SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen Nijntje, enkel Nijnja || Livalo's 'G' O+
Op woensdag 22 april 2009 19:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende: nijn kan schelden _O_
Op zondag 6 september 2009 00:14 schreef yvonne het volgende: Jij hoorde een bleek ventje van 15 te zijn :D
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is dat ik daar geregeld langskom op de brommert
Voor de luie mensen nog even de locatie van de sleutel opgezocht.
[ Bericht 20% gewijzigd door boertie op 29-05-2010 19:10:50 (toevoeging) ]R.I.P. kat. Ik was er toch best gek mee. ;(
Ik had het een beetje druk vandaag.quote:
Enter was ik 2 weken geleden nog.quote:Op zondag 30 mei 2010 18:17 schreef Broertie het volgende:
Stok opgehaald, op makkelijke locatie neer gelegd:
[ afbeelding ]
Omgeving:
[ afbeelding ]
Sleutelbord:
[ afbeelding ]
Denk dat hij vanavond weer weg is, maar ik heb mijn plicht gedaan....
Bijna goed, hij lag hier.quote:Op zondag 30 mei 2010 14:22 schreef malse-sjanker het volgende:
"Hej kijk daar vliegt een specht met een fietssleutel.."
Ik zie het al helemaal voor me
persoonlijk denk ik dat ie hier ligt
Afgelopen gisteren?quote:Op zondag 30 mei 2010 18:44 schreef nijnja het volgende:
Maakt toch niet uit waar hij ligt? Ik heb hem afgelopen gisteren ook aan Deventer gelegd, omdat het anders nog minimaal een dag langer zou duren. + het is makkelijk, dus waarom niet?
Ja precies, afgelopen gisteren!quote:
Om hem een aantal kilometers verder in het donker en regen aan een andere paal te knopenquote:Op zondag 30 mei 2010 21:45 schreef Broertie het volgende:
[..]
Dan moet je hem ophalen en in je warme en droge auto leggen...
Ik wist dat omdat ik hem op dat moment in mijn handen had.quote:Op zondag 30 mei 2010 21:45 schreef Broertie het volgende:
[..]
Dan moet je hem ophalen en in je warme en droge auto leggen...
Ouderwets zoekwerk dus....quote:Op maandag 31 mei 2010 10:01 schreef Richfield het volgende:
damn, hij kan aan al die lullige zijweggetjes van die hoofdweg liggen (en die hebben allemaal geen maps)
quote:Op maandag 31 mei 2010 10:01 schreef Richfield het volgende:
damn, hij kan aan al die lullige zijweggetjes van die hoofdweg liggen (en die hebben allemaal geen maps)
Je kunt ook eerst gewoon kieken of je niet als mij staat ingelogd dikzakquote:
Ik pas de wiki nooit aan, als ik dat doe komt het niet meer goed. En ik heb je nummer niet, smight!quote:Op maandag 31 mei 2010 11:44 schreef Smight het volgende:
Nijn;
Heb je de fok wiki al aangepast?
We moeten wel weten wie welke verplaatsing op zijn geweten heeft he
(anders kom je binnenkort maar weer aanbaggeren @ my place, dan werken we `m samen ff bij).
Nu ik het er toch over heb;
Iemand een linkje naar de fokstok wiki? Te lui om te googelen
!@#$% ZAT IK WEER ONDER SMIGHT INGELOGD!
@Smight; LOG JEZELF EENS UIT VAN MIJN PC EIKEL![]()
(ter note; dit was babybel)
hoe kan je dat doenquote:
Consider it done.quote:Op maandag 31 mei 2010 18:13 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ik pas de wiki nooit aan, als ik dat doe komt het niet meer goed. En ik heb je nummer niet, smight!
quote:Op maandag 31 mei 2010 20:28 schreef Thijz het volgende:
[..]
Consider it done.Check alleen wel of ik de juiste namen bij de verplaatsingen heb vermeldt.
Stift, check in the boxquote:Op maandag 31 mei 2010 21:01 schreef Broertie het volgende:
Thijz? Tussen 179 en 180 moet nog Boerhaar=>Broertie staan.....
Waarom denk je dat ik zo vroeg was!quote:Op maandag 31 mei 2010 23:09 schreef Crutch het volgende:
Staphorst? Daar kom je toch niet binnen zonder je in klederdracht te vertonen?
Dan gaatie naar Frieslandquote:
Als in 'dinsdag' of 'woensdag'? Ik ben niet vrij dus ik duik mijn bed maar eens in..quote:
Nou, al onderweg?quote:Op maandag 31 mei 2010 23:31 schreef Crutch het volgende:
Wie gaat 'm halen? Anders doe ik het. * Klompen zoekt...
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 10:25 schreef nijnja het volgende:
Is er al iemand onderweg? Anders ga ik na mijn ontbijt
iets a racequote:Op dinsdag 1 juni 2010 10:25 schreef Richfield het volgende:
als ie er eind van de dag nog ligt heb je best kans dat ik ff die kant op tuf
quote:
Wees blij dat je neit bent gegaan. Ik ga niets zeggen over de locatie, enkel dat het weer een zelfde 'garp' wordt als mijn laatste bord waar hij aan lagquote:Op dinsdag 1 juni 2010 12:52 schreef Crutch het volgende:
[..]
Ik stond al klaar om te gaan. Nu gaat ie zeker weer naar de achterhoek?
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 12:52 schreef Crutch het volgende:
[..]
Ik stond al klaar om te gaan. Nu gaat ie zeker weer naar de achterhoek?
Nee. Niet eens Overijsselquote:
quote:
Ja, of de straatnaamquote:
jammer dat dat precies is wat ie dus ook gedaan heeft hequote:Op dinsdag 1 juni 2010 13:54 schreef nijnja het volgende:
Geef dan ook de locatie aan, met je grote bek!
Nee Babybel dat doe je zo:quote:Op dinsdag 1 juni 2010 14:12 schreef babybel het volgende:
[..]
jammer dat dat precies is wat ie dus ook gedaan heeft he
(en waarom ben jij blauw, kutkonijn?![]()
)
(en doe me dan een lol, voordat je zwart wordt geef me dan nog ff een note, gewoon, omdat het kan)![]()
Als jij 't niet doet, doe ik het morgen.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 17:12 schreef JJH het volgende:
Ik kan me helemaal voorstellen dat Stokkie weg wilde uit Staphorst.
Eefde is ook relatief ook nog wel te doen, net boven Zuthpen.
Doe jij maar morgen, ik heb mijn peut nog ergens anders voor nodig deze week. En de verbruikscijfers van mijn 940 vallen me toch lichtelijk tegen.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 18:35 schreef Thijz het volgende:
[..]
Als jij 't niet doet, doe ik het morgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |