Idd, RTL liegt gewoon. Slechte research.quote:Op zondag 23 mei 2010 21:17 schreef Martinovibes het volgende:
De huursubsidie kost maar 1/8 van de HRA wat is dat voor onzin in dat filmpje
Absoluut mee oneens. Leuke praatjes en een goed voorkomen zeggen niet veel over het kunnen maken van goed beleid en goed kunnen reageren in onverwachte situaties.quote:Op zondag 23 mei 2010 21:15 schreef nikk het volgende:
[..]
Als je als toekomstig premier niet eens staande kan houden in een debat dan heb je niets te zoeken als leider van het land in nog moeilijkere situaties.
Viel mij ook al opquote:Op zondag 23 mei 2010 21:18 schreef pberends het volgende:
[..]
Idd, RTL liegt gewoon. Slechte research.
Zeker.quote:[
b]Op zondag 23 mei 2010 21:18 schreef Monidique het volgende:[/b]
[..]
Absoluut mee oneens. Leuke praatjes en een goed voorkomen zeggen niet veel over het kunnen maken van goed beleid en goed kunnen reageren in onverwachte situaties.
Het is alles behalve professioneelquote:Op zondag 23 mei 2010 21:18 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
Wat een kansloze kutfilmpjes tussendoorBijna nog erger dan de reclameblokken en het publiek.
RTL_
quote:En dan te bedenken dat 2 en misschien wel 3 van deze premiers samen in een kabinet moeten...
Ja, maar iedereen negeerde mequote:Op zondag 23 mei 2010 21:19 schreef Majkool het volgende:
Is de nieuwe tweet van Pechtold al gepost?
[..]
Terecht.quote:
Zijn ook in Studio Sport stijl gemaakt...quote:Op zondag 23 mei 2010 21:18 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
Wat een kansloze kutfilmpjes tussendoorBijna nog erger dan de reclameblokken en het publiek.
RTL_
Ik kijk er al niet meer van op.quote:Op zondag 23 mei 2010 21:19 schreef dmk het volgende:
Boehoe selectieve verontwaardiging over Pechtold mag men alles zeggen maar als meneer wilders iets lelijks wordt toegewenst is het drama...
quote:Op zondag 23 mei 2010 21:21 schreef Mutant01 het volgende:
Ik beloof gouden bergen, aldus Wilders. Over concreet gesproken.
Niet echtquote:
Ik heb niet een hekel aan Wildersquote:Op zondag 23 mei 2010 21:21 schreef gnilrednoz het volgende:
[..]
nog erger, dan ben je dus gewoon van het type blinde Wilders haat -_____________-
Groenlinks geloof ikquote:Op zondag 23 mei 2010 21:21 schreef verzer het volgende:
Is er dan geen enkele partij die de hypotheekrenteaftrek volledig wil afschaffen?
90% zeker dat die partij mijn stem krijgt
quote:
Zo zie je maar, het is maar net op wie je stemt.quote:
Wester moet gewoon heel rap ontslag nemen. Wat een kut debatleiderquote:Op zondag 23 mei 2010 21:22 schreef Whiskers2009 het volgende:
Wester lijkt bevooroordeeld.
Waarom valt niemand Rutte afdoende aan? Zo moeilijk is dat ook weer niet.. Sukkels schieten alleen meteen in de verdediging na een beschuldiging van Rutte. Niet slim..
Wester is hartstikke CDA-er.quote:Op zondag 23 mei 2010 21:22 schreef Whiskers2009 het volgende:
Wester lijkt bevooroordeeld.
Waarom valt niemand Rutte afdoende aan? Zo moeilijk is dat ook weer niet.. Sukkels schieten alleen meteen in de verdediging na een beschuldiging van Rutte. Niet slim..
Die uitpraak was ook niet normaal!quote:Op zondag 23 mei 2010 21:21 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Ik kijk er al niet meer van op.![]()
Mensen zoals sjors, kappen om mij een ban aan te vragen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |