Whoop whoop!quote:Op dinsdag 1 juni 2010 09:20 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Even snel vanaf de telefoon: KA-CHING![]()
![]()
Maar ik reed wel als een oud wijf volgens de examinator!maar gelukkig ben ik er van af!
![]()
Gefeliciteerd!! Hm, als je als een oud wijf rijdt.. Rollatorbewijs coming up next?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 09:20 schreef house_is_a_feeling het volgende:
![]()
Maar ik reed wel als een oud wijf volgens de examinator!maar gelukkig ben ik er van af!
![]()
Gefeliciteerdquote:
Wie had je als examinator?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 09:20 schreef house_is_a_feeling het volgende:
![]()
![]()
Steenwelle? Die donkerharige vrouw? Die liet mij vorige keer zakken dusquote:Op dinsdag 1 juni 2010 10:23 schreef Balenciaga. het volgende:
[..]
Wie had je als examinator?
Ik had Steenwelle oid..
Die was wel heel lief
quote:
quote:
Ooh echt! Mij zien ze daar niet meer terug!quote:Op dinsdag 1 juni 2010 09:55 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Eindelijk man, gefeliciteerd!Voelt als een hele opluchting he?
Thaanks!quote:Op dinsdag 1 juni 2010 10:03 schreef Purdey het volgende:
[..]
House,wat goehoeed!!! Gefeliciteerd man!
hahaha ik had het moeten flikkenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 09:58 schreef jacobras het volgende:
[..]
Zo, erg vet! Ben je niet tegengekomen. Gefeliciteerd!![]()
Gewoon antwoorden: "Oh, net als uw vrouw dus?"
quote:
Thaanks!quote:Op dinsdag 1 juni 2010 10:07 schreef Butterfly91 het volgende:
Gefeliciteerd House!!![]()
![]()
![]()
En Dubish ook met je theorie
Wie weet?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 10:10 schreef Hitomi het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!! Hm, als je als een oud wijf rijdt.. Rollatorbewijs coming up next?![]()
Positief dagje ditquote:Op dinsdag 1 juni 2010 10:43 schreef Kimpossible het volgende:House!
& die moeilijke naam
![]()
Dit is een goed begin van onze lijst. 100% slagingspercentage vasthoudennn!
Ja dat was zij :p Tegen mij was ze heel liefquote:Op dinsdag 1 juni 2010 10:54 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Steenwelle? Die donkerharige vrouw? Die liet mij vorige keer zakken dusIk had.. ehm.. iets met een H..
nu al vergeten
Jij gefeliciteerd!
![]()
![]()
[..]
Congrats man! Wellicht toch nog 100% vandaag hahahaa!quote:Op dinsdag 1 juni 2010 13:02 schreef Jac0bus het volgende:
Theorieexamen categorie A binnen48 goed, 2 fout
Haha ik ben nog lang niet in de buurt van mijn examen en ik ben al aan het rondspieken voor autotjesquote:Op dinsdag 1 juni 2010 13:11 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Congrats man! Wellicht toch nog 100% vandaag hahahaa!
Ben nu stiekem overal aan het rondkijken voor een auto![]()
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 09:20 schreef house_is_a_feeling het volgende:
![]()
![]()
Gefeliciteerd!quote:
Ik had gisteren 4 uur lang rijles.. de laatste rijles voor mijn afrijden en het ging ZO slecht. Ik had er totaal geen vertrouwen meer in.. Maar ik heb het vandaag toch gehaaldquote:Op dinsdag 1 juni 2010 15:25 schreef Purdey het volgende:
@Jacobus: Gefeliciteerd man! Goed dat het gelukt is!![]()
Mijn rijles werd weer omgedoopt tot proefexamen,en dat ging mwa mwa.Twee structuele fouten: Te laat remmen,of helemaal niet remmen en kijken.Kijken in zijstraten,kijken met opschuiven..Blegh.We kwamen terug bij het CBR,dat als tijdelijke locatie bij het Neptunes honkbalstadion zit.Kwamen er twee mannen aangelopen met een honkbalknuppel op de hun nek,precies op het moment dat instructeurlief zegt 'en,hoe vond je het gaan?' Ik wees naar die mannen met die honkbalknuppel en zei 'Ging het zo slecht,dat je hun erbij gaat halen?' Hij schoot in de lach en zei 'Ja,stap maar uit,dan slaan ze je helemaal verrot!'
Bluh,heb echt een rotgevoel overgehouden.Nog maar dik twee weken,en dan moet ik op.Nog vijf blokken.Vorige keer ging het zó goed,en nu zei hij letterlijk 'Het ging een stuk minder dan de vorige keer.Een héél stuk minder zelfs!' Bluh
4 uren achter elkaar? Dat is best vermoeiend dan! Ik knijp 'm ook momenteel een beetje.Ik wilde die datum zo graag,maar ineens ben ik weer in paniek.De ene les gaat geweldig,de andere lijk ik voor het eerst te rijden.Moet ook echt het puntje van mn tong afbijten om niet steeds tijdens proefexamens vragen te gaan stellen.Of om bevestiging te gaan zitten vragen.Vrijdag maar weer eens proberen om het goed te doen..En jij heel erg gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:01 schreef Balenciaga. het volgende:
[..]
Ik had gisteren 4 uur lang rijles.. de laatste rijles voor mijn afrijden en het ging ZO slecht. Ik had er totaal geen vertrouwen meer in.. Maar ik heb het vandaag toch gehaaldBij mij is het altijd heel wisselend met hoe het gaat.. De ene keer gaat het heel goed en de andere keer lijk ik weer een beginneling en moet mijn instructrice echt alles weer voorzeggen etc.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |