Ja beetje gesoept en zoquote:
begrijpelijkquote:Op dinsdag 25 mei 2010 12:52 schreef Kluts het volgende:
[..]
Het is echt zo lekker. Ik eet het maar 1 of 2 keer per jaar, maar het is echt iets waar ik dan al dagen naar uitkijk.
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:04 schreef stbabylon het volgende:
http://www.nu.nl/games/22(...)ames-boven-seks.html
*fluiterdefluit*
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:07 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
Wacht.....
Ga ik nu ook bedreigd worden?
Ik denk wel dat er meer adrenaline vrijkomt bij een man wanneer hij voor het eerst seks heeft met een 'vreemde' vrouw.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:04 schreef stbabylon het volgende:
http://www.nu.nl/games/22(...)ames-boven-seks.html
*fluiterdefluit*
De gem. man heeft niet zo vaak voor de eerste keer seks met een vreemde vrouw.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:16 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik denk wel dat er meer adrenaline vrijkomt bij een man wanneer hij voor het eerst seks heeft met een 'vreemde' vrouw.
Dat dacht ik weleens op de middelbare schoolquote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:19 schreef stbabylon het volgende:
[ afbeelding ]
Die fantasie heb ik niet alleen op school
Wat verstaan ze onder play with pencil?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:19 schreef stbabylon het volgende:
[ afbeelding ]
Die fantasie heb ik niet alleen op school
Ja dat ze gewoon benen en armebn in de normale hoeveelheden op de normale plekken heeft en zo.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:22 schreef Godtje het volgende:
Ik hou niet van vreemde vrouwen. Ik hou van vrij normale vrouwen.
Niet te veel beharing laten zitten, geen shag roken, idd de armen en benen.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja dat ze gewoon benen en armebn in de normale hoeveelheden op de normale plekken heeft en zo.
Ik snap dat geen shag roken nooit eigenlijk. Zijn veel mannen die dat niks vinden, maar ik zie echt niet in waarom.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:25 schreef Godtje het volgende:
[..]
Niet te veel beharing laten zitten, geen shag roken, idd de armen en benen.
En nog wel meer.
Ja en dat ze iig een stel goeie tieten en een penis heeft en zoquote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:25 schreef Godtje het volgende:
[..]
Niet te veel beharing laten zitten, geen shag roken, idd de armen en benen.
En nog wel meer.
Shag is voor paupers.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:27 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik snap dat geen shag roken nooit eigenlijk. Zijn veel mannen die dat niks vinden, maar ik zie echt niet in waarom.
Dat is je goed recht. Ik vind het smerig. Ik hoef geen bouwvakster.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:27 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik snap dat geen shag roken nooit eigenlijk. Zijn veel mannen die dat niks vinden, maar ik zie echt niet in waarom.
Shag roken is voor lesbiennes en bouwvakkers.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:27 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik doe het helemaal niet meer, tegenwoordig.quote:
Dat is 't dan denk ik. Dat je vergeet hoe lekker het was.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:32 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik doe het helemaal niet meer, tegenwoordig.
Whatever happened to steak and sex?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:32 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jij denkt, maar ik ben nog maagd hoor.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:32 schreef Ripley het volgende:
hebben kluts en krea het niet samen gedaan? Want dan zie ik een discrepantie
Dat is alvast verkeerd. Dan geniet je er inderdaad niet van.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:32 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb nergens gezegd dat de behoefte afnam, was dat maar zo.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat is 't dan denk ik. Dat je vergeet hoe lekker het was.
EN bij steeds minder sex neemt de behoefte ook af.
Of ik word gewoon oud
Nou ja, alleen steak dus.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Whatever happened to steak and sex?.
Daar doe ik het niet voorquote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:34 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb nergens gezegd dat de behoefte afnam, was dat maar zo.
[..]
Nou ja, alleen steak dus.
Ah duidelijk, geen redenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:28 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat is je goed recht. Ik vind het smerig. Ik hoef geen bouwvakster.
Dat zijn we hier allemaal toch?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:33 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jij denkt, maar ik ben nog maagd hoor.
Hij vind het niet elegant, dat is toch een reden?quote:
Scheelt een boel SOA's.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:32 schreef Kluts het volgende:
[..]
SOA's! Gotta catch ém all!quote:
stbabylon kan zich nooit zo goed inleven in andere meningen of smaken. Gewoon negeren is mijn advies.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:37 schreef Kluts het volgende:
[..]
Hij vind het niet elegant, dat is toch een reden?
Als iemand dat moet weten ben jij 'tquote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:32 schreef Ripley het volgende:
hebben kluts en krea het niet samen gedaan? Want dan zie ik een discrepantie
Ieder zijn eigen voorkeurenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:37 schreef Kluts het volgende:
[..]
Je hebt gelijk.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:38 schreef Godtje het volgende:
[..]
stbabylon kan zich nooit zo goed inleven in andere meningen of smaken. Gewoon negeren is mijn advies.
Ga dan gewoonm sex hebben! Zo moeilijk is dat niet.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:34 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb nergens gezegd dat de behoefte afnam, was dat maar zo.
Dat is het niet. Je komt met een paar generalisaties, dat vind ik geen reden.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:38 schreef Godtje het volgende:
[..]
stbabylon kan zich nooit zo goed inleven in andere meningen of smaken. Gewoon negeren is mijn advies.
Dat zegt hij niet.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:37 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nou ja, als ze het samen hebben gedaan en kluts vind seks overrated en krea seks underrated heeft kluts iets goed gedaan en krea nietquote:
Ja ik kan daar nog niet over meepraten, over sex met Kreaquote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:40 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nou ja, als ze het samen hebben gedaan en kluts vind seks overrated en krea seks underrated heeft kluts iets goed gedaan en krea niet
Moet ik een onderbouwde mening hebben voor mijn smaak?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:40 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat is het niet. Je komt met een paar generalisaties, dat vind ik geen reden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |