Het is de sterfdag van Douglas Adams. (nou ja, twee weken na de sterfdag) Een soort van eerbetoon dusquote:Op dinsdag 25 mei 2010 10:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Daar begon dreamer ook al overHitchhiker.
Mara geen idee waarom dat dan vandaag is en wat ik moet doen
Say what?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 10:42 schreef ReWout het volgende:
[..]die gast die dat verzonnen heeft man een kogel door z'n kop jagen.
Ik ook zoiets. Voor ANP nieuws heb ik websites die een stuk rustiger en professioneler zijn dan de FP.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 10:38 schreef Ripley het volgende:
Ik heb in 10 jaar misschien 3 keer op de FP gekeken
En elke keer een reactie gegeven, das dan wel weer stoerquote:Op dinsdag 25 mei 2010 10:38 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik heb in 10 jaar misschien 3 keer op de FP gekeken
Maar waarom is het dan 2 weken na?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 10:42 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Het is de sterfdag van Douglas Adams. (nou ja, twee weken na de sterfdag) Een soort van eerbetoon dus
Ik ben trots op je liefjepiefje!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 10:44 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik ook zoiets. Voor ANP nieuws heb ik websites die een stuk rustiger en professioneler zijn dan de FP.
Zo. 15 dagen gestopt met roken..
. Soms nog best enorm zwaar.
Omdat ze ws. op de dag van het sterven nog niet direct zo'n actie op konden zetten. En een jaar wachten is ook zo lang.quote:
Ow. Ok.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 10:47 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Omdat ze ws. op de dag van het sterven nog niet direct zo'n actie op konden zetten. En een jaar wachten is ook zo lang.
Yupquote:Op dinsdag 25 mei 2010 10:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ow. Ok.
En de bedoeling is dan... een handoek mee te nemen?
quote:A towel, it says, is about the most massively useful thing an interstellar hitchhiker can have. Partly it has great practical value. You can wrap it around you for warmth as you bound across the cold moons of Jaglan Beta; you can lie on it on the brilliant marble-sanded beaches of Santraginus V, inhaling the heady sea vapors; you can sleep under it beneath the stars which shine so redly on the desert world of Kakrafoon; use it to sail a miniraft down the slow heavy River Moth; wet it for use in hand-to-hand-combat; wrap it round your head to ward off noxious fumes or avoid the gaze of the Ravenous Bugblatter Beast of Traal (such a mind-bogglingly stupid animal, it assumes that if you can't see it, it can't see you); you can wave your towel in emergencies as a distress signal, and of course dry yourself off with it if it still seems to be clean enough.
More importantly, a towel has immense psychological value. For some reason, if a strag (strag: non-hitch hiker) discovers that a hitch hiker has his towel with him, he will automatically assume that he is also in possession of a toothbrush, face flannel, soap, tin of biscuits, flask, compass, map, ball of string, gnat spray, wet weather gear, space suit etc., etc. Furthermore, the strag will then happily lend the hitch hiker any of these or a dozen other items that the hitch hiker might accidentally have "lost". What the strag will think is that any man who can hitch the length and breadth of the galaxy, rough it, slum it, struggle against terrible odds, win through, and still knows where his towel is is clearly a man to be reckoned with.
Goede films.quote:
Och, wegdoen of in een doosje met spullen van exen bewaren. Iig niet dragenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 11:03 schreef Nouk84 het volgende:
Zouden jullie een sieraad, wat je ooit van een ex hebt gekregen, niet mooi vindt, daarom 1x gedragen hebt, wegdoen?
Ligt aan de ex.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 11:03 schreef Nouk84 het volgende:
Zouden jullie een sieraad, wat je ooit van een ex hebt gekregen, niet mooi vindt, daarom 1x gedragen hebt, wegdoen?
Waarom niet? Als je het ook nooit draagt.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 11:03 schreef Nouk84 het volgende:
Sterkte, mopquote:Op dinsdag 25 mei 2010 11:02 schreef Samzz het volgende:
Goedemorgen. Hoofdpijn. Internationale trein.
Ligt aan de emotionele waarde. Heb nog een ring liggen van ontmaagdmeisjevriendin. Die bewaar ik wel.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 11:03 schreef Nouk84 het volgende:
Als je 't niet mooi vindt? Ja. Of ergens bewaren in een doosje of zo, maart niet dragen.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 11:03 schreef Nouk84 het volgende:
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 11:12 schreef Nouk84 het volgende:
Ik had al besloten om het weg te doen, maar vroeg me even af hoe jullie erover dachten. De ex vergeet ik liever dan dat ik eraan herinnerd word, en het sieraad is gekocht op De ex vergeet ik liever, niet op wat bij mij past. Totaal geen emotionele waarde, dus ga het maar verpatsen op marktplaats inderdaad.
Snel! Topic volposten! Niemand leest terugquote:
Klopt, is het ook niet. Maar ik vroeg me af wat anderen zouden doen. Vriendje vindt het namelijk zonde. Maar ja, hij wil een fotocollage van hem en zijn ex wegdoen, mag hij ook niet van mijquote:
Vakantiefoto's zou ik ook niet zomaar wegdoen, maar een fotocollage zou ik wel ritueel verbranden (al zou ik allang zelfmoord hebben gepleegd als ik zo diep was gezonken dat er een fotocollage van mij en m'n vriendin was gemaakt)quote:Op dinsdag 25 mei 2010 11:17 schreef Nouk84 het volgende:
hij wil een fotocollage van hem en zijn ex wegdoen
Waarom niet? Als hij dat wil.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 11:17 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Klopt, is het ook niet. Maar ik vroeg me af wat anderen zouden doen. Vriendje vindt het namelijk zonde. Maar ja, hij wil een fotocollage van hem en zijn ex wegdoen, mag hij ook niet van mij
Gezellig samen met de golden rettriever naar een fotoshootje bij de lokale forograafquote:Op dinsdag 25 mei 2010 11:20 schreef Kreator het volgende:
[..]
Vakantiefoto's zou ik ook niet zomaar wegdoen, maar een fotocollage zou ik wel ritueel verbranden (al zou ik allang zelfmoord hebben gepleegd als ik zo diep was gezonken dat er een fotocollage van mij en m'n vriendin was gemaakt)
Omdat ik denk dat hij er spijt van krijgt. Hij heeft een mega zolder, dus kan het makkelijk daar 'stallen'. (En omdat ik voelde dat hij het weg wilde doen omdat hij bang is dat ik daar niet blij/jaloers van word.)quote:
Burgerlijk doenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 11:20 schreef Ang3l het volgende:
Gezellig samen met de golden rettriever naar een fotoshootje bij de lokale forograaf
Dat is echt het ergste wat er is. Samen foto's bij een fotograaf maken.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 11:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Gezellig samen met de golden rettriever naar een fotoshootje bij de lokale forograaf
Dan zeg je toch gewoon: luister, ik vind het prima als jij herinneringen aan je ex bewaart hoor - niks mis mee.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 11:22 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Omdat ik denk dat hij er spijt van krijgt. Hij heeft een mega zolder, dus kan het makkelijk daar 'stallen'. (En omdat ik voelde dat hij het weg wilde doen omdat hij bang is dat ik daar niet blij/jaloers van word.)
...en dan wel een posterformaat in de woonkamer hangen uiteraard.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 11:23 schreef Kluts het volgende:
Dat is echt het ergste wat er is. Samen foto's bij een fotograaf maken.
Vind ik echt zo van "Kijk ons toch een leuk stel zijn".
En er dan ook een muismat mee laten bedrukken en zulks.
Dat doet hij uiteindelijk ook welquote:Op dinsdag 25 mei 2010 11:26 schreef Ripley het volgende:
Dan zeg je toch gewoon: luister, ik vind het prima als jij herinneringen aan je ex bewaart hoor - niks mis mee.
Kan ie zelf beslissen wat ie er mee doet.
Alleen als het zo'n foto is waarop zij zit en hij daarachter staat. Hij met een Scapa-sports Polo en zij met een kort pittig kapsel.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 11:29 schreef Kreator het volgende:
[..]
...en dan wel een posterformaat in de woonkamer hangen uiteraard..
In kittig/pittig jurkje, uiteraard.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 11:30 schreef Kluts het volgende:
Alleen als het zo'n foto is waarop zij zit en hij daarachter staat. Hij met een Scapa-sports Polo en zij met een kort pittig kapsel.
Nonchalant met zijn arm op haar schouder, om onbewust toch zijn superioriteit aan te tonen.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 11:30 schreef Kluts het volgende:
Alleen als het zo'n foto is waarop zij zit en hij daarachter staat. Hij met een Scapa-sports Polo en zij met een kort pittig kapsel.
En bij ouders en schoonouders aan de muur hangen!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 11:29 schreef Kreator het volgende:
[..]
...en dan wel een posterformaat in de woonkamer hangen uiteraard..
Eigenlijk mist dan alleen de Jack Russel nog. Die uiteraard Tommie heet.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 11:32 schreef Kreator het volgende:
[..]
Nonchalant met zijn arm op haar schouder, om onbewust toch zijn superioriteit aan te tonen.
Het zou shame-photography moeten heten.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 11:34 schreef Kreator het volgende:
Dit soort troep zeg maar:
http://sjanephotography.wordpress.com/2008/02/
Er was al een golden retrieverquote:Op dinsdag 25 mei 2010 11:33 schreef Kluts het volgende:
[..]
Eigenlijk mist dan alleen de Jack Russel nog. Die uiteraard Tommie heet.
Ik heb aardig wat gegeven : stereotoren, Zilveren designcollier, zilveren designring, bicolor gouden ring, gigantische boeketten etc.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 11:19 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb niet zoveel van de ex eigenlijk.
O wacht, een TV, een bankstel, een kingsize bed, een slaapkamerkast, 2 ringen, een PS2
zie ze daar dan verliefd doenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 11:34 schreef Kreator het volgende:
Dit soort troep zeg maar:
http://sjanephotography.wordpress.com/2008/02/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |