Women, who needs them to have one?quote:
Krengel uiteraard op 1quote:Mijn forumvriendjes gebaseerd op mijn hele FOK!historie:
krengetje
vencodark
Samzz
RealZeus
Good.vs.Evil
El_Matador
tijnbrein
Cue_
Techno
mr_anonimous
djayzz
Cyberia18
Bos81
automatic_
venomsnake
stbabylon
STING
tong80
mrbox
Barbusse
-Engel-
ArTiC
BountyHunter340
WeebI
Kreator
Lily-Ella
nectarientje
RenRen-
Murmeli
Thrust
AirwiN
DR34M3R
bijdehand
Anonymousz
Nouk84
Godtje
Delan
Q.
Duimelot
Black_Ninja
goldfinger1963
_Mike_
De_Kardinaal
RaXz
Kopbal
Tegan
Prosac
sjimz
MissMSX
nadiaschoonheid
Alles wat 3 dagen achter elkaar bloed en niet sterft is onnatuurlijk, eng en van de duivel. Punt.quote:
Thanks!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 09:52 schreef stbabylon het volgende:
[..]
http://thisisphotobomb.com/
Onderdeel van http://cheezburger.com/sites
Maar soms zijn ze ook wel mooiquote:Op dinsdag 25 mei 2010 09:47 schreef Kluts het volgende:
Ik vind roodharigen meestal spuuglelijk. Maar dan heb ik het ook over het deel dat melkboerenhondenhaar in een afzichtelijk oranje-ish kleur heeft met een superlichte huid met heel veel sproeten.
Afstand héquote:Op dinsdag 25 mei 2010 09:59 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Je besteed je tijd met haar dus voornamelijk op het forum... stoer...
Ja, tuurlijk zijn er mooie redheads te vinden. Maar het gros is gewoon echt niet mijn smaak.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 10:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar soms zijn ze ook wel mooi
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mannelijk redheads zijn over het algemeen lelijk.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 10:02 schreef HeatWave het volgende:
Het moet je ding zijn he? In Edinburgh stikte het van de redheads, en dan ook nog een zo'n engels koppie eronder, de meesten zijn idd vrij lelijk maar als ze mooi zijn vind ik het eerlijk gezegd meteen "breathtaking".
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 09:53 schreef Good.vs.Evil het volgende:
geen zin
Ik hou ook niet zo van die witte huid hoor, waar je de aderen doorheen ziet schijnen en ieder pukkeltje opvaltquote:Op dinsdag 25 mei 2010 10:03 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, tuurlijk zijn er mooie redheads te vinden. Maar het gros is gewoon echt niet mijn smaak.
Ik bedoel, Aziaten zijn ook niet mijn ding, en ook daar zijn wel knapperds tussen te vinden.
Ik kan idd zo geen vb vinden van een mooie roodharige manquote:Op dinsdag 25 mei 2010 10:03 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Mannelijk redheads zijn over het algemeen lelijk.
Vrouwelijke redheads is het 50/50
Witquote:Op dinsdag 25 mei 2010 10:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik hou ook niet zo van die witte huid hoor, waar je de aderen doorheen ziet schijnen en ieder pukkeltje opvaltMaar met ene berg poeder is het wel mooi want dan lijken ze net marmer
En als jij ze al niet kan vinden...quote:Op dinsdag 25 mei 2010 10:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik kan idd zo geen vb vinden van een mooie roodharige man
Maar je ziet er echt alles opquote:
Daarom!quote:
Oh, dat mag wel hoor, een roomblanke huid in de winter, die in de zomer bruin wordt. Want dat heeft ook wat.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 10:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar je ziet er echt alles op
Ik zie er echt zoveel gezonder (en mooier) uit als ik een kleurtje heb.
Zolang het maar niet naar oranje neigtquote:Op dinsdag 25 mei 2010 10:13 schreef Nouk84 het volgende:
Ik ken een roodharige jongen/man en het is een enorm lekker ding
Fixed for mequote:
Zo'n spierwitte pukkelkontquote:Op dinsdag 25 mei 2010 10:11 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oh, dat mag wel hoor, een roomblanke huid in de winter, die in de zomer bruin wordt. Want dat heeft ook wat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |