Mijne was 36 euro, versneld was hij ook rond de 60 euro.quote:Op zondag 30 mei 2010 17:35 schreef davidov2009 het volgende:
[..]
Heb gewoon 62 afzetterseuros moeten betalen in Groningen. Zoveel heb ik nog nooit uitgegeven aan een rozekleurig product.
Dat meen je niet?!quote:Op zondag 30 mei 2010 17:35 schreef davidov2009 het volgende:
[..]
Heb gewoon 62 afzetterseuros moeten betalen in Groningen. Zoveel heb ik nog nooit uitgegeven aan een rozekleurig product.
In Almere is'tie ook ¤58. Het duurste in een gemeente in Nederland is geloof ik ¤65, dus davidov2009 en ik zitten zo'n beetje in de hoogste prijs-gemeenten (versneld heb ik er totaal dus ¤92 voor neergelegd...)quote:Op zondag 30 mei 2010 18:27 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Dat meen je niet?!Ik vond mijn 39 euro al veel! Ik geloof dat ze nu maatregelen gaan nemen om het allemaal op 1 lijn te krijgen, maar het maximum wat ze gaan instellen vind ik alsnog veel te veel voor een roze pasje. Ik ben geen sloeber maar het is inderdaad wel onnodig duur voor een stukje plastic. Doen ze puur omdat ze het kunnen doen, een monopoly hebben.
Mooi! Succes dan maar weer Dubish!quote:Op zondag 30 mei 2010 19:02 schreef Dubish het volgende:
Ja hooooor!!!! Morgen 13:30 theorie-examen!! , wat een geluk eerst was er t/m 17juni geen plek in amsterdam. Ik dacht ik ga nog is kijken, en voila 31mei amsterdam 13:30. Ben zo blij
Same here!quote:
Haha, nouja zo vaak ga ik niet met de auto naar school toe. Is alleen maar klote met de weg die open ligt voor het windesheim.quote:Op zondag 30 mei 2010 13:04 schreef jacobras het volgende:
[..]
Hm, en je hebt je rijbewijs toch al? Ik ruik een gratis lift
[..]
C? Toch? Of niet?quote:Op zondag 30 mei 2010 22:32 schreef Jac0bus het volgende:
Wat heeft een negatieve invloed op het waarnemingsvermogen?
A Rijden in de mist
B Gebruik van koffie
C Gebruik van drugs
Dit soort vragen blijf ik intrappen verdomme
Ik zeg C.quote:Op zondag 30 mei 2010 22:32 schreef Jac0bus het volgende:
A Rijden in de mist
B Gebruik van koffie
C Gebruik van drugs
Dit lijkt me toch vrij logisch of niet..?quote:Op zondag 30 mei 2010 22:32 schreef Jac0bus het volgende:
A Rijden in de mist
B Gebruik van koffie
C Gebruik van drugs
Goed zo, je gaat het gewoon halen morgenquote:Op maandag 31 mei 2010 00:39 schreef Dubish het volgende:
Wow heb al 7oefenexamens gedaan, en geslaagd voor allemaal met een gemiddelde fout van 3
Ik hoop het!!!quote:Op maandag 31 mei 2010 00:41 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Goed zo, je gaat het gewoon halen morgen
Ik denk dat het antwoord nee is je moet wachten op de agent zijn aanwijzingen.quote:Op maandag 31 mei 2010 00:50 schreef Dubish het volgende:
[..]
Ik hoop het!!!
*EDIT:
Kan iemand mij a.u.b dit uitleggen? Dit is de enige vraag waar ik steeds vast kom te zitten met de agent..
De agent kijkt niet eens mijn kant op, hoe moet ik nou weten wat hij wil![]()
[ afbeelding ]
Hmm bedankt, de antwoord is inderdaad ja.quote:Op maandag 31 mei 2010 01:56 schreef twiFight het volgende:
Volgens mij mag je wel door, maar ik weet niet 100% zeker wat betreft afslaan.
De agent houdt verkeer aan de andere kant tegen (dus de autos die daar in de rij staan te wachten), want zijn arm aan die kant van de middelstreep houdt hij omhoog. "Jouw" rijbaan is vrij, want hij steekt de andere arm niet uit. Dus dan mag je doorrijden. Tevens houdt hij zijn arm niet voor de weg naar links, dus die is ook vrij en mag je doorrijden. Maar ik ben erg benieuwd naar hun motivatie van dit probleem.
Het verneukeratieve is.........ik heb mij destijds helemaal rot zitten leren op die politietekens, en ben ze nooit in de praktijk tegengekomenquote:Op maandag 31 mei 2010 00:50 schreef Dubish het volgende:
[..]
Ik hoop het!!!
*EDIT:
Kan iemand mij a.u.b dit uitleggen? Dit is de enige vraag waar ik steeds vast kom te zitten met de agent..
De agent kijkt niet eens mijn kant op, hoe moet ik nou weten wat hij wil![]()
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |