Wel aardig , gewoon zomaar ?quote:Op maandag 24 mei 2010 23:42 schreef Jetfly het volgende:
Bu examen bir hayirlisiyla bitsin, ik ga jullie trakteren op Raki of Turks thee.
De keus is aan jullie.
Niemand heeft je ooit het belang van goed licht duidelijk gemaakt?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 01:12 schreef EchoAlpha het volgende:
Sfeer impressie van mijn leerplek![]()
[ afbeelding ]
Trekt teveel vliegen aanquote:Op dinsdag 25 mei 2010 09:44 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Niemand heeft je ooit het belang van goed licht duidelijk gemaakt?
Bijgeloof !quote:Op dinsdag 25 mei 2010 10:24 schreef wikwakka2 het volgende:
klopt af*
Oh.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 10:36 schreef Ayca het volgende:
Die ene test waar jij mee kwam was daarop gebaseerd weet je nog
Haha, romantisch. Zo met je boeken.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 01:12 schreef EchoAlpha het volgende:
Sfeer impressie van mijn leerplek![]()
[ afbeelding ]
ik hou het op 2 suikerklontjesquote:Op dinsdag 25 mei 2010 12:05 schreef Julis het volgende:
[..]
Haha, romantisch. Zo met je boeken.
Thee met heel veel suiker! (Dat is slecht, maar wel lekker
)
Mag toch welquote:
Ja hoor.quote:
Ik ben de examens zo zat, bayram edecegim als het voorbij is. Ama hayirlisi. Ik hoop echt dat ik slaag!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:34 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ja hoor.
Ik zag je username alleen voor de eerste keer, dus ik was positief verrast dat ik zomaar wat kreeg.
Jij bent wel zeker van je zakenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:50 schreef EchoAlpha het volgende:
zo...ik was na een uurtje klaar met m'n examen
Ik houd het op 4quote:
Waar ging het dan overquote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:52 schreef Ayca het volgende:
Wie heeft er trouwens blz 9 van de volkskrant gelezen vandaag?![]()
Een klasgenoot van mij staat daar in, hij helemaal trots natuurlijk_! Vroeg aan iedereen 'weet jij van wie dit citaat is?
'
Netjes!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 17:22 schreef EchoAlpha het volgende:
[..]
Ik heb nagekeken en ik heb waarschijnlijk een cijfer tussen de 7 en 8
de Hero Brinkman jugendquote:Op dinsdag 25 mei 2010 17:07 schreef Julis het volgende:
[..]
Jij bent wel zeker van je zaken.
[..]
Ik houd het op 4. Misschien is dit wel een verklaring voor waarom ik soms hyper ben (niet dat ik vaak thee drink, maar ik hou van zoet
). Ik krijg teveel suiker binnen
.
[..]
Waar ging het dan over?
Der Hero Brinkma Jugendquote:
Ayça, weet jij toevallig van wie dit citaat is? Het is mij niet helemaal duidelijk:quote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:52 schreef Ayca het volgende:
Wie heeft er trouwens blz 9 van de volkskrant gelezen vandaag?![]()
Een klasgenoot van mij staat daar in, hij helemaal trots natuurlijk_! Vroeg aan iedereen 'weet jij van wie dit citaat is?
'
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cool story, Hansel.
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 18:13 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ayça, weet jij toevallig van wie dit citaat is? Het is mij niet helemaal duidelijk:Hmm ik gok ene wikwakka2?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 19:42 schreef Rookert het volgende:
X-Ray Dog Discography gedownload, weer ruim 1400 nummers bombastische muziek rijker
Ik 12.501quote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:03 schreef Julis het volgende:
[..]
, ik heb in totaal maar ongeveer 2.350 liedjes
.
Ik denk 75%quote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:04 schreef Ayca het volgende:
[..]
En naar hoeveel procent luister je daadwerkelijk?
Oke netjesquote:
Dat is het wel!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:07 schreef Julis het volgende:
[..]
Whehe, ik voel me noob. (niet dat dit een wedstrijd is ofzeu
)
Carequote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:07 schreef Julis het volgende:
[..]
Whehe, ik voel me noob. (niet dat dit een wedstrijd is ofzeu
)
Haha iddquote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:20 schreef Julis het volgende:
[..]
Inderdaad. O God. KaZaa. Daar had je heel veel bestanden met virussen
.
Hehehe. Dat had ik dan weer niet. Wat een tijd was datquote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:21 schreef Ayca het volgende:
[..]
Haha idden ook 'I did not have sexual relations with that woman' hoorde ik vaak
Ik heb 80,25 GBquote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:31 schreef EchoAlpha het volgende:
[..]
Ik heb zo tegen de 250GB aan mp3tjes en ik luister waarschijnlijk maar zo'n 10 ~ 20GB ofzo
Ik merk geen verschil, behalve in grootte, dus jaquote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:34 schreef EchoAlpha het volgende:
[..]
50GB FLAC
250GB MP3
M'n FLAC rips luister ik overigens wel vaak
Muziekbarbaar, taalbarbaar, misschien ben je wel gewoon een barbaar.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:45 schreef IHVK het volgende:
Ik ben wat dat betreft een muziekbarbaar blijkbaar.
Als hij betaalt vind ik het primaquote:
Pauper, doe even rustig ofzo, neem een bierrtje kerelquote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:20 schreef EchoAlpha het volgende:
[..]
ey sahbi geef gewoon antwoord doe nie strak. ik steek je plat vriend
Verbreed je wereldquote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:24 schreef TheMagnificent het volgende:
Wow, jullie luisteren echt veel muziek, als ik het zo hoor. Zet mij ook maar in het lijstje met muziekbarbaren naast IHVK. Ik luister sowieso 9 van de 10 keer Turkse muziek, dus mijn kennis op het gebied van niet-Turkse muziek is niet al te groot.
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:27 schreef Bilmiyorem het volgende:
ik weet volgens mij alleen hoe shakira eruit ziet........![]()
nee hoorquote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:31 schreef Bilmiyorem het volgende:
ayca is in loveeeeeeeeeeeeeeee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |