Samen met krengetje?quote:
Lijkt me niet jouw favo Duitse quotequote:
Zit in Zeeland, maar zij is gewoon aan het werkquote:
Ooh wat handig, zo'n vriendje heb ik ook.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 09:21 schreef FireFox1 het volgende:
Zit in Zeeland, maar zij is gewoon aan het werk
Als ze vanavond thuis komt is haar auto gewassen, huis schoongemaakt, boodschappen gedaan en staat het eten voor haar klaar
hierquote:
Fixed.quote:
Zonnetje begint hier ook net te schijnenquote:
Echte liefdequote:Op dinsdag 25 mei 2010 09:24 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ooh wat handig, zo'n vriendje heb ik ook.
Goed bezig!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 09:21 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Zit in Zeeland, maar zij is gewoon aan het werk
Als ze vanavond thuis komt is haar auto gewassen, huis schoongemaakt, boodschappen gedaan en staat het eten voor haar klaar
Ik sta er vooral van te kijken dat ik ze ineens heb, want ik ben totaal niet het prototype van een sproetjesmens met mijn haar- en huidskleur.quote:
Ah jij bent dus het type wat op 2e pinksterdag naar de Ikea gaat.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 09:32 schreef Nouk84 het volgende:
Weekend was heerlijk
Zaterdag heb ik helaas helemaal niet van het weer kunnen genieten, maar zondag lekker op het water gelegen de hele middag. Zondagavond uit eten op het terrasEn maandag (wie verzint het!
) naar Ikea geweest. Goed geslaagd
Ik zal er eens mee naar de dokter gaanquote:Op dinsdag 25 mei 2010 09:33 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik sta er vooral van te kijken dat ik ze ineens heb, want ik ben totaal niet het prototype van een sproetjesmens met mijn haar- en huidskleur.
je bent aan het muterenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 09:33 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik sta er vooral van te kijken dat ik ze ineens heb, want ik ben totaal niet het prototype van een sproetjesmens met mijn haar- en huidskleur.
Je pakt Kluts op en neemt haar mee naar jouw dokter?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 09:34 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik zal er eens mee naar de dokter gaan
Ang3lquote:Mijn forumvriendjes gebaseerd op mijn hele FOK!historie:
vencodark
Cue_
Ang3l
Nouk84
STING
El_Matador
Cyntiaa
Samzz
Good.vs.Evil
Godtje
krengetje
tijnbrein
Kluts
Tally
Belsezar
Ripley
HeatWave
djayzz
Murmeli
RealZeus
Bengeltje
Knuffelzacht
Kreator
boudemaniak
rival
Techno
De_Kardinaal
Ps2K
ArTiC
Duimelot
automatic_
beelz
Pien85
JaniesBrownie
JoeBravo
Lotusss
Q.
Richfield
goldfinger1963
littledrummergirl
Barbusse
mrbox
Thrust
dawg
AirwiN
Litpho
RvLaak
JJH
Kekaa
FireFox1
Ooh ik dacht dat je ze gewoon niet zo leuk vindtquote:Op dinsdag 25 mei 2010 09:33 schreef Kluts het volgende:
Ik ben het type dat voor een housewarming volgende week graag alles in huis netjes wil hebben.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 09:34 schreef Godtje het volgende:
Ah jij bent dus het type wat op 2e pinksterdag naar de Ikea gaat.
Dat is wel enigszins te begrijpenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 09:39 schreef Nouk84 het volgende:
Ik ben het type dat voor een housewarming volgende week graag alles in huis netjes wil hebben.
Buck dich und ich mach dich glucklich?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 09:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Lijkt me niet jouw favo Duitse quote.
Zolang het niet in een roodharige is.quote:
Ze hebben ook schoonmakers bij de Ikea?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 09:39 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
[..]
Ik ben het type dat voor een housewarming volgende week graag alles in huis netjes wil hebben.
Dat hoopte ik jaquote:
Schoonmaken was niet het enige dat moest gebeurenquote:
Heb je het kleed wel in de goede richting gestofzuigd?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 09:43 schreef Nouk84 het volgende:
Dat hoopte ik jaKom je snel een keertje kijken?
![]()
Zoiets jaquote:
Ik zag me toch een mooi roodharig meisje vanochtendquote:
Gingers! They have no soul!!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 09:44 schreef HeatWave het volgende:
Ik zag me toch een mooi roodharig meisje vanochtend. Beetje jammer dat ze 18 was ofzo, maar das detail
.
But they are great in bedquote:
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 09:44 schreef automatic_ het volgende:
Heb je het kleed wel in de goede richting gestofzuigd?
Ja, dat is wel gezellig! Moeten we binnenkort maar eens de agenda's naast elkaar leggen
Uhuh, daarom gooi ik hem ook even in de groepquote:Op dinsdag 25 mei 2010 09:47 schreef Nouk84 het volgende:
[..]Dat is echt een rare tic hoor
![]()
Ja, goed idee
Hyves?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 09:50 schreef Kluts het volgende:
Er is zo'n site waarop van die verneukte foto's staan, doordat iemand op de achtergrond bunny-ears maakt of op andere wijze de foto verpest. Weet iemand van jullie welke site dat is?
http://thisisphotobomb.com/quote:Op dinsdag 25 mei 2010 09:50 schreef Kluts het volgende:
Er is zo'n site waarop van die verneukte foto's staan, doordat iemand op de achtergrond bunny-ears maakt of op andere wijze de foto verpest. Weet iemand van jullie welke site dat is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |