quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
Als ik het zelf download is het van hoger kwaliteit en zonder reclamequote:Op maandag 24 mei 2010 18:14 schreef Rookert het volgende:
Boeiend van dat beetje reclame, het is gratis en legaal
Weet ik, maar ik zit hier op netbookje met 12gb geheugen en zonder muziek, maar met internet, dus dan is het echt wel chillquote:Op maandag 24 mei 2010 18:14 schreef EchoAlpha het volgende:
[..]
Als ik het zelf download is het van hoger kwaliteit en zonder reclame
Ik zit hier ook op een laptop zonder m'n eigen muziek...Gebruik ook Spotify hierzoquote:Op maandag 24 mei 2010 18:16 schreef Rookert het volgende:
[..]
Weet ik, maar ik zit hier op netbookje met 12gb geheugen en zonder muziek, maar met internet, dus dan is het echt wel chill
quote:Op maandag 24 mei 2010 18:18 schreef Ayca het volgende:
hee er staat een fout in mijn wiskundeboek![]()
zo;n ipv zo'noke ik ga verder
Mor ve Ötesi - Yaz Yaz Yaz spotify:track:6Xxo0c2aSluZy8liXIuA5jquote:Op maandag 24 mei 2010 18:20 schreef Bortecinem het volgende:
Ik weet niet welk lied ik moet luisteren.
Luister naar alles.quote:Op maandag 24 mei 2010 18:20 schreef Bortecinem het volgende:
Ik weet niet welk lied ik moet luisteren.
Z'n enige fatsoenlijke nummerquote:Op maandag 24 mei 2010 18:22 schreef Ayca het volgende:
Gewoon deze spotify:track:779fnELLCtkccm1fARZYsj
User Devrimk has not enabled Spotify social.quote:Op maandag 24 mei 2010 18:21 schreef EchoAlpha het volgende:
http://open.spotify.com/user/Devrimk
[..]
Mor ve Ötesi - Yaz Yaz Yaz spotify:track:6Xxo0c2aSluZy8liXIuA5j
Jawelquote:Op maandag 24 mei 2010 18:23 schreef Ayca het volgende:
[..]
User Devrimk has not enabled Spotify social.
Euh nee?quote:Op maandag 24 mei 2010 18:26 schreef EchoAlpha het volgende:
Moet je voor Spotify social facebook toegevoegd hebben?
Ik heb 2 public playlistsquote:Op maandag 24 mei 2010 18:32 schreef Ayca het volgende:
Je hebt 0 public playlists, misschien ligt het daaraan
Ik moest je eerst toevoegen, weet ik veelquote:Op maandag 24 mei 2010 18:35 schreef EchoAlpha het volgende:
[..]
Je faalt gewoon en geeft mij de schuld
Aahquote:Op maandag 24 mei 2010 17:58 schreef Bortecinem het volgende:
Bzzttt...
Ik heb net even heel snel een paar cupcakes opgepimpt.
[ afbeelding ]
Ze zijn niet zo mooi, maar dat is omdat ik niet zoveel tijd had.
[ afbeelding ]
.......Toen ik klaar was
Jij ging vandaag toch origami vouwenquote:Op maandag 24 mei 2010 20:42 schreef Bilmiyorem het volgende:
gewoon ayca gewoon
ik word gek van mezelf.
Aha, dat kanquote:Op maandag 24 mei 2010 20:47 schreef Bilmiyorem het volgende:
Goed Julis.![]()
Het was eerst als idee voor een vervangende opdracht CKV (ja straf), gaat niet door, maar vandaag gewoon gedaan omdat het leuk is.
quote:Op maandag 24 mei 2010 20:48 schreef Julis het volgende:
[..]
Aha, dat kan.
Mja, ik ga weer verder met mijn scheikundehuiswerk.
Ik kan het wel. Gebruik je FF?quote:Op maandag 24 mei 2010 20:57 schreef Ayca het volgende:
Als jullie naar deze site gaan http://vwoa.getalenruimte.epn.nl/ kunnen jullie dan een ander hoofdstuk aanklikken? bij mij blijft hij op h1 staan, maar heb GR-practica nodig
Haha same here.quote:Op maandag 24 mei 2010 21:16 schreef Bilmiyorem het volgende:
als ik dit nummer luister gaat mn bloed sneller stromen..
quote:Op maandag 24 mei 2010 21:21 schreef Bilmiyorem het volgende:
en borte, nu ik naar die comments kijk, jij bent toch niet turkicprincess?
Nee.quote:Op maandag 24 mei 2010 21:34 schreef Bilmiyorem het volgende:
een van de zomerdagen gaan jullie een nieuwsberich zien, turks meisje pleegt zelfmoord door verveling
waarom gaat iedereen weg .
Doe normaalquote:Op maandag 24 mei 2010 21:34 schreef Bilmiyorem het volgende:
een van de zomerdagen gaan jullie een nieuwsberich zien, turks meisje pleegt zelfmoord door verveling
waarom gaat iedereen weg .
quote:Op maandag 24 mei 2010 21:20 schreef Rookert het volgende:
[..]
Wat een walhalla, maar 11 Turken in zo'n grote stad
quote:Op maandag 24 mei 2010 21:21 schreef Bilmiyorem het volgende:
en borte, nu ik naar die comments kijk, jij bent toch niet turkicprincess?
Ik mis de döner, maar ziet er leuk uitquote:Op maandag 24 mei 2010 21:53 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
jaaquote:Op maandag 24 mei 2010 22:07 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Het klinkt als Kazachstaans met een Oghuz accent.
Het is een samenzwering van Turkse imperialisten.quote:Op maandag 24 mei 2010 21:59 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Meerdere mensen gebruiken die account.
Ik heb wel de video's geupload.
Het is een woord uit het Engels, dus in principe mag dat en die allebei. Alleen klinkt dat wel mooierquote:Op maandag 24 mei 2010 22:15 schreef Bortecinem het volgende:
Is het trouwens niet dat account? Wik? Waarom verbeter je mij niet?
Oh oke. Ik vind dat ook mooier klinken.quote:Op maandag 24 mei 2010 22:17 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Het is een woord uit het Engels, dus in principe mag dat en die allebei. Alleen klinkt dat wel mooier.
Maar toch zeg je diequote:Op maandag 24 mei 2010 22:19 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Oh oke. Ik vind dat ook mooier klinken.
quote:Op maandag 24 mei 2010 22:23 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik zie fouten pas als ik zinnen nalees.
quote:Op maandag 24 mei 2010 22:58 schreef Ayca het volgende:
He is a dirty old man,Nick the Chopper
We're gonna kill you,Nick the Chopper
Struggle with branches,Nick the Chopper
Wat een leuk lied![]()
Ik ook netquote:Op maandag 24 mei 2010 23:01 schreef Julis het volgende:
[..]
Barış Manço. Ik hoor dit lied voor het eerst
.
Leuk liedjequote:Op maandag 24 mei 2010 23:06 schreef wikwakka2 het volgende:
Als jullie dit liedje niet leuk vinden, dan... dan.....
Wel aardig , gewoon zomaar ?quote:Op maandag 24 mei 2010 23:42 schreef Jetfly het volgende:
Bu examen bir hayirlisiyla bitsin, ik ga jullie trakteren op Raki of Turks thee.
De keus is aan jullie.
Niemand heeft je ooit het belang van goed licht duidelijk gemaakt?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 01:12 schreef EchoAlpha het volgende:
Sfeer impressie van mijn leerplek![]()
[ afbeelding ]
Trekt teveel vliegen aanquote:Op dinsdag 25 mei 2010 09:44 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Niemand heeft je ooit het belang van goed licht duidelijk gemaakt?
Bijgeloof !quote:Op dinsdag 25 mei 2010 10:24 schreef wikwakka2 het volgende:
klopt af*
Oh.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 10:36 schreef Ayca het volgende:
Die ene test waar jij mee kwam was daarop gebaseerd weet je nog
Haha, romantisch. Zo met je boeken.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 01:12 schreef EchoAlpha het volgende:
Sfeer impressie van mijn leerplek![]()
[ afbeelding ]
ik hou het op 2 suikerklontjesquote:Op dinsdag 25 mei 2010 12:05 schreef Julis het volgende:
[..]
Haha, romantisch. Zo met je boeken.
Thee met heel veel suiker! (Dat is slecht, maar wel lekker
)
Mag toch welquote:
Ja hoor.quote:
Ik ben de examens zo zat, bayram edecegim als het voorbij is. Ama hayirlisi. Ik hoop echt dat ik slaag!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:34 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ja hoor.
Ik zag je username alleen voor de eerste keer, dus ik was positief verrast dat ik zomaar wat kreeg.
Jij bent wel zeker van je zakenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:50 schreef EchoAlpha het volgende:
zo...ik was na een uurtje klaar met m'n examen
Ik houd het op 4quote:
Waar ging het dan overquote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:52 schreef Ayca het volgende:
Wie heeft er trouwens blz 9 van de volkskrant gelezen vandaag?![]()
Een klasgenoot van mij staat daar in, hij helemaal trots natuurlijk_! Vroeg aan iedereen 'weet jij van wie dit citaat is?
'
Netjes!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 17:22 schreef EchoAlpha het volgende:
[..]
Ik heb nagekeken en ik heb waarschijnlijk een cijfer tussen de 7 en 8
de Hero Brinkman jugendquote:Op dinsdag 25 mei 2010 17:07 schreef Julis het volgende:
[..]
Jij bent wel zeker van je zaken.
[..]
Ik houd het op 4. Misschien is dit wel een verklaring voor waarom ik soms hyper ben (niet dat ik vaak thee drink, maar ik hou van zoet
). Ik krijg teveel suiker binnen
.
[..]
Waar ging het dan over?
Der Hero Brinkma Jugendquote:
Ayça, weet jij toevallig van wie dit citaat is? Het is mij niet helemaal duidelijk:quote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:52 schreef Ayca het volgende:
Wie heeft er trouwens blz 9 van de volkskrant gelezen vandaag?![]()
Een klasgenoot van mij staat daar in, hij helemaal trots natuurlijk_! Vroeg aan iedereen 'weet jij van wie dit citaat is?
'
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cool story, Hansel.
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 18:13 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ayça, weet jij toevallig van wie dit citaat is? Het is mij niet helemaal duidelijk:Hmm ik gok ene wikwakka2?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 19:42 schreef Rookert het volgende:
X-Ray Dog Discography gedownload, weer ruim 1400 nummers bombastische muziek rijker
Ik 12.501quote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:03 schreef Julis het volgende:
[..]
, ik heb in totaal maar ongeveer 2.350 liedjes
.
Ik denk 75%quote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:04 schreef Ayca het volgende:
[..]
En naar hoeveel procent luister je daadwerkelijk?
Oke netjesquote:
Dat is het wel!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:07 schreef Julis het volgende:
[..]
Whehe, ik voel me noob. (niet dat dit een wedstrijd is ofzeu
)
Carequote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:07 schreef Julis het volgende:
[..]
Whehe, ik voel me noob. (niet dat dit een wedstrijd is ofzeu
)
Haha iddquote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:20 schreef Julis het volgende:
[..]
Inderdaad. O God. KaZaa. Daar had je heel veel bestanden met virussen
.
Hehehe. Dat had ik dan weer niet. Wat een tijd was datquote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:21 schreef Ayca het volgende:
[..]
Haha idden ook 'I did not have sexual relations with that woman' hoorde ik vaak
Ik heb 80,25 GBquote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:31 schreef EchoAlpha het volgende:
[..]
Ik heb zo tegen de 250GB aan mp3tjes en ik luister waarschijnlijk maar zo'n 10 ~ 20GB ofzo
Ik merk geen verschil, behalve in grootte, dus jaquote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:34 schreef EchoAlpha het volgende:
[..]
50GB FLAC
250GB MP3
M'n FLAC rips luister ik overigens wel vaak
Muziekbarbaar, taalbarbaar, misschien ben je wel gewoon een barbaar.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:45 schreef IHVK het volgende:
Ik ben wat dat betreft een muziekbarbaar blijkbaar.
Als hij betaalt vind ik het primaquote:
Pauper, doe even rustig ofzo, neem een bierrtje kerelquote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:20 schreef EchoAlpha het volgende:
[..]
ey sahbi geef gewoon antwoord doe nie strak. ik steek je plat vriend
Verbreed je wereldquote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:24 schreef TheMagnificent het volgende:
Wow, jullie luisteren echt veel muziek, als ik het zo hoor. Zet mij ook maar in het lijstje met muziekbarbaren naast IHVK. Ik luister sowieso 9 van de 10 keer Turkse muziek, dus mijn kennis op het gebied van niet-Turkse muziek is niet al te groot.
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:27 schreef Bilmiyorem het volgende:
ik weet volgens mij alleen hoe shakira eruit ziet........![]()
nee hoorquote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:31 schreef Bilmiyorem het volgende:
ayca is in loveeeeeeeeeeeeeeee
De echte klassiekers ken ik wel hoor, maar van die bandjes die jullie zo vaak opnoemen, ken ik er geen een.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:26 schreef Rookert het volgende:
[..]
Verbreed je wereld![]()
Er zit in een haar in mijn glas...
Die van Wik ken ik 9,5/10x ook niet hoorquote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:38 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
De echte klassiekers ken ik wel hoor, maar van die bandjes die jullie zo vaak opnoemen, ken ik er geen een.
Aardrijkskundequote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:54 schreef Ayca het volgende:
Moet morgen gewoon om 7 uur op dus...![]()
Wat ga je straks leren?
Ja ff mezelf aanzetten om te beginnen met lerenquote:
Ik heb er veel ook pas onlangs leren kennen. En het is maar goed dat iedereen een andere smaak heeft, anders zou muziek maar saai wordenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:38 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
De echte klassiekers ken ik wel hoor, maar van die bandjes die jullie zo vaak opnoemen, ken ik er geen een.
quote:
Whaha.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:14 schreef Rookert het volgende:
Serieus, dit is gewoon te melig, die koppen![]()
Hopelijk kennen ze het woordje stopquote:Op woensdag 26 mei 2010 13:04 schreef wikwakka2 het volgende:
Ik ga de gok wagen en laat mijn haar maar weer eens knippen.
schrap voetbalquote:Op woensdag 26 mei 2010 17:13 schreef IHVK het volgende:
damn: Lagerhuis, Carré debat, Voetbal en tentamen leren.
Wat ga ik vanavond doen.
quote:Op woensdag 26 mei 2010 18:34 schreef Bilmiyorem het volgende:
hij is wel heel diervriendelijk.er vloog gister een vogel het lokaal in en viel voor mij neer (ik schrok me dood) en toen brachten we dat ding met de hele klas naar de biologieleraar !!
![]()
en die zei gooi hem uit het raam, dan kan die misschien nog zelf in de boom komen.![]()
![]()
![]()
Ja, maar dit meisje is raar? Volgens mij heb je me niet begrepen.quote:Op woensdag 26 mei 2010 19:08 schreef Ayca het volgende:
Ik antwoord ook (bijna) altijd in het Nederlands
Nou ik ken dat meisje natuurlijk nietquote:Op woensdag 26 mei 2010 19:11 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ja, maar dit meisje is raar? Volgens mij heb je me niet begrepen.![]()
Ik vroeg een keer of ze Turks kent, zei ze nee.
Iemand anders vroeg het, toen zei ze nee.
Haar vader verstaat ze en antwoordt in het Nederlands.
Ze zegt dat ze Turks is, maar is volgens mij toch echt Koerdisch.
Waarom verbergen? Angst om niet geaccepteerd te worden? Schaamte? Afstand van haar afkomst en gewoon Hollands willen zijn?
Praat eens Turks tegen haar als er niemand bij isquote:Op woensdag 26 mei 2010 19:14 schreef Bilmiyorem het volgende:
Ik weet niet hoor.. ze zei ook dat ze het niet verstond en ze wist niet wat la/lan/len moest voorstellen.
Haar vader sprak lange zinnen en die verstond ze ineens wel!
Dankjequote:Op woensdag 26 mei 2010 22:03 schreef Bilmiyorem het volgende:
Julide ik heb jou gezieeeeeeeen
leuke foto!
Ja tochquote:Op woensdag 26 mei 2010 22:01 schreef Julis het volgende:
[..]
Offf offffffff. Wat hebben we toch een zwaar leven.
Cekmedigim dertler, cile kalmadiiiii!!!
Ben je daar nog niet wat jong voor?quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:00 schreef Bilmiyorem het volgende:
ayca en ik gaan elkaars keel opensnijden..
Of niet? Al die drukte voor school, tentamens maken enzo, wat ten koste gaat van je vrije tijd.quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:01 schreef Julis het volgende:
[..]
Offf offffffff. Wat hebben we toch een zwaar leven.
Cekmedigim dertler, cile kalmadiiiii!!!
quote:
Dit dusquote:Op woensdag 26 mei 2010 22:15 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Of niet? Al die drukte voor school, tentamens maken enzo, wat ten koste gaat van je vrije tijd.En die kindjes in Afrika maar zeiken dat ze niet naar school kunnen. Ze weten niet hoe goed ze het hebben.
Ik heb wel meerdere problemenquote:Op woensdag 26 mei 2010 22:18 schreef Julis het volgende:
[..]
Maar jij had een ander probleempje![]()
. Mja, dat komt wel goed! Puberen
.
keel opensnijden kent geen leeftijd... bu genc kizin goz yaslarina bak..quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:13 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ben je daar nog niet wat jong voor?
Hoe vraag je dat eigenlijk in het Turks? "Wil je met mij" in het Turks klinkt dom.quote:Op donderdag 27 mei 2010 00:15 schreef MikePla het volgende:
Ik ben stapelverliefd op een Turks meisje en wil haar in het Turks vragen. Ik wil namelijk zeggen
of ze met me wil dus gewoon het zinnetje:
Wil je met me?
en/of heeft iemand nog andere suggesties, ze kan gewoon Nederlands, maar ik wil haar in het Turks ''vragen''. Dit vind ik Romantischer. is er iemand die dit kan vertalen.
Bedankt!
Ik ben nog steeds bezig met AK leren en ik moet nog 5 hoofdstukkenquote:Op woensdag 26 mei 2010 17:13 schreef IHVK het volgende:
damn: Lagerhuis, Carré debat, Voetbal en tentamen leren.
Wat ga ik vanavond doen.
Koffie, energie drankjes, koude douchequote:Op donderdag 27 mei 2010 01:09 schreef Bilmiyorem het volgende:
echoalpha.. vertel me je geheim, hoe blijf ik wakker en scherp
Raam openzetten en hopen dat de koude wind je wakker houdquote:Op donderdag 27 mei 2010 01:13 schreef Bilmiyorem het volgende:
ik moet kotsen van koffie
geen energydrank
mn ouders killen me als iknu nog ga douchen
ander advies?
Jij hebt het nog makkelijk, ik moet echt nog zoveel doen en ik heb geen zinquote:Op donderdag 27 mei 2010 01:14 schreef Bilmiyorem het volgende:
de verleiding om te gaan slapen is te groot
frans twee hoofdstukken en geschiedenis ongeveer 20 blz..
het is zeker te doen maarja.
quote:ben bi ağaç ev e götürmüştüm ama gerçekten zamanlamam müthiş olmuş şehrin bi kısmı güneşli bi kısmıda sanki gökyüzü yere iniyomuş gibiydi işde tam böle uçurum gibi bi yerin kenarındaydı şehri tamamen görebiliyoduk işde ondan sonra gökkuşağı fln sonra biz seyre daldık tam o esnada bide yağmur başlamaz mı istiyosann kalkalım dedim yok kalalım dedi beni buraya neden getirdin dedi bende manzarayı beğenirsin diye düşündüm dedim oda evet ya hayran kaldım dedi sonra ben klasiktir üşümesin ıslanmasın diye ceketimi verdim sonra birden ellerimiz birleşti nolduğunu anlamadım ve ölede kaldı ben seni seviyorum dedim ve birden şimşek çakmasınmı bana sarıldı ondan sonra ayağa kalktım ellerini tuttum sevgilim olurmusun dedim öle yani bence sende böle bişey yap gerçekten işe yarıyor romantik ortam olmasada işe yarıyo yanii
quote:elime kocaman bi dövme yaptırdım. "SENİ SEVİYORUM EBRU" diye. Çicek filan aldım. Sinemaya gittik.filmin yarısında ben buna kola almaya gittim. Kolayı verirken elimi gördü. benim göstermek gibi bi niyetim yoktu.Daha sonra göstercektim. "AY BENİM İÇİN Mİ BU" dedi. elimdeki dövmeye bakarken elinden bi yapıştım. Sinemada bi ikimiz vardık ztn. ŞANS Bi süre sonra ben bunun kulağına yanaşarak benimle çıkarmısın dedim. Bi de öpücük kondurdum. Az sonra söylesem dedi. Az sonra ben meraklı biriyim dedim. cvb bekliyom dedim. uzandı bi öpücük kondurdu. belli olmuştur heralde cevabım dedi. Sonra elinden bi tuttum. Bi daha koyuvermedim. Ondan sonrasıda bana kalsın istersenizz
Abi bunlar cok romantik yaa.quote:.. Sana uzun zamandan beri söylemek istediğim bi kaç şey var, ama bir türlü sana açıklama cesareti bulamadım. Kısmet bugüneymiş ..(kızın ismi) her gece başıma yastığa koyduğumda içimde olan SEN uyumamı engelliyor seni düşünüyorum, .. Çünkü senden hoşlanıyorum, sana aşığım, SENİ SEVİYORUM.. ( sonra ortama ve kızın çekinip çekinmeme durumuna göre kızın elini tut ) HAYATIMA GİRİP BENİ DE HAYATINA KATAR MISIN? / mutlaka kızın gözlerinin içine bak en önemli kural bu kızın senden kesin etkilenir..
Ik moet nog 2 hoofdstukkenquote:Op donderdag 27 mei 2010 01:35 schreef Bilmiyorem het volgende:
ik voor de rest van de nacht, beter een nacht geen slaap dan nog een jaar weggooien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |