Dankje Purdeyquote:Op dinsdag 1 juni 2010 15:25 schreef Purdey het volgende:
@Jacobus: Gefeliciteerd man! Goed dat het gelukt is!![]()
Mijn rijles werd weer omgedoopt tot proefexamen,en dat ging mwa mwa.Twee structuele fouten: Te laat remmen,of helemaal niet remmen en kijken.Kijken in zijstraten,kijken met opschuiven..Blegh.We kwamen terug bij het CBR,dat als tijdelijke locatie bij het Neptunes honkbalstadion zit.Kwamen er twee mannen aangelopen met een honkbalknuppel op de hun nek,precies op het moment dat instructeurlief zegt 'en,hoe vond je het gaan?' Ik wees naar die mannen met die honkbalknuppel en zei 'Ging het zo slecht,dat je hun erbij gaat halen?' Hij schoot in de lach en zei 'Ja,stap maar uit,dan slaan ze je helemaal verrot!'
Bluh,heb echt een rotgevoel overgehouden.Nog maar dik twee weken,en dan moet ik op.Nog vijf blokken.Vorige keer ging het zó goed,en nu zei hij letterlijk 'Het ging een stuk minder dan de vorige keer.Een héél stuk minder zelfs!' Bluh
Lijkt me erg onhandig dan, die proefexamens. Juist van vragen stellen en bevestiging vragen leer je! Niet een idee om daar mee te stoppen en 'gewoon' aan les te gaan doen?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:07 schreef Purdey het volgende:
[..]
4 uren achter elkaar? Dat is best vermoeiend dan! Ik knijp 'm ook momenteel een beetje.Ik wilde die datum zo graag,maar ineens ben ik weer in paniek.De ene les gaat geweldig,de andere lijk ik voor het eerst te rijden.Moet ook echt het puntje van mn tong afbijten om niet steeds tijdens proefexamens vragen te gaan stellen.Of om bevestiging te gaan zitten vragen.Vrijdag maar weer eens proberen om het goed te doen..En jij heel erg gefeliciteerd!
Klopt, 18 januari was ook erg vruchtbaarquote:Op dinsdag 1 juni 2010 17:21 schreef 08gnoT. het volgende:
Ik reed vandaag ook echt brakIn het begin ging het goed, maar na 3 kwartier (van de anderhalf uur) raakte ik echt compleet m'n concentratie kwijt en ben ik blij dat ik niemand van z'n sokken gereden heb
Liet zelfs de motor weer afslaan bij een stoplicht en stond midden op de weg stil voor overstekende fietsers. Ik hoop dat ik dat niet op het examen doe
De zus van een vriendin is ook geslaagd vandaag, lijkt wel of het altijd in groepjes komt4 mei ook al meerdere hier.
Ik ben die proefexamens ook best zat hoor.Ik moet eerlijk zeggen dat ik er doodzenuwachtig van wordt.Heel de tijd rij ik best oké,en zodra we wegrijden bij het CBR voor een proefexamen begin ik rode vlekken in mn nek te krijgen.Instructeur die normaal vrolijk is en honderduit praat zegt niks meer,de radio gaat uit.De hele sfeer wordt ongemakkelijk waardoor ik slechter ga rijden.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 17:03 schreef Naamah het volgende:
[..]
Lijkt me erg onhandig dan, die proefexamens. Juist van vragen stellen en bevestiging vragen leer je! Niet een idee om daar mee te stoppen en 'gewoon' aan les te gaan doen?
Er zijn altijd mensen die met 20 lessen al slagen. Ik kon met 20 rijlessen ook al een heel aardig stukje rijden, maar op een examen zou ik waarschijnlijk toch gezakt zijn. Na twintig rijlessen ga je veel meer werken aan vooruit kijken, doorstroming en ga je uiteindelijk gewoon zelfverzekerder rijden.quote:
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:02 schreef mstr het volgende:
*Als je zakt voor je praktijkexamen, dan vervalt je TTT toch?
Ach, motor afslaan is geen probleem, als je het maar veilig en vlot oplost (en het niet om de 10 meter voorkomtquote:Op dinsdag 1 juni 2010 17:21 schreef 08gnoT. het volgende:
Ik reed vandaag ook echt brakIn het begin ging het goed, maar na 3 kwartier (van de anderhalf uur) raakte ik echt compleet m'n concentratie kwijt en ben ik blij dat ik niemand van z'n sokken gereden heb
Liet zelfs de motor weer afslaan bij een stoplicht en stond midden op de weg stil voor overstekende fietsers. Ik hoop dat ik dat niet op het examen doe
Ik zit ook niet echt te wachten op zo'n situatie-bespreking... Kortetermijngeheugen van me is tijdens rijlessen echt dramatisch kort. Als hij iets vraagt van 10meter terug duurt het al zowat een minuut voor ik dat weer herinnerquote:Op dinsdag 1 juni 2010 18:16 schreef Purdey het volgende:
[..]
Vanmiddag weer zo'n verfuckte situatie-bespreking gehad ook.Die hele kruising ging klote,dus van alle ergenissen wist ik niks meer.'Wat voor borden waren er?' 'Zebrapadborden? Haaientanden..?' Terug bij het CBR bleek dat geen van de twee er hadden gestaanOf,als ik het niet meer wist,ik geen borden wilde gaan verzinnen
Dan vervalt je behaalde vrijstelling. De vrijstelling geldt alleen voor je eerste examen erna.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:02 schreef mstr het volgende:
*Als je zakt voor je praktijkexamen, dan vervalt je TTT toch?
PM je me even terug over wanneer je me het lakje gaat sturen dat ik nog van je tegoed heb??quote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:01 schreef Balenciaga. het volgende:
[..]
Ik had gisteren 4 uur lang rijles.. de laatste rijles voor mijn afrijden en het ging ZO slecht. Ik had er totaal geen vertrouwen meer in.. Maar ik heb het vandaag toch gehaaldBij mij is het altijd heel wisselend met hoe het gaat.. De ene keer gaat het heel goed en de andere keer lijk ik weer een beginneling en moet mijn instructrice echt alles weer voorzeggen etc.
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:37 schreef Lindytje het volgende:
[..]
PM je me even terug over wanneer je me het lakje gaat sturen dat ik nog van je tegoed heb??
Wauw super House, lief van d'r. Heb je al een auto op het oog?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:19 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Wat heb ik toch een lieve moeder! Ze wil niet dat ik haar auto de hele tijd pak dus ik krijg een leuk budget van d'r om een auto'tje van uit te zoeken, mits goedgekeurd door haar (dus geen rode/vale lak of vierkante lijnen).
Het moet natuurlijk wel terugbetaald worden, maar als het financieel wat beter gaat![]()
1 Juni krijgt van mij een nominatie voor dag van het jaar award!
moeders![]()
![]()
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:47 schreef ScarFace- het volgende:
Ik had 1 fout teveel in het gevaar herkennings gedeelte![]()
aaargh
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |