator?
Ik had Steenwelle oid..
Die was wel heel lief
quote:
quote:
Ooh echt! Mij zien ze daar niet meer terug!quote:Op dinsdag 1 juni 2010 09:55 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Eindelijk man, gefeliciteerd!Voelt als een hele opluchting he?
Thaanks!quote:Op dinsdag 1 juni 2010 10:03 schreef Purdey het volgende:
[..]
House,wat goehoeed!!! Gefeliciteerd man!
hahaha ik had het moeten flikkenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 09:58 schreef jacobras het volgende:
[..]
Zo, erg vet! Ben je niet tegengekomen. Gefeliciteerd!![]()
Gewoon antwoorden: "Oh, net als uw vrouw dus?"
quote:
Thaanks!quote:Op dinsdag 1 juni 2010 10:07 schreef Butterfly91 het volgende:
Gefeliciteerd House!!![]()
![]()
![]()
En Dubish ook met je theorie
Wie weet?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 10:10 schreef Hitomi het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!! Hm, als je als een oud wijf rijdt.. Rollatorbewijs coming up next?![]()
Positief dagje ditquote:Op dinsdag 1 juni 2010 10:43 schreef Kimpossible het volgende:House!
& die moeilijke naam
![]()
Dit is een goed begin van onze lijst. 100% slagingspercentage vasthoudennn!
Ja dat was zij :p Tegen mij was ze heel liefquote:Op dinsdag 1 juni 2010 10:54 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Steenwelle? Die donkerharige vrouw? Die liet mij vorige keer zakken dusIk had.. ehm.. iets met een H..
nu al vergeten
Jij gefeliciteerd!
![]()
![]()
[..]
Congrats man! Wellicht toch nog 100% vandaag hahahaa!quote:Op dinsdag 1 juni 2010 13:02 schreef Jac0bus het volgende:
Theorieexamen categorie A binnen48 goed, 2 fout
Haha ik ben nog lang niet in de buurt van mijn examen en ik ben al aan het rondspieken voor autotjesquote:Op dinsdag 1 juni 2010 13:11 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Congrats man! Wellicht toch nog 100% vandaag hahahaa!
Ben nu stiekem overal aan het rondkijken voor een auto![]()
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 09:20 schreef house_is_a_feeling het volgende:
![]()
![]()
Gefeliciteerd!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |