abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_82145141
quote:
Op maandag 31 mei 2010 15:09 schreef Purdey het volgende:
Gefeliciteerd Dubish,goed gedaan!!
Bedankt!!
pi_82147847
quote:
Op maandag 31 mei 2010 08:03 schreef ellevehC86 het volgende:

[..]

Het verneukeratieve is.........ik heb mij destijds helemaal rot zitten leren op die politietekens, en ben ze nooit in de praktijk tegengekomen
Ja dat is 't lekkere d'r van, heb je net je rijbewijs en 10 jaar later kom je natuurlijk bij een opgebroken kruising en dan staat zo'n man daar te zwaaien, en heb je geen flauw idee meer wat ie bedoeld
Killing as few patients as possible.
pi_82148103
quote:
Op maandag 31 mei 2010 16:16 schreef davidov2009 het volgende:

[..]

Ja dat is 't lekkere d'r van, heb je net je rijbewijs en 10 jaar later kom je natuurlijk bij een opgebroken kruising en dan staat zo'n man daar te zwaaien, en heb je geen flauw idee meer wat ie bedoeld
Doen alsof je neus bloedt en stoppen tot hij je persoonlijk aanwijst om door te rijden
I had this song playing when Mary Ellen was born. Had her right there on the pool table, and they didn't stop the game...
pi_82148997
quote:
Op maandag 31 mei 2010 15:03 schreef Dubish het volgende:
GESLAAAAAAAAGGGDDDDDDDDDDDD!!!!!!!!!!!!!

Eindelijk theorie binnen
Gefeliciteerd!
quote:
Op maandag 31 mei 2010 14:52 schreef Purdey het volgende:

[..]

House,50/50? Ik wil wel positiviteit zien hé! Waar heb je moeite mee? Wat ging er vandaag voor de helft goed,en wat ging er voor de helft niet goed?
Tot twee keer toe op de verkeerde rijbaan uitgekomen Maar daarna wel even hevig daar op geoefend en m'n kijkgedrag in de bochten drastisch aangepast, dus ik denk dat het wel goed komt. En ik had even iemand die van links kwam voorgelaten, vond m'n instructeur niet zo leuk! Ik mag niet zo aardig zijn in het verkeer van 'm Ik deed het niet omdat ik zo sociaal was, ik deed het omdat ik me niet ertussen wou wurmen en zo de situatie voor mij makkelijker maakte'!
quote:
Op maandag 31 mei 2010 14:59 schreef Hitomi het volgende:

[..]

Van hoe laat tot hoe laat had je les? Zag om ongeveer 12.00-12.15 een landstede van buuren auto vanaf holtenbroek richting Deltion rijden, maar kon automerk en instructeur niet zien..
Was jij het? :p
Ik had van 11.00 tot 13.00 dus waarschijnlijk heb je mij gezien ja ! Ik kom redelijk vaak daar langs dat winkelcentrum en rondjes om Deltion heen met de rijlessen
Rui Pereira: "You're an artist, you don't give a fuck!"
pi_82151675
quote:

[..]

10 jaar? Ik heb m'n rijbewijs iets langer als een maand en zou al niet meer weten wat wat is
pi_82154073
quote:
Op maandag 31 mei 2010 16:37 schreef house_is_a_feeling het volgende:

[..]

Gefeliciteerd!
[..]

Tot twee keer toe op de verkeerde rijbaan uitgekomen Maar daarna wel even hevig daar op geoefend en m'n kijkgedrag in de bochten drastisch aangepast, dus ik denk dat het wel goed komt. En ik had even iemand die van links kwam voorgelaten, vond m'n instructeur niet zo leuk! Ik mag niet zo aardig zijn in het verkeer van 'm Ik deed het niet omdat ik zo sociaal was, ik deed het omdat ik me niet ertussen wou wurmen en zo de situatie voor mij makkelijker maakte'!
[..]

Ik had van 11.00 tot 13.00 dus waarschijnlijk heb je mij gezien ja ! Ik kom redelijk vaak daar langs dat winkelcentrum en rondjes om Deltion heen met de rijlessen
Haha nou bij deze dan *zwaai*

Mijn rijschool zit in de straat aan de overkant van de sloot daar, lekker dicht bij school/stage. Ik zal morgen voor je duimen en me voorbeeldig gedragen mocht ik je tegenkomen op weg naar stage!

Morgenmiddag weer lessen van 16:30-17:30
  maandag 31 mei 2010 @ 18:24:07 #232
251095 Purdey
Better off alone..
pi_82154312
quote:
Op maandag 31 mei 2010 16:37 schreef house_is_a_feeling het volgende:

Niet meer doen dan hé,morgen Soms laat ik ook weleens van links voor,en dat wordt dan ook niet gewaardeerd Ik vind het in sommige situaties ook wel beter.En de keer erna heb ik voorrang en wordt er keihard doorgereden,dus ach.In elk geval héél veel succes morgen,ik duim voor je!!
So, here is the truth about the truth. It hurts, and so we lie.
  maandag 31 mei 2010 @ 18:26:02 #233
251095 Purdey
Better off alone..
pi_82154391
quote:
Op maandag 31 mei 2010 17:24 schreef Spelvout het volgende:

[..]

10 jaar? Ik heb m'n rijbewijs iets langer als een maand en zou al niet meer weten wat wat is
Ik heb mn rijbewijs nog niet eens,en ben het alweer kwijt.Moet eerlijk zeggen dat ik best veel dingen alweer vergeten ben.Heb m'n theorie sinds eind januari overigens..
pi_82155444
Je moet met die verkeersbrigadier gewoon onthouden dat de rijstrook waar zijn hand bovenhangt niet mag rijden. Dus als hij naar jou kijkt en hij steekt zijn linkerhand uit dan mag jij dus niet rijden. Verder nog een rechterhand omhoog is geloof ik een algemeen stopteken. Dat is het zo'n beetje
I had this song playing when Mary Ellen was born. Had her right there on the pool table, and they didn't stop the game...
pi_82156133
Vrijdag 18.00uur mijn 6e rijles
pi_82157961
quote:
Op maandag 31 mei 2010 18:17 schreef Hitomi het volgende:

[..]

Haha nou bij deze dan *zwaai*

Mijn rijschool zit in de straat aan de overkant van de sloot daar, lekker dicht bij school/stage. Ik zal morgen voor je duimen en me voorbeeldig gedragen mocht ik je tegenkomen op weg naar stage!

Morgenmiddag weer lessen van 16:30-17:30
M'n orientatiegevoel is echt dramatisch op dit moment maar ik denk dat ik het wel zo kan gokken waar je bedoelt
quote:
Op maandag 31 mei 2010 18:24 schreef Purdey het volgende:

[..]

Niet meer doen dan hé,morgen Soms laat ik ook weleens van links voor,en dat wordt dan ook niet gewaardeerd Ik vind het in sommige situaties ook wel beter.En de keer erna heb ik voorrang en wordt er keihard doorgereden,dus ach.In elk geval héél veel succes morgen,ik duim voor je!!
Morgen gaat mijn dag worden.
  maandag 31 mei 2010 @ 20:30:08 #237
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_82160723
quote:
Op maandag 31 mei 2010 11:53 schreef Jac0bus het volgende:

[..]

Ja ik geloof dat iedereen tijdens het lessen wel eens de motor om laat vallen en zelfs met een eigen eerste motor. Maargoed, de eerste 6 lessen gingen prima zonder ook maar enig probleem qua omvallen oid maar nu in ene 1 keer, bijna 2! Afkloppen en hopen dat ik over een paar maandjes mijn eigen motor niet laat omvallen
Ach mijn oom heeft ook een keer zo iets gehad met een gloednieuwe BMW tour motor. Motor viel bijna om, dus mijn oom proberen 'm recht overeind te houden. Uiteindelijk viel hij alsnog de andere kant op de sloot in en mijn oom vloog er achteraan

Het hele verkeersregelaargeval gaat nog, maar als ik ooit in mijn leven een tram tegenkom heb ik wel een probleem.
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
pi_82161060
quote:
Op maandag 31 mei 2010 20:30 schreef twiFight het volgende:

[..]

Ach mijn oom heeft ook een keer zo iets gehad met een gloednieuwe BMW tour motor. Motor viel bijna om, dus mijn oom proberen 'm recht overeind te houden. Uiteindelijk viel hij alsnog de andere kant op de sloot in en mijn oom vloog er achteraan

Het hele verkeersregelaargeval gaat nog, maar als ik ooit in mijn leven een tram tegenkom heb ik wel een probleem.
Gewoon onthouden dat je ze rechts mag inhalen. Uitstappende passagiers voorlaten? Alleen als er óf een zebrapad bijligt waar ze overheen willen, óf als er geen stoepje is waar ze uitstappen, dus als ze meteen op straat worden gezet. Of beide natuurlijk Als er wel een perronnetje is en geen zebrapad, moeten ze op jouw wachten.
  maandag 31 mei 2010 @ 20:44:16 #239
106942 Eix
Stranded here on planet earth
pi_82161596
quote:

[..]

Ben het tot nu toe pas een keer tegen gekomen met auto rijden.. Tijdens mijn allereerste rijles.
Most people keep their brains
Between their legs
(Don't you find ?)
pi_82163546
Net nog even alles doorgekeken. Theorie gaat morgen echt lukken. Zo niet, dan weet ik het echt niet meer Wel lekker met de auto er heen, alleen parkeren zal lastig worden, erg druk geloof ik.
pi_82167965
quote:
Op maandag 31 mei 2010 21:12 schreef Jac0bus het volgende:
Net nog even alles doorgekeken. Theorie gaat morgen echt lukken. Zo niet, dan weet ik het echt niet meer Wel lekker met de auto er heen, alleen parkeren zal lastig worden, erg druk geloof ik.
Succes!!
pi_82169121
quote:
Op maandag 31 mei 2010 22:19 schreef Dubish het volgende:

[..]

Succes!!
Beetje nodig, twee keer zakken gaat me te ver. Maar het gaal lukken. Thanks!
pi_82170087
quote:
Op maandag 31 mei 2010 13:35 schreef Jac0bus het volgende:

[..]

Waar? Ik ook, alleen dan motor, dus misschien zit jij het uur daarvoor? Ik in Utrecht.
Ik auto inderdaad.
Niet in Utrecht though.
Succes jij ook
pi_82177348
Ben house niet tegengekomen... Ben benieuwd hoe het gaat met iedereen die vandaag examen doet, praktijk en theorie!
pi_82178246
Even snel vanaf de telefoon: KA-CHING

Maar ik reed wel als een oud wijf volgens de examinator! maar gelukkig ben ik er van af!
pi_82178572
*poef* nu is het weg
  dinsdag 1 juni 2010 @ 09:46:29 #247
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_82178907
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 09:20 schreef house_is_a_feeling het volgende:

Maar ik reed wel als een oud wijf volgens de examinator! maar gelukkig ben ik er van af!

Jeeee! Eindelijk!
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
ooo, it's that magic touch.
pi_82179154
quote:

Eindelijk man, gefeliciteerd! Voelt als een hele opluchting he?
  dinsdag 1 juni 2010 @ 09:58:55 #249
231715 jacobras
Freelance webdesigner
pi_82179240
quote:

Zo, erg vet! Ben je niet tegengekomen. Gefeliciteerd!
Gewoon antwoorden: "Oh, net als uw vrouw dus?"
  dinsdag 1 juni 2010 @ 10:03:12 #250
251095 Purdey
Better off alone..
pi_82179378
quote:

House,wat goehoeed!!! Gefeliciteerd man!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')