Wel aardig , gewoon zomaar ?quote:Op maandag 24 mei 2010 23:42 schreef Jetfly het volgende:
Bu examen bir hayirlisiyla bitsin, ik ga jullie trakteren op Raki of Turks thee.
De keus is aan jullie.
Niemand heeft je ooit het belang van goed licht duidelijk gemaakt?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 01:12 schreef EchoAlpha het volgende:
Sfeer impressie van mijn leerplek![]()
[ afbeelding ]
Trekt teveel vliegen aanquote:Op dinsdag 25 mei 2010 09:44 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Niemand heeft je ooit het belang van goed licht duidelijk gemaakt?
Bijgeloof !quote:Op dinsdag 25 mei 2010 10:24 schreef wikwakka2 het volgende:
klopt af*
Oh.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 10:36 schreef Ayca het volgende:
Die ene test waar jij mee kwam was daarop gebaseerd weet je nog
Haha, romantisch. Zo met je boeken.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 01:12 schreef EchoAlpha het volgende:
Sfeer impressie van mijn leerplek![]()
[ afbeelding ]
ik hou het op 2 suikerklontjesquote:Op dinsdag 25 mei 2010 12:05 schreef Julis het volgende:
[..]
Haha, romantisch. Zo met je boeken.
Thee met heel veel suiker! (Dat is slecht, maar wel lekker
)
Mag toch welquote:
Ja hoor.quote:
Ik ben de examens zo zat, bayram edecegim als het voorbij is. Ama hayirlisi. Ik hoop echt dat ik slaag!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:34 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ja hoor.
Ik zag je username alleen voor de eerste keer, dus ik was positief verrast dat ik zomaar wat kreeg.
Jij bent wel zeker van je zakenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:50 schreef EchoAlpha het volgende:
zo...ik was na een uurtje klaar met m'n examen
Ik houd het op 4quote:
Waar ging het dan overquote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:52 schreef Ayca het volgende:
Wie heeft er trouwens blz 9 van de volkskrant gelezen vandaag?![]()
Een klasgenoot van mij staat daar in, hij helemaal trots natuurlijk_! Vroeg aan iedereen 'weet jij van wie dit citaat is?
'
Netjes!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 17:22 schreef EchoAlpha het volgende:
[..]
Ik heb nagekeken en ik heb waarschijnlijk een cijfer tussen de 7 en 8
de Hero Brinkman jugendquote:Op dinsdag 25 mei 2010 17:07 schreef Julis het volgende:
[..]
Jij bent wel zeker van je zaken.
[..]
Ik houd het op 4. Misschien is dit wel een verklaring voor waarom ik soms hyper ben (niet dat ik vaak thee drink, maar ik hou van zoet
). Ik krijg teveel suiker binnen
.
[..]
Waar ging het dan over?
Der Hero Brinkma Jugendquote:
Ayça, weet jij toevallig van wie dit citaat is? Het is mij niet helemaal duidelijk:quote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:52 schreef Ayca het volgende:
Wie heeft er trouwens blz 9 van de volkskrant gelezen vandaag?![]()
Een klasgenoot van mij staat daar in, hij helemaal trots natuurlijk_! Vroeg aan iedereen 'weet jij van wie dit citaat is?
'
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cool story, Hansel.
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 18:13 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ayça, weet jij toevallig van wie dit citaat is? Het is mij niet helemaal duidelijk:Hmm ik gok ene wikwakka2?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 19:42 schreef Rookert het volgende:
X-Ray Dog Discography gedownload, weer ruim 1400 nummers bombastische muziek rijker
Ik 12.501quote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:03 schreef Julis het volgende:
[..]
, ik heb in totaal maar ongeveer 2.350 liedjes
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |