Nee de PO met dat suffe gedoe, schakelfouten, te vroeg melden van overledenen op hun website (Hans Dijkstal), het niet uitzenden van een belangrijke persco van vliegtuig ongeluk waarbij 70 NL de dood vonden, ga zo maar door, en dan heb ik het nog niet gehad over de linkse gekleurdheid.quote:Op zondag 23 mei 2010 21:18 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
Wat een kansloze kutfilmpjes tussendoorBijna nog erger dan de reclameblokken en het publiek.
RTL_
Schitterend.quote:Op zondag 23 mei 2010 21:30 schreef pberends het volgende:
Wilders wil de zorg BETAALBAAR houden door 10.000 MEER verplegers en HOGERE salarissen.![]()
quote:Op zondag 23 mei 2010 21:27 schreef Morendo het volgende:
Had je je benen maar bij elkaar moeten houden.
quote:Op zondag 23 mei 2010 21:30 schreef Topmodelz het volgende:
[..]
Nee de PO met dat suffe gedoe, schakelfouten, te vroeg melden van overledenen op hun website (Hans Dijkstal), het niet uitzenden van een belangrijke persco van vliegtuig ongeluk waarbij 70 NL de dood vonden, ga zo maar door, en dan heb ik het nog niet gehad over de linkse gekleurdheid.
PO/NOS_! En we betalen er aan mee
RTL = GRATIS !
Jij weet het beter?quote:Op zondag 23 mei 2010 21:30 schreef pberends het volgende:
Wilders wil de zorg BETAALBAAR houden door 10.000 MEER verplegers en HOGERE salarissen.![]()
Nee maar tegen PvdA ziet hij er beter uit voor die wilders & balkenende stemmersquote:Op zondag 23 mei 2010 21:29 schreef ThePianoMan het volgende:
[..]
ja, bij PvdA valt niet heel veel te halen.
Linkse paupersquote:Op zondag 23 mei 2010 21:31 schreef misterDre het volgende:
[..]
Het zijn de PvdA-ers die zo'n kabaal maken
En daarmee werd ze werkloos?quote:Op zondag 23 mei 2010 21:28 schreef DeLuna het volgende:
Ze hebben mijn moeder uit de ziektewet geknikkerd omdat het ze te lang duurde voordat er een oorzaak gevonden werd
Hoelang weet ik niet, maar ze zat eerst in de ziektewet. Daar hebben ze haar uit geknikkerd, maar ze heeft bezwaarschrift aangemaakt. Ondertussen heeft ze wel al gesolliciteerd bij TNT en DHL om pakketjes e.d. te bezorgen. Want dat is het enige wat ze nog kan.quote:Op zondag 23 mei 2010 21:30 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Hoe lang zoekt ze actief naar werk? Mijn vader is ook 18 maanden werkloos geweest, met 800 euro per maand een huishouden te onderhouden is lastig, maar het zorgde wel dat hij werk bleef zoeken, en niet inactief werkt.
Ik betaal anders gewoon voor de kabel hoor!quote:Op zondag 23 mei 2010 21:30 schreef Topmodelz het volgende:
[..]
Nee de PO met dat suffe gedoe, schakelfouten, te vroeg melden van overledenen op hun website (Hans Dijkstal), het niet uitzenden van een belangrijke persco van vliegtuig ongeluk waarbij 70 NL de dood vonden, ga zo maar door, en dan heb ik het nog niet gehad over de linkse gekleurdheid.
RTL = GRATIS !
En 10.000 ambtenaren bij de overheid weg.quote:Op zondag 23 mei 2010 21:30 schreef pberends het volgende:
Mijn moeder werd ziek, en toen heeft haar bedrijf haar ontslagen omdat ze maar niet beter werd.quote:
Knijp die babyboomers maar fijn uit.quote:Op zondag 23 mei 2010 21:31 schreef Adelante het volgende:
Ouderen hebben toch geld zat, laat die maar betalen voor de zorg
Wilders geeft geen antwoord op stijgende zorgkosten. Dat is het probleem. Hij zegt alleen maar; Meer en duurder, en eigen risico niet laten stijgen. Oftewel: de belastingen gaan bij Wilders omhoog.quote:
quote:Op zondag 23 mei 2010 21:31 schreef Adelante het volgende:
Ouderen hebben toch geld zat, laat die maar betalen voor de zorg
quote:Op zondag 23 mei 2010 21:32 schreef PietjePuk007 het volgende:
Spindocter tegen JP: je moet vooral lachen, de hele avond!
Damn ik heb die gast nog nooit zoveel zien lachen.
Wilders staat bovenaan en is winnaar van het debat inderdaad, spreekt de waarheid, komt met oplossingen, pakt terecht liegende partijen als VVD en PVDA aanquote:Op zondag 23 mei 2010 21:31 schreef Bytus het volgende:
Wilders staat bij mij ver maar dan ook echt ver onderaan de debaterslijst van vanavond. Veel geschreeuw (vooral door iemand anders heen) en weinig wol. In elke zin zitten wel 3 cijfers gewikkeld in al zijn problemen. Ik mis de oplossingen.
Jammer genoeg is Balkenende de sterkste debater.... want de beste premier is hij duidelijk niet.
Wat denk je zelf.quote:Op zondag 23 mei 2010 21:32 schreef Terreros85 het volgende:
Ik heb Wilders als een tijdje niet gehoord. Jullie wel?
Jack de Vries lacht ook altijd nadat hij een blowjob heeft gehad van zijn minnares.quote:Op zondag 23 mei 2010 21:32 schreef PietjePuk007 het volgende:
Spindocter tegen JP: je moet vooral lachen, de hele avond!
Damn ik heb die gast nog nooit zoveel zien lachen.
quote:Op zondag 23 mei 2010 21:32 schreef Martinovibes het volgende:
huisartsen uit het pakket ?
Dat zou echt ASOCIAAL zijn van de VVD
quote:Op zondag 23 mei 2010 21:32 schreef Terreros85 het volgende:
Ben je nou echt zo dom?quote:Op zondag 23 mei 2010 21:30 schreef pberends het volgende:
Ze zij dat haar moeder ziek was.quote:Op zondag 23 mei 2010 21:30 schreef Zeroku het volgende:
Hoe lang zoekt ze actief naar werk? Mijn vader is ook 18 maanden werkloos geweest, met 800 euro per maand een huishouden te onderhouden is lastig, maar het zorgde wel dat hij werk bleef zoeken, en niet inactief werkt.
Ik hoop stiekem dat hij iets gaat zeggen als "Goede zorg is voor iedereen, behalve voor moslimsquote:Op zondag 23 mei 2010 21:32 schreef Terreros85 het volgende:
Die heeft toch alleen iets te zeggen over...... Ach, je weet wel...quote:Op zondag 23 mei 2010 21:32 schreef Terreros85 het volgende:
Deed Rutte ook.quote:Op zondag 23 mei 2010 21:33 schreef Mendeljev het volgende:
Frits Wester met zijn hand in zijn zak. Hoezo ongeinteresseerd?
http://twitter.com/FemkeHalsemaquote:# Gaat Rutte er ook een breekpunt van maken? 14 minutes ago via web
# Ze tasten consequent elkaars + politieke geloofwaardigheid aan. De tijd vraagt om voortschrijdend inzicht, niet om 'breekpunten'. 9 minutes ago via web
quote:# Livestream is flut 32 minutes ago via web
Dat gebeurt dan ook niet.quote:Op zondag 23 mei 2010 21:32 schreef Martinovibes het volgende:
huisartsen uit het pakket ?
Dat zou echt ASOCIAAL zijn van de VVD
Het gaat om het debat idioot, ga nou niet de complete programmering erbij halen. RTL geeft ons een slechte opstelling, slechte filmpjes, een slechte debatleider en reclameblokken. You do the math.quote:Op zondag 23 mei 2010 21:30 schreef Topmodelz het volgende:
[..]
RTL = GRATIS !
Daarom snap ik die poepopmerkingen over het geschreeuw ook niet zo. Wilders komt erin als er wat te melden valtquote:Op zondag 23 mei 2010 21:32 schreef Terreros85 het volgende:
Inderdaadquote:Op zondag 23 mei 2010 21:33 schreef Mendeljev het volgende:
Frits Wester met zijn hand in zijn zak. Hoezo ongeinteresseerd?
De babyboom generatie heeft al genoeg subsidies ontvangen, laat ze nu maar de rekening betalen van hun gedrag.quote:
quote:Op zondag 23 mei 2010 21:34 schreef MilaNL het volgende:
Echt een welles-nietes verhaaltje. Hier wordt echt niemand wijzer van.
Raar he, in een 1 op 1 debat tussen Balkenende en Rutte??quote:Op zondag 23 mei 2010 21:32 schreef Terreros85 het volgende:
Is ziek. Ze heeft bijna alle afdelingen van het ziekenhuis gehad.quote:Op zondag 23 mei 2010 21:33 schreef svann het volgende:
[..]
Ze zij dat haar moeder ziek was.
Sommige omstandigheden overkomen je.
Ja, dit is een goed punt.quote:
quote:
Dat debat wordt goed uitgevoerd zwakzinnige doos! Dit soort uitzendingen kan de PO met al onze belastingcenten niet eens waarmaken!!quote:Op zondag 23 mei 2010 21:34 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Het gaat om het debat idioot, ga nou niet de complete programmering erbij halen. RTL geeft ons een slechte opstelling, slechte filmpjes, een slechte debatleider en reclameblokken. You do the math.
Hij doet het wel goed moet ik zeggen. Gaat hem stemmen opleveren... Cohen gaat verliezenquote:
Kan wel, als je andere dingen particulier maakt.quote:Op zondag 23 mei 2010 21:35 schreef Mutant01 het volgende:
Zorg dichter bij mens.
Geen commerciele-zorg
Dus verplegers moeten ambtenaren worden, in dienst van de overheid. Dat strookt niet met het beleid om de overheid kleiner te laten worden.
Wat een vreemd verhaal van Wilders.
Hij heeft wel gelijk, is op veel plaatsen gewoon een tering bende in de zorg.quote:
quote:
En niet zo'n beetje ook niet.quote:Op zondag 23 mei 2010 21:36 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Hij heeft wel gelijk, is op veel plaatsen gewoon een tering bende in de zorg.
Yrp maar hij brengt het beter dan brabbelaar Cohen.quote:Op zondag 23 mei 2010 21:35 schreef dmk het volgende:
Populistisch geblaat..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |