Samen met krengetje?quote:
Lijkt me niet jouw favo Duitse quotequote:
Zit in Zeeland, maar zij is gewoon aan het werkquote:
Ooh wat handig, zo'n vriendje heb ik ook.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 09:21 schreef FireFox1 het volgende:
Zit in Zeeland, maar zij is gewoon aan het werk
Als ze vanavond thuis komt is haar auto gewassen, huis schoongemaakt, boodschappen gedaan en staat het eten voor haar klaar
hierquote:
Fixed.quote:
Zonnetje begint hier ook net te schijnenquote:
Echte liefdequote:Op dinsdag 25 mei 2010 09:24 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ooh wat handig, zo'n vriendje heb ik ook.
Goed bezig!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 09:21 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Zit in Zeeland, maar zij is gewoon aan het werk
Als ze vanavond thuis komt is haar auto gewassen, huis schoongemaakt, boodschappen gedaan en staat het eten voor haar klaar
Ik sta er vooral van te kijken dat ik ze ineens heb, want ik ben totaal niet het prototype van een sproetjesmens met mijn haar- en huidskleur.quote:
Ah jij bent dus het type wat op 2e pinksterdag naar de Ikea gaat.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 09:32 schreef Nouk84 het volgende:
Weekend was heerlijk
Zaterdag heb ik helaas helemaal niet van het weer kunnen genieten, maar zondag lekker op het water gelegen de hele middag. Zondagavond uit eten op het terrasEn maandag (wie verzint het!
) naar Ikea geweest. Goed geslaagd
Ik zal er eens mee naar de dokter gaanquote:Op dinsdag 25 mei 2010 09:33 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik sta er vooral van te kijken dat ik ze ineens heb, want ik ben totaal niet het prototype van een sproetjesmens met mijn haar- en huidskleur.
je bent aan het muterenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 09:33 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik sta er vooral van te kijken dat ik ze ineens heb, want ik ben totaal niet het prototype van een sproetjesmens met mijn haar- en huidskleur.
Je pakt Kluts op en neemt haar mee naar jouw dokter?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 09:34 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik zal er eens mee naar de dokter gaan
Ang3lquote:Mijn forumvriendjes gebaseerd op mijn hele FOK!historie:
vencodark
Cue_
Ang3l
Nouk84
STING
El_Matador
Cyntiaa
Samzz
Good.vs.Evil
Godtje
krengetje
tijnbrein
Kluts
Tally
Belsezar
Ripley
HeatWave
djayzz
Murmeli
RealZeus
Bengeltje
Knuffelzacht
Kreator
boudemaniak
rival
Techno
De_Kardinaal
Ps2K
ArTiC
Duimelot
automatic_
beelz
Pien85
JaniesBrownie
JoeBravo
Lotusss
Q.
Richfield
goldfinger1963
littledrummergirl
Barbusse
mrbox
Thrust
dawg
AirwiN
Litpho
RvLaak
JJH
Kekaa
FireFox1
Ooh ik dacht dat je ze gewoon niet zo leuk vindtquote:Op dinsdag 25 mei 2010 09:33 schreef Kluts het volgende:
Ik ben het type dat voor een housewarming volgende week graag alles in huis netjes wil hebben.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 09:34 schreef Godtje het volgende:
Ah jij bent dus het type wat op 2e pinksterdag naar de Ikea gaat.
Dat is wel enigszins te begrijpenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 09:39 schreef Nouk84 het volgende:
Ik ben het type dat voor een housewarming volgende week graag alles in huis netjes wil hebben.
Buck dich und ich mach dich glucklich?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 09:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Lijkt me niet jouw favo Duitse quote.
Zolang het niet in een roodharige is.quote:
Ze hebben ook schoonmakers bij de Ikea?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 09:39 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
[..]
Ik ben het type dat voor een housewarming volgende week graag alles in huis netjes wil hebben.
Dat hoopte ik jaquote:
Schoonmaken was niet het enige dat moest gebeurenquote:
Heb je het kleed wel in de goede richting gestofzuigd?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 09:43 schreef Nouk84 het volgende:
Dat hoopte ik jaKom je snel een keertje kijken?
![]()
Zoiets jaquote:
Ik zag me toch een mooi roodharig meisje vanochtendquote:
Gingers! They have no soul!!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 09:44 schreef HeatWave het volgende:
Ik zag me toch een mooi roodharig meisje vanochtend. Beetje jammer dat ze 18 was ofzo, maar das detail
.
But they are great in bedquote:
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 09:44 schreef automatic_ het volgende:
Heb je het kleed wel in de goede richting gestofzuigd?
Ja, dat is wel gezellig! Moeten we binnenkort maar eens de agenda's naast elkaar leggen
Uhuh, daarom gooi ik hem ook even in de groepquote:Op dinsdag 25 mei 2010 09:47 schreef Nouk84 het volgende:
[..]Dat is echt een rare tic hoor
![]()
Ja, goed idee
Hyves?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 09:50 schreef Kluts het volgende:
Er is zo'n site waarop van die verneukte foto's staan, doordat iemand op de achtergrond bunny-ears maakt of op andere wijze de foto verpest. Weet iemand van jullie welke site dat is?
http://thisisphotobomb.com/quote:Op dinsdag 25 mei 2010 09:50 schreef Kluts het volgende:
Er is zo'n site waarop van die verneukte foto's staan, doordat iemand op de achtergrond bunny-ears maakt of op andere wijze de foto verpest. Weet iemand van jullie welke site dat is?
Women, who needs them to have one?quote:
Krengel uiteraard op 1quote:Mijn forumvriendjes gebaseerd op mijn hele FOK!historie:
krengetje
vencodark
Samzz
RealZeus
Good.vs.Evil
El_Matador
tijnbrein
Cue_
Techno
mr_anonimous
djayzz
Cyberia18
Bos81
automatic_
venomsnake
stbabylon
STING
tong80
mrbox
Barbusse
-Engel-
ArTiC
BountyHunter340
WeebI
Kreator
Lily-Ella
nectarientje
RenRen-
Murmeli
Thrust
AirwiN
DR34M3R
bijdehand
Anonymousz
Nouk84
Godtje
Delan
Q.
Duimelot
Black_Ninja
goldfinger1963
_Mike_
De_Kardinaal
RaXz
Kopbal
Tegan
Prosac
sjimz
MissMSX
nadiaschoonheid
Alles wat 3 dagen achter elkaar bloed en niet sterft is onnatuurlijk, eng en van de duivel. Punt.quote:
Thanks!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 09:52 schreef stbabylon het volgende:
[..]
http://thisisphotobomb.com/
Onderdeel van http://cheezburger.com/sites
Maar soms zijn ze ook wel mooiquote:Op dinsdag 25 mei 2010 09:47 schreef Kluts het volgende:
Ik vind roodharigen meestal spuuglelijk. Maar dan heb ik het ook over het deel dat melkboerenhondenhaar in een afzichtelijk oranje-ish kleur heeft met een superlichte huid met heel veel sproeten.
Afstand héquote:Op dinsdag 25 mei 2010 09:59 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Je besteed je tijd met haar dus voornamelijk op het forum... stoer...
Ja, tuurlijk zijn er mooie redheads te vinden. Maar het gros is gewoon echt niet mijn smaak.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 10:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar soms zijn ze ook wel mooi
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mannelijk redheads zijn over het algemeen lelijk.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 10:02 schreef HeatWave het volgende:
Het moet je ding zijn he? In Edinburgh stikte het van de redheads, en dan ook nog een zo'n engels koppie eronder, de meesten zijn idd vrij lelijk maar als ze mooi zijn vind ik het eerlijk gezegd meteen "breathtaking".
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 09:53 schreef Good.vs.Evil het volgende:
geen zin
Ik hou ook niet zo van die witte huid hoor, waar je de aderen doorheen ziet schijnen en ieder pukkeltje opvaltquote:Op dinsdag 25 mei 2010 10:03 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, tuurlijk zijn er mooie redheads te vinden. Maar het gros is gewoon echt niet mijn smaak.
Ik bedoel, Aziaten zijn ook niet mijn ding, en ook daar zijn wel knapperds tussen te vinden.
Ik kan idd zo geen vb vinden van een mooie roodharige manquote:Op dinsdag 25 mei 2010 10:03 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Mannelijk redheads zijn over het algemeen lelijk.
Vrouwelijke redheads is het 50/50
Witquote:Op dinsdag 25 mei 2010 10:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik hou ook niet zo van die witte huid hoor, waar je de aderen doorheen ziet schijnen en ieder pukkeltje opvaltMaar met ene berg poeder is het wel mooi want dan lijken ze net marmer
En als jij ze al niet kan vinden...quote:Op dinsdag 25 mei 2010 10:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik kan idd zo geen vb vinden van een mooie roodharige man
Maar je ziet er echt alles opquote:
Daarom!quote:
Oh, dat mag wel hoor, een roomblanke huid in de winter, die in de zomer bruin wordt. Want dat heeft ook wat.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 10:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar je ziet er echt alles op
Ik zie er echt zoveel gezonder (en mooier) uit als ik een kleurtje heb.
Zolang het maar niet naar oranje neigtquote:Op dinsdag 25 mei 2010 10:13 schreef Nouk84 het volgende:
Ik ken een roodharige jongen/man en het is een enorm lekker ding
Fixed for mequote:
Zo'n spierwitte pukkelkontquote:Op dinsdag 25 mei 2010 10:11 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oh, dat mag wel hoor, een roomblanke huid in de winter, die in de zomer bruin wordt. Want dat heeft ook wat.
/Care. Hij blijft gewoon een lekker ding.quote:
MIA-Born freequote:Op dinsdag 25 mei 2010 10:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar soms zijn ze ook wel mooi
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
/Care?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 10:18 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
/Care. Hij blijft gewoon een lekker ding.
M.I.A. moeten ze idd standrechterlijk executeren. Maar dat hadden ze beter nog kunnen doen voor ze een platencontract kreeg. Wat een takkeherrie maakt dat mens.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 10:27 schreef HeatWave het volgende:
Ik ken MIA wel, helaas, dat nummer Paper planes is weer van een irritatiefactor "ik knaag liever mijn eigen hand af dan hiernaar luisteren".
Missing In Action?quote:
OMG towelday!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 10:32 schreef stbabylon het volgende:
Heeft iedereen overigens een handdoek bij zich vandaag?
Gelukkig stond het op de FP vanochtendquote:Op dinsdag 25 mei 2010 10:35 schreef HeatWave het volgende:
Towelday, dat soort dingen onthoud ik echt nooit.
De keren dat ik op de FP kijk per jaar is minder dan towelday voorkomtquote:Op dinsdag 25 mei 2010 10:36 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Gelukkig stond het op de FP vanochtend
1x per 2 jaar?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 10:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
De keren dat ik op de FP kijk per jaar is minder dan towelday voorkomt.
Ik heb in 10 jaar misschien 3 keer op de FP gekekenquote:
Daar begon dreamer ook al overquote:
Of fokkers zijn gewoon geen abonnee van de telegraafquote:Op dinsdag 25 mei 2010 10:39 schreef HeatWave het volgende:
1000! Abonnees minder voor de telegraaf, DUI-ZEND!
Na die volkswoede hier op FOK, zie je wel, allemaal ongemeend nepsentiment mbt die Ruben. Lekker rellen op het internet en vervolgens natuurlijk niets doen, want dat is niet de bedoeling.
Het is de sterfdag van Douglas Adams. (nou ja, twee weken na de sterfdag) Een soort van eerbetoon dusquote:Op dinsdag 25 mei 2010 10:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Daar begon dreamer ook al overHitchhiker.
Mara geen idee waarom dat dan vandaag is en wat ik moet doen
Say what?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 10:42 schreef ReWout het volgende:
[..]die gast die dat verzonnen heeft man een kogel door z'n kop jagen.
Ik ook zoiets. Voor ANP nieuws heb ik websites die een stuk rustiger en professioneler zijn dan de FP.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 10:38 schreef Ripley het volgende:
Ik heb in 10 jaar misschien 3 keer op de FP gekeken
En elke keer een reactie gegeven, das dan wel weer stoerquote:Op dinsdag 25 mei 2010 10:38 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik heb in 10 jaar misschien 3 keer op de FP gekeken
Maar waarom is het dan 2 weken na?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 10:42 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Het is de sterfdag van Douglas Adams. (nou ja, twee weken na de sterfdag) Een soort van eerbetoon dus
Ik ben trots op je liefjepiefje!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 10:44 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik ook zoiets. Voor ANP nieuws heb ik websites die een stuk rustiger en professioneler zijn dan de FP.
Zo. 15 dagen gestopt met roken..
. Soms nog best enorm zwaar.
Omdat ze ws. op de dag van het sterven nog niet direct zo'n actie op konden zetten. En een jaar wachten is ook zo lang.quote:
Ow. Ok.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 10:47 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Omdat ze ws. op de dag van het sterven nog niet direct zo'n actie op konden zetten. En een jaar wachten is ook zo lang.
Yupquote:Op dinsdag 25 mei 2010 10:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ow. Ok.
En de bedoeling is dan... een handoek mee te nemen?
quote:A towel, it says, is about the most massively useful thing an interstellar hitchhiker can have. Partly it has great practical value. You can wrap it around you for warmth as you bound across the cold moons of Jaglan Beta; you can lie on it on the brilliant marble-sanded beaches of Santraginus V, inhaling the heady sea vapors; you can sleep under it beneath the stars which shine so redly on the desert world of Kakrafoon; use it to sail a miniraft down the slow heavy River Moth; wet it for use in hand-to-hand-combat; wrap it round your head to ward off noxious fumes or avoid the gaze of the Ravenous Bugblatter Beast of Traal (such a mind-bogglingly stupid animal, it assumes that if you can't see it, it can't see you); you can wave your towel in emergencies as a distress signal, and of course dry yourself off with it if it still seems to be clean enough.
More importantly, a towel has immense psychological value. For some reason, if a strag (strag: non-hitch hiker) discovers that a hitch hiker has his towel with him, he will automatically assume that he is also in possession of a toothbrush, face flannel, soap, tin of biscuits, flask, compass, map, ball of string, gnat spray, wet weather gear, space suit etc., etc. Furthermore, the strag will then happily lend the hitch hiker any of these or a dozen other items that the hitch hiker might accidentally have "lost". What the strag will think is that any man who can hitch the length and breadth of the galaxy, rough it, slum it, struggle against terrible odds, win through, and still knows where his towel is is clearly a man to be reckoned with.
Goede films.quote:
Och, wegdoen of in een doosje met spullen van exen bewaren. Iig niet dragenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 11:03 schreef Nouk84 het volgende:
Zouden jullie een sieraad, wat je ooit van een ex hebt gekregen, niet mooi vindt, daarom 1x gedragen hebt, wegdoen?
Ligt aan de ex.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 11:03 schreef Nouk84 het volgende:
Zouden jullie een sieraad, wat je ooit van een ex hebt gekregen, niet mooi vindt, daarom 1x gedragen hebt, wegdoen?
Waarom niet? Als je het ook nooit draagt.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 11:03 schreef Nouk84 het volgende:
Sterkte, mopquote:Op dinsdag 25 mei 2010 11:02 schreef Samzz het volgende:
Goedemorgen. Hoofdpijn. Internationale trein.
Ligt aan de emotionele waarde. Heb nog een ring liggen van ontmaagdmeisjevriendin. Die bewaar ik wel.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 11:03 schreef Nouk84 het volgende:
Als je 't niet mooi vindt? Ja. Of ergens bewaren in een doosje of zo, maart niet dragen.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 11:03 schreef Nouk84 het volgende:
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 11:12 schreef Nouk84 het volgende:
Ik had al besloten om het weg te doen, maar vroeg me even af hoe jullie erover dachten. De ex vergeet ik liever dan dat ik eraan herinnerd word, en het sieraad is gekocht op De ex vergeet ik liever, niet op wat bij mij past. Totaal geen emotionele waarde, dus ga het maar verpatsen op marktplaats inderdaad.
Snel! Topic volposten! Niemand leest terugquote:
Klopt, is het ook niet. Maar ik vroeg me af wat anderen zouden doen. Vriendje vindt het namelijk zonde. Maar ja, hij wil een fotocollage van hem en zijn ex wegdoen, mag hij ook niet van mijquote:
Vakantiefoto's zou ik ook niet zomaar wegdoen, maar een fotocollage zou ik wel ritueel verbranden (al zou ik allang zelfmoord hebben gepleegd als ik zo diep was gezonken dat er een fotocollage van mij en m'n vriendin was gemaakt)quote:Op dinsdag 25 mei 2010 11:17 schreef Nouk84 het volgende:
hij wil een fotocollage van hem en zijn ex wegdoen
Waarom niet? Als hij dat wil.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 11:17 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Klopt, is het ook niet. Maar ik vroeg me af wat anderen zouden doen. Vriendje vindt het namelijk zonde. Maar ja, hij wil een fotocollage van hem en zijn ex wegdoen, mag hij ook niet van mij
Gezellig samen met de golden rettriever naar een fotoshootje bij de lokale forograafquote:Op dinsdag 25 mei 2010 11:20 schreef Kreator het volgende:
[..]
Vakantiefoto's zou ik ook niet zomaar wegdoen, maar een fotocollage zou ik wel ritueel verbranden (al zou ik allang zelfmoord hebben gepleegd als ik zo diep was gezonken dat er een fotocollage van mij en m'n vriendin was gemaakt)
Omdat ik denk dat hij er spijt van krijgt. Hij heeft een mega zolder, dus kan het makkelijk daar 'stallen'. (En omdat ik voelde dat hij het weg wilde doen omdat hij bang is dat ik daar niet blij/jaloers van word.)quote:
Burgerlijk doenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 11:20 schreef Ang3l het volgende:
Gezellig samen met de golden rettriever naar een fotoshootje bij de lokale forograaf
Dat is echt het ergste wat er is. Samen foto's bij een fotograaf maken.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 11:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Gezellig samen met de golden rettriever naar een fotoshootje bij de lokale forograaf
Dan zeg je toch gewoon: luister, ik vind het prima als jij herinneringen aan je ex bewaart hoor - niks mis mee.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 11:22 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Omdat ik denk dat hij er spijt van krijgt. Hij heeft een mega zolder, dus kan het makkelijk daar 'stallen'. (En omdat ik voelde dat hij het weg wilde doen omdat hij bang is dat ik daar niet blij/jaloers van word.)
...en dan wel een posterformaat in de woonkamer hangen uiteraard.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 11:23 schreef Kluts het volgende:
Dat is echt het ergste wat er is. Samen foto's bij een fotograaf maken.
Vind ik echt zo van "Kijk ons toch een leuk stel zijn".
En er dan ook een muismat mee laten bedrukken en zulks.
Dat doet hij uiteindelijk ook welquote:Op dinsdag 25 mei 2010 11:26 schreef Ripley het volgende:
Dan zeg je toch gewoon: luister, ik vind het prima als jij herinneringen aan je ex bewaart hoor - niks mis mee.
Kan ie zelf beslissen wat ie er mee doet.
Alleen als het zo'n foto is waarop zij zit en hij daarachter staat. Hij met een Scapa-sports Polo en zij met een kort pittig kapsel.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 11:29 schreef Kreator het volgende:
[..]
...en dan wel een posterformaat in de woonkamer hangen uiteraard..
In kittig/pittig jurkje, uiteraard.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 11:30 schreef Kluts het volgende:
Alleen als het zo'n foto is waarop zij zit en hij daarachter staat. Hij met een Scapa-sports Polo en zij met een kort pittig kapsel.
Nonchalant met zijn arm op haar schouder, om onbewust toch zijn superioriteit aan te tonen.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 11:30 schreef Kluts het volgende:
Alleen als het zo'n foto is waarop zij zit en hij daarachter staat. Hij met een Scapa-sports Polo en zij met een kort pittig kapsel.
En bij ouders en schoonouders aan de muur hangen!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 11:29 schreef Kreator het volgende:
[..]
...en dan wel een posterformaat in de woonkamer hangen uiteraard..
Eigenlijk mist dan alleen de Jack Russel nog. Die uiteraard Tommie heet.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 11:32 schreef Kreator het volgende:
[..]
Nonchalant met zijn arm op haar schouder, om onbewust toch zijn superioriteit aan te tonen.
Het zou shame-photography moeten heten.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 11:34 schreef Kreator het volgende:
Dit soort troep zeg maar:
http://sjanephotography.wordpress.com/2008/02/
Er was al een golden retrieverquote:Op dinsdag 25 mei 2010 11:33 schreef Kluts het volgende:
[..]
Eigenlijk mist dan alleen de Jack Russel nog. Die uiteraard Tommie heet.
Ik heb aardig wat gegeven : stereotoren, Zilveren designcollier, zilveren designring, bicolor gouden ring, gigantische boeketten etc.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 11:19 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb niet zoveel van de ex eigenlijk.
O wacht, een TV, een bankstel, een kingsize bed, een slaapkamerkast, 2 ringen, een PS2
zie ze daar dan verliefd doenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 11:34 schreef Kreator het volgende:
Dit soort troep zeg maar:
http://sjanephotography.wordpress.com/2008/02/
Lijkt me een vreemde situatie, maar de uitleg is vaak vreemder dan het in werkelijkheid isquote:Op dinsdag 25 mei 2010 11:32 schreef Ripley het volgende:
Ik ga half augustus samen met mijn lief en zijn ex naar de bruiloft van zijn andere ex.
Ik heb ook wel een jaloerse periode gehad in deze relatie hoor, maar als het maar binnen de perken blijft en je er over kunt kletsen zonder dat het hysterisch wordt is dat niet erg
Het lijkt me voor de ex die meegaat naar de bruiloft vervelender, maar zolang zij het niet erg vindt vind ik het primaquote:Op dinsdag 25 mei 2010 11:40 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Lijkt me een vreemde situatie, maar de uitleg is vaak vreemder dan het in werkelijkheid is![]()
InderdaadTot nu toe ben ik voor mijn doen amper jaloers geweest, waar ik erg blij mee ben. Jaloers vind ik mezelf echt geen leuk mens.
Zij neemt verder niemand mee? Ja, dat lijkt me dat voor haar ook vervelend inderdaad.. Als zij dat niet erg vindt inderdaad..quote:Op dinsdag 25 mei 2010 11:42 schreef Ripley het volgende:
Het lijkt me voor de ex die meegaat naar de bruiloft vervelender, maar zolang zij het niet erg vindt vind ik het prima
Die golden retriever is voor gezinnen met 2.2 kind en een Bobbejaanlandsticker achterop de stationwagon.quote:
Goede vrienden van mij hebben een Jack Russelquote:Op dinsdag 25 mei 2010 11:48 schreef Kluts het volgende:
[..]
Die golden retriever is voor gezinnen met 2.2 kind en een Bobbejaanlandsticker achterop de stationwagon.
Een Jack Russel voor kleffe stelletjes die alvast willen oefenen voor als ze aankinderen
beginnen.
Wtf is de bedoeling eigenlijk telkens met die muts???quote:
Mijn huisgenootje heeft er 1, dus ik automatisch dan ook.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 11:50 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Goede vrienden van mij hebben een Jack Russel
Wel een gaaf beest overigens
gewoon, toffe smiley.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 11:51 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Wtf is de bedoeling eigenlijk telkens met die muts???
Ja van die standaard fotorollen zijn datquote:Op dinsdag 25 mei 2010 11:41 schreef Ripley het volgende:
Ik vraag me altijd af waarom die achtergrondjes altijd zo lelijk zijn - vaak blauw met vlekken of zo
Mijn ouders hebben een Jack Russel, maar dat is wel het grootste mietje wat er rond loopt.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 11:50 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Goede vrienden van mij hebben een Jack Russel
Wel een gaaf beest overigens
Zelfde bij ons. We hebben een kat en die hond dus, en die kat is echt wel de baas, maar dat is meestal zo bij katten hoor.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 11:58 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Mijn ouders hebben een Jack Russel, maar dat is wel het grootste mietje wat er rond loopt.
Ze is nogal klein omdat ze het kneusje van het nest was en dat heeft tot gevolg dat de kat van mijn ouders de baas is. Die is namelijk een kop groter en drie kilo zwaarder dan de hond.
Ielk!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 12:10 schreef Kreator het volgende:
Over schijt gesproken. Er heeft een mens in mijn gang gepoept..
wat een schijtbuurt dan.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 12:11 schreef Kreator het volgende:
Ik heb zeg maar zo een gang tussen 2 huizen en daar zit mijn ingang. En dat is bij een parkeerplaats in het centrum. Dus iedereen die terugkomt uit de stad en moet pissen doet dat tegen mijn muur. Op zich al goor natuurlijk, maar een drol een meter van m'n duur af leggen is wel extra ranzig..
.
Ik denk dat ik er maar eens een webcam ga ophangen en er een fetish0-site van maak.
Laat me raden; de krabpaal is totaal niet interessant verder?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 12:10 schreef dawg het volgende:
ok, heb ik mijn bonsaiboom helemaal afgedekt met een net, heeft madam iets anders gevonden om in te klimmen. mijn hor die voor de raam zit.
![]()
vermoeiend soms.
De buren van mijn ouders hebben een redelijke grote hond en de kat van mijn ouders heeft dus gewoon de intentie dat beest aan te vallen. Hij gaat er gewoon grommend en blazend achteraan. Ik wist dat niet maar toen ik zondagmiddag bij mijn ouders was gebeurde dat dus. Die leipe kater dreef die hond de brandgang in en als de buurman de schuttingdeur niet had open gedaan denk ik wel dat onze kat het beest was aangevallen.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 12:09 schreef Kluts het volgende:
Katten zijn toffer dan honden. Honden doen alles om het je naar de zin te maken, maar een kat heeft schijt.
Ik hou daar wel van.
Kieper er een fles glorix leeg. Als ze dan gaan pissen worden ze wel misselijk van de chloordamp.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 12:13 schreef Kreator het volgende:
Mja, dat had ik dus ook toen ik thuiskwam gistermiddag. Kokhalsneigingen..
niet echt. ja om op te springen als ze gek aan het doen is en rond rent enzo.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 12:13 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Laat me raden; de krabpaal is totaal niet interessant verder?
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 12:10 schreef Kreator het volgende:
Over schijt gesproken. Er heeft een mens in mijn gang gepoept..
quote:
Je mag ze best wel voor mij maken hoor, zo ben ikquote:Op dinsdag 25 mei 2010 12:33 schreef mrbox het volgende:
[..]dat is zo lekker, ik vind het een beetje zonde om ze voor mezelf klaar te maken... (wat eigenlijk best stom is)
Dat vind ik ook, dus ik ga het maken voor de pa van mijn huisgenootje. Die is ook alleen en mijn huisgenootje lust het niet. Dus eten we het gewoon samen.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 12:33 schreef mrbox het volgende:
[..]dat is zo lekker, ik vind het een beetje zonde om ze voor mezelf klaar te maken... (wat eigenlijk best stom is)
maak je het dan met ham & ei ?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 12:35 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat vind ik ook, dus ik ga het maken voor de pa van mijn huisgenootje. Die is ook alleen en mijn huisgenootje lust het niet. Dus eten we het gewoon samen.
Beenham, gekookt ei, botersausje, gekookte krieltjes.quote:
Overdrijven is ook een vakquote:Op dinsdag 25 mei 2010 12:13 schreef Kreator het volgende:
Mja, dat had ik dus ook toen ik thuiskwam gistermiddag. Kokhalsneigingen..
Honden hebben van nature al de neiging om zoiets kleins niet aan te vallen denk ik. Ze staan er meestal maar beteutert bij terwijl het gebeurt.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 12:14 schreef RealZeus het volgende:
[..]
De buren van mijn ouders hebben een redelijke grote hond en de kat van mijn ouders heeft dus gewoon de intentie dat beest aan te vallen. Hij gaat er gewoon grommend en blazend achteraan. Ik wist dat niet maar toen ik zondagmiddag bij mijn ouders was gebeurde dat dus. Die leipe kater dreef die hond de brandgang in en als de buurman de schuttingdeur niet had open gedaan denk ik wel dat onze kat het beest was aangevallen.
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 12:38 schreef Kluts het volgende:
[..]
Beenham, gekookt ei, botersausje, gekookte krieltjes.
Ik zou de kat van mijn ouders niet willen bestempelen als klein.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 12:44 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Honden hebben van nature al de neiging om zoiets kleins niet aan te vallen denk ik. Ze staan er meestal maar beteutert bij terwijl het gebeurt.
Het is echt zo lekker. Ik eet het maar 1 of 2 keer per jaar, maar het is echt iets waar ik dan al dagen naar uitkijk.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 12:47 schreef mrbox het volgende:
[..]
sounds good ! mss dat ik het vandaag maar klaarmaak
![]()
Ik vind kokhalzen van een drol overdreven. Of iemand het nou wel of niet snel doet. Als je er nou met je gezicht invalt of zo...quote:
Ja beetje gesoept en zoquote:
begrijpelijkquote:Op dinsdag 25 mei 2010 12:52 schreef Kluts het volgende:
[..]
Het is echt zo lekker. Ik eet het maar 1 of 2 keer per jaar, maar het is echt iets waar ik dan al dagen naar uitkijk.
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:04 schreef stbabylon het volgende:
http://www.nu.nl/games/22(...)ames-boven-seks.html
*fluiterdefluit*
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:07 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
Wacht.....
Ga ik nu ook bedreigd worden?
Ik denk wel dat er meer adrenaline vrijkomt bij een man wanneer hij voor het eerst seks heeft met een 'vreemde' vrouw.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:04 schreef stbabylon het volgende:
http://www.nu.nl/games/22(...)ames-boven-seks.html
*fluiterdefluit*
De gem. man heeft niet zo vaak voor de eerste keer seks met een vreemde vrouw.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:16 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik denk wel dat er meer adrenaline vrijkomt bij een man wanneer hij voor het eerst seks heeft met een 'vreemde' vrouw.
Dat dacht ik weleens op de middelbare schoolquote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:19 schreef stbabylon het volgende:
[ afbeelding ]
Die fantasie heb ik niet alleen op school
Wat verstaan ze onder play with pencil?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:19 schreef stbabylon het volgende:
[ afbeelding ]
Die fantasie heb ik niet alleen op school
Ja dat ze gewoon benen en armebn in de normale hoeveelheden op de normale plekken heeft en zo.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:22 schreef Godtje het volgende:
Ik hou niet van vreemde vrouwen. Ik hou van vrij normale vrouwen.
Niet te veel beharing laten zitten, geen shag roken, idd de armen en benen.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja dat ze gewoon benen en armebn in de normale hoeveelheden op de normale plekken heeft en zo.
Ik snap dat geen shag roken nooit eigenlijk. Zijn veel mannen die dat niks vinden, maar ik zie echt niet in waarom.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:25 schreef Godtje het volgende:
[..]
Niet te veel beharing laten zitten, geen shag roken, idd de armen en benen.
En nog wel meer.
Ja en dat ze iig een stel goeie tieten en een penis heeft en zoquote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:25 schreef Godtje het volgende:
[..]
Niet te veel beharing laten zitten, geen shag roken, idd de armen en benen.
En nog wel meer.
Shag is voor paupers.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:27 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik snap dat geen shag roken nooit eigenlijk. Zijn veel mannen die dat niks vinden, maar ik zie echt niet in waarom.
Dat is je goed recht. Ik vind het smerig. Ik hoef geen bouwvakster.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:27 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik snap dat geen shag roken nooit eigenlijk. Zijn veel mannen die dat niks vinden, maar ik zie echt niet in waarom.
Shag roken is voor lesbiennes en bouwvakkers.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:27 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik doe het helemaal niet meer, tegenwoordig.quote:
Dat is 't dan denk ik. Dat je vergeet hoe lekker het was.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:32 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik doe het helemaal niet meer, tegenwoordig.
Whatever happened to steak and sex?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:32 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jij denkt, maar ik ben nog maagd hoor.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:32 schreef Ripley het volgende:
hebben kluts en krea het niet samen gedaan? Want dan zie ik een discrepantie
Dat is alvast verkeerd. Dan geniet je er inderdaad niet van.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:32 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb nergens gezegd dat de behoefte afnam, was dat maar zo.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat is 't dan denk ik. Dat je vergeet hoe lekker het was.
EN bij steeds minder sex neemt de behoefte ook af.
Of ik word gewoon oud
Nou ja, alleen steak dus.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Whatever happened to steak and sex?.
Daar doe ik het niet voorquote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:34 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb nergens gezegd dat de behoefte afnam, was dat maar zo.
[..]
Nou ja, alleen steak dus.
Ah duidelijk, geen redenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:28 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat is je goed recht. Ik vind het smerig. Ik hoef geen bouwvakster.
Dat zijn we hier allemaal toch?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:33 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jij denkt, maar ik ben nog maagd hoor.
Hij vind het niet elegant, dat is toch een reden?quote:
Scheelt een boel SOA's.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:32 schreef Kluts het volgende:
[..]
SOA's! Gotta catch ém all!quote:
stbabylon kan zich nooit zo goed inleven in andere meningen of smaken. Gewoon negeren is mijn advies.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:37 schreef Kluts het volgende:
[..]
Hij vind het niet elegant, dat is toch een reden?
Als iemand dat moet weten ben jij 'tquote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:32 schreef Ripley het volgende:
hebben kluts en krea het niet samen gedaan? Want dan zie ik een discrepantie
Ieder zijn eigen voorkeurenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:37 schreef Kluts het volgende:
[..]
Je hebt gelijk.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:38 schreef Godtje het volgende:
[..]
stbabylon kan zich nooit zo goed inleven in andere meningen of smaken. Gewoon negeren is mijn advies.
Ga dan gewoonm sex hebben! Zo moeilijk is dat niet.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:34 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb nergens gezegd dat de behoefte afnam, was dat maar zo.
Dat is het niet. Je komt met een paar generalisaties, dat vind ik geen reden.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:38 schreef Godtje het volgende:
[..]
stbabylon kan zich nooit zo goed inleven in andere meningen of smaken. Gewoon negeren is mijn advies.
Dat zegt hij niet.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:37 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nou ja, als ze het samen hebben gedaan en kluts vind seks overrated en krea seks underrated heeft kluts iets goed gedaan en krea nietquote:
Ja ik kan daar nog niet over meepraten, over sex met Kreaquote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:40 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nou ja, als ze het samen hebben gedaan en kluts vind seks overrated en krea seks underrated heeft kluts iets goed gedaan en krea niet
Moet ik een onderbouwde mening hebben voor mijn smaak?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:40 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat is het niet. Je komt met een paar generalisaties, dat vind ik geen reden.
Ja en als de aarde plat was, zouden er een boel mensen vanaf zijn gevallen.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:40 schreef Ripley het volgende:
Nou ja, als ze het samen hebben gedaan en kluts vind seks overrated en krea seks underrated heeft kluts iets goed gedaan en krea niet
Ja, dat is het punt juist. Ik heb ineens principes. Het woord alleen al.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ga dan gewoonm sex hebben! Zo moeilijk is dat niet.
Principes overboord en gaan met die banaan.
Ik vind je een drammerd.quote:
Kijk, 'ik vind het er vies uit zien' is al heel iets anders dan 'ik hou niet van bouwvakkers.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:41 schreef Godtje het volgende:
[..]
Moet ik een onderbouwde mening hebben voor mijn smaak?Ik vind het er vies uit zien. Niks meer of niks minder. Ik hou ook niet van Gothics, dikke vrouwen, etc etc Shag roken is daar ook 1 ding van.
Ik heb ook geen idee hoor, het was puur dat deze posts nogal gek rijmdenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja ik kan daar nog niet over meepraten, over sex met Krea
Anders had ik wel ff wat meer aan deze veronderstelling gedaan
...Wat niet is kan nog komen (whehe, ik zei 'komen').quote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:41 schreef Ang3l het volgende:
Ja ik kan daar nog niet over meepraten, over sex met Krea
En als kluts plat was geweest...... of gegaan.... of of....quote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:42 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ja en als de aarde plat was, zouden er een boel mensen vanaf zijn gevallen.
Hiiihiiiiiiiiiiiiiiiiiiiihihihih, komen! Ik snap 'm!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:43 schreef Kreator het volgende:
[..]
...Wat niet is kan nog komen (whehe, ik zei 'komen').
Of misschien heeft dat allemaal wel niets met onze huidige mening te maken.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:40 schreef Ripley het volgende:
[..]
Om jeuk van te krijgen!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:43 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, dat is het punt juist. Ik heb ineens principes. Het woord alleen al.
Nou, ik ben aardig plat hoor. In meerdere opzichten.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En als kluts plat was geweest...... of gegaan.... of of....
Die vraag kan je gewoon niet stellen man, je vindt iets, of nietquote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:43 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Kijk, 'ik vind het er vies uit zien' is al heel iets anders dan 'ik hou niet van bouwvakkers.
Waarom vind je het er vies uit zien? (ik ben gewoon nieuwsgierig, omdat ik dat zelf totaal niet heb)
Dit gaat in mijn sig.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:45 schreef Ripley het volgende:
ik geloof heus wel dat krea master fucker no1 is hoor
Ik vind het niet elegant en/of ladylike. En vaak zijn het bepaalde types die dat doen.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:43 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Kijk, 'ik vind het er vies uit zien' is al heel iets anders dan 'ik hou niet van bouwvakkers.
Waarom vind je het er vies uit zien? (ik ben gewoon nieuwsgierig, omdat ik dat zelf totaal niet heb)
Ik bedoel dus voor het eerst seks hebben met een vrouw. Niet vrouwen in het algemeen, maar met een nieuwe vriendin/scharrel, o.i.d.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:20 schreef stbabylon het volgende:
De gem. man heeft niet zo vaak voor de eerste keer seks met een vreemde vrouw.
Oh je wilde weer eens opzettelijk de punten komma neuker uithangen. En daar verder over zeiken.Ze dan gelijk dat je in zo een bui bent. Dan reageer ik gewoon compleet niet meer op je.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:43 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee dat vind ik games toch leukerquote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:47 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik bedoel dus voor het eerst seks hebben met een vrouw. Niet vrouwen in het algemeen, maar met een nieuwe vriendin/scharrel, o.i.d.
Ja, dat snapte ik. En daar doelde ik ook op, dat gebeurt niet zo vaak. De meeste mannen neuken lange tijd met dezelfde vrouw of niet. Er is maar een kleine groep die maandelijks/wekelijks met een 'nieuwe' vrouw naar bed gaatquote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:47 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik bedoel dus voor het eerst seks hebben met een vrouw. Niet vrouwen in het algemeen, maar met een nieuwe vriendin/scharrel, o.i.d.
Ik begon dan ook niet over 'de gemiddelde man'.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:50 schreef stbabylon het volgende:
Ja, dat snapte ik. En daar doelde ik ook op, dat gebeurt niet zo vaak. De meeste mannen neuken lange tijd met dezelfde vrouw of niet. Er is maar een kleine groep die maandelijks/wekelijks met een 'nieuwe' vrouw naar bed gaat
Nee dat wil ik niet. Ik wil gewoon weten waarom mensen het vies vinden. Lees de post van Ang3l, daar kan ik nml. wel uit lezen waarom iemand het vies vind. Jij zegt gewoon helemaal niks. (en dan klopt je 'dan zeg ik niks' opmerking wel, dat is dan wel weer gaafquote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:47 schreef Godtje het volgende:
[..]
Oh je wilde weer eens opzettelijk de punten komma neuker uithangen. En daar verder over zeiken.Ze dan gelijk dat je in zo een bui bent. Dan reageer ik gewoon compleet niet meer op je.
De laatste dan:
Ik vind het er vies uit zien omdat als ik het zie ik denk ieewww een bouwvakster. Not charming.
Weet ik, maar als je gamen gaat vergelijken met seks, in hoeveelheid adrenaline, dan kom je daar toch wel ongeveer terecht toch?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:51 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik begon dan ook niet over 'de gemiddelde man'.
Waarbij dus even totaal voorbij gegaan wordt aan mijn skills. Nee het is duidelijk hoor!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:45 schreef Ripley het volgende:
Of anders gaan we even net doen of het serieus bedoeld was, ik geloof heus wel dat krea master fucker no1 is hoor
BEDANKT! Ik heb net een uur geleden na vanochtend een stukje over Shalalie in de Metro gelezen te hebben en 3 uur lang dat KUTnummer in mijn hoofd gehad te hebben, het uit mijn hoofd. En nu zit het er weer in.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:52 schreef Ang3l het volgende:
Tis toch voort erg als je naar het koffieautomaat gaat en op 2 drukt en dan mokka ziet staan... dat je dan gelijk denkt aan Mokka-ijs en je ineens shalalie staat te neurien
Omdat het totaal niet overkomt als iemand met stijl. shag rooksters krijg ik gelijk het Patty & Selma (the simpsons) idee bijquote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:51 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee dat wil ik niet. Ik wil gewoon weten waarom mensen het vies vinden. Lees de post van Ang3l, daar kan ik nml. wel uit lezen waarom iemand het vies vind. Jij zegt gewoon helemaal niks. (en dan klopt je 'dan zeg ik niks' opmerking wel, dat is dan wel weer gaaf)
You know you love it!!!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:56 schreef stbabylon het volgende:
[..]
BEDANKT! Ik heb net een uur geleden na vanochtend een stukje over Shalalie in de Metro gelezen te hebben en 3 uur lang dat KUTnummer in mijn hoofd gehad te hebben, het uit mijn hoofd. En nu zit het er weer in.
You know you love itquote:AARS!
Dank je Rip.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:56 schreef Ripley het volgende:
Okay, kluts en krea zijn masterfuckers die de sterren uit de hemel neuken met hun amazing skills
Dat vind ik HEEL knapquote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:00 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb dat hele nummer nog volledig weten te vermijden.
GET A ROOM!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:05 schreef stbabylon het volgende:
[..]
I don't! I'm bi! Not gay!
[..]
You know I know I love it
Wait... whut? This isn;t my room?!quote:
Het begint te kriebelen héquote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:11 schreef Kreator het volgende:
Shag is echt veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel lekkerder dan sigaret. Vooral Javaanse Jongens.
Als ik namelijk 3 sigaretten rookte vond ik ze vies. Shag werd nooit vies.. Maar het was altijd wel een sopbende, met overal shag enzo.
roken
.
Gauloise.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:11 schreef Kreator het volgende:
Shag is echt veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel lekkerder dan sigaret. Vooral Javaanse Jongens.
Als ik namelijk 3 sigaretten rookte vond ik ze vies. Shag werd nooit vies.. Maar het was altijd wel een sopbende, met overal shag enzo.
roken
.
Nou ja, ik luister sowieso geen radio waar het op kan komen, en op TV heb ik het ook nog niet voorbij zien komenquote:
Het kan erger, ik liet zondag mijn single-cd's aan mijn vriendin zien. Zat er een Britney single tussen... Probeer dat maar eens uit te leggen!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wait... whut? This isn;t my room?!
*haalt de celine dion posters weer van de muur*
Ach, ik heb nog ergens een cd van NKOTB liggenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:16 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Het kan erger, ik liet zondag mijn single-cd's aan mijn vriendin zien. Zat er een Britney single tussen... Probeer dat maar eens uit te leggen!
Zie mijn fobo! Na gebruik is het dweilen!quote:
ja... om de tranen van het lachen op te dweilenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:17 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Zie mijn fobo! Na gebruik is het dweilen!
Ja, of dequote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:18 schreef krengetje het volgende:
[..]
ja... om de tranen van het lachen op te dweilen
Nee dat was je seksleven toch?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:18 schreef krengetje het volgende:
[..]
ja... om de tranen van het lachen op te dweilen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |