abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 1 juni 2010 @ 10:06:09 #251
241461 Unknown90
The one and only
pi_82179462
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 09:20 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Even snel vanaf de telefoon: KA-CHING

Maar ik reed wel als een oud wijf volgens de examinator! maar gelukkig ben ik er van af!
Whoop whoop!
Gefeliciteerd!
pi_82179509
Gefeliciteerd House!!
En Dubish ook met je theorie
pi_82179532
IK BEN OOK GESLAAGD

Ben zo blij!
pi_82179571
quote:

Maar ik reed wel als een oud wijf volgens de examinator! maar gelukkig ben ik er van af!
Gefeliciteerd!! Hm, als je als een oud wijf rijdt.. Rollatorbewijs coming up next?
pi_82179761
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 10:09 schreef Balenciaga. het volgende:
IK BEN OOK GESLAAGD

Ben zo blij!
Gefeliciteerd Nu ik en ScarFace nog even theorie en dan hebben we een slagingspercentage van 100% vandaag
I had this song playing when Mary Ellen was born. Had her right there on the pool table, and they didn't stop the game...
pi_82179972
quote:

Wie had je als examinator?
Ik had Steenwelle oid..

Die was wel heel lief
  dinsdag 1 juni 2010 @ 10:43:39 #257
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_82180549
House! & die moeilijke naam

Dit is een goed begin van onze lijst . 100% slagingspercentage vasthoudennn!
Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
  dinsdag 1 juni 2010 @ 10:50:18 #258
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_82180777
Zo zo, net rijlessen nr 7 en 8 gehad. Nadat m'n zelfvertrouwen nogal gecrushed was vorige les (hellingproeffail ) ging het echt verrassend goed! Instructeur was ook tevreden, zag dat er goeie verbetering in zat.

Kruispunten, rotondes gaan bijna allemaal goed. Bochten aansnijden, tijdig gas los, remmen, terug schakelen gaat ook lekker. Ik ben tevreden
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_82180894
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 10:23 schreef Balenciaga. het volgende:

[..]

Wie had je als examinator?
Ik had Steenwelle oid..

Die was wel heel lief
Steenwelle? Die donkerharige vrouw? Die liet mij vorige keer zakken dus Ik had.. ehm.. iets met een H.. nu al vergeten Jij gefeliciteerd!
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 09:34 schreef kaatjejannie het volgende:

quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 09:46 schreef monsterd. het volgende:

[..]

Jeeee! Eindelijk!
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 09:55 schreef Jac0bus het volgende:

[..]

Eindelijk man, gefeliciteerd! Voelt als een hele opluchting he?
Ooh echt! Mij zien ze daar niet meer terug! Bedankt!!
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 10:03 schreef Purdey het volgende:

[..]

House,wat goehoeed!!! Gefeliciteerd man!
Thaanks!
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 09:58 schreef jacobras het volgende:

[..]

Zo, erg vet! Ben je niet tegengekomen. Gefeliciteerd!
Gewoon antwoorden: "Oh, net als uw vrouw dus?"
hahaha ik had het moeten flikken dankje!
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 10:06 schreef Unknown90 het volgende:

[..]

Whoop whoop!
Gefeliciteerd!
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 10:07 schreef Butterfly91 het volgende:
Gefeliciteerd House!!
En Dubish ook met je theorie
Thaanks!
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 10:10 schreef Hitomi het volgende:

[..]

Gefeliciteerd!! Hm, als je als een oud wijf rijdt.. Rollatorbewijs coming up next?
Wie weet? dankje!
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 10:43 schreef Kimpossible het volgende:
House! & die moeilijke naam

Dit is een goed begin van onze lijst . 100% slagingspercentage vasthoudennn!
Positief dagje dit

Okay nu ik thuis ben even kort verslagje. Veelste laat wakker, haasten etc je kunt het . Eerst nog even eten/drinken op station (wat een prijzen daar altijd ) en even ingereden. Wat niet mee viel, telkens vergeten te kijken in zijstraatjes en volgafstand was ook niet al te best op de snelweg. Dan het examen, begin ook al vreeselijk! Stoeprand geraakt bij het wegrijden, een keer af laten slaan bij het wegrijden van het CBR dan bij de volgende afslag nog eens ! Ging allemaal heel stroef en ik benutte niet alle kansen altijd.. bijvoorbeeld vanuit een uitrit heel wat fietsers voorbij laten gaan terwijl ik al twee keer kon rijden.

Dacht echt dit wordt 'em niet maar aan het gedrag van de examinator (ha, ik let ook op zijn gedrag he ) merkte ik dat ie me niet richting het CBR stuurde en me dus meer kansen gaf.

Het ging dus traag, stroef maar uiteindelijk geen fouten gemaakt en daardoor het wel gehaald. Die kerel is trouwens de Simon Cowell van de examinatoren. Hele tijd zei die vrij weinig, keek veelste aandachtig en hoe die de uitslag bracht was ook naar "Spannend, spannend.. éigenlijk ben ik dom dat ik het doe maar ik ga het risico nemen, maar ik hoop niet dat ik je op de weg tegenkom"

Ook grappig dat ik naast vrienden opeens op de weg terecht kwam, die meteen in de lach schoten
Rui Pereira: "You're an artist, you don't give a fuck!"
pi_82181244
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 10:54 schreef house_is_a_feeling het volgende:

[..]

Steenwelle? Die donkerharige vrouw? Die liet mij vorige keer zakken dus Ik had.. ehm.. iets met een H.. nu al vergeten Jij gefeliciteerd!
[..]

Ja dat was zij :p Tegen mij was ze heel lief Ik had haar ook al met de ttt en ze zei dat ik heel goed reed! Maar dat de spanning wel heel érg te voelen was

Ze stuurde me de snelweg op en na 1 seconde zei ze al: Ja ga er maar weer af. Nou ik blij natuurlijk want heb echt de meeste moeite met de snelweg. Verder ging ze over een situatie vragen waarbij ze zei dat ik perfect antwoord gaf

Toen kwamen we terug bij het CBR en zei ze gelijk: Ja gefeliciteerd blablaaaaaa je hebt heel mooi gereden, maar soms moet je nog iets verder vooruit kijken, maar verder heb je het dik verdiend.
pi_82181463
Toen ik weg ging uit het CBR liep ik dus langs d'r, ik liet d'r nog voor want er stond een huge rij. Liep jij toen mee?
  dinsdag 1 juni 2010 @ 11:41:25 #262
251095 Purdey
Better off alone..
pi_82182464
@House: Even je verslagje gelezen,briljánt! Die uitslag! 'Ik hoop dat ik je nooit tegenkom op de weg'
Ben echt blij voor je hé! Heerlijk de weg op!

Edit: Oehhh,over een kleine 20 minuutjes mag ik ook weer,zin in
Proefexamen doen,kijken of ik instructeur lief nog tot een waanzin kan drijven

[ Bericht 41% gewijzigd door Purdey op 01-06-2010 12:49:19 ]
So, here is the truth about the truth. It hurts, and so we lie.
pi_82185507
Theorieexamen categorie A binnen 48 goed, 2 fout
I had this song playing when Mary Ellen was born. Had her right there on the pool table, and they didn't stop the game...
  dinsdag 1 juni 2010 @ 13:08:29 #264
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_82185712
Jeej gefeliciteerd allemaal Ik word al blij van het lezen van jullie berichten

Ik heb over een kwartiertje weer les
[PAINT] Wat gebeurt er bij de formaties #1 -- #2 -- #3 -- #4 -- #5 -- #6 -- #7 -- #8 -- #9 -- #10
Steun de strijd voor een indianenforum!
pi_82185743
Wow nog meer geslaagden, gefeliciteerd Jac0bus en Balenciaga
pi_82185832
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 13:02 schreef Jac0bus het volgende:
Theorieexamen categorie A binnen 48 goed, 2 fout
Congrats man! Wellicht toch nog 100% vandaag hahahaa!

Ben nu stiekem overal aan het rondkijken voor een auto
pi_82188056
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 13:11 schreef house_is_a_feeling het volgende:

[..]

Congrats man! Wellicht toch nog 100% vandaag hahahaa!

Ben nu stiekem overal aan het rondkijken voor een auto
Haha ik ben nog lang niet in de buurt van mijn examen en ik ben al aan het rondspieken voor autotjes
  dinsdag 1 juni 2010 @ 14:22:35 #268
263062 Joosterd
All-Round Fokker.!!
pi_82188904
@ Iedereen die geslaagd is gefeliciteerd

Volgens mij is dit een nieuw FOK! record qua geslaagden van auto-theorie en praktijk
You have to make the right choice. As long as you don't choose, everything remains possible.
pi_82190075
Gefeliciteerd allemaal! Allemaal erg leuk om te horen.
  dinsdag 1 juni 2010 @ 15:11:47 #270
251574 Zuunigerd
Ons is zuunig
pi_82191019
quote:

quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 10:09 schreef Balenciaga. het volgende:
IK BEN OOK GESLAAGD

Ben zo blij!
Gefeliciteerd!
Op vrijdag 15 januari 2010 17:14 schreef Runselpink het volgende:
TS verdient een standbeeld.
  dinsdag 1 juni 2010 @ 15:25:16 #271
251095 Purdey
Better off alone..
pi_82191661
@Jacobus: Gefeliciteerd man! Goed dat het gelukt is!

Mijn rijles werd weer omgedoopt tot proefexamen,en dat ging mwa mwa.Twee structuele fouten: Te laat remmen,of helemaal niet remmen en kijken.Kijken in zijstraten,kijken met opschuiven..Blegh.We kwamen terug bij het CBR,dat als tijdelijke locatie bij het Neptunes honkbalstadion zit.Kwamen er twee mannen aangelopen met een honkbalknuppel op de hun nek,precies op het moment dat instructeurlief zegt 'en,hoe vond je het gaan?' Ik wees naar die mannen met die honkbalknuppel en zei 'Ging het zo slecht,dat je hun erbij gaat halen?' Hij schoot in de lach en zei 'Ja,stap maar uit,dan slaan ze je helemaal verrot!'

Bluh,heb echt een rotgevoel overgehouden.Nog maar dik twee weken,en dan moet ik op.Nog vijf blokken.Vorige keer ging het zó goed,en nu zei hij letterlijk 'Het ging een stuk minder dan de vorige keer.Een héél stuk minder zelfs!' Bluh
  dinsdag 1 juni 2010 @ 15:58:05 #272
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_82193277
Het kan vriezen, het kan dooien, Purdey.
Verder: wat een positiviteit hier allemaal Congrats iedereen, vooral house!
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
pi_82193441
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 15:25 schreef Purdey het volgende:
@Jacobus: Gefeliciteerd man! Goed dat het gelukt is!

Mijn rijles werd weer omgedoopt tot proefexamen,en dat ging mwa mwa.Twee structuele fouten: Te laat remmen,of helemaal niet remmen en kijken.Kijken in zijstraten,kijken met opschuiven..Blegh.We kwamen terug bij het CBR,dat als tijdelijke locatie bij het Neptunes honkbalstadion zit.Kwamen er twee mannen aangelopen met een honkbalknuppel op de hun nek,precies op het moment dat instructeurlief zegt 'en,hoe vond je het gaan?' Ik wees naar die mannen met die honkbalknuppel en zei 'Ging het zo slecht,dat je hun erbij gaat halen?' Hij schoot in de lach en zei 'Ja,stap maar uit,dan slaan ze je helemaal verrot!'

Bluh,heb echt een rotgevoel overgehouden.Nog maar dik twee weken,en dan moet ik op.Nog vijf blokken.Vorige keer ging het zó goed,en nu zei hij letterlijk 'Het ging een stuk minder dan de vorige keer.Een héél stuk minder zelfs!' Bluh
Ik had gisteren 4 uur lang rijles.. de laatste rijles voor mijn afrijden en het ging ZO slecht. Ik had er totaal geen vertrouwen meer in.. Maar ik heb het vandaag toch gehaald Bij mij is het altijd heel wisselend met hoe het gaat.. De ene keer gaat het heel goed en de andere keer lijk ik weer een beginneling en moet mijn instructrice echt alles weer voorzeggen etc.
  dinsdag 1 juni 2010 @ 16:07:35 #274
251095 Purdey
Better off alone..
pi_82193745
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 16:01 schreef Balenciaga. het volgende:

[..]

Ik had gisteren 4 uur lang rijles.. de laatste rijles voor mijn afrijden en het ging ZO slecht. Ik had er totaal geen vertrouwen meer in.. Maar ik heb het vandaag toch gehaald Bij mij is het altijd heel wisselend met hoe het gaat.. De ene keer gaat het heel goed en de andere keer lijk ik weer een beginneling en moet mijn instructrice echt alles weer voorzeggen etc.
4 uren achter elkaar? Dat is best vermoeiend dan! Ik knijp 'm ook momenteel een beetje.Ik wilde die datum zo graag,maar ineens ben ik weer in paniek.De ene les gaat geweldig,de andere lijk ik voor het eerst te rijden.Moet ook echt het puntje van mn tong afbijten om niet steeds tijdens proefexamens vragen te gaan stellen.Of om bevestiging te gaan zitten vragen.Vrijdag maar weer eens proberen om het goed te doen..En jij heel erg gefeliciteerd!
  dinsdag 1 juni 2010 @ 16:14:43 #275
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_82194144
Ik heb uberhaupt nog maar vier uur rijles voor m'n examen:O. Dat is ook ineens heel dichtbij .

M'n instructuur heeft vanochtend tegen m'n lief gezegd, die ook daar rijd, dat hij niet begrijpt waar ik me zo druk om maak en dat ik zo naar m'n rijbewijs heenvlieg zonder problemen..*O*. Geloof er weinig van, maar à la.
Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')