Enter was ik 2 weken geleden nog.quote:Op zondag 30 mei 2010 18:17 schreef Broertie het volgende:
Stok opgehaald, op makkelijke locatie neer gelegd:
[ afbeelding ]
Omgeving:
[ afbeelding ]
Sleutelbord:
[ afbeelding ]
Denk dat hij vanavond weer weg is, maar ik heb mijn plicht gedaan....
Bijna goed, hij lag hier.quote:Op zondag 30 mei 2010 14:22 schreef malse-sjanker het volgende:
"Hej kijk daar vliegt een specht met een fietssleutel.."
Ik zie het al helemaal voor me
persoonlijk denk ik dat ie hier ligt
Afgelopen gisteren?quote:Op zondag 30 mei 2010 18:44 schreef nijnja het volgende:
Maakt toch niet uit waar hij ligt? Ik heb hem afgelopen gisteren ook aan Deventer gelegd, omdat het anders nog minimaal een dag langer zou duren. + het is makkelijk, dus waarom niet?
Ja precies, afgelopen gisteren!quote:
Om hem een aantal kilometers verder in het donker en regen aan een andere paal te knopenquote:Op zondag 30 mei 2010 21:45 schreef Broertie het volgende:
[..]
Dan moet je hem ophalen en in je warme en droge auto leggen...
Ik wist dat omdat ik hem op dat moment in mijn handen had.quote:Op zondag 30 mei 2010 21:45 schreef Broertie het volgende:
[..]
Dan moet je hem ophalen en in je warme en droge auto leggen...
Ouderwets zoekwerk dus....quote:Op maandag 31 mei 2010 10:01 schreef Richfield het volgende:
damn, hij kan aan al die lullige zijweggetjes van die hoofdweg liggen (en die hebben allemaal geen maps)
quote:Op maandag 31 mei 2010 10:01 schreef Richfield het volgende:
damn, hij kan aan al die lullige zijweggetjes van die hoofdweg liggen (en die hebben allemaal geen maps)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |