De echte klassiekers ken ik wel hoor, maar van die bandjes die jullie zo vaak opnoemen, ken ik er geen een.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:26 schreef Rookert het volgende:
[..]
Verbreed je wereld![]()
Er zit in een haar in mijn glas...
Die van Wik ken ik 9,5/10x ook niet hoorquote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:38 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
De echte klassiekers ken ik wel hoor, maar van die bandjes die jullie zo vaak opnoemen, ken ik er geen een.
Aardrijkskundequote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:54 schreef Ayca het volgende:
Moet morgen gewoon om 7 uur op dus...![]()
Wat ga je straks leren?
Ja ff mezelf aanzetten om te beginnen met lerenquote:
Ik heb er veel ook pas onlangs leren kennen. En het is maar goed dat iedereen een andere smaak heeft, anders zou muziek maar saai wordenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:38 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
De echte klassiekers ken ik wel hoor, maar van die bandjes die jullie zo vaak opnoemen, ken ik er geen een.
quote:
Whaha.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:14 schreef Rookert het volgende:
Serieus, dit is gewoon te melig, die koppen![]()
Hopelijk kennen ze het woordje stopquote:Op woensdag 26 mei 2010 13:04 schreef wikwakka2 het volgende:
Ik ga de gok wagen en laat mijn haar maar weer eens knippen.
schrap voetbalquote:Op woensdag 26 mei 2010 17:13 schreef IHVK het volgende:
damn: Lagerhuis, Carré debat, Voetbal en tentamen leren.
Wat ga ik vanavond doen.
quote:Op woensdag 26 mei 2010 18:34 schreef Bilmiyorem het volgende:
hij is wel heel diervriendelijk.er vloog gister een vogel het lokaal in en viel voor mij neer (ik schrok me dood) en toen brachten we dat ding met de hele klas naar de biologieleraar !!
![]()
en die zei gooi hem uit het raam, dan kan die misschien nog zelf in de boom komen.![]()
![]()
![]()
Ja, maar dit meisje is raar? Volgens mij heb je me niet begrepen.quote:Op woensdag 26 mei 2010 19:08 schreef Ayca het volgende:
Ik antwoord ook (bijna) altijd in het Nederlands
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |