quote:Op zondag 23 mei 2010 21:31 schreef Adelante het volgende:
Ouderen hebben toch geld zat, laat die maar betalen voor de zorg
quote:Op zondag 23 mei 2010 21:32 schreef PietjePuk007 het volgende:
Spindocter tegen JP: je moet vooral lachen, de hele avond!
Damn ik heb die gast nog nooit zoveel zien lachen.
Wilders staat bovenaan en is winnaar van het debat inderdaad, spreekt de waarheid, komt met oplossingen, pakt terecht liegende partijen als VVD en PVDA aanquote:Op zondag 23 mei 2010 21:31 schreef Bytus het volgende:
Wilders staat bij mij ver maar dan ook echt ver onderaan de debaterslijst van vanavond. Veel geschreeuw (vooral door iemand anders heen) en weinig wol. In elke zin zitten wel 3 cijfers gewikkeld in al zijn problemen. Ik mis de oplossingen.
Jammer genoeg is Balkenende de sterkste debater.... want de beste premier is hij duidelijk niet.
Wat denk je zelf.quote:Op zondag 23 mei 2010 21:32 schreef Terreros85 het volgende:
Ik heb Wilders als een tijdje niet gehoord. Jullie wel?
Jack de Vries lacht ook altijd nadat hij een blowjob heeft gehad van zijn minnares.quote:Op zondag 23 mei 2010 21:32 schreef PietjePuk007 het volgende:
Spindocter tegen JP: je moet vooral lachen, de hele avond!
Damn ik heb die gast nog nooit zoveel zien lachen.
quote:Op zondag 23 mei 2010 21:32 schreef Martinovibes het volgende:
huisartsen uit het pakket ?
Dat zou echt ASOCIAAL zijn van de VVD
quote:Op zondag 23 mei 2010 21:32 schreef Terreros85 het volgende:
Ben je nou echt zo dom?quote:Op zondag 23 mei 2010 21:30 schreef pberends het volgende:
Wilders wil de zorg BETAALBAAR houden door 10.000 MEER verplegers en HOGERE salarissen.![]()
Ze zij dat haar moeder ziek was.quote:Op zondag 23 mei 2010 21:30 schreef Zeroku het volgende:
Hoe lang zoekt ze actief naar werk? Mijn vader is ook 18 maanden werkloos geweest, met 800 euro per maand een huishouden te onderhouden is lastig, maar het zorgde wel dat hij werk bleef zoeken, en niet inactief werkt.
Ik hoop stiekem dat hij iets gaat zeggen als "Goede zorg is voor iedereen, behalve voor moslimsquote:Op zondag 23 mei 2010 21:32 schreef Terreros85 het volgende:
Die heeft toch alleen iets te zeggen over...... Ach, je weet wel...quote:Op zondag 23 mei 2010 21:32 schreef Terreros85 het volgende:
Deed Rutte ook.quote:Op zondag 23 mei 2010 21:33 schreef Mendeljev het volgende:
Frits Wester met zijn hand in zijn zak. Hoezo ongeinteresseerd?
http://twitter.com/FemkeHalsemaquote:# Gaat Rutte er ook een breekpunt van maken? 14 minutes ago via web
# Ze tasten consequent elkaars + politieke geloofwaardigheid aan. De tijd vraagt om voortschrijdend inzicht, niet om 'breekpunten'. 9 minutes ago via web
quote:# Livestream is flut 32 minutes ago via web
Dat gebeurt dan ook niet.quote:Op zondag 23 mei 2010 21:32 schreef Martinovibes het volgende:
huisartsen uit het pakket ?
Dat zou echt ASOCIAAL zijn van de VVD
Het gaat om het debat idioot, ga nou niet de complete programmering erbij halen. RTL geeft ons een slechte opstelling, slechte filmpjes, een slechte debatleider en reclameblokken. You do the math.quote:Op zondag 23 mei 2010 21:30 schreef Topmodelz het volgende:
[..]
Nee de PO met dat suffe gedoe, schakelfouten, te vroeg melden van overledenen op hun website (Hans Dijkstal), het niet uitzenden van een belangrijke persco van vliegtuig ongeluk waarbij 70 NL de dood vonden, ga zo maar door, en dan heb ik het nog niet gehad over de linkse gekleurdheid.
PO/NOS_! En we betalen er aan mee
RTL = GRATIS !
Daarom snap ik die poepopmerkingen over het geschreeuw ook niet zo. Wilders komt erin als er wat te melden valtquote:Op zondag 23 mei 2010 21:32 schreef Terreros85 het volgende:
Inderdaadquote:Op zondag 23 mei 2010 21:33 schreef Mendeljev het volgende:
Frits Wester met zijn hand in zijn zak. Hoezo ongeinteresseerd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |