Mannelijk redheads zijn over het algemeen lelijk.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 10:02 schreef HeatWave het volgende:
Het moet je ding zijn he? In Edinburgh stikte het van de redheads, en dan ook nog een zo'n engels koppie eronder, de meesten zijn idd vrij lelijk maar als ze mooi zijn vind ik het eerlijk gezegd meteen "breathtaking".
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 09:53 schreef Good.vs.Evil het volgende:
geen zin
Ik hou ook niet zo van die witte huid hoor, waar je de aderen doorheen ziet schijnen en ieder pukkeltje opvaltquote:Op dinsdag 25 mei 2010 10:03 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, tuurlijk zijn er mooie redheads te vinden. Maar het gros is gewoon echt niet mijn smaak.
Ik bedoel, Aziaten zijn ook niet mijn ding, en ook daar zijn wel knapperds tussen te vinden.
Ik kan idd zo geen vb vinden van een mooie roodharige manquote:Op dinsdag 25 mei 2010 10:03 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Mannelijk redheads zijn over het algemeen lelijk.
Vrouwelijke redheads is het 50/50
Witquote:Op dinsdag 25 mei 2010 10:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik hou ook niet zo van die witte huid hoor, waar je de aderen doorheen ziet schijnen en ieder pukkeltje opvaltMaar met ene berg poeder is het wel mooi want dan lijken ze net marmer
En als jij ze al niet kan vinden...quote:Op dinsdag 25 mei 2010 10:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik kan idd zo geen vb vinden van een mooie roodharige man
Maar je ziet er echt alles opquote:
Daarom!quote:
Oh, dat mag wel hoor, een roomblanke huid in de winter, die in de zomer bruin wordt. Want dat heeft ook wat.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 10:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar je ziet er echt alles op
Ik zie er echt zoveel gezonder (en mooier) uit als ik een kleurtje heb.
Zolang het maar niet naar oranje neigtquote:Op dinsdag 25 mei 2010 10:13 schreef Nouk84 het volgende:
Ik ken een roodharige jongen/man en het is een enorm lekker ding
Fixed for mequote:
Zo'n spierwitte pukkelkontquote:Op dinsdag 25 mei 2010 10:11 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oh, dat mag wel hoor, een roomblanke huid in de winter, die in de zomer bruin wordt. Want dat heeft ook wat.
/Care. Hij blijft gewoon een lekker ding.quote:
MIA-Born freequote:Op dinsdag 25 mei 2010 10:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar soms zijn ze ook wel mooi
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
/Care?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 10:18 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
/Care. Hij blijft gewoon een lekker ding.
M.I.A. moeten ze idd standrechterlijk executeren. Maar dat hadden ze beter nog kunnen doen voor ze een platencontract kreeg. Wat een takkeherrie maakt dat mens.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 10:27 schreef HeatWave het volgende:
Ik ken MIA wel, helaas, dat nummer Paper planes is weer van een irritatiefactor "ik knaag liever mijn eigen hand af dan hiernaar luisteren".
Missing In Action?quote:
OMG towelday!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 10:32 schreef stbabylon het volgende:
Heeft iedereen overigens een handdoek bij zich vandaag?
Gelukkig stond het op de FP vanochtendquote:Op dinsdag 25 mei 2010 10:35 schreef HeatWave het volgende:
Towelday, dat soort dingen onthoud ik echt nooit.
De keren dat ik op de FP kijk per jaar is minder dan towelday voorkomtquote:Op dinsdag 25 mei 2010 10:36 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Gelukkig stond het op de FP vanochtend
1x per 2 jaar?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 10:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
De keren dat ik op de FP kijk per jaar is minder dan towelday voorkomt.
Ik heb in 10 jaar misschien 3 keer op de FP gekekenquote:
Daar begon dreamer ook al overquote:
Of fokkers zijn gewoon geen abonnee van de telegraafquote:Op dinsdag 25 mei 2010 10:39 schreef HeatWave het volgende:
1000! Abonnees minder voor de telegraaf, DUI-ZEND!
Na die volkswoede hier op FOK, zie je wel, allemaal ongemeend nepsentiment mbt die Ruben. Lekker rellen op het internet en vervolgens natuurlijk niets doen, want dat is niet de bedoeling.
Het is de sterfdag van Douglas Adams. (nou ja, twee weken na de sterfdag) Een soort van eerbetoon dusquote:Op dinsdag 25 mei 2010 10:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Daar begon dreamer ook al overHitchhiker.
Mara geen idee waarom dat dan vandaag is en wat ik moet doen
Say what?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 10:42 schreef ReWout het volgende:
[..]die gast die dat verzonnen heeft man een kogel door z'n kop jagen.
Ik ook zoiets. Voor ANP nieuws heb ik websites die een stuk rustiger en professioneler zijn dan de FP.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 10:38 schreef Ripley het volgende:
Ik heb in 10 jaar misschien 3 keer op de FP gekeken
En elke keer een reactie gegeven, das dan wel weer stoerquote:Op dinsdag 25 mei 2010 10:38 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik heb in 10 jaar misschien 3 keer op de FP gekeken
Maar waarom is het dan 2 weken na?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 10:42 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Het is de sterfdag van Douglas Adams. (nou ja, twee weken na de sterfdag) Een soort van eerbetoon dus
Ik ben trots op je liefjepiefje!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 10:44 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik ook zoiets. Voor ANP nieuws heb ik websites die een stuk rustiger en professioneler zijn dan de FP.
Zo. 15 dagen gestopt met roken..
. Soms nog best enorm zwaar.
Omdat ze ws. op de dag van het sterven nog niet direct zo'n actie op konden zetten. En een jaar wachten is ook zo lang.quote:
Ow. Ok.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 10:47 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Omdat ze ws. op de dag van het sterven nog niet direct zo'n actie op konden zetten. En een jaar wachten is ook zo lang.
Yupquote:Op dinsdag 25 mei 2010 10:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ow. Ok.
En de bedoeling is dan... een handoek mee te nemen?
quote:A towel, it says, is about the most massively useful thing an interstellar hitchhiker can have. Partly it has great practical value. You can wrap it around you for warmth as you bound across the cold moons of Jaglan Beta; you can lie on it on the brilliant marble-sanded beaches of Santraginus V, inhaling the heady sea vapors; you can sleep under it beneath the stars which shine so redly on the desert world of Kakrafoon; use it to sail a miniraft down the slow heavy River Moth; wet it for use in hand-to-hand-combat; wrap it round your head to ward off noxious fumes or avoid the gaze of the Ravenous Bugblatter Beast of Traal (such a mind-bogglingly stupid animal, it assumes that if you can't see it, it can't see you); you can wave your towel in emergencies as a distress signal, and of course dry yourself off with it if it still seems to be clean enough.
More importantly, a towel has immense psychological value. For some reason, if a strag (strag: non-hitch hiker) discovers that a hitch hiker has his towel with him, he will automatically assume that he is also in possession of a toothbrush, face flannel, soap, tin of biscuits, flask, compass, map, ball of string, gnat spray, wet weather gear, space suit etc., etc. Furthermore, the strag will then happily lend the hitch hiker any of these or a dozen other items that the hitch hiker might accidentally have "lost". What the strag will think is that any man who can hitch the length and breadth of the galaxy, rough it, slum it, struggle against terrible odds, win through, and still knows where his towel is is clearly a man to be reckoned with.
Goede films.quote:
Och, wegdoen of in een doosje met spullen van exen bewaren. Iig niet dragenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 11:03 schreef Nouk84 het volgende:
Zouden jullie een sieraad, wat je ooit van een ex hebt gekregen, niet mooi vindt, daarom 1x gedragen hebt, wegdoen?
Ligt aan de ex.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 11:03 schreef Nouk84 het volgende:
Zouden jullie een sieraad, wat je ooit van een ex hebt gekregen, niet mooi vindt, daarom 1x gedragen hebt, wegdoen?
Waarom niet? Als je het ook nooit draagt.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 11:03 schreef Nouk84 het volgende:
Sterkte, mopquote:Op dinsdag 25 mei 2010 11:02 schreef Samzz het volgende:
Goedemorgen. Hoofdpijn. Internationale trein.
Ligt aan de emotionele waarde. Heb nog een ring liggen van ontmaagdmeisjevriendin. Die bewaar ik wel.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 11:03 schreef Nouk84 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |