abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_82194568
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 15:25 schreef Purdey het volgende:
@Jacobus: Gefeliciteerd man! Goed dat het gelukt is!

Mijn rijles werd weer omgedoopt tot proefexamen,en dat ging mwa mwa.Twee structuele fouten: Te laat remmen,of helemaal niet remmen en kijken.Kijken in zijstraten,kijken met opschuiven..Blegh.We kwamen terug bij het CBR,dat als tijdelijke locatie bij het Neptunes honkbalstadion zit.Kwamen er twee mannen aangelopen met een honkbalknuppel op de hun nek,precies op het moment dat instructeurlief zegt 'en,hoe vond je het gaan?' Ik wees naar die mannen met die honkbalknuppel en zei 'Ging het zo slecht,dat je hun erbij gaat halen?' Hij schoot in de lach en zei 'Ja,stap maar uit,dan slaan ze je helemaal verrot!'

Bluh,heb echt een rotgevoel overgehouden.Nog maar dik twee weken,en dan moet ik op.Nog vijf blokken.Vorige keer ging het zó goed,en nu zei hij letterlijk 'Het ging een stuk minder dan de vorige keer.Een héél stuk minder zelfs!' Bluh
Dankje Purdey
I had this song playing when Mary Ellen was born. Had her right there on the pool table, and they didn't stop the game...
pi_82196541
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 16:07 schreef Purdey het volgende:

[..]

4 uren achter elkaar? Dat is best vermoeiend dan! Ik knijp 'm ook momenteel een beetje.Ik wilde die datum zo graag,maar ineens ben ik weer in paniek.De ene les gaat geweldig,de andere lijk ik voor het eerst te rijden.Moet ook echt het puntje van mn tong afbijten om niet steeds tijdens proefexamens vragen te gaan stellen.Of om bevestiging te gaan zitten vragen.Vrijdag maar weer eens proberen om het goed te doen..En jij heel erg gefeliciteerd!
Lijkt me erg onhandig dan, die proefexamens. Juist van vragen stellen en bevestiging vragen leer je! Niet een idee om daar mee te stoppen en 'gewoon' aan les te gaan doen?
*Kleine muisjes hebben kleine wensjes; beschuitjes met gestampte mensjes*
  dinsdag 1 juni 2010 @ 17:21:38 #278
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_82197307
Ik reed vandaag ook echt brak In het begin ging het goed, maar na 3 kwartier (van de anderhalf uur) raakte ik echt compleet m'n concentratie kwijt en ben ik blij dat ik niemand van z'n sokken gereden heb Liet zelfs de motor weer afslaan bij een stoplicht en stond midden op de weg stil voor overstekende fietsers. Ik hoop dat ik dat niet op het examen doe

De zus van een vriendin is ook geslaagd vandaag, lijkt wel of het altijd in groepjes komt 4 mei ook al meerdere hier.
[PAINT] Wat gebeurt er bij de formaties #1 -- #2 -- #3 -- #4 -- #5 -- #6 -- #7 -- #8 -- #9 -- #10
Steun de strijd voor een indianenforum!
pi_82197346
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 17:21 schreef 08gnoT. het volgende:
Ik reed vandaag ook echt brak In het begin ging het goed, maar na 3 kwartier (van de anderhalf uur) raakte ik echt compleet m'n concentratie kwijt en ben ik blij dat ik niemand van z'n sokken gereden heb Liet zelfs de motor weer afslaan bij een stoplicht en stond midden op de weg stil voor overstekende fietsers. Ik hoop dat ik dat niet op het examen doe

De zus van een vriendin is ook geslaagd vandaag, lijkt wel of het altijd in groepjes komt 4 mei ook al meerdere hier.
Klopt, 18 januari was ook erg vruchtbaar
I had this song playing when Mary Ellen was born. Had her right there on the pool table, and they didn't stop the game...
  dinsdag 1 juni 2010 @ 17:25:40 #280
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_82197464
Hopelijk 16 juni ook Of heel deze maand eigenlijk want er moeten er nog veel afrijden.
[PAINT] Wat gebeurt er bij de formaties #1 -- #2 -- #3 -- #4 -- #5 -- #6 -- #7 -- #8 -- #9 -- #10
pi_82197643
Hoeveel ben je tegenwoordig eigenlijk kwijt voor een fatsoenlijk rijbewijsje ? Met een gemiddeld aantal lesuur?
pi_82198333
40-45 lesuren is geloof ik het landelijk gemiddelde (verschilt echt per rijschool, wat ze je aanlullen sommige zeggen 30, sommige 50.. maar ik geloof dat het gemiddelde rond de 40-45 uren ligt), een gemiddelde prijs.. tja, ik weet niet, 40 euro per uur? Komt nog 130 euro theorie en 225 euro praktijkexamen bij, en nog tussen de 30 en de 65 voor het aanvragen van je rijbewijs.

Reken maar uit.

(Hoewel je vaak wordt aangeraden een pakket te nemen, daar zit dan theorie + een keer praktijk in en zoveel uur aan lessen, dus ik zou gewoon even bij jou in de buurt kijken naar rijscholen en wat voor pakketten ze aanbieden)
  dinsdag 1 juni 2010 @ 17:47:26 #283
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_82198346
Pff niet echt te zeggen, maar een gemiddelde rijles kost ongeveer 40 euro. Maar dat kan ook makkelijk 10 euro meer of minder zijn hoor. Daarnaast heb je nog een examen van meestal zo rond de 150-200 euro, een tussentijdse toets van 150 euro, maar die is optioneel, en dan nog theorie.

Gemiddeld hebben mensen geloof ik zo'n 40 rijlessen nodig.
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
pi_82198401
40?! ik dacht 20 ofzo
  dinsdag 1 juni 2010 @ 17:55:08 #285
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_82198744
Sommige rijscholen hebben een compleet pakket met examengarantie voor 1400 euro, bij andere kost het het 3-voudige zonder examengarantie. Het is het wel waard om even te zoeken in de omgeving

En sommige rijscholen hebben lessen van 45 minuten, anderen van 120 minuten. Ik vind het tweede uur zonde van het geld want dan leer ik echt niks meer, maar dat zal voor iedereen verschillen.

Bij mijn rijschool is het gemiddelde 60 lessen dacht ik... laatst wist i het nog en toen had ik het ook in deze reeks gepost, maar het was rond dat getal
pi_82199451
Ik heb ook eerst een lange tijd telkens 2 uur gereden, daarna anderhalf uur (per les). Ik vond het laatste veel fijner. Ik had inderdaad ook gevoel dat het laatste (half) uur ik veel minder opstak, en ik ook weer naar huis wilde.
pi_82199543
40-50 rijlessen van een uur zijn gemiddeld geloof ik. Tenzij je extra hard je best doet, een beetje aanleg hebt en weet wat je doet. Dan kan het wat minder zijn
  dinsdag 1 juni 2010 @ 18:16:26 #288
251095 Purdey
Better off alone..
pi_82199588
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 17:03 schreef Naamah het volgende:

[..]

Lijkt me erg onhandig dan, die proefexamens. Juist van vragen stellen en bevestiging vragen leer je! Niet een idee om daar mee te stoppen en 'gewoon' aan les te gaan doen?
Ik ben die proefexamens ook best zat hoor.Ik moet eerlijk zeggen dat ik er doodzenuwachtig van wordt.Heel de tijd rij ik best oké,en zodra we wegrijden bij het CBR voor een proefexamen begin ik rode vlekken in mn nek te krijgen.Instructeur die normaal vrolijk is en honderduit praat zegt niks meer,de radio gaat uit.De hele sfeer wordt ongemakkelijk waardoor ik slechter ga rijden.

Vanmiddag weer zo'n verfuckte situatie-bespreking gehad ook.Die hele kruising ging klote,dus van alle ergenissen wist ik niks meer.'Wat voor borden waren er?' 'Zebrapadborden? Haaientanden..?' Terug bij het CBR bleek dat geen van de twee er hadden gestaan Of,als ik het niet meer wist,ik geen borden wilde gaan verzinnen
So, here is the truth about the truth. It hurts, and so we lie.
  dinsdag 1 juni 2010 @ 19:00:47 #289
106942 Eix
Stranded here on planet earth
pi_82201345
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 17:48 schreef Daantke het volgende:
40?! ik dacht 20 ofzo
Er zijn altijd mensen die met 20 lessen al slagen. Ik kon met 20 rijlessen ook al een heel aardig stukje rijden, maar op een examen zou ik waarschijnlijk toch gezakt zijn. Na twintig rijlessen ga je veel meer werken aan vooruit kijken, doorstroming en ga je uiteindelijk gewoon zelfverzekerder rijden.

Daarnaast is mijn doel in principe niet direct het zo snel mogelijk halen van het rijbewijs maar gewoon zorgen dat ik voldoende bekwaam wordt in het besturen van een auto en me dus veilig, zonder ongelukken, kan verplaatsen in het verkeer. Ik slaag liever na 40 rijlessen (duur) met de wetenschap dat ik ook fatsoenlijk kan rijden dan dat ik na 20 rijlessen (goedkoop) met de hakken over de sloot slaag...

[ Bericht 0% gewijzigd door Eix op 01-06-2010 19:10:51 ]
Most people keep their brains
Between their legs
(Don't you find ?)
  dinsdag 1 juni 2010 @ 19:02:53 #290
98259 mstr
Een jonge God!
pi_82201424
*Als je zakt voor je praktijkexamen, dan vervalt je TTT toch?
pi_82201609
Ja.
  dinsdag 1 juni 2010 @ 19:10:05 #292
106942 Eix
Stranded here on planet earth
pi_82201731
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 19:02 schreef mstr het volgende:

Inderdaad, blijkbaar wel. Dan moet ik de 14e toch echt maar even slagen.
Most people keep their brains
Between their legs
(Don't you find ?)
  dinsdag 1 juni 2010 @ 19:11:26 #293
231715 jacobras
Freelance webdesigner
pi_82201788
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 17:21 schreef 08gnoT. het volgende:
Ach, motor afslaan is geen probleem, als je het maar veilig en vlot oplost (en het niet om de 10 meter voorkomt ). En hoezo tijdens examen niet stoppen voor overstekende fietsers? Platrijden lijkt me geen optie
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 18:16 schreef Purdey het volgende:

[..]

Vanmiddag weer zo'n verfuckte situatie-bespreking gehad ook.Die hele kruising ging klote,dus van alle ergenissen wist ik niks meer.'Wat voor borden waren er?' 'Zebrapadborden? Haaientanden..?' Terug bij het CBR bleek dat geen van de twee er hadden gestaan Of,als ik het niet meer wist,ik geen borden wilde gaan verzinnen
Ik zit ook niet echt te wachten op zo'n situatie-bespreking... Kortetermijngeheugen van me is tijdens rijlessen echt dramatisch kort. Als hij iets vraagt van 10meter terug duurt het al zowat een minuut voor ik dat weer herinner
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 19:02 schreef mstr het volgende:
Dan vervalt je behaalde vrijstelling. De vrijstelling geldt alleen voor je eerste examen erna.
pi_82202236
Wat heb ik toch een lieve moeder! Ze wil niet dat ik haar auto de hele tijd pak dus ik krijg een leuk budget van d'r om een auto'tje van uit te zoeken, mits goedgekeurd door haar (dus geen rode/vale lak of vierkante lijnen ).

Het moet natuurlijk wel terugbetaald worden, maar als het financieel wat beter gaat

1 Juni krijgt van mij een nominatie voor dag van het jaar award!

moeders
Rui Pereira: "You're an artist, you don't give a fuck!"
pi_82202475
Haha, gefeliciteerd house_is_a_feeling Als ik je posts zo lees, heb je het verdiend.

Inmiddels is het een week sinds ik geslaagd ben, heb m'n rijbewijs nu 5 dagen... en ik zou nu al niet meer kunnen indenken hoe het zou zijn zonder! Ik ben er nu al zo aan gehecht
  dinsdag 1 juni 2010 @ 19:37:32 #296
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_82203162
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 16:01 schreef Balenciaga. het volgende:

[..]

Ik had gisteren 4 uur lang rijles.. de laatste rijles voor mijn afrijden en het ging ZO slecht. Ik had er totaal geen vertrouwen meer in.. Maar ik heb het vandaag toch gehaald Bij mij is het altijd heel wisselend met hoe het gaat.. De ene keer gaat het heel goed en de andere keer lijk ik weer een beginneling en moet mijn instructrice echt alles weer voorzeggen etc.
PM je me even terug over wanneer je me het lakje gaat sturen dat ik nog van je tegoed heb??
Don't come closer, I might hurt you
  dinsdag 1 juni 2010 @ 20:28:18 #297
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_82205753
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 19:37 schreef Lindytje het volgende:

[..]

PM je me even terug over wanneer je me het lakje gaat sturen dat ik nog van je tegoed heb??
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 19:19 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Wat heb ik toch een lieve moeder! Ze wil niet dat ik haar auto de hele tijd pak dus ik krijg een leuk budget van d'r om een auto'tje van uit te zoeken, mits goedgekeurd door haar (dus geen rode/vale lak of vierkante lijnen ).

Het moet natuurlijk wel terugbetaald worden, maar als het financieel wat beter gaat

1 Juni krijgt van mij een nominatie voor dag van het jaar award!

moeders
Wauw super House, lief van d'r. Heb je al een auto op het oog?
pi_82206715
Danku mensen!

@08gnoT Ja opzich wel! Heb het een en ander bekeken en het wordt ws een Volvo 440 of een Mitsubishi Carisma, die richting op van sedans! Rond ~95 bouwjaar, motor van 1.6 op z'n meest en dat ie niet al te veel weegt haha.
pi_82206741
Ik had 1 fout teveel in het gevaar herkennings gedeelte aaargh
pi_82206854
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 20:47 schreef ScarFace- het volgende:
Ik had 1 fout teveel in het gevaar herkennings gedeelte aaargh
jammer man!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: