stbabylon kan zich nooit zo goed inleven in andere meningen of smaken. Gewoon negeren is mijn advies.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:37 schreef Kluts het volgende:
[..]
Hij vind het niet elegant, dat is toch een reden?
Als iemand dat moet weten ben jij 'tquote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:32 schreef Ripley het volgende:
hebben kluts en krea het niet samen gedaan? Want dan zie ik een discrepantie
Ieder zijn eigen voorkeurenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:37 schreef Kluts het volgende:
[..]
Je hebt gelijk.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:38 schreef Godtje het volgende:
[..]
stbabylon kan zich nooit zo goed inleven in andere meningen of smaken. Gewoon negeren is mijn advies.
Ga dan gewoonm sex hebben! Zo moeilijk is dat niet.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:34 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb nergens gezegd dat de behoefte afnam, was dat maar zo.
Dat is het niet. Je komt met een paar generalisaties, dat vind ik geen reden.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:38 schreef Godtje het volgende:
[..]
stbabylon kan zich nooit zo goed inleven in andere meningen of smaken. Gewoon negeren is mijn advies.
Dat zegt hij niet.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:37 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nou ja, als ze het samen hebben gedaan en kluts vind seks overrated en krea seks underrated heeft kluts iets goed gedaan en krea nietquote:
Ja ik kan daar nog niet over meepraten, over sex met Kreaquote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:40 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nou ja, als ze het samen hebben gedaan en kluts vind seks overrated en krea seks underrated heeft kluts iets goed gedaan en krea niet
Moet ik een onderbouwde mening hebben voor mijn smaak?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:40 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat is het niet. Je komt met een paar generalisaties, dat vind ik geen reden.
Ja en als de aarde plat was, zouden er een boel mensen vanaf zijn gevallen.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:40 schreef Ripley het volgende:
Nou ja, als ze het samen hebben gedaan en kluts vind seks overrated en krea seks underrated heeft kluts iets goed gedaan en krea niet
Ja, dat is het punt juist. Ik heb ineens principes. Het woord alleen al.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ga dan gewoonm sex hebben! Zo moeilijk is dat niet.
Principes overboord en gaan met die banaan.
Ik vind je een drammerd.quote:
Kijk, 'ik vind het er vies uit zien' is al heel iets anders dan 'ik hou niet van bouwvakkers.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:41 schreef Godtje het volgende:
[..]
Moet ik een onderbouwde mening hebben voor mijn smaak?Ik vind het er vies uit zien. Niks meer of niks minder. Ik hou ook niet van Gothics, dikke vrouwen, etc etc Shag roken is daar ook 1 ding van.
Ik heb ook geen idee hoor, het was puur dat deze posts nogal gek rijmdenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja ik kan daar nog niet over meepraten, over sex met Krea
Anders had ik wel ff wat meer aan deze veronderstelling gedaan
...Wat niet is kan nog komen (whehe, ik zei 'komen').quote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:41 schreef Ang3l het volgende:
Ja ik kan daar nog niet over meepraten, over sex met Krea
En als kluts plat was geweest...... of gegaan.... of of....quote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:42 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ja en als de aarde plat was, zouden er een boel mensen vanaf zijn gevallen.
Hiiihiiiiiiiiiiiiiiiiiiiihihihih, komen! Ik snap 'm!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:43 schreef Kreator het volgende:
[..]
...Wat niet is kan nog komen (whehe, ik zei 'komen').
Of misschien heeft dat allemaal wel niets met onze huidige mening te maken.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:40 schreef Ripley het volgende:
[..]
Om jeuk van te krijgen!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:43 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, dat is het punt juist. Ik heb ineens principes. Het woord alleen al.
Nou, ik ben aardig plat hoor. In meerdere opzichten.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En als kluts plat was geweest...... of gegaan.... of of....
Die vraag kan je gewoon niet stellen man, je vindt iets, of nietquote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:43 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Kijk, 'ik vind het er vies uit zien' is al heel iets anders dan 'ik hou niet van bouwvakkers.
Waarom vind je het er vies uit zien? (ik ben gewoon nieuwsgierig, omdat ik dat zelf totaal niet heb)
Dit gaat in mijn sig.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:45 schreef Ripley het volgende:
ik geloof heus wel dat krea master fucker no1 is hoor
Ik vind het niet elegant en/of ladylike. En vaak zijn het bepaalde types die dat doen.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:43 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Kijk, 'ik vind het er vies uit zien' is al heel iets anders dan 'ik hou niet van bouwvakkers.
Waarom vind je het er vies uit zien? (ik ben gewoon nieuwsgierig, omdat ik dat zelf totaal niet heb)
Ik bedoel dus voor het eerst seks hebben met een vrouw. Niet vrouwen in het algemeen, maar met een nieuwe vriendin/scharrel, o.i.d.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:20 schreef stbabylon het volgende:
De gem. man heeft niet zo vaak voor de eerste keer seks met een vreemde vrouw.
Oh je wilde weer eens opzettelijk de punten komma neuker uithangen. En daar verder over zeiken.Ze dan gelijk dat je in zo een bui bent. Dan reageer ik gewoon compleet niet meer op je.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:43 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee dat vind ik games toch leukerquote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:47 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik bedoel dus voor het eerst seks hebben met een vrouw. Niet vrouwen in het algemeen, maar met een nieuwe vriendin/scharrel, o.i.d.
Ja, dat snapte ik. En daar doelde ik ook op, dat gebeurt niet zo vaak. De meeste mannen neuken lange tijd met dezelfde vrouw of niet. Er is maar een kleine groep die maandelijks/wekelijks met een 'nieuwe' vrouw naar bed gaatquote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:47 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik bedoel dus voor het eerst seks hebben met een vrouw. Niet vrouwen in het algemeen, maar met een nieuwe vriendin/scharrel, o.i.d.
Ik begon dan ook niet over 'de gemiddelde man'.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:50 schreef stbabylon het volgende:
Ja, dat snapte ik. En daar doelde ik ook op, dat gebeurt niet zo vaak. De meeste mannen neuken lange tijd met dezelfde vrouw of niet. Er is maar een kleine groep die maandelijks/wekelijks met een 'nieuwe' vrouw naar bed gaat
Nee dat wil ik niet. Ik wil gewoon weten waarom mensen het vies vinden. Lees de post van Ang3l, daar kan ik nml. wel uit lezen waarom iemand het vies vind. Jij zegt gewoon helemaal niks. (en dan klopt je 'dan zeg ik niks' opmerking wel, dat is dan wel weer gaafquote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:47 schreef Godtje het volgende:
[..]
Oh je wilde weer eens opzettelijk de punten komma neuker uithangen. En daar verder over zeiken.Ze dan gelijk dat je in zo een bui bent. Dan reageer ik gewoon compleet niet meer op je.
De laatste dan:
Ik vind het er vies uit zien omdat als ik het zie ik denk ieewww een bouwvakster. Not charming.
Weet ik, maar als je gamen gaat vergelijken met seks, in hoeveelheid adrenaline, dan kom je daar toch wel ongeveer terecht toch?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:51 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik begon dan ook niet over 'de gemiddelde man'.
Waarbij dus even totaal voorbij gegaan wordt aan mijn skills. Nee het is duidelijk hoor!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:45 schreef Ripley het volgende:
Of anders gaan we even net doen of het serieus bedoeld was, ik geloof heus wel dat krea master fucker no1 is hoor
BEDANKT! Ik heb net een uur geleden na vanochtend een stukje over Shalalie in de Metro gelezen te hebben en 3 uur lang dat KUTnummer in mijn hoofd gehad te hebben, het uit mijn hoofd. En nu zit het er weer in.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:52 schreef Ang3l het volgende:
Tis toch voort erg als je naar het koffieautomaat gaat en op 2 drukt en dan mokka ziet staan... dat je dan gelijk denkt aan Mokka-ijs en je ineens shalalie staat te neurien
Omdat het totaal niet overkomt als iemand met stijl. shag rooksters krijg ik gelijk het Patty & Selma (the simpsons) idee bijquote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:51 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee dat wil ik niet. Ik wil gewoon weten waarom mensen het vies vinden. Lees de post van Ang3l, daar kan ik nml. wel uit lezen waarom iemand het vies vind. Jij zegt gewoon helemaal niks. (en dan klopt je 'dan zeg ik niks' opmerking wel, dat is dan wel weer gaaf)
You know you love it!!!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:56 schreef stbabylon het volgende:
[..]
BEDANKT! Ik heb net een uur geleden na vanochtend een stukje over Shalalie in de Metro gelezen te hebben en 3 uur lang dat KUTnummer in mijn hoofd gehad te hebben, het uit mijn hoofd. En nu zit het er weer in.
You know you love itquote:AARS!
Dank je Rip.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:56 schreef Ripley het volgende:
Okay, kluts en krea zijn masterfuckers die de sterren uit de hemel neuken met hun amazing skills
Dat vind ik HEEL knapquote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:00 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb dat hele nummer nog volledig weten te vermijden.
GET A ROOM!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:05 schreef stbabylon het volgende:
[..]
I don't! I'm bi! Not gay!
[..]
You know I know I love it
Wait... whut? This isn;t my room?!quote:
Het begint te kriebelen héquote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:11 schreef Kreator het volgende:
Shag is echt veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel lekkerder dan sigaret. Vooral Javaanse Jongens.
Als ik namelijk 3 sigaretten rookte vond ik ze vies. Shag werd nooit vies.. Maar het was altijd wel een sopbende, met overal shag enzo.
roken
.
Gauloise.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:11 schreef Kreator het volgende:
Shag is echt veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel lekkerder dan sigaret. Vooral Javaanse Jongens.
Als ik namelijk 3 sigaretten rookte vond ik ze vies. Shag werd nooit vies.. Maar het was altijd wel een sopbende, met overal shag enzo.
roken
.
Nou ja, ik luister sowieso geen radio waar het op kan komen, en op TV heb ik het ook nog niet voorbij zien komenquote:
Het kan erger, ik liet zondag mijn single-cd's aan mijn vriendin zien. Zat er een Britney single tussen... Probeer dat maar eens uit te leggen!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wait... whut? This isn;t my room?!
*haalt de celine dion posters weer van de muur*
Ach, ik heb nog ergens een cd van NKOTB liggenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:16 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Het kan erger, ik liet zondag mijn single-cd's aan mijn vriendin zien. Zat er een Britney single tussen... Probeer dat maar eens uit te leggen!
Zie mijn fobo! Na gebruik is het dweilen!quote:
ja... om de tranen van het lachen op te dweilenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:17 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Zie mijn fobo! Na gebruik is het dweilen!
Ja, of dequote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:18 schreef krengetje het volgende:
[..]
ja... om de tranen van het lachen op te dweilen
Nee dat was je seksleven toch?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:18 schreef krengetje het volgende:
[..]
ja... om de tranen van het lachen op te dweilen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |